Hij post wel weer, maar onder een andere naam en wil anoniem blijvenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:33 schreef dagdag het volgende:
[..]
ah paar weken terug had ik even een aantal topics geopend over oa jordeeeh.
Komt erop neer dat nu zijn permban is omgezet en hij mag mailen voor een unban.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij post wel weer, maar onder een andere naam en wil anoniem blijven
Jammer dat ik toen geband was.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef dagdag het volgende:
[..]
anoniem op fok, onmogelijk zie Enimich
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:38 schreef dagdag het volgende:
Al was het wel een toffe gast, alleen ga niet meisjes afkraken met cup D terwijl je zelf op schaken zit .
Bedoel je Jordy?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:21 schreef iszinloos het volgende:
ja heh waar is dat topic nou waar emimich voor weg ging en die mod had beledigd is ik kan eht niet vinden...
ook nie in zijn post geschiedenis
Nee Emimichquote:
Dat topic is verwijderd en dat tweede weet ik niet, daar ben ik niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nee Emimich
nee ik bedoel het topic waar zijn masterlijke schaak trofee foto voor het eerst stond![]()
En een waar hij een mod belachelijk had gemaakt ofzo.
Heel het topicquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat topic is verwijderd en dat tweede weet ik niet, daar ben ik niet van op de hoogte.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:51 schreef McFearless het volgende:
Booohhh, nog anderhalve week en dan tien dagen Portugal. Hoe is het verder met jullie? Met mij nog altijd even geil.
Nu ga ik eten en zuipen met m'n vrienden, want die heb ik. Haha. Ja.
Ik heb jullie lief.
Groetjes,
McF
Ehh.. Morgen, heb geen internet waar ik deze week zit, moet nog geregeld worden ofzo.quote:
QFTquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:49 schreef Syb-rund. het volgende:
vanaf nu gaat het topic over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een ontiegelijke baas
Stort ff 50dollah op mijn accountquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ehh.. Morgen, heb geen internet waar ik deze week zit, moet nog geregeld worden ofzo.Morgen post ik weer immer kwaliteit, zoals ik dat altijd doe. Een bijzonder geile dag verder. Kusje.
P.S. NG, keertje $10 heads up spelen tegen mij? PM even, dan regelen we dat.
Zit er een goede zuiger in?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef TwyLight het volgende:
Mijn rij-instructrice krijgt over een paar weken een nieuwe autode nieuwe Megané
[ afbeelding ]
Die in mijn auto daar voel je de tanden niet van.quote:
Ik houd wel van een beetje bite!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die in mijn auto daar voel je de tanden niet van.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:49 schreef Syb-rund. het volgende:
vanaf nu gaat het topic over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een ontiegelijke baas
HOI BTquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
Hm, ik ben helemaal niet gepenetreerd door mijn vakantie anders hoor!![]()
En welkom terug NG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
boeiend, crank was zelf al een non-brainer (en ook al behoorlijk onrealistisch), en deel 2 kwam daar nog even over the top overheenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Wel jammer dat ze een vervolg maakten op crank. Werd een beetje erg onrealistisch.
Ik weet nog dat ik tegen een vriend van me zei (waar ik net de film mee had gekeken) :hier kunnen ze dus nooit een vervolg op maken.![]()
Alhoewel soms ''over de top grappig'' . Als ze maar geen deel 3 maken.![]()
Dat gaat gewoon te ver.
ik heb me ook vermaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
boeiend, crank was zelf al een non-brainer, en deel 2 kwam daar nog even over the top overheen
ik heb me nog zelden zo vermaakt bij een film![]()
Fuck you Chellios iszinloosquote:
Niet zo ninja editen das irritantquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Fuck you Chellios iszinloos
en dat leipe power rangers moment in deel 2 dan!?
Haihaiquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:57 schreef iszinloos het volgende:
BT is terug![]()
Bikini pics van je vakantie?
Ik heb heul geen bikini picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ga zo kijken of ik wat leuke foto's voor jullie heb.
En ja het was zeker leuk!
Waar ben je eigenlijk geweest?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haihaija echt super!
[..]
Ik heb heul geen bikini picsen ik ga zo kijken of ik wat leuke foto's voor jullie heb.
En ja het was zeker leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:13 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk geweest?
+Wat gedaan.ze is wel op een naaktstrand geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:13 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk geweest?
+Wat gedaan.Malgrat de Mar. En op het strand gelegen, uit geweest, naar een beach party geweest, waterdingetjes gedaan zoals die bananenboten enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naar een groot water pretpark geweest, een dagje Barcelona etc.
skönquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Malgrat de Mar. En op het strand gelegen, uit geweest, naar een beach party geweest, waterdingetjes gedaan zoals die bananenboten enzonaar een groot water pretpark geweest, een dagje Barcelona etc.
En dan heb je geen bikini pics.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Malgrat de Mar. En op het strand gelegen, uit geweest, naar een beach party geweest, waterdingetjes gedaan zoals die bananenboten enzonaar een groot water pretpark geweest, een dagje Barcelona etc.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En dan heb je geen bikini pics.![]()
Klinkt wel leuk.![]()
Ik ga alleen in Nederland op vakantie.
ouddorp nog nooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:
quote:
Goeree-Overflakkee!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
![]()
Op Goeree-Overflakkee
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=ouddorp&sll=51.796859,4.661399&sspn=0.009077,0.027874&ie=UTF8&ll=51.80628,3.938084&spn=0.072601,0.222988&t=h&z=13&iwloc=A
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Goeree-Overflakkee!Ik vind dat zo'n heerlijke plaatsnaam he.
klinkt net als een soaquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
![]()
Op Goeree-Overflakkee
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=ouddorp&sll=51.796859,4.661399&sspn=0.009077,0.027874&ie=UTF8&ll=51.80628,3.938084&spn=0.072601,0.222988&t=h&z=13&iwloc=A
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me toch iets ernstiger dan een Soa als geheel Goeree-Overflakkee in je pis buis ligt te zweren.
Ook goed. Ik heb me niet zo verdiept in zeeland.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Maar eeh het is een eiland heh geen plaats.![]()
Goedereede is een plaats.
Nee ik ga het bier van vrienden op drinken. Die staan daar op de camping.quote:
En het hoort bij Zuid-Holland.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ook goed. Ik heb me niet zo verdiept in zeeland.
quote:
mo money mo problemsquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
Hef Bundy, meer bitchess meer moneyyy. Die niggers weten niksss.
echt volgens BIG welquote:
Mo' money mo' bitchesquote:
quote:
bro's before money before ho'squote:
jij bent er tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
Waar zijn trouwens al die bitches hier?
geen idee maar katja was er wel geil inquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Komt er seks in oesters van nam kee? Dan ga ik die kijken.
Ja. Ik vond het wel een geile film. En Egbert-Jan is geil in die film.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Komt er seks in oesters van nam kee? Dan ga ik die kijken.
Hey gorgeous.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
Is het heus waar?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het wel een geile film. En Egbert-Jan is geil in die film.
JIJ BENT OOK AL EEN GROENE MODquote:
Uhu.quote:
ze zitten te soppen op nam keequote:
Die avatar...quote:
mijn orenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
Dan ga ik 'm ook maar eens kijken.
Wat leuke muziek voor jullie.![]()
M'n verslaving begint erge vormen aan te nemen.
Je zei "mijn". Hallelujah, praise the lord.quote:
Hierquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
deed ik speciaal voor jouwquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei "mijn". Hallelujah, praise the lord.
Omg chickiequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hierik moest nog aan je denken toen m'n bus langs Lliure oid reed
quote:
Jaaa echt heel erg leukquote:
die les heb ik nog niet gehadquote:
... en joy to the world... !quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei "mijn". Hallelujah, praise the lord.
Okay, nicequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa echt heel erg leukvond Barcelona super, het uitgaan in Malgrat de Mar zelf was geweldig, overal gezellige aardige mensen
! Echt een topvakantie
Hela.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |