geen pics, ik kan niet hebben dat ik in het breezah topic geplaatst wordquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:18 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Bruine engel met the pink surprise, pics svp!
Ik ben nu te zat om dit te bevatten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dronken om drinken te worden!![]()
*kotst over de schoenen van de TS en vindt zichzelf stoer
waar ik woon kun je gewoon niet teveel mensen van de buitenwereld naar je toehalen. Echt foute boel. Trouwens bij ons hebben we niemand nodig van buiten af want het is supergezellig!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:23 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
En je krijgt er ook nog eens een beperkt wereldbeeld van! Top!
Dat was al zo vanaf de OPquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
geen pics, ik kan niet hebben dat ik in het breezah topic geplaatst word
Wat je niet hebt kan je ook niet missenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
waar ik woon kun je gewoon niet teveel mensen van de buitenwereld naar je toehalen. Echt foute boel. Trouwens bij ons hebben we niemand nodig van buiten af want het is supergezellig!
Wat ben jij een ontzettende bekrompen randebiel zegquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
waar ik woon kun je gewoon niet teveel mensen van de buitenwereld naar je toehalen. Echt foute boel. Trouwens bij ons hebben we niemand nodig van buiten af want het is supergezellig!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dat dus....quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan je ook niet missen
ja oke, maar die dronken mensen met een zogenaamde goede dronk zijn in het ''normale '' leven niet gelukkig, je zegt hetzelfquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk dit is dus weer dom generaliseren:
-Er zijn mensen met een goede dronk die gewoonweg vriendelijker zijn dan als ze nuchter zijn
-Je hebt ook nuchtere mensen die er hele scheldkannonades op na houden.
Wanneer komt die aflevering nu op SBS?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
En zo word je neef tevens je vader.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ah dus ik ben niet gelukkigquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja oke, maar die dronken mensen met een zogenaamde goede dronk zijn in het ''normale '' leven niet gelukkig
Lol, dus? Wat maakt jou dat nou uit dat "wij" onze hersenen willen beschadigen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja oke, maar die dronken mensen met een zogenaamde goede dronk zijn in het ''normale '' leven niet gelukkig, je zegt hetzelfEn ook trouwens het beschadig je hersens enorm! ook die paar wijntjes, maar dat beseffen jullie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |