en als je nou drinkt om te genieten en dan toch dronken wordt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
Drinken om te genieten.![]()
Drinken om dronken te worden.
kijk jij begrijpt mijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
quote:
Dat zeg ik. Een saaie drol dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
dan dat ben ik niet, ik geniet van het leven zonder drank
echt niet cool dus, ze zullen over je napraten in de buurt. Zal je ooit nog een baan krijgen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Peter-Andre het volgende:
Zaterdag nog dronken, man wat heb ik lopen kotsen in de stad, maarja een biertje daarna en de smaak is weg.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
Wat zullen de mensen wel niet over me denkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt niet cool dus, ze zullen over je napraten in de buurt. Zal je ooit nog een baan krijgen?
Na wat moed indrinken moet dat vast wel lukken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt niet cool dus, ze zullen over je napraten in de buurt. Zal je ooit nog een baan krijgen?
ts is juist slim, en wil niet gekrompen hersenen tot niveau 1quote:
Ik geniet van aangeschoten/dronken worden. Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
dus om losjes te worden en lol te hebben moet je eerst 10 bier achterover slaan. Je zult niet oud worden zo.quote:
dan kan je dus echt niet schelen??? :quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Wat zullen de mensen wel niet over me denken
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geniet van aangeschoten/dronken worden en me daarna enorm voor lul te zetten. Dat kan natuurlijk ook
Waarom zou je het wel iets kunnen schelen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
dan kan je dus echt niet schelen??? :
dat bedoel ik dus, van die jongelui die het erom doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben weleens aangeschoten van licht tot zwaar, als je dat al bezopen noemt dan vind ik je klacht uiterst onterecht. Ten tweede, er bestaan ook mensen die (zoals ik) alcohol associëren met gezelligheid en ontspanning, de dagelijkse remmen een beetje laten wegvallen en jezelf een beetje laten gaan op momenten dat dat kan.
Die doen dat dus niet om stoer of cool te zijn, kan het niet zo zijn dat je dit in andere mensen ziet die gewoon lekker hun eigen gang gaan? Mogelijkerwijs omdat je zelf graag cool wilt zijn en![]()
Overigens ben ik het met je eens dat zuipen tot je bijna knock-out gaat niet cool is, eens maar nooit weer voor mij![]()
Jij zal wel oud worden. Als een hele saaie drol. Wat een leuk leventje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus om losjes te worden en lol te hebben moet je eerst 10 bier achterover slaan. Je zult niet oud worden zo.
ik heb het over echt dronken zijn, niet meer op je poten kunnen staan en de boel onderkotsenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:31 schreef B-FliP het volgende:
TS je bedoelt mensen die hun grenzen niet kennen? Bij je aangeschoten verhaaltje betekent
dat dat bij jou de grens al bereikt was? Mensen die overduidelijk hun grenzen overschreden
hebben zijn zowieso niet echt communicatief vaardig en krijgen, afgezien van waar hun dierlijke
instincten zich op richten, weinig van de normale buitenwereld mee... Maar om dan spijt te
krijgen van lekker aangeschoten met je meissie terug naar huis te fietsen om daar de avond
op een wat minder nuchtere manier dan normaal af te sluiten is niets mis mee naar mijn mening...
Ik deed het er in ieder geval niet om, ik was gewoon lekker bezig zoals nu nog steeds weleens, maar toen maakte ik een verkeerde inschatting. Nogmaals ik drink niet om me anders voor te doen, dat heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, van die jongelui die het erom doen
Nee eerlijk niet, en vertel mij waarom ik me druk moet maken over mensen die ik niet ken? Echt, het zal me worst wezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
dan kan je dus echt niet schelen??? :
Run like Phoebequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Nee eerlijk niet, en vertel mij waarom ik me druk moet maken over mensen die ik niet ken? Echt, het zal me worst wezen.
mij wel dus, wel waar ik woon. Net als blowen gaat het als een lopend vuurtje door on dorp heen! omg, als mensen dat soort dingen van mij denken moest ik verhuizen (of m'n hele leven met de nek worden aangekeken)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel iets kunnen schelen?
Tja mensen krijgen soms een kick van de meest maffe dingen, zo zijn er mensen die zo vaak in een achtbaan gaan dat ze bijna moeten kotsen voor de kickquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb het over echt dronken zijn, niet meer op je poten kunnen staan en de boel onderkotsen
er is altijd iemand die je wel kent en naar je ouders kunt gaan, je maakt zo je eigen leven kapotquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Nee eerlijk niet, en vertel mij waarom ik me druk moet maken over mensen die ik niet ken? Echt, het zal me worst wezen.
Staphorst?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
mij wel dus, wel waar ik woon. Net als blowen gaat het als een lopend vuurtje door on dorp heen! omg, als mensen dat soort dingen van mij denken moest ik verhuizen (of m'n hele leven met de nek worden aangekeken)
En de ouders is van belang omdat??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
er is altijd iemand die je wel kent en naar je ouders kunt gaan, je maakt zo je eigen leven kapot
Maak je geen zorgen, daar zit je al onderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
ts is juist slim, en wil niet gekrompen hersenen tot niveau 1
Als mijn ouders horen dat ik een joint heb gerookt of dronken ben geweest halen ze hun schouders op, alsof zij nooit jong geweest zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
er is altijd iemand die je wel kent en naar je ouders kunt gaan, je maakt zo je eigen leven kapot
nee hoor, heb een heel leuk leventje zonder drank. Verhuis naar de rimboe in afrika, drink lekker door en niemand valt het op als je 40 word.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Jij zal wel oud worden. Als een hele saaie drol. Wat een leuk leventje!
En die daarom maar hun tijd hier gaan zitten verdoen, ja geld ook voor mij, maarja de rest van de week is het weer feest, er moet soms gewerkt wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef kensei het volgende:
Mensen die geen vrienden hebben waarmee je gezellig een biertje kan drinken
Haha. TS is een dorpsbewoner. Verhuis eens en leer leven, saaie drol.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
mij wel dus, wel waar ik woon. Net als blowen gaat het als een lopend vuurtje door on dorp heen! omg, als mensen dat soort dingen van mij denken moest ik verhuizen (of m'n hele leven met de nek worden aangekeken)
maar je drinkt om dronken te worden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik deed het er in ieder geval niet om, ik was gewoon lekker bezig zoals nu nog steeds weleens, maar toen maakte ik een verkeerde inschatting. Nogmaals ik drink niet om me anders voor te doen, dat heb ik niet nodig
Ik vind dat altijd zo een truttenargument he "Ik heb geen drank nodig om gezellig te zijn". Nee ik ook niet, maar het is wel anders gezellig en ik houd nu eenmaal van diversiteit. Of eet je soms vanaf nu ook elke dag boerenkool met worst omdat je daar een heel leuk leventje mee hebt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee hoor, heb een heel leuk leventje zonder drank. Verhuis naar de rimboe in afrika, drink lekker door en niemand valt het op als je 40 word.
meeste van mijn vrienden drinken niet, ik wel maar met mate. Alleen omdat ik het lekker vindquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef kensei het volgende:
Mensen die geen vrienden hebben waarmee je gezellig een biertje kan drinken
Ik drink omdat ik dorst heb en omdat het sociaal is, het risico om dronken te worden neem ik op de koop toe.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar je drinkt om dronken te worden?
Hoeveel niveaus heb je in hersenen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
ts is juist slim, en wil niet gekrompen hersenen tot niveau 1
Kun jij lezen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar je drinkt om dronken te worden?
Nee dus. Met lekker bezig zijn bedoelde ik lekker mijn gang gaan met feesten, praten, socializen en elk glas drank nuttigen dat me werd aangeboden. Nu let ik alleen wat meer op dat laatste.quote:Ten tweede, er bestaan ook mensen die (zoals ik) alcohol associëren met gezelligheid en ontspanning, de dagelijkse remmen een beetje laten wegvallen en jezelf een beetje laten gaan op momenten dat dat kan.
heel gezellig, iedereen kent iedereen en je hoeft je niet te schamen. Als ik uit rotterdam zou komen zou ik een plaatsje ernaast noemenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Haha. TS is een dorpsbewoner. Verhuis eens en leer leven, saaie drol.
die moeten trots op je kunnen zijnquote:
Dus kun je gerust dronken worden en blowen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
heel gezellig, iedereen kent iedereen en je hoeft je niet te schamen. Als ik uit rotterdam zou komen zou ik een plaatsje ernaast noemen
Blijkbaar moet je je dus wel schamen als je een keertje dronken bent geweest. Conclusie: TS is en blijft enorm saai. En een drol.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
heel gezellig, iedereen kent iedereen en je hoeft je niet te schamen. Als ik uit rotterdam zou komen zou ik een plaatsje ernaast noemen
nop ben rond de 20, zelf toen ik puber was, was ik nooit dronken. Die halfgare lui om me heen natuurlijk wel. Niet dronken worden betekent een vrije zondag (hoef je niet je kots van het vloerkleed af te schrapen)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:38 schreef Peter-Andre het volgende:
No offense TS, maar zit je in de pubertijd? Toen ik 14 ofzo was vond ik het volgens mij wel belangrijk was mensen van me dachtten maar nu toch allang niet meer.
Waarom kotsen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
nop ben rond de 20, zelf toen ik puber was, was ik nooit dronken. Die halfgare lui om me heen natuurlijk wel. Niet dronken worden betekent een vrije zondag (hoef je niet je kots van het vloerkleed af te schrapen)
nee degene die altijd dronken zijn, het is bewezen dat drank je hersens kapot maakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, daar zit je al onder
Een fles van die verse kiwidrank van de appie s'ochtends en je bent weer helemaal fris Zondags!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
nop ben rond de 20, zelf toen ik puber was, was ik nooit dronken. Die halfgare lui om me heen natuurlijk wel. Niet dronken worden betekent een vrije zondag (hoef je niet je kots van het vloerkleed af te schrapen)
Nee, conclusie: TS is doodsbenauwd wat haar naasten (o.a. pappie en mammie) van haar vinden, die vinden het in ieder geval niet 'cool' dat ze drinkt. Stiekem wil ze het volgens mij wel, maar het kan dus niet en dat reageert ze af op degene die het wel kunnen. Zo denkt ze zelf 'cool' te zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:45 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je je dus wel schamen als je een keertje dronken bent geweest. Conclusie: TS is en blijft enorm saai. En een drol.
dus als je dorst hebt, pak je een biertje in plaats van een glas lemonade.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik drink omdat ik dorst heb en omdat het sociaal is, het risico om dronken te worden neem ik op de koop toe.
Ach ja, die grens hebben veel mensen wel eens bereikt denk ik... Vaak al op vrij jongequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef aychelle het volgende:
ik heb het over echt dronken zijn, niet meer op je poten kunnen staan en de boel onderkotsen
Je kan niet altijd dronken zijn. Geloof me, ik heb het geprobeerd. Onmogelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee degene die altijd dronken zijn, het is bewezen dat drank je hersens kapot maakt.
Thuis ja tuurlijk...... werk tuurlijk niet. Dan is er Koffiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus als je dorst hebt, pak je een biertje in plaats van een glas lemonade.ook thuis en op je werk?
A t/m E, E staat gelijk aan 1. Ik zit tussen A en Bquote:
Ja en van de zon krijg je huidkanker, van fietsen krijg je scheve knieën, van autorijden raken je longen vervuild, enz. Kan je dingen in een bepaald kader plaatsen of niet? 1 a 2 standaardglazen per dag zijn niet schadelijk en wellicht zelfs gezond. Als je elke dag 2 flessen jenever drinkt dan is het zondermeer schadelijk voor je hersenen ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee degene die altijd dronken zijn, het is bewezen dat drank je hersens kapot maakt.
Thuis wel ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus als je dorst hebt, pak je een biertje in plaats van een glas lemonade.ook thuis en op je werk?
Waarom zeg je dan niet gelijk niveau E. Dan had ik het meteen begrepen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
A t/m E, E staat gelijk aan 1. Ik zit tussen A en B
Euh...je bedoelt 'niet eens', 'geneens' is geen woord, sorry.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:23 schreef aychelle het volgende:
...Over een paar jaar, zijn je hersens gekrompen tot geneens niveau 1, stoer hoor!!!
ik kan dat niet riskeren, er is al één verbannen uit de familiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef Peter-Andre het volgende:
Beetje aparte relatie heb je als je ouders niet meer trots op je zijn als je een keer dronken bent.
Jehova?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef aychelle het volgende:
ik kan dat niet riskeren, er is al één verbannen uit de familie
Volgens mij loop je ons allemaal keihard te flashen met dit topic of niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
Verbannenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
Inderdaad en TS vooraal geen Duvel drinken, dan komt de duivel erachter dat je drinkt en dan kom je in de helquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Verbannen
Het wordt met de minuut ongeloofwaardiger.
sochtends is de Appie niet openquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:47 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Een fles van die verse kiwidrank van de appie s'ochtends en je bent weer helemaal fris Zondags!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad en TS vooraal geen Duvel drinken, dan komt de duivel erachter dat je drinkt en dan kom je in de hel
Voorraad?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
sochtends is de Appie niet openals je echt dronken was die zaterdag avond, lig je de volgende morgen tot 3 uur nog in bed
mijn ouders hebben geen probleem met drank, die vinden één wijntje zo in de week bij de haard hartstikke gezellig. Maar in je jeugd zijn je hersenen nog niet volgroeid, dus ik hou het liever bij een zoete witte wijn. (niet meer dan één per week)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee, conclusie: TS is doodsbenauwd wat haar naasten (o.a. pappie en mammie) van haar vinden, die vinden het in ieder geval niet 'cool' dat ze drinkt. Stiekem wil ze het volgens mij wel, maar het kan dus niet en dat reageert ze af op degene die het wel kunnen. Zo denkt ze zelf 'cool' te zijn.![]()
Kortom dit hele topic draait om 'het wel of niet cool wezen' van dingen in de ogen van een 14-jarige
smorgens 3 uur? Dan moet ik nog gaan slapen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
sochtends is de Appie niet openals je echt dronken was die zaterdag avond, lig je de volgende morgen tot 3 uur nog in bed
Kijk waar baseer je dit op? Wetenschap? Je pappie en mammie? Verhalen van die 'coole' dorpsgenoten? Ik kan alleen vertellen als je echt dronken bent dan ben je er zeker al 20 keer uit geweest om te plassen en een flinke tank water leeg te zuipen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
Heet jij Bin Laden van de achternaam ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
die dingen die je op noemt kun je niet riskeren, drank heb je in je eigen handquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en van de zon krijg je huidkanker, van fietsen krijg je scheve knieën, van autorijden raken je longen vervuild, enz. Kan je dingen in een bepaald kader plaatsen of niet? 1 a 2 standaardglazen per dag zijn niet schadelijk en wellicht zelfs gezond. Als je elke dag 2 flessen jenever drinkt dan is het zondermeer schadelijk voor je hersenen ja.
Euhm wat dacht je van inkopen doen voor het uitgaan waaronder broodjes en kiwidrank zondagsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nu moet je je daar inderdaad aan houden, maar je hoeft niet direct de mening van je ouders ten aanzien van alcoholgebruik over te nemen. Het kan geen kwaad er zelf kritisch naar te kijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
mijn ouders hebben geen probleem met drank, die vinden één wijntje zo in de week bij de haard hartstikke gezellig.
Geheel mee eens, dat tienerdrinken vind ik ook 3 keer niks.quote:Maar in je jeugd zijn je hersenen nog niet volgroeid, dus ik hou het liever bij een zoete witte wijn. (niet meer dan één per week)
Zonnen is een keuze.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
die dingen die je op noemt kun je niet riskeren, drank heb je in je eigen hand
De zon niet nee, die andere 2 wel, het gaat er gewoon om waar de grens legt met je (te) voorzichtig gedrag.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
die dingen die je op noemt kun je niet riskeren, drank heb je in je eigen hand
nee dat doe ik niet. Een zus van mij (heb een grote familie) heeft ons letterlijk en figuurlijk voor lul gezet met haar zuiperij. Elk weekend (onee elke dag! ) kwam ze straal bezopen thuis, ging ze bij buren aanbellen in hun tuin kotsen. echt niet leuk, dat is dus wat ik bedoel. Een tijd werden we met de nek aangekeken, toen wou mijn moeder niks meer met haar te maken hebben als ze zich zo langer gedroeg. Nu woont ze met haar drugverslaafde vriend in Zeistquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij loop je ons allemaal keihard te flashen met dit topic of niet?
nee, trotsquote:
Hmmm, je moeder heet Hannah (Tokkie)?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet. Een zus van mij (heb een grote familie) heeft ons letterlijk en figuurlijk voor lul gezet met haar zuiperij. Elk weekend (onee elke dag! ) kwam ze straal bezopen thuis, ging ze bij buren aanbellen in hun tuin kotsen. echt niet leuk, dat is dus wat ik bedoel. Een tijd werden we met de nek aangekeken, toen wou mijn moeder niks meer met haar te maken hebben als ze zich zo langer gedroeg. Nu woont ze met haar drugverslaafde vriend in Zeist
[Offtopic] Heb ook verbannen familieleden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet. Een zus van mij (heb een grote familie) heeft ons letterlijk en figuurlijk voor lul gezet met haar zuiperij. Elk weekend (onee elke dag! ) kwam ze straal bezopen thuis, ging ze bij buren aanbellen in hun tuin kotsen. echt niet leuk, dat is dus wat ik bedoel. Een tijd werden we met de nek aangekeken, toen wou mijn moeder niks meer met haar te maken hebben als ze zich zo langer gedroeg. Nu woont ze met haar drugverslaafde vriend in Zeist
oja, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:58 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Euhm wat dacht je van inkopen doen voor het uitgaan waaronder broodjes en kiwidrank zondagsen ik lig echt niet tot 3 uur in me bed en zowel dan wel, alsof zondag zo boeiende dag is
Inderdaad, dat is niet leuk, zo moet het zeker niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet. Een zus van mij (heb een grote familie) heeft ons letterlijk en figuurlijk voor lul gezet met haar zuiperij. Elk weekend (onee elke dag! ) kwam ze straal bezopen thuis, ging ze bij buren aanbellen in hun tuin kotsen. echt niet leuk, dat is dus wat ik bedoel.
En hier moet je op een gegeven moment gewoon dikke schijt aan hebben vind ik. Je moet wel rekening houden met je medemens, maar je zeker niet laten leiden door de gedachten die ze over je hebben, zelfs al zijn het je eigen ouders.quote:Een tijd werden we met de nek aangekeken, toen wou mijn moeder niks meer met haar te maken hebben als ze zich zo langer gedroeg. Nu woont ze met haar drugverslaafde vriend in Zeist
ik bedoede 3 uur smiddagsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
smorgens 3 uur? Dan moet ik nog gaan slapen.
Jij hebt nog veel te leren met je grote hersens!!
jij hebt gedronkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef cerror het volgende:
Is dit zo'n moraalverhaal? Zo ja, dan ga ik even een biertje halen en je uitlachen.
Moraal van dit verhaal? Stop mensen te vertellen hoe ze moeten leven klerehoer.
Verbannen familieleden kunnen juist degenen zijn die niet verbannen zijn. Niet verbannen uit de maatschappij in ieder geval, terwijl die familie die ze verbant zich juist afzonderd en zo zichzelf verbant. Snap je het nogquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:01 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
[Offtopic] Heb ook verbannen familieleden.[/Offtopic]
echt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:01 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
[Offtopic] Heb ook verbannen familieleden.[/Offtopic]
En jij bent een reli-fundi. En inderdaad een klerehoer. Mooie observatie van die beste man!quote:
ééntje? of 12 om eens flink dronken te wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:02 schreef Peter-Andre het volgende:
Ik ga ff een zwaar ranzig Rose biertje drinken, waarom? Omdat het kan
Aangezien de appie niet meer open is kan het maximaal 4 worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
ééntje? of 12 om eens flink dronken te worden
ik wil mezelf geen mamma's kindje noemen, maar ik kan erg goed met haar opschieten (allebeide ouders) mijn familie is mijn alles, echt waar!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is niet leuk, zo moet het zeker niet.
[..]
En hier moet je op een gegeven moment gewoon dikke schijt aan hebben vind ik. Je moet wel rekening houden met je medemens, maar je zeker niet laten leiden door de gedachten die ze over je hebben, zelfs al zijn het je eigen ouders.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef Sjibble het volgende:
De meeste losers doen het idd om dronken te wordenVoor een keer is het leuk, maar de rest is gewoon genieten
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:06 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
En jij bent een reli-fundi. En inderdaad een klerehoer. Mooie observatie van die beste man!
Dat kan je ook door je eigen weg te gaan en een eigen mening te vormen over bepaalde dingen, uiteindelijk zullen ze daar ook trots op zijn, dat je ergens voor durft te staan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik wil mezelf geen mamma's kindje noemen, maar ik kan erg goed met haar opschieten (allebeide ouders) mijn familie is mijn alles, echt waar!Ik zou het vreselijk vinden als ik me zo zou gedragen. Ik ben met normen en waarden opgevoed, en dat wil ik laten zien.
Daar hoef je niet per se dronken voor te zijn hoorquote:die dronken lui laten alleen maar zien aand de buitenwereld dat ze geen respect hebben voor hun ouders
Hij heeft jou bezocht?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
die je in je dronken bui hebt bezocht
Aldus een uit ervaring sprekende loser?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef Sjibble het volgende:
De meeste losers doen het idd om dronken te wordenVoor een keer is het leuk, maar de rest is gewoon genieten
ik kan gewoon niet mijn ouders voor lul zetten! dat zou ik zo erg vinden. Dan gaan mensen gewoon denken dat mijn ouders slecht zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:06 schreef Peter-Andre het volgende:
Maar TS, wat boeit het jou in vredesnaam wat jouw ouders van jou denken, ik snap dat je van ze houd en ze niet wilt teleurstellen maar als er iemand is die iets van haar leven moet maken dan ben jij het wel. Het is heel natuurlijk om je tegen je ouders te verzetten en je grenzen af te tasten, drink gewoon een biertje en af en toe eens teveel, het maakt je juist een completer mens.
Je kunt beter fouten maken en hiervan leren, dan niets proberen.
So fucking what? Dat zijn ze kennelijk niet, dus wat boeit het dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet mijn ouders voor lul zetten! dat zou ik zo erg vinden. Dan gaan mensen gewoon denken dat mijn ouders slecht zijn.
Nee, een nichtje van me is weggelopen met een Marokkaan. Al 10 jaar niet meer gezien. En weer een ander nichtje heeft sex gehad voor het huwelijk (zwanger) met een vijandelijke familie. Ik hoef ze persoonlijk allebei niet meer te zien.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt?ook met drank te maken of drug enzo?
Daar is iedereen het ook wel mee eens, maar voor de rest generaliseert de TS als de netenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet mijn ouders voor lul zetten! dat zou ik zo erg vinden. Dan gaan mensen gewoon denken dat mijn ouders slecht zijn.
Welnee, mensen zeggen dan: Goh die Aychelle was dronken, zo was mijn jan vorige week ook! Dekselse kinderen, kom we gaan koeien melken en melk karnen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
Een lid van de maffia op Fokquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:12 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Nee, een nichtje van me is weggelopen met een Marokkaan. Al 10 jaar niet meer gezien. En weer een ander nichtje heeft sex gehad voor het huwelijk (zwanger) met een vijandelijke familie. Ik hoef ze persoonlijk allebei niet meer te zien.
Ik heb zelf ook een groot besloten familie en begrijp je dus eigenlijk wel goed.
Wat zijn dit voor maffia verhalen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:12 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Nee, een nichtje van me is weggelopen met een Marokkaan. Al 10 jaar niet meer gezien. En weer een ander nichtje heeft sex gehad voor het huwelijk (zwanger) met een vijandelijke familie. Ik hoef ze persoonlijk allebei niet meer te zien.
Ik heb zelf ook een groot besloten familie en begrijp je dus eigenlijk wel goed.
Zonder alcohol kan ik klerehoer ook wel spellen hoor.quote:
dit is wel seriuzquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef muay-toy het volgende:
ik hoop niet dat dit een serieuze klacht is. anders vind ik je wel heel erg saai, geniet een btje van je leven zolang je jezelf maar niet in comazuipt.
Wat een enorm slechte neef of nicht ben jij dan, echt ongelovelijk schaam je de ogen uit je kop intolerant mensquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:12 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
quote:
Want alleen de maffia kan dat hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een lid van de maffia op Fok
ze hebben oudere vrouwen zitten aanranden? wow .. die moeten trots opzich zelf zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:06 schreef trovey het volgende:
Nou echt cool zijn ze niet maar wel erg grappig als een stel 17-jarigen met een bezopen kop om 18.00 uurje bij de Mediamarkt je met meisje aanspreken (en je de leeftijd hebt dat je volgens de wet al een tijdje geen meisje meer bent maar een vrouw).
Geen idee. Ik was dronken. Maar aangezien ik niet in dorpen kom moet het een andere dronken gast geweest zijn die haar (saaie) flamoes heeft bezocht.quote:
Dus jouw observatie is de juiste. Right.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
dit is wel seriuzen neeh ik ben niet saai. Is het zo moeilijk voor sommigen om lol te hebben zonder drank. Degene met wie ik het meest lol heb drinken niet of haast nooit. Gewoon nuchtere humor
Een vijandelijke familie? Ik zou niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:15 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
[..]
Want alleen de maffia kan dat hebben.
genieten is met mate.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef Sjibble het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat zeggen jullie ervan dat alle users die in dit topic hebben gepost, tegelijk om 0.30 een lekker biertje openen en gaan drinken![]()
We proosten uiteraard op 'de afrekening met burgertrutisme'
ik ga geen pics posten, maar ze zeggen vaak dat ik op een bruine engel lijkquote:
Idd wat is dit, the godfather ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Een vijandelijke familie? Ik zou niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt.
Bruine engel met the pink surprise, pics svp!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ga geen pics posten, maar ze zeggen vaak dat ik op een bruine engel lijk
Rassenvermenging is bij ons verboden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Wat een enorm slechte neef of nicht ben jij dan, echt ongelovelijk schaam je de ogen uit je kop intolerant mens
niet stoer dus! kijk jij begrijpt mijquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:12 schreef Mriya het volgende:
Goede klacht. Mensen die drinken tot het punt dat ze staan te kotsen, en de volgende dag vol trots hun verhalen gaan vertellen hoe stoer ze wel niet waren, en hoeveel ze wel niet gedronken hebben._!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat zeggen jullie ervan dat alle users die in dit topic hebben gepost, tegelijk om 0.30 een lekker biertje openen en gaan drinken![]()
Proost.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Alcohol is bij mij doorgaans toch echt een pretverhogende factor, alles lekker wat ongeremder, zonder je zorgen te maken over wat mensen (bijvoorbeeld je dorpsgenoten) van je denkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
dit is wel seriuzen neeh ik ben niet saai. Is het zo moeilijk voor sommigen om lol te hebben zonder drank. Degene met wie ik het meest lol heb drinken niet of haast nooit. Gewoon nuchtere humor
Wtf man, je komt echt de meest grote mafketels tegen rond dit uurquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:18 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Rassenvermenging is bij ons verboden.
hey!! Ben jij ook Zuid-Afrikaan??quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:18 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Dan ben je een roma of sinti.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:18 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Als ik bier in huis had deed ik meequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
ik begrijp je, al zijn alle kleuren bij ons welkom. Maar wat is het met die vijandelijke familie? en hoe besloten zijn jullie? Het voordeel van een besloten familie is dat je altijd op iemand kan terugvallen en steun hebt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:12 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Het moet wel een zigeuner of kampfamilie zijn ja, gezien alle uitspraken.quote:
Ik vond het onderwerp bier leuker, zeker gezien dit tijdstipquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik begrijp je, al zijn alle kleuren bij ons welkom. Maar wat is het met die vijandelijke familie? en hoe besloten zijn jullie? Het voordeel van een besloten familie is dat je altijd op iemand kan terugvallen en steun hebt.
nog 9 minuten.....quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het onderwerp bier leuker, zeker gezien dit tijdstip
tuurlijk kan je dat, dronke mensen schelden graag. En omdat je hersenen gedaald zijn beneden niveau 1, vind ik het ontzetten knap dat je dat nog typen kunt. Drink er eens op zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Zonder alcohol kan ik klerehoer ook wel spellen hoor.
En je krijgt er ook nog eens een beperkt wereldbeeld van! Top!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik begrijp je, al zijn alle kleuren bij ons welkom. Maar wat is het met die vijandelijke familie? en hoe besloten zijn jullie? Het voordeel van een besloten familie is dat je altijd op iemand kan terugvallen en steun hebt.
Kijk dit is dus weer dom generaliseren:quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk kan je dat, dronke mensen schelden graag. En omdat je hersenen gedaald zijn beneden niveau 1, vind ik het ontzetten knap dat je dat nog typen kunt. Drink er eens op zou ik zeggen
Dat duurde. Man. Nuchtere mensen en perceptie van tijd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk kan je dat, dronke mensen schelden graag. En omdat je hersenen gedaald zijn beneden niveau 1, vind ik het ontzetten knap dat je dat nog typen kunt. Drink er eens op zou ik zeggen
Dronken om drinken te worden!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:23 schreef TheCoon het volgende:
drinken om dronken te worden.
Ik ben gewoon een lul met of zonder drank op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk dit is dus weer dom generaliseren:
-Er zijn mensen met een goede dronk die gewoonweg vriendelijker zijn dan als ze nuchter zijn
-Je hebt ook nuchtere mensen die er hele scheldkannonades op na houden.
geen pics, ik kan niet hebben dat ik in het breezah topic geplaatst wordquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:18 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Bruine engel met the pink surprise, pics svp!
Ik ben nu te zat om dit te bevatten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dronken om drinken te worden!![]()
*kotst over de schoenen van de TS en vindt zichzelf stoer
waar ik woon kun je gewoon niet teveel mensen van de buitenwereld naar je toehalen. Echt foute boel. Trouwens bij ons hebben we niemand nodig van buiten af want het is supergezellig!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:23 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
En je krijgt er ook nog eens een beperkt wereldbeeld van! Top!
Dat was al zo vanaf de OPquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
geen pics, ik kan niet hebben dat ik in het breezah topic geplaatst word
Wat je niet hebt kan je ook niet missenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
waar ik woon kun je gewoon niet teveel mensen van de buitenwereld naar je toehalen. Echt foute boel. Trouwens bij ons hebben we niemand nodig van buiten af want het is supergezellig!
Wat ben jij een ontzettende bekrompen randebiel zegquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
waar ik woon kun je gewoon niet teveel mensen van de buitenwereld naar je toehalen. Echt foute boel. Trouwens bij ons hebben we niemand nodig van buiten af want het is supergezellig!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dat dus....quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan je ook niet missen
ja oke, maar die dronken mensen met een zogenaamde goede dronk zijn in het ''normale '' leven niet gelukkig, je zegt hetzelfquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk dit is dus weer dom generaliseren:
-Er zijn mensen met een goede dronk die gewoonweg vriendelijker zijn dan als ze nuchter zijn
-Je hebt ook nuchtere mensen die er hele scheldkannonades op na houden.
Wanneer komt die aflevering nu op SBS?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
En zo word je neef tevens je vader.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ah dus ik ben niet gelukkigquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja oke, maar die dronken mensen met een zogenaamde goede dronk zijn in het ''normale '' leven niet gelukkig
Lol, dus? Wat maakt jou dat nou uit dat "wij" onze hersenen willen beschadigen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja oke, maar die dronken mensen met een zogenaamde goede dronk zijn in het ''normale '' leven niet gelukkig, je zegt hetzelfEn ook trouwens het beschadig je hersens enorm! ook die paar wijntjes, maar dat beseffen jullie niet
En verhalen vertellen over hoe stoer dat is!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:33 schreef Peter-Andre het volgende:
Pfff en die Tequilla brand mijn keel uit, wordt weer kotsen en tot 3 uur in me nest liggen morgen
Helemaal niet, je trekt alles uit z'n verband. Mensen die minder openlijk hun blijheid tonen hoeven niet per se ongelukkiger te zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja oke, maar die dronken mensen met een zogenaamde goede dronk zijn in het ''normale '' leven niet gelukkig, je zegt hetzelf![]()
Hoe kom je daarbij? Waar baseer je dat op? Geen dokter of wetenschapper zal onderstrepen dat je van een avondje met een paar wijntjes je hersenen enorm beschadigdquote:En ook trouwens het beschadig je hersens enorm! ook die paar wijntjes, maar dat beseffen jullie niet
dronken mensen zijn niet cool, je hebt mijn op gemistquote:
Jeweetwel die stadsen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:35 schreef Pornoster het volgende:
De TS is z'n type wat nog nooit in de grote stad is geweest omdat haar ouders zeggen dat daar allemaal 'kwade' en 'asociale' mensen wonen
Niet te vergeten inderdaad!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En verhalen vertellen over hoe stoer dat is!
Geef nu ook nog vlees op (krijg je kanker van), aardappelen op (krijg je kanker van), geef zuivel op (krijg je kanker van) en geef seks zonder doel op (krijg je kanker aids/enkeltje hel van).quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja oke, maar die dronken mensen met een zogenaamde goede dronk zijn in het ''normale '' leven niet gelukkig, je zegt hetzelfEn ook trouwens het beschadig je hersens enorm! ook die paar wijntjes, maar dat beseffen jullie niet
dat duurde lang? ik ben hier iederens post aan et beantwoorden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat duurde. Man. Nuchtere mensen en perceptie van tijd.
Alsof ik m'n alzheimeroma vraag hoe laat het is volgens Vadertje Drees.
Dan ga je echt niet meer op de tijd letten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Elke dag een krat bier halen en hij moet op!!!
Ik ken het.
zegt de ''hoerenzoon''quote:
Want dat is wat de moraalpolitie je toefluistert?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat duurde lang? ik ben hier iederens post aan et beantwoorden.
Alcohol is veel schadelijker. (Bij overmatig gebruik)quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Geef nu ook nog vlees op (krijg je kanker van), aardappelen op (krijg je kanker van), geef zuivel op (krijg je kanker van) en geef seks zonder doel op (krijg je kanker aids/enkeltje hel van).
Gezien je morele kompassen helemaal te gek vind.
Nee, dat zijn normen en waarden!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Want dat is wat de moraalpolitie je toefluistert?
tequilla is nog erger, daar hield mijn zus altijd van (die nu lekker opgerot isquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:26 schreef Peter-Andre het volgende:
Is een shotje tequilla ook goed zometeen?
Alsof je dit lichaam nog een keer moet gebruiken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:39 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Alcohol is veel schadelijker. (Bij overmatig gebruik)
JA!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:40 schreef Pornoster het volgende:
Ik vind het saai worden, laten we er een tieten topic van maken![]()
[ afbeelding ]
Lees vooral wat tussen haakjes staat bij je.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:39 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Daar gaat je geloofwaardigheidquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
tequilla is nog erger, daar hield mijn zus altijd van (die nu lekker opgerot is
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lul met of zonder drank op.
Alleen kan die halfbloed antiliaan niet erg goed logisch nadenken.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:40 schreef Peter-Andre het volgende:
Wat is niet schadelijk bij overmatig gebruik Salsaneck?
Alcohol is veel schadelijk dan al die dingen die hij in zijn rijtje opnoemde.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Lees vooral wat tussen haakjes staat bij je.
Dan raad ik je aan eens flink in de zon te gaan liggen (overmatig) en kijk wat er gebeurt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:41 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Alcohol is veel schadelijk dan al die dingen die hij in zijn rijtje opnoemde.
Overmatig gebruik praat je echt over heel veel. Niet als je 1 of incidenteel 2x per week een avondje stevig drinkt. Niet zoveel dat je op je knieën terug naar huis kruipt maar wel genoeg om eens onzin te praten of rare dingen te doen in de kroeg. Elke keer maar in de kroeg nooit leuke of spontane dingen dingen is ook saai.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:39 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Volbloed dan. "Al was je paars"quote:
ook dat vind ik belachelijk. Nederland moet zich schamen, we zijn het drugsland van de wereld, leuk allemaal halfgare druggies naar ons landjequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef Peter-Andre het volgende:
Proost, op Nederland en haar heerlijke drugs en drank beleid!
friesland, verder zeg ik nietsquote:
quote:
Ja Colombia is er niets bijquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
ook dat vind ik belachelijk. Nederland moet zich schamen, we zijn het drugsland van de wereld, leuk allemaal halfgare druggies naar ons landje
zegt de pornoster, met al die 100 mannen over je heen heb je wel drank nodigquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef Pornoster het volgende:
[..]
Wat ben jij een ontzettende bekrompen randebiel zeg
Met overmatig gebruik bedoel ik dus coma zuipers.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:42 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Overmatig gebruik praat je echt over heel veel. Niet als je 1 of incidenteel 2x per week een avondje stevig drinkt. Niet zoveel dat je op je knieën terug naar huis kruipt maar wel genoeg om eens onzin te praten of rare dingen te doen in de kroeg. Elke keer maar in de kroeg nooit leuke of spontane dingen dingen is ook saai.
toch doorkleppen he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
zegt de pornoster, met al die 100 mannen over je heen heb je wel drank nodig
Ga me nou niet vertellen dat je nooit een lijntje coke hebt gehad? Als je je dronken bent moet je dat juist ff snuiven wordt je weer lekker nuchter!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
ook dat vind ik belachelijk. Nederland moet zich schamen, we zijn het drugsland van de wereld, leuk allemaal halfgare druggies naar ons landje
Dat is inderdaad niet normaal, ook nooit tegengekomen. Met af en toe bezopen zijn is echter niets mis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:46 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Met overmatig gebruik bedoel ik dus coma zuipers.
internetten geen probleem, maar ze zijn ook niet thuis gelukkigquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk met de buitenwereld TS? Weten je ouders wel dat je op een 'buitenwerelds' forum zit?
Sterk hoor mensen aanvallen op hun username, je hebt niks om ze op te pakken, zij hebben je uiterst ongenuanceerde en zwart-wit denkende opinie in dit topicquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
Je bent 20!!! Ga neuken met jongens, kom bezopen thuis, maak je ouders kwaad en scheld ze verrot! Je bent jong!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
internetten geen probleem, maar ze zijn ook niet thuis gelukkigmaar ik mag heus wel uit enzo maar niet met jongens enzo en ik ook niet bezopen thuis komen.
get real!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
internetten geen probleem, maar ze zijn ook niet thuis gelukkigmaar ik mag heus wel uit enzo maar niet met jongens enzo en ik ook niet bezopen thuis komen.
Niet thuis op dit tijdstip? En hoe met dat met het vee morgenvroeg dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
Maar wat versta je nou onder de buitenwereld? En wat is dan de 'binnenwereld'? Ik begin nu echt zeer benieuwd te raken....quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze hebben ook niet door dat ze vreselijk uit hun muil meuren. Het schijnt ook slecht voor het gebit te zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:34 schreef Salsaneck het volgende:
Van die mensen die denken dat het stoer is om te kotsen.![]()
![]()
Hieruit blijkt dat de TS de realiteit volledig mis vat, ten eerste ben ik een man, dus dat zouden dan vrouwen moeten zijn...quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
als je ''nuchter'' bent waarschijnlijk niet.quote:
Ja want tandenpoetsen doe je daarna je hele leven niet meerquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze hebben ook niet door dat ze vreselijk uit hun muil meuren. Het schijnt ook slecht voor het gebit te zijn
Uitermate gelukkig en nu?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
als je ''nuchter'' bent waarschijnlijk niet.
daar gaat het niet om, het gaat erom dat de buitenomgeving een slecht invloed heeft op de jeugd. en dat dring door in je familiequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lol, dus? Wat maakt jou dat nou uit dat "wij" onze hersenen willen beschadigen.
Van koffie daarentegen ruik je heerlijk, net zoals van van die overheelijke boterhammen met pindakaas of een lekker stukje kibbeling.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze hebben ook niet door dat ze vreselijk uit hun muil meuren. Het schijnt ook slecht voor het gebit te zijn
o ja wel hoor, laatst nog in groningen. Ik kom heus wel in de grote stad maar hoe kleiner hoe feinerquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:35 schreef Pornoster het volgende:
De TS is z'n type wat nog nooit in de grote stad is geweest omdat haar ouders zeggen dat daar allemaal 'kwade' en 'asociale' mensen wonen
Hoezo de buitenomgeving? Je moet de wereld juist verkennen in plaats van bekrompen in je dorpje te blijven denken dat dat het epicenter van het heelal isquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat erom dat de buitenomgeving een slecht invloed heeft op de jeugd. en dat dring door in je familie
Ik heb een goede dronk, maar ben niet minder gelukkig in nuchtere staat. Soms word ik ook uitermate gelukkig van een lekker potje rampetampen, betekent dit nu dat ik diep ongelukkig ben als ik het een keer niet doe?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
als je ''nuchter'' bent waarschijnlijk niet.
jawel het is bewezen dat drank je hersenen beschadigen. Maar bezopen mensen missen een deel in hun hersenen om dat te begrpijpe, sad but treuquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet, je trekt alles uit z'n verband. Mensen die minder openlijk hun blijheid tonen hoeven niet per se ongelukkiger te zijn![]()
[..]
Hoe kom je daarbij? Waar baseer je dat op? Geen dokter of wetenschapper zal onderstrepen dat je van een avondje met een paar wijntjes je hersenen enorm beschadigd
Ik zeg verder niets meerquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:53 schreef aychelle het volgende:
[..]
o ja wel hoor, laatst nog in groningen. Ik kom heus wel in de grote stad maar hoe kleiner hoe feiner
En hoe groter hoe bloter zekerquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:53 schreef aychelle het volgende:
[..]
o ja wel hoor, laatst nog in groningen. Ik kom heus wel in de grote stad maar hoe kleiner hoe feiner
Een paar wijntjes is juist gezond.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
jawel het is bewezen dat drank je hersenen beschadigen. Maar bezopen mensen missen een deel in hun hersenen om dat te begrpijpe, sad but treu
Nee, maar ik vraag het wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat erom dat de buitenomgeving een slecht invloed heeft op de jeugd. en dat dring door in je familie
Hoeveel zuip jij wel niet dan? Alcoholistquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
jawel het is bewezen dat drank je hersenen beschadigen. Maar bezopen mensen missen een deel in hun hersenen om dat te begrpijpe, sad but treu
is verder allemaal gezond,quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Geef nu ook nog vlees op (krijg je kanker van), aardappelen op (krijg je kanker van), geef zuivel op (krijg je kanker van) en geef seks zonder doel op (krijg je kanker aids/enkeltje hel van).
Gezien je morele kompassen helemaal te gek vind.
Dat is niet bewezen. Het is bewezen dat als je op de langere termijn een grote dagelijke hoeveelheid alcohol nuttigt een grotere kans is op hersenbeschadigingen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
Hou maar op man, dat snapt ze niet, dat wijf is al 20 jaar lang gehersenspoeld, dat lul je er niet even binnen een paar topics uitquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is niet bewezen. Het is bewezen dat op de langere termijn een grote dagelijke hoeveelheid alcohol nuttigen een grotere kans geeft op hersenbeschadigingen.
Snap je woorden als 'grote dagelijkse hoeveelheid' en 'langere termijn'?
Tuurlijk snapt ze dat niet. In haar hoofd is het allemaal al vastgesteld.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is niet bewezen. Het is bewezen dat als je op de langere termijn een grote dagelijke hoeveelheid alcohol nuttigen een grotere kans geeft op hersenbeschadigingen.
Snap je woorden als 'grote dagelijkse hoeveelheid' en 'langere termijn'?
waarom? omdat ik niet veel drink weet ik echt wel wat tequella isquote:
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar toch wil dat er bij mij niet helemaal inquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:58 schreef Pornoster het volgende:
[..]
Hou maar op man, dat snapt ze niet, dat wijf is al 20 jaar lang gehersenspoeld, dat lul je er niet even binnen een paar topics uit![]()
ja, of dronken achter het stuur en iemand aanrijdenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Volbloed dan. "Al was je paars"
Je bent gewoon een moraalridderende hoer die haar eigen normen als superieur ziet.
Ik zeg: Zo dronken dat je mensen in elkander hengst is slecht, maar zo nu en dan slingerend naar huis fietsen is zeker okay.
Nee omdat je ineens zegt je zus ook nooit meer te willen zien ouwequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
waarom? omdat ik niet veel drink weet ik echt wel wat tequella is
is het wel, anders zat ik hier niet om 1:00 ik vind drank gewoon echt zonde.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:44 schreef griekjeee het volgende:
Ik gelóóf gewoon niet dat dit serieus is
Beetje hetzelfde als jahova-getuigen wijs maken voor je deur dat adam en eva nooit hebben bestaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar toch wil dat er bij mij niet helemaal in![]()
woon je ook in friesland?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
mooi, kunnen wij lekker over bier praten
Dat is een heel ander verhaal moraalprinses.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja, of dronken achter het stuur en iemand aanrijden
Volgens mij is het slecht voor je hersencellen om zolang en nog zo laat achter een computer te gaan zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
is het wel, anders zat ik hier niet om 1:00 ik vind drank gewoon echt zonde.
nederland heeft als beschaafd westers land de reputatie als drugsland, en waar alles mag. Lang leve de politiek!quote:
Klopt, is ook zonde als jij het opzuipt, geef dan ook maar snel aan mijquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
is het wel, anders zat ik hier niet om 1:00 ik vind drank gewoon echt zonde.
Na een biertje???quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:02 schreef Oldbie het volgende:
Ik twijfel een beetje: ik voel me al aardig bezopen van mijn biertje van daarnet maar toch smaakt het naar meer. Zal ik nog een biertje zuipen of zal ik mijn roes gaan uitslapen?
Nee lang leve drank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
nederland heeft als beschaafd westers land de reputatie als drugsland, en waar alles mag. Lang leve de politiek!
nee nog nooit gehad, ook geen behoefte aan. Je gaat me toch niet vertellen dat je naast drinker ook nog een druggie bent?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:47 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je nooit een lijntje coke hebt gehad? Als je je dronken bent moet je dat juist ff snuiven wordt je weer lekker nuchter!
Ja joh, normaal drink ik niet. Ik heb geen zin in hersenen niveau 1.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na een biertje???
Neem er nog een man, dan doe ik mee! Om 1.10
Je hebt gelijk! Weg met die accijnzen!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
nederland heeft als beschaafd westers land de reputatie als drugsland, en waar alles mag. Lang leve de politiek!
Bezwaar tegen als ik er eentje meetik?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na een biertje???
Neem er nog een man, dan doe ik mee! Om 1.10
Zeker niet, integendeels zelfsquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:04 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Bezwaar tegen als ik er eentje meetik?
Nou, eerlijkheidshalve dien ik te moeten bekennen mij ook graag te laten bedwelmen door de geneugten van een snuifje of jointje ja, t wordt de hel waarschijnlijk he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee nog nooit gehad, ook geen behoefte aan. Je gaat me toch niet vertellen dat je naast drinker ook nog een druggie bent?
Dat TS besmettelijk isquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja joh, normaal drink ik niet. Ik heb geen zin in hersenen niveau 1.
Wat denk je wel?
Zhe-devil welles van gehoord, verder niet. Niet gaan huilen, de tranen in je bier vermindert de kans op dronken wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:48 schreef cerror het volgende:
Nu moet ik het toch echt vragen: aychelle, ben je een kloon van Zhe-Devil?
Je hebt hetzelfde gebrek aan discussietalent en net als haar haal je allerlei non-relevante dingen tevoorschijn om ze zogenaamd te "dissen".
Want wat je nu probeert te doen is om te huilen zo sneu.
Ik ben bang dat dat inderdaad het geval is.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker niet, integendeels zelfs
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, ik hoop trouwens dat er nog een deel 2 van dit topic komtquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:05 schreef Rekkie het volgende:
Ik tik er ook nog 1 weg heren.... proost!
Nog 5 minuten wachtten he, conform de drankregels!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:05 schreef Rekkie het volgende:
Ik tik er ook nog 1 weg heren.... proost!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:49 schreef Rekkie het volgende:
Grietje Uilstra, je bent de zwakste schakel. Tot ziens !
Nehquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, ik hoop trouwens dat er nog een deel 2 van dit topic komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |