Zie sticky bovenaan KLB. Volgens mij is er één onderweg.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef wakajawaka het volgende:
Biogarde, zou ik mogen proberen een serieus meet op te zetten. Alle begrip dat je de halve SC sloot hoor.
ik ziequote:Op zondag 19 juli 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie sticky bovenaan KLB. Volgens mij is er één onderweg.
Eigenlijk loopt het niet echt al te bestquote:Op zondag 19 juli 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie sticky bovenaan KLB. Volgens mij is er één onderweg.
Vertel eens wat nieuwsquote:Op zondag 19 juli 2009 21:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eigenlijk loopt het niet echt al te best
Hoop mensen die bang zijn.
SUPLIES!1quote:Op zondag 19 juli 2009 23:15 schreef Biefstuk het volgende:
Biogarde is chinees en voelde zich aangesproken![]()
Ik geef 'm geen ongelijk!quote:
Compensatiegedrag voor die nieuwe baggerpoel. Hij zet liever 100 slotjes te veel dan dat het bij hem ooit zo erg wordt.quote:
Ik snap geen klote van je verhaal.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Compensatiegedrag voor die nieuwe baggerpoel. Hij zet liever 100 slotjes te veel dan dat het bij hem ooit zo erg wordt.
wat stel je voor ?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eigenlijk loopt het niet echt al te best
Hoop mensen die bang zijn.
dan wordt het dat wel, zijn anderen vakkundig genoeg inquote:Op maandag 20 juli 2009 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom is dat topic dicht? Ik bedoel het niet als bashtopic,
ik dus nietquote:
Slotje onterecht vind ik...
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:59 schreef Biels het volgende:
Schrijf godverdomme eens je eigen slotjes, swarmahoer. Luie kutmod.
quote:
Dit topic was duidelijk niet bedoeld om bepaalde opleidingsniveaus te bashen, de betreffende user is nou niet iemand die met die insteek post hier. Als je de OP goed leest dan zie je dat ook nog wel bevestigd.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan wordt het dat wel, zijn anderen vakkundig genoeg in
[..]
ik dus niet
[..]
[..]
Dan Mod je daarop, daarvoor ben je aangesteld. Met zo'n excuus een topic sluiten is gewoonweg laf en belachelijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan wordt het dat wel, zijn anderen vakkundig genoeg in
[..]
halloquote:Op maandag 20 juli 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan Mod je daarop, daarvoor ben je aangesteld. Met zo'n excuus een topic sluiten is gewoonweg laf en belachelijk.
Mijn insteek was het niet om een bashtopic van te maken, zie ook: Opleiding tot Bakker Bart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |