Verbannen familieleden kunnen juist degenen zijn die niet verbannen zijn. Niet verbannen uit de maatschappij in ieder geval, terwijl die familie die ze verbant zich juist afzonderd en zo zichzelf verbant. Snap je het nogquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:01 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
[Offtopic] Heb ook verbannen familieleden.[/Offtopic]
echt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:01 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
[Offtopic] Heb ook verbannen familieleden.[/Offtopic]
En jij bent een reli-fundi. En inderdaad een klerehoer. Mooie observatie van die beste man!quote:
ééntje? of 12 om eens flink dronken te wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:02 schreef Peter-Andre het volgende:
Ik ga ff een zwaar ranzig Rose biertje drinken, waarom? Omdat het kan
Aangezien de appie niet meer open is kan het maximaal 4 worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
ééntje? of 12 om eens flink dronken te worden
ik wil mezelf geen mamma's kindje noemen, maar ik kan erg goed met haar opschieten (allebeide ouders) mijn familie is mijn alles, echt waar!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is niet leuk, zo moet het zeker niet.
[..]
En hier moet je op een gegeven moment gewoon dikke schijt aan hebben vind ik. Je moet wel rekening houden met je medemens, maar je zeker niet laten leiden door de gedachten die ze over je hebben, zelfs al zijn het je eigen ouders.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef Sjibble het volgende:
De meeste losers doen het idd om dronken te wordenVoor een keer is het leuk, maar de rest is gewoon genieten
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:06 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
En jij bent een reli-fundi. En inderdaad een klerehoer. Mooie observatie van die beste man!
Dat kan je ook door je eigen weg te gaan en een eigen mening te vormen over bepaalde dingen, uiteindelijk zullen ze daar ook trots op zijn, dat je ergens voor durft te staan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik wil mezelf geen mamma's kindje noemen, maar ik kan erg goed met haar opschieten (allebeide ouders) mijn familie is mijn alles, echt waar!Ik zou het vreselijk vinden als ik me zo zou gedragen. Ik ben met normen en waarden opgevoed, en dat wil ik laten zien.
Daar hoef je niet per se dronken voor te zijn hoorquote:die dronken lui laten alleen maar zien aand de buitenwereld dat ze geen respect hebben voor hun ouders
Hij heeft jou bezocht?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
die je in je dronken bui hebt bezocht
Aldus een uit ervaring sprekende loser?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef Sjibble het volgende:
De meeste losers doen het idd om dronken te wordenVoor een keer is het leuk, maar de rest is gewoon genieten
ik kan gewoon niet mijn ouders voor lul zetten! dat zou ik zo erg vinden. Dan gaan mensen gewoon denken dat mijn ouders slecht zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:06 schreef Peter-Andre het volgende:
Maar TS, wat boeit het jou in vredesnaam wat jouw ouders van jou denken, ik snap dat je van ze houd en ze niet wilt teleurstellen maar als er iemand is die iets van haar leven moet maken dan ben jij het wel. Het is heel natuurlijk om je tegen je ouders te verzetten en je grenzen af te tasten, drink gewoon een biertje en af en toe eens teveel, het maakt je juist een completer mens.
Je kunt beter fouten maken en hiervan leren, dan niets proberen.
So fucking what? Dat zijn ze kennelijk niet, dus wat boeit het dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet mijn ouders voor lul zetten! dat zou ik zo erg vinden. Dan gaan mensen gewoon denken dat mijn ouders slecht zijn.
Nee, een nichtje van me is weggelopen met een Marokkaan. Al 10 jaar niet meer gezien. En weer een ander nichtje heeft sex gehad voor het huwelijk (zwanger) met een vijandelijke familie. Ik hoef ze persoonlijk allebei niet meer te zien.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt?ook met drank te maken of drug enzo?
Daar is iedereen het ook wel mee eens, maar voor de rest generaliseert de TS als de netenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet mijn ouders voor lul zetten! dat zou ik zo erg vinden. Dan gaan mensen gewoon denken dat mijn ouders slecht zijn.
Welnee, mensen zeggen dan: Goh die Aychelle was dronken, zo was mijn jan vorige week ook! Dekselse kinderen, kom we gaan koeien melken en melk karnen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
Een lid van de maffia op Fokquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:12 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Nee, een nichtje van me is weggelopen met een Marokkaan. Al 10 jaar niet meer gezien. En weer een ander nichtje heeft sex gehad voor het huwelijk (zwanger) met een vijandelijke familie. Ik hoef ze persoonlijk allebei niet meer te zien.
Ik heb zelf ook een groot besloten familie en begrijp je dus eigenlijk wel goed.
Wat zijn dit voor maffia verhalen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:12 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Nee, een nichtje van me is weggelopen met een Marokkaan. Al 10 jaar niet meer gezien. En weer een ander nichtje heeft sex gehad voor het huwelijk (zwanger) met een vijandelijke familie. Ik hoef ze persoonlijk allebei niet meer te zien.
Ik heb zelf ook een groot besloten familie en begrijp je dus eigenlijk wel goed.
Zonder alcohol kan ik klerehoer ook wel spellen hoor.quote:
dit is wel seriuzquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef muay-toy het volgende:
ik hoop niet dat dit een serieuze klacht is. anders vind ik je wel heel erg saai, geniet een btje van je leven zolang je jezelf maar niet in comazuipt.
Wat een enorm slechte neef of nicht ben jij dan, echt ongelovelijk schaam je de ogen uit je kop intolerant mensquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:12 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
quote:
Want alleen de maffia kan dat hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een lid van de maffia op Fok
ze hebben oudere vrouwen zitten aanranden? wow .. die moeten trots opzich zelf zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:06 schreef trovey het volgende:
Nou echt cool zijn ze niet maar wel erg grappig als een stel 17-jarigen met een bezopen kop om 18.00 uurje bij de Mediamarkt je met meisje aanspreken (en je de leeftijd hebt dat je volgens de wet al een tijdje geen meisje meer bent maar een vrouw).
Geen idee. Ik was dronken. Maar aangezien ik niet in dorpen kom moet het een andere dronken gast geweest zijn die haar (saaie) flamoes heeft bezocht.quote:
Dus jouw observatie is de juiste. Right.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
dit is wel seriuzen neeh ik ben niet saai. Is het zo moeilijk voor sommigen om lol te hebben zonder drank. Degene met wie ik het meest lol heb drinken niet of haast nooit. Gewoon nuchtere humor
Een vijandelijke familie? Ik zou niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:15 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
[..]
Want alleen de maffia kan dat hebben.
genieten is met mate.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef Sjibble het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat zeggen jullie ervan dat alle users die in dit topic hebben gepost, tegelijk om 0.30 een lekker biertje openen en gaan drinken![]()
We proosten uiteraard op 'de afrekening met burgertrutisme'
ik ga geen pics posten, maar ze zeggen vaak dat ik op een bruine engel lijkquote:
Idd wat is dit, the godfather ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Een vijandelijke familie? Ik zou niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt.
Bruine engel met the pink surprise, pics svp!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ga geen pics posten, maar ze zeggen vaak dat ik op een bruine engel lijk
Rassenvermenging is bij ons verboden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Wat een enorm slechte neef of nicht ben jij dan, echt ongelovelijk schaam je de ogen uit je kop intolerant mens
niet stoer dus! kijk jij begrijpt mijquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:12 schreef Mriya het volgende:
Goede klacht. Mensen die drinken tot het punt dat ze staan te kotsen, en de volgende dag vol trots hun verhalen gaan vertellen hoe stoer ze wel niet waren, en hoeveel ze wel niet gedronken hebben._!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat zeggen jullie ervan dat alle users die in dit topic hebben gepost, tegelijk om 0.30 een lekker biertje openen en gaan drinken![]()
Proost.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Alcohol is bij mij doorgaans toch echt een pretverhogende factor, alles lekker wat ongeremder, zonder je zorgen te maken over wat mensen (bijvoorbeeld je dorpsgenoten) van je denkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
dit is wel seriuzen neeh ik ben niet saai. Is het zo moeilijk voor sommigen om lol te hebben zonder drank. Degene met wie ik het meest lol heb drinken niet of haast nooit. Gewoon nuchtere humor
Wtf man, je komt echt de meest grote mafketels tegen rond dit uurquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:18 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Rassenvermenging is bij ons verboden.
hey!! Ben jij ook Zuid-Afrikaan??quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:18 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Dan ben je een roma of sinti.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:18 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Als ik bier in huis had deed ik meequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |