heel gezellig, iedereen kent iedereen en je hoeft je niet te schamen. Als ik uit rotterdam zou komen zou ik een plaatsje ernaast noemenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Haha. TS is een dorpsbewoner. Verhuis eens en leer leven, saaie drol.
die moeten trots op je kunnen zijnquote:
Dus kun je gerust dronken worden en blowen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
heel gezellig, iedereen kent iedereen en je hoeft je niet te schamen. Als ik uit rotterdam zou komen zou ik een plaatsje ernaast noemen
Blijkbaar moet je je dus wel schamen als je een keertje dronken bent geweest. Conclusie: TS is en blijft enorm saai. En een drol.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
heel gezellig, iedereen kent iedereen en je hoeft je niet te schamen. Als ik uit rotterdam zou komen zou ik een plaatsje ernaast noemen
nop ben rond de 20, zelf toen ik puber was, was ik nooit dronken. Die halfgare lui om me heen natuurlijk wel. Niet dronken worden betekent een vrije zondag (hoef je niet je kots van het vloerkleed af te schrapen)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:38 schreef Peter-Andre het volgende:
No offense TS, maar zit je in de pubertijd? Toen ik 14 ofzo was vond ik het volgens mij wel belangrijk was mensen van me dachtten maar nu toch allang niet meer.
Waarom kotsen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
nop ben rond de 20, zelf toen ik puber was, was ik nooit dronken. Die halfgare lui om me heen natuurlijk wel. Niet dronken worden betekent een vrije zondag (hoef je niet je kots van het vloerkleed af te schrapen)
nee degene die altijd dronken zijn, het is bewezen dat drank je hersens kapot maakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, daar zit je al onder
Een fles van die verse kiwidrank van de appie s'ochtends en je bent weer helemaal fris Zondags!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
nop ben rond de 20, zelf toen ik puber was, was ik nooit dronken. Die halfgare lui om me heen natuurlijk wel. Niet dronken worden betekent een vrije zondag (hoef je niet je kots van het vloerkleed af te schrapen)
Nee, conclusie: TS is doodsbenauwd wat haar naasten (o.a. pappie en mammie) van haar vinden, die vinden het in ieder geval niet 'cool' dat ze drinkt. Stiekem wil ze het volgens mij wel, maar het kan dus niet en dat reageert ze af op degene die het wel kunnen. Zo denkt ze zelf 'cool' te zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:45 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je je dus wel schamen als je een keertje dronken bent geweest. Conclusie: TS is en blijft enorm saai. En een drol.
dus als je dorst hebt, pak je een biertje in plaats van een glas lemonade.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik drink omdat ik dorst heb en omdat het sociaal is, het risico om dronken te worden neem ik op de koop toe.
Ach ja, die grens hebben veel mensen wel eens bereikt denk ik... Vaak al op vrij jongequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef aychelle het volgende:
ik heb het over echt dronken zijn, niet meer op je poten kunnen staan en de boel onderkotsen
Je kan niet altijd dronken zijn. Geloof me, ik heb het geprobeerd. Onmogelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee degene die altijd dronken zijn, het is bewezen dat drank je hersens kapot maakt.
Thuis ja tuurlijk...... werk tuurlijk niet. Dan is er Koffiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus als je dorst hebt, pak je een biertje in plaats van een glas lemonade.ook thuis en op je werk?
A t/m E, E staat gelijk aan 1. Ik zit tussen A en Bquote:
Ja en van de zon krijg je huidkanker, van fietsen krijg je scheve knieën, van autorijden raken je longen vervuild, enz. Kan je dingen in een bepaald kader plaatsen of niet? 1 a 2 standaardglazen per dag zijn niet schadelijk en wellicht zelfs gezond. Als je elke dag 2 flessen jenever drinkt dan is het zondermeer schadelijk voor je hersenen ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee degene die altijd dronken zijn, het is bewezen dat drank je hersens kapot maakt.
Thuis wel ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus als je dorst hebt, pak je een biertje in plaats van een glas lemonade.ook thuis en op je werk?
Waarom zeg je dan niet gelijk niveau E. Dan had ik het meteen begrepen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
A t/m E, E staat gelijk aan 1. Ik zit tussen A en B
Euh...je bedoelt 'niet eens', 'geneens' is geen woord, sorry.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:23 schreef aychelle het volgende:
...Over een paar jaar, zijn je hersens gekrompen tot geneens niveau 1, stoer hoor!!!
ik kan dat niet riskeren, er is al één verbannen uit de familiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef Peter-Andre het volgende:
Beetje aparte relatie heb je als je ouders niet meer trots op je zijn als je een keer dronken bent.
Jehova?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef aychelle het volgende:
ik kan dat niet riskeren, er is al één verbannen uit de familie
Volgens mij loop je ons allemaal keihard te flashen met dit topic of niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
Verbannenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
Inderdaad en TS vooraal geen Duvel drinken, dan komt de duivel erachter dat je drinkt en dan kom je in de helquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Verbannen
Het wordt met de minuut ongeloofwaardiger.
sochtends is de Appie niet openquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:47 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Een fles van die verse kiwidrank van de appie s'ochtends en je bent weer helemaal fris Zondags!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad en TS vooraal geen Duvel drinken, dan komt de duivel erachter dat je drinkt en dan kom je in de hel
Voorraad?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
sochtends is de Appie niet openals je echt dronken was die zaterdag avond, lig je de volgende morgen tot 3 uur nog in bed
mijn ouders hebben geen probleem met drank, die vinden één wijntje zo in de week bij de haard hartstikke gezellig. Maar in je jeugd zijn je hersenen nog niet volgroeid, dus ik hou het liever bij een zoete witte wijn. (niet meer dan één per week)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee, conclusie: TS is doodsbenauwd wat haar naasten (o.a. pappie en mammie) van haar vinden, die vinden het in ieder geval niet 'cool' dat ze drinkt. Stiekem wil ze het volgens mij wel, maar het kan dus niet en dat reageert ze af op degene die het wel kunnen. Zo denkt ze zelf 'cool' te zijn.![]()
Kortom dit hele topic draait om 'het wel of niet cool wezen' van dingen in de ogen van een 14-jarige
smorgens 3 uur? Dan moet ik nog gaan slapen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
sochtends is de Appie niet openals je echt dronken was die zaterdag avond, lig je de volgende morgen tot 3 uur nog in bed
Kijk waar baseer je dit op? Wetenschap? Je pappie en mammie? Verhalen van die 'coole' dorpsgenoten? Ik kan alleen vertellen als je echt dronken bent dan ben je er zeker al 20 keer uit geweest om te plassen en een flinke tank water leeg te zuipen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
Heet jij Bin Laden van de achternaam ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
die dingen die je op noemt kun je niet riskeren, drank heb je in je eigen handquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en van de zon krijg je huidkanker, van fietsen krijg je scheve knieën, van autorijden raken je longen vervuild, enz. Kan je dingen in een bepaald kader plaatsen of niet? 1 a 2 standaardglazen per dag zijn niet schadelijk en wellicht zelfs gezond. Als je elke dag 2 flessen jenever drinkt dan is het zondermeer schadelijk voor je hersenen ja.
Euhm wat dacht je van inkopen doen voor het uitgaan waaronder broodjes en kiwidrank zondagsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nu moet je je daar inderdaad aan houden, maar je hoeft niet direct de mening van je ouders ten aanzien van alcoholgebruik over te nemen. Het kan geen kwaad er zelf kritisch naar te kijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
mijn ouders hebben geen probleem met drank, die vinden één wijntje zo in de week bij de haard hartstikke gezellig.
Geheel mee eens, dat tienerdrinken vind ik ook 3 keer niks.quote:Maar in je jeugd zijn je hersenen nog niet volgroeid, dus ik hou het liever bij een zoete witte wijn. (niet meer dan één per week)
Zonnen is een keuze.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
die dingen die je op noemt kun je niet riskeren, drank heb je in je eigen hand
De zon niet nee, die andere 2 wel, het gaat er gewoon om waar de grens legt met je (te) voorzichtig gedrag.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
die dingen die je op noemt kun je niet riskeren, drank heb je in je eigen hand
nee dat doe ik niet. Een zus van mij (heb een grote familie) heeft ons letterlijk en figuurlijk voor lul gezet met haar zuiperij. Elk weekend (onee elke dag! ) kwam ze straal bezopen thuis, ging ze bij buren aanbellen in hun tuin kotsen. echt niet leuk, dat is dus wat ik bedoel. Een tijd werden we met de nek aangekeken, toen wou mijn moeder niks meer met haar te maken hebben als ze zich zo langer gedroeg. Nu woont ze met haar drugverslaafde vriend in Zeistquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij loop je ons allemaal keihard te flashen met dit topic of niet?
nee, trotsquote:
Hmmm, je moeder heet Hannah (Tokkie)?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet. Een zus van mij (heb een grote familie) heeft ons letterlijk en figuurlijk voor lul gezet met haar zuiperij. Elk weekend (onee elke dag! ) kwam ze straal bezopen thuis, ging ze bij buren aanbellen in hun tuin kotsen. echt niet leuk, dat is dus wat ik bedoel. Een tijd werden we met de nek aangekeken, toen wou mijn moeder niks meer met haar te maken hebben als ze zich zo langer gedroeg. Nu woont ze met haar drugverslaafde vriend in Zeist
[Offtopic] Heb ook verbannen familieleden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet. Een zus van mij (heb een grote familie) heeft ons letterlijk en figuurlijk voor lul gezet met haar zuiperij. Elk weekend (onee elke dag! ) kwam ze straal bezopen thuis, ging ze bij buren aanbellen in hun tuin kotsen. echt niet leuk, dat is dus wat ik bedoel. Een tijd werden we met de nek aangekeken, toen wou mijn moeder niks meer met haar te maken hebben als ze zich zo langer gedroeg. Nu woont ze met haar drugverslaafde vriend in Zeist
oja, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:58 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Euhm wat dacht je van inkopen doen voor het uitgaan waaronder broodjes en kiwidrank zondagsen ik lig echt niet tot 3 uur in me bed en zowel dan wel, alsof zondag zo boeiende dag is
Inderdaad, dat is niet leuk, zo moet het zeker niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet. Een zus van mij (heb een grote familie) heeft ons letterlijk en figuurlijk voor lul gezet met haar zuiperij. Elk weekend (onee elke dag! ) kwam ze straal bezopen thuis, ging ze bij buren aanbellen in hun tuin kotsen. echt niet leuk, dat is dus wat ik bedoel.
En hier moet je op een gegeven moment gewoon dikke schijt aan hebben vind ik. Je moet wel rekening houden met je medemens, maar je zeker niet laten leiden door de gedachten die ze over je hebben, zelfs al zijn het je eigen ouders.quote:Een tijd werden we met de nek aangekeken, toen wou mijn moeder niks meer met haar te maken hebben als ze zich zo langer gedroeg. Nu woont ze met haar drugverslaafde vriend in Zeist
ik bedoede 3 uur smiddagsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
smorgens 3 uur? Dan moet ik nog gaan slapen.
Jij hebt nog veel te leren met je grote hersens!!
jij hebt gedronkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef cerror het volgende:
Is dit zo'n moraalverhaal? Zo ja, dan ga ik even een biertje halen en je uitlachen.
Moraal van dit verhaal? Stop mensen te vertellen hoe ze moeten leven klerehoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |