en als je nou drinkt om te genieten en dan toch dronken wordt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
Drinken om te genieten.![]()
Drinken om dronken te worden.
kijk jij begrijpt mijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
quote:
Dat zeg ik. Een saaie drol dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
dan dat ben ik niet, ik geniet van het leven zonder drank
echt niet cool dus, ze zullen over je napraten in de buurt. Zal je ooit nog een baan krijgen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Peter-Andre het volgende:
Zaterdag nog dronken, man wat heb ik lopen kotsen in de stad, maarja een biertje daarna en de smaak is weg.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
Wat zullen de mensen wel niet over me denkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt niet cool dus, ze zullen over je napraten in de buurt. Zal je ooit nog een baan krijgen?
Na wat moed indrinken moet dat vast wel lukken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt niet cool dus, ze zullen over je napraten in de buurt. Zal je ooit nog een baan krijgen?
ts is juist slim, en wil niet gekrompen hersenen tot niveau 1quote:
Ik geniet van aangeschoten/dronken worden. Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
dus om losjes te worden en lol te hebben moet je eerst 10 bier achterover slaan. Je zult niet oud worden zo.quote:
dan kan je dus echt niet schelen??? :quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Wat zullen de mensen wel niet over me denken
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geniet van aangeschoten/dronken worden en me daarna enorm voor lul te zetten. Dat kan natuurlijk ook
Waarom zou je het wel iets kunnen schelen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
dan kan je dus echt niet schelen??? :
dat bedoel ik dus, van die jongelui die het erom doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben weleens aangeschoten van licht tot zwaar, als je dat al bezopen noemt dan vind ik je klacht uiterst onterecht. Ten tweede, er bestaan ook mensen die (zoals ik) alcohol associëren met gezelligheid en ontspanning, de dagelijkse remmen een beetje laten wegvallen en jezelf een beetje laten gaan op momenten dat dat kan.
Die doen dat dus niet om stoer of cool te zijn, kan het niet zo zijn dat je dit in andere mensen ziet die gewoon lekker hun eigen gang gaan? Mogelijkerwijs omdat je zelf graag cool wilt zijn en![]()
Overigens ben ik het met je eens dat zuipen tot je bijna knock-out gaat niet cool is, eens maar nooit weer voor mij![]()
Jij zal wel oud worden. Als een hele saaie drol. Wat een leuk leventje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus om losjes te worden en lol te hebben moet je eerst 10 bier achterover slaan. Je zult niet oud worden zo.
ik heb het over echt dronken zijn, niet meer op je poten kunnen staan en de boel onderkotsenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:31 schreef B-FliP het volgende:
TS je bedoelt mensen die hun grenzen niet kennen? Bij je aangeschoten verhaaltje betekent
dat dat bij jou de grens al bereikt was? Mensen die overduidelijk hun grenzen overschreden
hebben zijn zowieso niet echt communicatief vaardig en krijgen, afgezien van waar hun dierlijke
instincten zich op richten, weinig van de normale buitenwereld mee... Maar om dan spijt te
krijgen van lekker aangeschoten met je meissie terug naar huis te fietsen om daar de avond
op een wat minder nuchtere manier dan normaal af te sluiten is niets mis mee naar mijn mening...
Ik deed het er in ieder geval niet om, ik was gewoon lekker bezig zoals nu nog steeds weleens, maar toen maakte ik een verkeerde inschatting. Nogmaals ik drink niet om me anders voor te doen, dat heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, van die jongelui die het erom doen
Nee eerlijk niet, en vertel mij waarom ik me druk moet maken over mensen die ik niet ken? Echt, het zal me worst wezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
dan kan je dus echt niet schelen??? :
Run like Phoebequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Nee eerlijk niet, en vertel mij waarom ik me druk moet maken over mensen die ik niet ken? Echt, het zal me worst wezen.
mij wel dus, wel waar ik woon. Net als blowen gaat het als een lopend vuurtje door on dorp heen! omg, als mensen dat soort dingen van mij denken moest ik verhuizen (of m'n hele leven met de nek worden aangekeken)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel iets kunnen schelen?
Tja mensen krijgen soms een kick van de meest maffe dingen, zo zijn er mensen die zo vaak in een achtbaan gaan dat ze bijna moeten kotsen voor de kickquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb het over echt dronken zijn, niet meer op je poten kunnen staan en de boel onderkotsen
er is altijd iemand die je wel kent en naar je ouders kunt gaan, je maakt zo je eigen leven kapotquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Nee eerlijk niet, en vertel mij waarom ik me druk moet maken over mensen die ik niet ken? Echt, het zal me worst wezen.
Staphorst?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
mij wel dus, wel waar ik woon. Net als blowen gaat het als een lopend vuurtje door on dorp heen! omg, als mensen dat soort dingen van mij denken moest ik verhuizen (of m'n hele leven met de nek worden aangekeken)
En de ouders is van belang omdat??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
er is altijd iemand die je wel kent en naar je ouders kunt gaan, je maakt zo je eigen leven kapot
Maak je geen zorgen, daar zit je al onderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
ts is juist slim, en wil niet gekrompen hersenen tot niveau 1
Als mijn ouders horen dat ik een joint heb gerookt of dronken ben geweest halen ze hun schouders op, alsof zij nooit jong geweest zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
er is altijd iemand die je wel kent en naar je ouders kunt gaan, je maakt zo je eigen leven kapot
nee hoor, heb een heel leuk leventje zonder drank. Verhuis naar de rimboe in afrika, drink lekker door en niemand valt het op als je 40 word.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Jij zal wel oud worden. Als een hele saaie drol. Wat een leuk leventje!
En die daarom maar hun tijd hier gaan zitten verdoen, ja geld ook voor mij, maarja de rest van de week is het weer feest, er moet soms gewerkt wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef kensei het volgende:
Mensen die geen vrienden hebben waarmee je gezellig een biertje kan drinken
Haha. TS is een dorpsbewoner. Verhuis eens en leer leven, saaie drol.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
mij wel dus, wel waar ik woon. Net als blowen gaat het als een lopend vuurtje door on dorp heen! omg, als mensen dat soort dingen van mij denken moest ik verhuizen (of m'n hele leven met de nek worden aangekeken)
maar je drinkt om dronken te worden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik deed het er in ieder geval niet om, ik was gewoon lekker bezig zoals nu nog steeds weleens, maar toen maakte ik een verkeerde inschatting. Nogmaals ik drink niet om me anders voor te doen, dat heb ik niet nodig
Ik vind dat altijd zo een truttenargument he "Ik heb geen drank nodig om gezellig te zijn". Nee ik ook niet, maar het is wel anders gezellig en ik houd nu eenmaal van diversiteit. Of eet je soms vanaf nu ook elke dag boerenkool met worst omdat je daar een heel leuk leventje mee hebt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee hoor, heb een heel leuk leventje zonder drank. Verhuis naar de rimboe in afrika, drink lekker door en niemand valt het op als je 40 word.
meeste van mijn vrienden drinken niet, ik wel maar met mate. Alleen omdat ik het lekker vindquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef kensei het volgende:
Mensen die geen vrienden hebben waarmee je gezellig een biertje kan drinken
Ik drink omdat ik dorst heb en omdat het sociaal is, het risico om dronken te worden neem ik op de koop toe.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar je drinkt om dronken te worden?
Hoeveel niveaus heb je in hersenen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
ts is juist slim, en wil niet gekrompen hersenen tot niveau 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |