Zie sticky bovenaan KLB. Volgens mij is er één onderweg.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef wakajawaka het volgende:
Biogarde, zou ik mogen proberen een serieus meet op te zetten. Alle begrip dat je de halve SC sloot hoor.
ik ziequote:Op zondag 19 juli 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie sticky bovenaan KLB. Volgens mij is er één onderweg.
Eigenlijk loopt het niet echt al te bestquote:Op zondag 19 juli 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie sticky bovenaan KLB. Volgens mij is er één onderweg.
Vertel eens wat nieuwsquote:Op zondag 19 juli 2009 21:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eigenlijk loopt het niet echt al te best
Hoop mensen die bang zijn.
SUPLIES!1quote:Op zondag 19 juli 2009 23:15 schreef Biefstuk het volgende:
Biogarde is chinees en voelde zich aangesproken![]()
Ik geef 'm geen ongelijk!quote:
Compensatiegedrag voor die nieuwe baggerpoel. Hij zet liever 100 slotjes te veel dan dat het bij hem ooit zo erg wordt.quote:
Ik snap geen klote van je verhaal.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Compensatiegedrag voor die nieuwe baggerpoel. Hij zet liever 100 slotjes te veel dan dat het bij hem ooit zo erg wordt.
wat stel je voor ?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eigenlijk loopt het niet echt al te best
Hoop mensen die bang zijn.
dan wordt het dat wel, zijn anderen vakkundig genoeg inquote:Op maandag 20 juli 2009 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom is dat topic dicht? Ik bedoel het niet als bashtopic,
ik dus nietquote:
Slotje onterecht vind ik...
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:59 schreef Biels het volgende:
Schrijf godverdomme eens je eigen slotjes, swarmahoer. Luie kutmod.
quote:
Dit topic was duidelijk niet bedoeld om bepaalde opleidingsniveaus te bashen, de betreffende user is nou niet iemand die met die insteek post hier. Als je de OP goed leest dan zie je dat ook nog wel bevestigd.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan wordt het dat wel, zijn anderen vakkundig genoeg in
[..]
ik dus niet
[..]
[..]
Dan Mod je daarop, daarvoor ben je aangesteld. Met zo'n excuus een topic sluiten is gewoonweg laf en belachelijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan wordt het dat wel, zijn anderen vakkundig genoeg in
[..]
halloquote:Op maandag 20 juli 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan Mod je daarop, daarvoor ben je aangesteld. Met zo'n excuus een topic sluiten is gewoonweg laf en belachelijk.
Mijn insteek was het niet om een bashtopic van te maken, zie ook: Opleiding tot Bakker Bart
Ik heb geen PM gezien. En waarom zou ik dat topic open moeten houden? En geliefd?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
Ik zou haar geven...
had je eindelijk de grote kans om geliefd te raken, geef je het weer weg. wat is dat toch voor onbedwingbare behoefte naar zelfdestructie en klbdestructie? vertel het maar tegen ome zahi. (of heeft sl je gepmd, dan is het ok)
Nee discussie is helemaal niet erg, ook geen meerdere delen. Ik denk gewoon dat er een anders meer passende subfora zijn dan klaagbaak. LIF GC of R&P misschien wel. Maar niet in KLBquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
Het is een discussie die meerdere delen nodig heeft om tot een soort van conclusie te komen, wat is daar erg aan?
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar zeg dat dat, in plaats van dat reeksen niet mogen. Wat dat is dus niet van toepassing hier.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee discussie is helemaal niet erg, ook geen meerdere delen. Ik denk gewoon dat er een anders meer passende subfora zijn dan klaagbaak. LIF GC of R&P misschien wel. Maar niet in KLB
Staat gewoon in mijn sluitpost hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar zeg dat dat, in plaats van dat reeksen niet mogen. Wat dat is dus niet van toepassing hier.
Maar vond het niet echt duidelijk waarom hij nou dicht moest. Ik vond het lijken omdat het een reeks zou zijn, wat dus helemaal niet zo is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Staat gewoon in mijn sluitpost hoor.
En het klopt dat we in KLB niet van reeksen houden.
Goed gelukkig hebben we feedback.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar vond het niet echt duidelijk waarom hij nou dicht moest. Ik vond het lijken omdat het een reeks zou zijn, wat dus helemaal niet zo is.
t probleem zit in bepaalde users die een topic niet ontopic houden na een deeltje 2 of 3, als het niet loopt gaan ze dichtquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
Ik KLB zijn genoeg reeksen. Ik weet nog dat we toen een reeks hadden met Remlof houdt van de winter of zo. Kwam tot deel 4.
Reeks is geen probleem. Het probleem zit in bepaalde modjes.
* remlof wishesquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:35 schreef kurk_droog het volgende:
is remlof op vakantie?
We staan ze ook toe van users. Alleen zoals swarma al zegt, er zijn mensen die het moeten verpesten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
bijvoorbaat niet dol zijn op reeksen... maar die wel toestaan van crew. dat is pas zielig.
zoals mods? fa's?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We staan ze ook toe van users. Alleen zoals swarma al zegt, er zijn mensen die het moeten verpesten.
wanneer ga je wel en welke reis heb je voor ogen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |