woon je ook in friesland?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
mooi, kunnen wij lekker over bier praten
Dat is een heel ander verhaal moraalprinses.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja, of dronken achter het stuur en iemand aanrijden
Volgens mij is het slecht voor je hersencellen om zolang en nog zo laat achter een computer te gaan zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
is het wel, anders zat ik hier niet om 1:00 ik vind drank gewoon echt zonde.
nederland heeft als beschaafd westers land de reputatie als drugsland, en waar alles mag. Lang leve de politiek!quote:
Klopt, is ook zonde als jij het opzuipt, geef dan ook maar snel aan mijquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
is het wel, anders zat ik hier niet om 1:00 ik vind drank gewoon echt zonde.
Na een biertje???quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:02 schreef Oldbie het volgende:
Ik twijfel een beetje: ik voel me al aardig bezopen van mijn biertje van daarnet maar toch smaakt het naar meer. Zal ik nog een biertje zuipen of zal ik mijn roes gaan uitslapen?
Nee lang leve drank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
nederland heeft als beschaafd westers land de reputatie als drugsland, en waar alles mag. Lang leve de politiek!
nee nog nooit gehad, ook geen behoefte aan. Je gaat me toch niet vertellen dat je naast drinker ook nog een druggie bent?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:47 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je nooit een lijntje coke hebt gehad? Als je je dronken bent moet je dat juist ff snuiven wordt je weer lekker nuchter!
Ja joh, normaal drink ik niet. Ik heb geen zin in hersenen niveau 1.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na een biertje???
Neem er nog een man, dan doe ik mee! Om 1.10
Je hebt gelijk! Weg met die accijnzen!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
nederland heeft als beschaafd westers land de reputatie als drugsland, en waar alles mag. Lang leve de politiek!
Bezwaar tegen als ik er eentje meetik?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na een biertje???
Neem er nog een man, dan doe ik mee! Om 1.10
Zeker niet, integendeels zelfsquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:04 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Bezwaar tegen als ik er eentje meetik?
Nou, eerlijkheidshalve dien ik te moeten bekennen mij ook graag te laten bedwelmen door de geneugten van een snuifje of jointje ja, t wordt de hel waarschijnlijk he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee nog nooit gehad, ook geen behoefte aan. Je gaat me toch niet vertellen dat je naast drinker ook nog een druggie bent?
Dat TS besmettelijk isquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja joh, normaal drink ik niet. Ik heb geen zin in hersenen niveau 1.
Wat denk je wel?
Zhe-devil welles van gehoord, verder niet. Niet gaan huilen, de tranen in je bier vermindert de kans op dronken wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:48 schreef cerror het volgende:
Nu moet ik het toch echt vragen: aychelle, ben je een kloon van Zhe-Devil?
Je hebt hetzelfde gebrek aan discussietalent en net als haar haal je allerlei non-relevante dingen tevoorschijn om ze zogenaamd te "dissen".
Want wat je nu probeert te doen is om te huilen zo sneu.
Ik ben bang dat dat inderdaad het geval is.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker niet, integendeels zelfs
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, ik hoop trouwens dat er nog een deel 2 van dit topic komtquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:05 schreef Rekkie het volgende:
Ik tik er ook nog 1 weg heren.... proost!
Nog 5 minuten wachtten he, conform de drankregels!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:05 schreef Rekkie het volgende:
Ik tik er ook nog 1 weg heren.... proost!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:49 schreef Rekkie het volgende:
Grietje Uilstra, je bent de zwakste schakel. Tot ziens !
Nehquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, ik hoop trouwens dat er nog een deel 2 van dit topic komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |