moet daar na de vakantie ook werkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet er een beetje oké uitzien en in een pak willen lopen. En natuurlijk een beetje fatsoenlijk kunnen rijden.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat dan? Ik kan wel een beetje spellen en in mn ballen graaien
Dat bezopen topic?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:39 schreef Cybey het volgende:
Heerlijk dat topic! Wordt er eindelijk weer eens better lekker gereld!
Ik vind het echt grappig dat het Apple topic nog loopt
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:14 schreef Cybey het volgende:
Toch maar even wat posten. Wilde niet dat zo'n groene zo lang de laatste post heeft
Krentenbolliequote:Op woensdag 22 juli 2009 14:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zo snel is hier de productieomgevingquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:06 schreef Cybey het volgende:
Tering! Zit op een testomgeving wat ingecheckte code te testen. Maar die omgeving is zo traag momenteel!
Alsof je dikke stront door een trechter probeert te drukken...
quote:
Krentenfaal, toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je noemde mij een faalmod o.i.d.
Ja, ik wilde je uitlokken, maar je reageerde niet meer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je noemde mij een faalmod o.i.d.
Kutmod en krentenfaal, inderdaad.quote:
Hoe weet je dat nou?quote:
Die krentenbol glanst alsof ie net gepoetst is.quote:
Lollies glimmen toch ook als je eraan gelikt hebt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die krentenbol glanst alsof ie net gepoetst is.
En niet alleen lollies...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lollies glimmen toch ook als je eraan gelikt hebt.
Smeerlap.quote:
Hoi NG!quote:
Wat is er vies aan postzegels?quote:
Als wat?quote:
Krijg je een vieze smaak van.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er vies aan postzegels?
Juicyhil heeft je aangenomen als...?quote:
Enveloppen ookquote:
quote:
Koop gewoon enveloppen met een plakrandje.quote:
quote:
quote:
Op mij lekker niet, ha-ha!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |