Wat stond er in de brief of nog niet geopend?quote:
Ik heb het hier wel eens gepost, het is een heel slecht liedjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Genot is jouw nieuwe bier??
PF, maak die brief eens open!!!
Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Neen, gezelli dat je naar Arnhem komt!![]()
Wel even inschrijven bij Entree. Zsm!
Mooi zo. Je kunt op die manier best redelijk snel aan een kamer komen.quote:
Misschien wel omdat je een goede eindspurt had. Wil je deze opleiding doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef P.F het volgende:
Ze gaan heus niet opeens omdat ik zo een lief gezichtje heb zeggen: Nee hoor, je hebt niet genoeg punten maaaaaaar, toch geen BAS voor jou!!
Niet echt, 2 uur en 10/20 minuten naar het stationquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi zo. Je kunt op die manier best redelijk snel aan een kamer komen.![]()
Woon je nu op een te bereizen afstand?
Wat is nou een BAS? Bij mij was een negatief bindend studieadvies iets maar niet een BASquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef P.F het volgende:
Ze gaan heus niet opeens omdat ik zo een lief gezichtje heb zeggen: Nee hoor, je hebt niet genoeg punten maaaaaaar, toch geen BAS voor jou!!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef P.F het volgende:
Weer een jaar verpest.
Ik kan niet eens een of andere suffe HBO opleiding. Tering.
Andersom redeneren: is de opleiding geschikt voor jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
Ik word niet geschikt geacht voor de opleiding.
Maar dat is ook wel waar.
Ik heb hem net geopend, heel verhaal, maar niet genoeg punten, geen belangrijke persoonlijke omstandigheden, niet geschikt voor de studie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
PFje wat een rampspoed vandaag! Heb je de brief al wel geopend of denk je alleen nog maar dat het een BSA is?
PF, advies van een andere verpester, kijk goed om je heen, bedenk goed wat jij wilt! De reden dat ik jaren heb verpest was dat ik overhaast beslissingen nam en me daar blind op bleef staren. En dat ik daarna dacht dat ik te oud was om nog net iets nieuws verder te gaan, dus maar bleef doorgaan met wat ik (niet) deed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef P.F het volgende:
Weer een jaar verpest.
Ik kan niet eens een of andere suffe HBO opleiding. Tering.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb hem net geopend, heel verhaal, maar niet genoeg punten, geen belangrijke persoonlijke omstandigheden, niet geschikt voor de studie.
Maar ik vind het fijn als het nu weer ergens anders over gaat.
Die Berry van Binsbergen (SSHL, staat op de site van je school) een mailtje sturen is misschien ook wel een goed idee. Mailen is (IMHO) zoveel fijner dan bellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:23 schreef neen het volgende:
Niet echt, 2 uur en 10/20 minuten naar het stationik heb geloof ik wel extra reisurgentie omdat ik zover woon maar daar moet ik nog steeds even achteraan bellen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:32 schreef loveli het volgende:
OT: Bleekselderij.
Je kunt ze ook gebruiken om ervaring op te doen en geld te krijgen. Klinkt toch anders dan er werken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:46 schreef Viking84 het volgende:. Tevens tvp.
Ik zag net dat Weekend ook een webredacteur zoekt en ze zoeken iemand die aan het begin van z'n carrière staat. Alleen jammer dat ik absoluut niet bij een roddelblad wil werken.
Mwah dan zou ik het nog niet doen, er zullen best bedrijven zijn die geen mensen in dienst willen hebben die ooit bij een roddelblad gewerkt hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gebruiken om ervaring op te doen en geld te krijgen. Klinkt toch anders dan er werken.
Ik zou me echt heel naar voelen als ik daar zou werken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gebruiken om ervaring op te doen en geld te krijgen. Klinkt toch anders dan er werken.
Dat magquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mwah dan zou ik het nog niet doen, er zullen best bedrijven zijn die geen mensen in dienst willen hebben die ooit bij een roddelblad gewerkt hebben.
Hoe zit dat eigenlijk, mag je ook banen weglaten op je CV? Of is dat fraude oid?
Oeh!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
PFje, wat kut allemaal..
Weer lekker gesport.. Vanaf nu mag ik 'zelf', de instructeur heeft een schema voor me gemaakt op basis van 2 keer in de week.
Oh, en m'n vriendje heeft gelezen wat ik hier gister over 'm heb gezegd en nu is 'ie gepikeerd dat ik hem afschilder als een lakse gokverslaafde. Maar dat is 'ie niet hoor! Alleen soms. En vanochtend heeft 'ie een nieuwe fiets gekocht. Hij wil alleen niet mee kookwinkeltjes kijken vanmiddag omdat de Tour op tv is. Hmpf.
Je hebt een negatief BSA gehad? Wat kut zeg. Nu moet je van de opleiding? Tering...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
Ik word niet geschikt geacht voor de opleiding.
Maar dat is ook wel waar.
Ik was gewoon behoorlijk pissig gister.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh!. Gelukkig heb je dat nu even rechtgezet dan
.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was gewoon behoorlijk pissig gister.. Maar we zijn nu allebei weer heel lief!
.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en m'n vriendje heeft gelezen wat ik hier gister over 'm heb gezegd en nu is 'ie gepikeerd dat ik hem afschilder als een lakse gokverslaafde. Maar dat is 'ie niet hoor! Alleen soms.
Keuzes, keuzes, altijd moeilijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
d. óf brood en 1,5 uur lopen
óf uit eten met veel drank
En iedere dinsdagavond hetzelfde. Eígenlijk willen we gaan sporten, maar meestal regent het, of dreigt het te gaan regenen en dan belanden we toch in een restaurant.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes, altijd moeilijk.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag natuurlijk niet schrijven dat hij soms gokverslaafd is.
[..]
Nee, ik bedoelde laks!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag natuurlijk niet schrijven dat hij soms gokverslaafd is.
[..]
Dat druppelen is alleen bedoeld voor de laatste dagen, zodat het een beetje soepel gaat (soort glijmiddel zegmaar).. Kan je huisarts het niet doen? Is een behoorlijke standaard procedure.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik kan pas 23 september (!!!) terecht bij de KNO-arts om de prop oorsmeer te laten verwijderen![]()
![]()
. In de tussentijd mag ik zelf alleen slaolie druppelen. Wat een klotezooi!
Nee, want ze heeft een dun trommelvlies en daarom moet de KNO-arts het doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:30 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Dat druppelen is alleen bedoeld voor de laatste dagen, zodat het een beetje soepel gaat (soort glijmiddel zegmaar).. Kan je huisarts het niet doen? Is een behoorlijke standaard procedure.
Zijn er andere steden waar je naartoe zou kunnen? Misschien is er in de omgeving ergens een ziekenhuis met een minder lange wachtrij bij de KNO arts (en dat mag volgens mij gewoon, ik mocht voor mn knie ook zelf een ziekenhuis uitkiezen).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik kan pas 23 september (!!!) terecht bij de KNO-arts om de prop oorsmeer te laten verwijderen![]()
![]()
. In de tussentijd mag ik zelf alleen slaolie druppelen. Wat een klotezooi!
De opleiding die ik wilde gaan doen wordt ook lastig, want ik zou nog 1 vak moeten volgen als ingangseis voor ik kan solliciteren, dus dat zou betekenen dat ik voor een jaar collegegeld moet betalen (1500 euro) om 1 vak te kunnen volgen. Erg veel geld dus en dan nog is het niet zeker of ik door de selectie kom...
Ik heb mijn dag niet vandaag. Sorry voor de klaagzang.
Ja kom vanavond mee zwemmen, ik moet anders namelijk in mn eentjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:48 schreef P.F het volgende:
Vervelend Phaidra!
Aaaaaaah zo leuk chico! Ik moest en zou zwemmen vanavond (geen idee waarom) maar mijn mutti wou niet mee. Dus nu ga ik misschien alsnog wel met het idee dat jij er ook bent
En morgen lijkt mij ook leukHeb dan alleen wel afgesproken om de vakantie uit te zoeken, dus ik moet even kijken of het qua tijd uitkomt
Ik wou een badpak aandoen? En m'n brilletje. En misschien m'n badmuts maar dan wek ik de indruk dat ik het kan. Zou het leuk zijn als ik m'n plankje en m'n achtje meenam?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja kom vanavond mee zwemmen, ik moet anders namelijk in mn eentje. In het zwembad van Almere Stad dan he?
Doe ik mn nieuwe bikini aan (anders mn oude sportding wat te klein/breed is).
Ik heb geen badpak, wel een brilletjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wou een badpak aandoen? En m'n brilletje. En misschien m'n badmuts maar dan wek ik de indruk dat ik het kan. Zou het leuk zijn als ik m'n plankje en m'n achtje meenam?
Alleen chloor is wel slecht voor m'n haar en nagelsDilemmaaaa.. Maar 1x kan wel
!
Sorry, ik was weer eens te snel in mijn ik-weet-het-beter advies.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want ze heeft een dun trommelvlies en daarom moet de KNO-arts het doen.
namens Phaidra
Whehehe goed punt! Ik vond kickboksen zo naar omdat ik er dikke kuiten van kreeg (en de rest van m'n lichaam kreeg opeens een taille en -10 kilo of zo. Dat nam ik maar aan voor vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb geen badpak, wel een brilletje. Het is banenzwemmen, bijna iedereen ziet er zo uit
. Plankjes hebben ze daar liggen (mag je ook gebruiken), achtje zou ik niet weten wat het is
. Ze hebben verschillende banen: een hele brede (4 breed) waar iedereen door elkaar zwemt en ook heel veel praat, een of twee voor de wat snellere mensen en een baan waar de echte snelle zitten. Ik ga meestal in de tweede baan zitten, omdat ze daar niet tegen je op zwemmen, maar ben eigenlijk te langzaam
.
Zwemmen is goed voor je spieren en lijf: word je lekker strak van. Dat heft het nagel en haar effect wel op.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehehe goed punt! Ik vond kickboksen zo naar omdat ik er dikke kuiten van kreeg (en de rest van m'n lichaam kreeg opeens een taille en -10 kilo of zo. Dat nam ik maar aan voor vanzelfsprekend) En nu ben ik een jaar gestopt en ben ik nog wel dun maar zie ik er meer zo uit:
[ afbeelding ]
Dus dan maar lelijke nagels, vaal haar & dikke kuiten!!
Als het per se moet. Maar ik schat jou op 21 zo'n beetje. Maar het is niet dat ze je in ongeloof aan gaan staren als je zegt dat je 17 bent. Dan denken ze hoogstens: wat een volwassen look heeft dit Bolletje!!quote:
Dan moet ik maar niet met de auto gaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Als het per se moet. Maar ik schat jou op 21 zo'n beetje. Maar het is niet dat ze je in ongeloof aan gaan staren als je zegt dat je 17 bent. Dan denken ze hoogstens: wat een volwassen look heeft dit Bolletje!!
Ik weet nog wel dat toen ik 34 was iemand me naar mijn leeftijd vroeg en ik dus 34 zei. (ik moet toch eens leren om te liegenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef loveli het volgende:
Tuurlijk, leeftijd schatten is toch al moeilijk, ik werd pas voor 23 aangezien (is geen reele schatting met mijn uiterlijk, maar toch).
Dat isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ieeeeuw!! Wie is dat??? O god, ik zal zó m'n hele leven naar de sportschool blijven gaan om dit te voorkomen.![]()
Wat klote Phai, van die oorarts. Uitwijken naaar Belgie, is dat een optie??
Huh?? Was dat een reclame of zo??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:30 schreef loveli het volgende:
Ik vind deze nog altijd hilarisch:
"Ik ben 54, maar smeer altijd met Olaz." (door een dertiger)
Oh maar zo mooi ziet mijn kont er eigenlijk altijd wel uitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehehe goed punt! Ik vond kickboksen zo naar omdat ik er dikke kuiten van kreeg (en de rest van m'n lichaam kreeg opeens een taille en -10 kilo of zo. Dat nam ik maar aan voor vanzelfsprekend) En nu ben ik een jaar gestopt en ben ik nog wel dun maar zie ik er meer zo uit:
[ afbeelding ]
Dus dan maar lelijke nagels, vaal haar & dikke kuiten!!
Moet je nog eten? Zo niet, doe maar heb je daarna geen honger meerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef P.F het volgende:
Je weet dat ik nu de hele tijd naar je kont ga kijken
Uhmz ... ik dacht 20.00? En het is zoiets ja, ik zie dat meestal terplekke pas, best duur, dus ik heb zo'n "zoveel banenkaart" gehaald die ik deel met mn moeder.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
Hoe laat wil je er ongeveer zijn? Dan ben ik er ook! En het kost 4,15 hè?
Feeeel the luuuuvquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
You just gotta love NS for the excercising
Hahaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
Ja m'n moeder wil toch maar mee dus ik ben nog aan het wachten
Tot zoquote:
Ook als je maar half collegegeld hoeft te betalen is het nog veel voor één enkel vak, natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef Phaidra het volgende:
Vik, ook nog 1 vak... Echt balen, had ik het maar eerder geweten, dan had ik het afgelopen september gewoon kunnen doen! Als je afstudeert kan je collegegeld terugvragen, maar na 1 vak studeer je natuurlijk niet af. En daarom twijfelde de coordinator eraan of je het in dat geval ook op zou gaan. Ik ga er donderdag voor bellen, of anders morgen even langs als het niet te druk is op 't werk.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
SiTu, dat was bij een stomerij hè? Wel knap dat je het volhoudt.![]()
Mijn D. is uiteten met drank geworden. Ik heb het wel netjes gehouden: 25 cl rose, nog 1 drankje voor het eten (sherry?) en 1 drankje na het eten (pruimenwijn?), stukje vlees, pepersaus, sperziebonen met spek en een paar hapjes gepofte aardappel + reuzesalade. En nu heb ik zin in ijs. Maar dat hebben we niet in huis.
Wat een bitchquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:12 schreef Ewelina het volgende:
Mini, gefeliciteerd met het 7-jarig jubileum
PF, kut voor je![]()
Verder gaat het op mijn werk wel goed, al vond ik 1 collega vandaag best wel onbeschoft. Ik was op haar plek neergezet, komt ze aan:
"Ja, jij bent nieuw hé?"
Ik: "Ja, ik ben Ewelina."
Collega: "Ik werk daar. Ga van mijn plek af."
Anders stel je je eerst even normaal voor en vraag je even beleefd of ik weg wil gaan. Echt
Haha.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
20 minuten vertraging en heen en weer rennen omdat de omroepberichten zeggen: "De trein richting Den Helder staat op spoor 14" *rent van spoor 5 naar 14* *aangekomen, zit* "Deze trein blijft in Utrecht!
" *naar buiten* "Deze trein gaat naar Den Helder
" *
*
Durrrrp?
Wat is daar nou erg aan behalve die twee mini-cornetto's?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:26 schreef Ek-Mei het volgende:
Resultaat, hongerig dagje vandaag
O: bifidus met yoghurt en all bran
S: 15 min fietsen, wat spieroefeningen
T: banaan
T: eierkoek
L: 2 boterhammen fricandeau/komkommer, cracker tomaten tapenade, beker optimel
T: paar dropjes
T: paar amandelen
T: kiwi
T:bifidus toetje
D: couscous
T: 2 mini cornettotjes
T: beetje kwark met honing
jezus
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is morgen je kijkdag, Vik? Succes alvast, if so!.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is morgen je kijkdag, Vik? Succes alvast, if so!.
Ik vind het zó heerlijk dat m'n vriendin/huisgenoot weer terug is.. Vanavond weer gezellig met z'n drietjes gegeten, donderdag gaan we met nog een vriendin barbecuen, en gewoon weer lekker met elkaar keten (en ja, ik weet dat 1992 heeft gebeld omdat ze hun woord terugwillen).
.
Netjes.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Netjes.
Ik heb ineens een oud slaapliedje in m'n hoofd:
Ik ga slapen, ben zo moe
Sluit mijn beide oogjes toe
Here houd ook deze nacht
Over Renske trouw de wacht
Aaaaaaaamen
Omg, hoe vaak ik dat wel niet heb gezongen vroeger.
100 baantjes en nu ben ik moequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:09 schreef Laureline het volgende:
Spannend, zo'n zwemdate! Straks billenfoto's en verslag van wie het snelste zwom enzo hè![]()
Ja dat is het origineel, maar er zijn nog wel meer coupletten. "Hoger dan de blauwe luchten" is ook een gouwe ouwequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:39 schreef Tinkepink het volgende:Is dat het origneel. Ik kende de melodie wel en heb er van gemaakt:
Lekker slapen, lekker moe
.... gaat naar bedje toe
Ook al ben je nog niet moe
Doe je oogjes nu maar toe
Had je sjans PF?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
100 baantjes en nu ben ik moe. Oh en bikini's met beugel zijn ongeschikt om baantjes mee te zwemmen, ik heb nu een schaafwond onder mn oksel. PF was het snelst (duh behoorlijk) en ik geloof dat ze vergeten is om naar mn kont te kijken?
Leukste vond ik nog naar de reactie van de jongens in de baan te kijken. PF, was die ene nou speciaal voor jou gebleven (dat was ik nog vergeten om je te vragen), want die anderen gingen allemaal al weg toch?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Die heb ik een paar dagen geleden nog met m'n neefje (3) gezongen. Die wilde nog helemaal niet slapen, dus vroeg bij elk woord: 'Wat betekent Here? Wat betekent trouw? Wat betekent wacht?...'
Ik zing dat nog vrij regelmatig. M'n nichtje heet ook Renske.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Netjes.
Ik heb ineens een oud slaapliedje in m'n hoofd:
Ik ga slapen, ben zo moe
Sluit mijn beide oogjes toe
Here houd ook deze nacht
Over Renske trouw de wacht
Aaaaaaaamen
Omg, hoe vaak ik dat wel niet heb gezongen vroeger.
Geen idee. Weet alleen dat in de baan naast ons steeds jongens stonden te praten en niet zwommen. En toen gingen wij in die baan zwemmen (want die was rustig) en toen opeens wel. Maar ze stopten zodra wij (PF was er altijd eerder want sneller) even pauze hadden. Maar geen idee, waarschijnlijk vonden ze het gewoon gezellig. Er zijn momenten dat we er allebei beter uitzienquote:
En dat kon je me niet terplekke even vertellenquote:
Jij had dan ook je lenzen niet inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:05 schreef P.F het volgende:
O en ik zag niks raars aan je kont. Gewoon een kont.
Vind ik wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 250 ml melk, 6 eetlepels havermout, rozijntjes
T: appel
S: RPM
L: 1 boterham en 1 volkoren beschuit met mozzarella/tomaat/komkommer
T: Bakje yoghurt met bosbessen
D: Groentemix met light witte saus, aardappeltjes en 1 runderworstje
T: ?
Best netjes toch?!
T voelde wel als veel, volgens mij ben ik ook wat vergeten in mn lijstje maar ik weet niet watquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat is daar nou erg aan behalve die twee mini-cornetto's?Ik ben absoluut geen expert hoor, maar dit is toch niet zo veel, zeker als je dit een hongerige dag noemt? Of misschien ben ik ook gewoon wel heel slecht in calorieën schatten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen trouwens!Venus in pocketformaat
© loveli
Au! Dat klinkt inderdaad erg pijnlijk! Het is ook zo'n plek waar continu kleding langsschuurtquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:45 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb 2 grote schaafwonden onder mn oksels, door mn bikini. Au, echt au.
Mja. Ik heb nu hele dure "2e huid" pleisters erop zitten omdat de pijn te erg werdquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Au! Dat klinkt inderdaad erg pijnlijk! Het is ook zo'n plek waar continu kleding langsschuurt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat hetero mensen ook wel eens spijkerbroeken en witte bloesjes dragen
O dank je, nu weet ik nog minder goed wat ik aan moet trekkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:10 schreef Laureline het volgende:
Ook juist bij die kledingcombinatie, ongeveer het standaardste wat je kan bedenken![]()
Gebroken wit met kleine blauwe bloemetjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef Phaidra het volgende:
Zolang het geen bouwvakkersoverhemd is, zal het met de lesbische uitstraling wel loslopen.
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:(...) waarin zowel taal- en andere deskundigen aan het woord worden gelaten
Is inderdaad geen goed Nederlands, ook al niet omdat er niet 'en' moet staan maar 'als'. Slordig hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef Phaidra het volgende:
Vik, dit is toch geen goed nederlands?
[..]
Volgens mij moet je in dit geval taaldeskundigen helemaal uitschrijven, of niet? Het zinnetje komt uit een foldertje dat mij wil overhalen lid te worden van het tijdschrift Onze taal. Beetje jammer als daar een taalfout in zou zitten!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Vik, dit is je kans! Schrijf ze een briefje met een lieve correctie en dan bied je jezelf gelijk aan als medewerker.
Misschien willen ze dat je die fout ontdekt en laten ze alleen mensen toe die het gezien hebben zodat het niveau van de leden hoog blijft?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef Phaidra het volgende:
Vik, dit is toch geen goed nederlands?
[..]
Volgens mij moet je in dit geval taaldeskundigen helemaal uitschrijven, of niet? Het zinnetje komt uit een foldertje dat mij wil overhalen lid te worden van het tijdschrift Onze taal. Beetje jammer als daar een taalfout in zou zitten!
Brutalen hebben de halve wereld! Nee heb je, ja kan je krijgen! Etc etc.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef P.F het volgende:
Chico, ik heb sinds gisteravon spastische spiertjes in m'n rechterarm. En heeeeeeel veel hongerHelp
?!
Omdat ik m'n benen niet geschoren heb en geen scheermesjes in huis heb. Dáárom nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even over de kleding van Vik: waarom trek je geen rokje aan zónder panty en zónder laarzen maar met andere schoenen. Dát kan ook hoor![]()
Anders pak je het scheermesje van mark?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik m'n benen niet geschoren heb en geen scheermesjes in huis heb. Dáárom niet.
Oeh en schrikken van de bliksem zeg!. Gelukkig is er niks kapot...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Anders pak je het scheermesje van mark?
Het was een beetje too much iddquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Paars met bruin lijkt me niet zo'n geslaagde combi eerlijk gezegd. En dan ook nog blauw en grijs erbij. Hmz. Zou ook niet mijn keuze zijn. Maar, ik ben ook niet zo kapot van die gekleurde panty's, dus tja.
Mijn vader gebruikt wegwerpmesjes en ik jat er altijd eentje en die is dan van mijquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef P.F het volgende:
Nou ik scheerde m'n benen ook wel heel soms met het scheermesje van m'n vader, als mijne kwijt was![]()
Mijn moeder gebruikt toch al die van mij..
Heb ik nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grijzige laarzen zouden dan misschien wél weer leuk zijn eronder.
Ik draag er zwart bij, wit, blauw, groen.... Eigenlijk alles behalve roodtinten en grijs. Ik zorg dan overigens wel dat mijn kleding in één toon is. Dus helemaal in het zwart + cognackleurige laarzen, helemaal in het beige + cognackleurige laarzen etc.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat voor kleuren kun je bij cognac dragen dan Tink? Want ik heb nog geen cognackleurige laarzen... Heb wel zwart en donkerbruin, maar geen andere kleurtjes.
Dan zou ik taupe nemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Twijfel heeeel erg tussen taupe en cognac.... Weet alleen niet welke kleuren je met cognac kan combineren. Laars over de broek doe ik nooit, heb ik te vette benen voor helaas. Dus het wordt m.n. onder spijkerrokje gedragen.
Nou, de cognackleurige laarzen en tassen die ik heb kleuren iig niet bij grijs. Maar dat kan ook aan de soort grijs liggen die ik in mijn kast heb hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
HahahahaIk hoop dat mijn laarzen dan niet cognac zijn want we zeggen beide het omgekeerde!
Aanvulling!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:24 schreef loveli het volgende:
Koop je ze als vervanging voor de zwarte of als aanvulling? Koop een kleur die niet in de kast blijft staat omdat de zwarte toch beter te combineren zijn.
Met de foto naar de opticien en die weet dan vast wel wat modellen die erop lijken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef P.F het volgende:
Even iets anders, ik wil weer een brilEigenlijk dezelfde die ik had, maar daar heb ik alleen nog maar een foto van
! Geen idee waar dat ding is, het is al een jaar zoek
!
Ik zie dezelfde??quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb voorlopig even een andere user icon. Wen d'r maar aan
.
Und jetzt gehe ich los. Tschüss meine Freunde!
Ik ook. En ik ben zo luiquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef conleche het volgende:
Dat zal dan wel weer aan m'n instellingen liggen. Uit nieuwsgierigheid: wat is het??
Ik moet zó wat gaan doen.............![]()
Oh ik snap dat duits nu pasquote:
Ik duim voor je dat de treinen normaal rijden én dat het klikt met de bewoners.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb voorlopig even een andere user icon. Wen d'r maar aan
.
Und jetzt gehe ich los. Tschüss meine Freunde!
Het is geen koppelteken, maar een 'weglatingsstreepje'.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef Phaidra het volgende:
Dat 'en' klopt wel, ik heb per ongeluk nog een stukje weggelaten. Er stond 'zowel taal- en andere deskundigen als leken'. Maar dan nog. De zin loopt totaal niet en het koppelteken klopt niet.
Is die gehaktcordonblue zelfgemaakt of van die prefabtroep?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemiddag hier!
Even snel een lijstje posten, verder heb ik t nogal druk vandaag, commentaar is natuurlijk weer welkom!
O: all-bran met vanilleyoghurt, thee
L: drie boterhammen met filet A, thee
T: boterham met filet A, glas spa&fruit
D: gebakken aardappeltjes met roerbakgroenten, paprika en een gehaktcordonbleu
T: grapefruit
Ja?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuu Renkema, daar heb ik nog college van gehad. Vervelend mannetje.
Pfoeh, dan moet ik ff diep graven. Was in m'n eerste jaar op de uni in Tilburg en dat is toch al wel weer 9 jaar geledenquote:
Prefabtroepquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is die gehaktcordonblue zelfgemaakt of van die prefabtroep?
Succes Vik!
Boomstammetjes.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:18 schreef Tinkepink het volgende:
Gehaktcordonbleu is één van de weinige pre-fab levensmiddelen die ik ook koop. Net als boomstammetjes. Ik eet dat zo zelden dat ik geen zin heb om ze zelf te maken.
dat is idd makkelijk t gaat me meer om het schoonmaken van de wc en wastafel, al mn troep er af en er weer op enzoquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef P.F het volgende:
Ik maak de badkamer schoon tijdens het douchenMet zo een spray.
die zien er lekker uit, gewoon van de supermarkt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja een was aanzetten, dat is ook nog wel een goed idee.
Ik moet aan een heel saai onderzoek schrijven, maar het is niet m'n eigen stuk en bweuh!
Net lekker twee meergranenbeschuiten op met tomaat, komkommer, basilicum en mozzarella.
Zulke dingen:
[ afbeelding ]
Lekker. Erg knapperig!
Ja, bij de Plus hebben ze ze. Misschien lijkt het alleen maar zo hoor, maar volgens mij zit hier meer goeds in dan in die Bolletje-meuk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:37 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
die zien er lekker uit, gewoon van de supermarkt?
- Dingen die sentimentele waarde hebben: bewaren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:35 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien kunnen jullie mij helpen met het oplossen van een probleem:
Wij hebben een kelder van 10 x 10 meter. En die kelder staat vol. Randvol. En slechts een klein gedeelte is van mij. De rest is van mijn man.
Nu wil ik weer normaal in de kelder kunnen rondlopen, maar daarvoor moet ik spullen weggooien. En ik weet niet zo goed hoe. Mijn man vindt alles nuttig en alles moet bewaard wordenMaar het staat gewoon in de weg! Ik vind een volle kelder van 10x10 meter echt niet normaal, maar weet dus niet wat ik er aan kan doen.
Dingen die je belemmeren te doen wat je wilt doen. zijn (op dat moment) niet nuttig. Weet hij ook wat er staat en kan hij erbij als hij iets nodig heeft? Zo nee, dan is het wederom niet nuttig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:35 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben een kelder van 10 x 10 meter. En die kelder staat vol. Randvol. En slechts een klein gedeelte is van mij. De rest is van mijn man.
Nu wil ik weer normaal in de kelder kunnen rondlopen, maar daarvoor moet ik spullen weggooien. En ik weet niet zo goed hoe. Mijn man vindt alles nuttig en alles moet bewaard wordenMaar het staat gewoon in de weg! Ik vind een volle kelder van 10x10 meter echt niet normaal, maar weet dus niet wat ik er aan kan doen.
Wordt toch lastiger als het om de spullen van een ander gaat, denk ik (vraag maar aan PF).quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Works like a charm. Ik gooi heel makkelijk spullen weg gelukkig.
Niet echtquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Wordt toch lastiger als het om de spullen van een ander gaat, denk ik (vraag maar aan PF).
Wat zegt je man ervan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:35 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was nieuwsgierig en heb het even bij vriendlief gecheckt:quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik denk dat Onze Taal
taal- en deskundigen bedoelt.
Dan wordt het:
waarin zowel taal-(kundigen) en andere deskundigen als leken aan het woord worden gelaten
En dat lijkt me gewoon een taalgrapje.![]()
quote:Het streepje is zondermeer correct, het spelletje met "zowel ... als" lijkt me bewust gedaan. 't Is wel een grapje voor taalpuristen. :-)
Een weglatingsstreepje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:07 schreef Phaidra het volgende:
@Lienekien, dat bedoelde ik idd, wist niet dat het in dit geval een verbindingsstreepje heet!
[...]
Dat moeten ze mij echt niet flikken, ook niet onder de noemer 'zakelijk'.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben daar vrij zakelijk in
.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:07 schreef Phaidra het volgende:
@Tink, zou het helpen om een stellingkast te kopen (of 2) met opbergdozen en dan te zeggen dat alles wat daarin past, bewaard kan worden? Mag hij beslissen wat hij wil bewaren en wat niet. Jij bepaalt de hoeveelheid/ruimte, hij de specifieke dingen.
Ik doe ook niks ongevraagd. Maar toen Duvel me tijdens het verhuisproces vroeg of ik hem wilde helpen, ja dan ga ik ook m'n gang. Dingen waar ik over twijfel, overleg ik wel, maar obvious junk gaat gewoon wegquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat moeten ze mij echt niet flikken, ook niet onder de noemer 'zakelijk'.
Ik vermoed dat juist het woord 'tussenpad' voor problemen zorgtquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef neen het volgende:
Kun je niet een extra rij kasten plaatsen met een tussenpad of een dubbele rij danwel diepere rij kasten?
Neequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef neen het volgende:
Kun je niet een extra rij kasten plaatsen met een tussenpad of een dubbele rij danwel diepere rij kasten?
CFjequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Dag popjes! Ik ben erg bruin en slechts een pond aangekomenMaar dat kan ook vocht zijn
Wie geeft me een samenvatting?
Oh, dat valt best mee! Maar ik ga nu niet bijlezenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
CFje![]()
Je hebt drie topics gemist ofzo! Come on, make an effort!
In en op, ja. Verder Parc Guell en de Pedrera. En toen waren we Gaudi wel weer zatquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:03 schreef conleche het volgende:
WBCF!!! La Sagrada Familia!!Ben je d'r nog op en in geweest?? Of alleen langsgerend? Wat heb je voor de rest nog gedaan?
Speaking of which. Ik moet ook weer rennen vandaag.......zucht.........geen zin.
Ik heb dus die van mijn vriend gebruikt afgelopen dagen omdat ik langer daar bleef.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef P.F het volgende:
Nou ik scheerde m'n benen ook wel heel soms met het scheermesje van m'n vader, als mijne kwijt was![]()
Mijn moeder gebruikt toch al die van mij..
Mwah vind het nog wel gaan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is boerenbeschuit?
Mijn lijst is een beetje kansloos vandaag
O: Versgeperste jus en zo'n fruityoghurtje bij de Mac op het vliegveld, tegen zessen
T: 3 bonbons
T: 3 knackebrod met pindakaas
D: joodse-style pasteitjes met aardappel, kool en wortel. ben benieuwd
T: stuk rabarbercake
Ja, genoeg vezelkens. Tja, dat weinig, daar kan ik niet zo goed over oordelen. Ik zit me al anderhalve week vol te vreten op commandoquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, dat klinkt goed! Beetje OK qua vezels?
Ik vind het vooral zo weinig. Tot het D dan, dat pasteideeg is vrij vettig, dus dat zal wel schelen.
Zo'n iniminie fruityoghurtje bij de mac is 165 kcal!Dat is echt veel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |