quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, ik denk het wel. Het aansluiten alleen al is al een drama. Al die snoertjes...
quote:
Wat een slechte mod vind ik Ondeugend zegquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Geen deel 3 zoals ik al zei
Als je echt verder moet, dan raad ik aan er een netjes en serieus topic er over te openen in LIF of GC
We gaan niet reeksen in KLB
Einde mededeling.
oh, door dat gecentraal dacht ik dat je een mod was.. Sorry, mijn foutquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom projecteer je eigen acties op mij?
Maar direct nadat ik het typte werd het wel een centraal topicquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oh, door dat gecentraal dacht ik dat je een mod was.. Sorry, mijn fout
Ja, als je CENTRAAL typt, gaat ie vanzelf centraal inderdaad. Dat moet je onderhand toch weten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar direct nadat ik het typte werd het wel een centraal topic
doe dat nou niet. Nu issie weer centraal-af.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je CENTRAAL typt, gaat ie vanzelf centraal inderdaad. Dat moet je onderhand toch weten.
ONTHUL JEZELF REMLOF!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar direct nadat ik het typte werd het wel een centraal topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ONTHUL JEZELF REMLOF!!!hihi remlof vergeet hem altijd centraal te zetten, dus het klopt sowieso niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
oeeeeeeeeehquote:Een Italiaanse jongen van zeven jaar oud is gedood en in stukken gescheurd door drie pitbulls. Dit heeft de krant Corriere della Sera woensdag gemeld.
De ouders van de jongen waren uren op zoek naar hun kind en deden vervolgens de gruwelijke ontdekking. De jongen had de pitbulls gevoerd in hun hok, wat hij ook al eerder had gedaan.
Deze keer werden de honden echter agressief, mogelijk omdat zij jongen hadden gekregen. De beesten hebben delen van de aan flarden gescheurde jongen begraven.
Het incident gebeurde in een probleemwijk van Acireale vlakbij de stad Catania op Sicilië.
Je houdt van voetbal...quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
why?Ik doe helemaal niks verkeerds.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
why?Ik doe helemaal niks verkeerds.
Ik doe niks zegt iequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
Ik KLB zijn genoeg reeksen. Ik weet nog dat we toen een reeks hadden met Remlof houdt van de winter of zo. Kwam tot deel 4.
Reeks is geen probleem. Het probleem zit in bepaalde modjes.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hey dagdag
Hoe behandelt het leven u vandaag?
http://www.curveballgame.net/quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:54 schreef dagdag het volgende:
help verveel mij, mensen zijn op vakantie
hoiquote:
dat merken wequote:
weet het ook niet, misschien komt het door appelquote:
appel, helemaal vergeten. Je hebt helemaal gelijk. Verstop hem meteen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef dagdag het volgende:
[..]
weet het ook niet, misschien komt het door appel
maar ga even eten dag
Ben je nog met Zotheid naar SP geweest?quote:
computerquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
ja man.. Iedereen wil groen zijn. Ikke niet
Ik was ZH bijna tegen gekomen op Amsterdam CS.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je nog met Zotheid naar SP geweest?
Chauffeur van wat...?quote:
En nu maar wachtenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
Maar eeuh, werkt een draadloos mac-toetsenbord ook i.c.m. een echte pc?
Ga je ze dan ook slaan als de prijs hen niet bevalt?quote:
Applequote:
Nee, geen taxi chauffeur. Voor directieleden en andere belangrijke leute.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je ze dan ook slaan als de prijs hen niet bevalt?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, groene smeerpijp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ah, dat leek me ook wel leuk als studentenbijbaantje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, geen taxi chauffeur. Voor directieleden en andere belangrijke leute.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef minkuukel het volgende:
[..]
u ook een fijne dag toegewenst.
Lingo gehandicapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die heb ik alquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dat leek me ook wel leuk als studentenbijbaantje.
Maar dan moet ik een pak kopen...
Eurotje of 10 per uur.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:30 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zo'n baantje lijkt me wel gaaf
Wat betaalt dat nou?
En een Tomtom, want ik ken niet heel het wegennet uit mein kopf...quote:
Heb ik ook alquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een Tomtom, want ik ken niet heel het wegennet uit mein kopf...
Valt op zich best tegen, maar het werk is wel heel leuk.quote:
Tofjesquote:
Maar het is ook zo dat je heel erg flexibel per week kan aangeven of je wel of niet kan. En als je zit te wachten kan je betaald studerenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt op zich best tegen, maar het werk is wel heel leuk.
Ik verdien nu bijna 10 euro bij de TNT
ik verdien meerquote:
Wat dan? Ik kan wel een beetje spellen en in mn ballen graaienquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Daar kan jij nog wat van leren Peppi.
Ja dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar het is ook zo dat je heel erg flexibel per week kan aangeven of je wel of niet kan. En als je zit te wachten kan je betaald studeren
Nee hoor, je moet er een beetje oké uitzien en in een pak willen lopen. En natuurlijk een beetje fatsoenlijk kunnen rijden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
Alleen denk ik dat je van vrij goede huizen moet komen, wil je zo'n baantje krijgen?
Met ... wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |