En iedere dinsdagavond hetzelfde. Eígenlijk willen we gaan sporten, maar meestal regent het, of dreigt het te gaan regenen en dan belanden we toch in een restaurant.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes, altijd moeilijk.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag natuurlijk niet schrijven dat hij soms gokverslaafd is.
[..]
Nee, ik bedoelde laks!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag natuurlijk niet schrijven dat hij soms gokverslaafd is.
[..]
Dat druppelen is alleen bedoeld voor de laatste dagen, zodat het een beetje soepel gaat (soort glijmiddel zegmaar).. Kan je huisarts het niet doen? Is een behoorlijke standaard procedure.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik kan pas 23 september (!!!) terecht bij de KNO-arts om de prop oorsmeer te laten verwijderen![]()
![]()
. In de tussentijd mag ik zelf alleen slaolie druppelen. Wat een klotezooi!
Nee, want ze heeft een dun trommelvlies en daarom moet de KNO-arts het doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:30 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Dat druppelen is alleen bedoeld voor de laatste dagen, zodat het een beetje soepel gaat (soort glijmiddel zegmaar).. Kan je huisarts het niet doen? Is een behoorlijke standaard procedure.
Zijn er andere steden waar je naartoe zou kunnen? Misschien is er in de omgeving ergens een ziekenhuis met een minder lange wachtrij bij de KNO arts (en dat mag volgens mij gewoon, ik mocht voor mn knie ook zelf een ziekenhuis uitkiezen).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik kan pas 23 september (!!!) terecht bij de KNO-arts om de prop oorsmeer te laten verwijderen![]()
![]()
. In de tussentijd mag ik zelf alleen slaolie druppelen. Wat een klotezooi!
De opleiding die ik wilde gaan doen wordt ook lastig, want ik zou nog 1 vak moeten volgen als ingangseis voor ik kan solliciteren, dus dat zou betekenen dat ik voor een jaar collegegeld moet betalen (1500 euro) om 1 vak te kunnen volgen. Erg veel geld dus en dan nog is het niet zeker of ik door de selectie kom...
Ik heb mijn dag niet vandaag. Sorry voor de klaagzang.
Ja kom vanavond mee zwemmen, ik moet anders namelijk in mn eentjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:48 schreef P.F het volgende:
Vervelend Phaidra!
Aaaaaaah zo leuk chico! Ik moest en zou zwemmen vanavond (geen idee waarom) maar mijn mutti wou niet mee. Dus nu ga ik misschien alsnog wel met het idee dat jij er ook bent
En morgen lijkt mij ook leukHeb dan alleen wel afgesproken om de vakantie uit te zoeken, dus ik moet even kijken of het qua tijd uitkomt
Ik wou een badpak aandoen? En m'n brilletje. En misschien m'n badmuts maar dan wek ik de indruk dat ik het kan. Zou het leuk zijn als ik m'n plankje en m'n achtje meenam?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja kom vanavond mee zwemmen, ik moet anders namelijk in mn eentje. In het zwembad van Almere Stad dan he?
Doe ik mn nieuwe bikini aan (anders mn oude sportding wat te klein/breed is).
Ik heb geen badpak, wel een brilletjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wou een badpak aandoen? En m'n brilletje. En misschien m'n badmuts maar dan wek ik de indruk dat ik het kan. Zou het leuk zijn als ik m'n plankje en m'n achtje meenam?
Alleen chloor is wel slecht voor m'n haar en nagelsDilemmaaaa.. Maar 1x kan wel
!
Sorry, ik was weer eens te snel in mijn ik-weet-het-beter advies.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want ze heeft een dun trommelvlies en daarom moet de KNO-arts het doen.
namens Phaidra
Whehehe goed punt! Ik vond kickboksen zo naar omdat ik er dikke kuiten van kreeg (en de rest van m'n lichaam kreeg opeens een taille en -10 kilo of zo. Dat nam ik maar aan voor vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb geen badpak, wel een brilletje. Het is banenzwemmen, bijna iedereen ziet er zo uit
. Plankjes hebben ze daar liggen (mag je ook gebruiken), achtje zou ik niet weten wat het is
. Ze hebben verschillende banen: een hele brede (4 breed) waar iedereen door elkaar zwemt en ook heel veel praat, een of twee voor de wat snellere mensen en een baan waar de echte snelle zitten. Ik ga meestal in de tweede baan zitten, omdat ze daar niet tegen je op zwemmen, maar ben eigenlijk te langzaam
.
Zwemmen is goed voor je spieren en lijf: word je lekker strak van. Dat heft het nagel en haar effect wel op.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehehe goed punt! Ik vond kickboksen zo naar omdat ik er dikke kuiten van kreeg (en de rest van m'n lichaam kreeg opeens een taille en -10 kilo of zo. Dat nam ik maar aan voor vanzelfsprekend) En nu ben ik een jaar gestopt en ben ik nog wel dun maar zie ik er meer zo uit:
[ afbeelding ]
Dus dan maar lelijke nagels, vaal haar & dikke kuiten!!
Als het per se moet. Maar ik schat jou op 21 zo'n beetje. Maar het is niet dat ze je in ongeloof aan gaan staren als je zegt dat je 17 bent. Dan denken ze hoogstens: wat een volwassen look heeft dit Bolletje!!quote:
Dan moet ik maar niet met de auto gaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Als het per se moet. Maar ik schat jou op 21 zo'n beetje. Maar het is niet dat ze je in ongeloof aan gaan staren als je zegt dat je 17 bent. Dan denken ze hoogstens: wat een volwassen look heeft dit Bolletje!!
Ik weet nog wel dat toen ik 34 was iemand me naar mijn leeftijd vroeg en ik dus 34 zei. (ik moet toch eens leren om te liegenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef loveli het volgende:
Tuurlijk, leeftijd schatten is toch al moeilijk, ik werd pas voor 23 aangezien (is geen reele schatting met mijn uiterlijk, maar toch).
Dat isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ieeeeuw!! Wie is dat??? O god, ik zal zó m'n hele leven naar de sportschool blijven gaan om dit te voorkomen.![]()
Wat klote Phai, van die oorarts. Uitwijken naaar Belgie, is dat een optie??
Huh?? Was dat een reclame of zo??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:30 schreef loveli het volgende:
Ik vind deze nog altijd hilarisch:
"Ik ben 54, maar smeer altijd met Olaz." (door een dertiger)
Oh maar zo mooi ziet mijn kont er eigenlijk altijd wel uitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehehe goed punt! Ik vond kickboksen zo naar omdat ik er dikke kuiten van kreeg (en de rest van m'n lichaam kreeg opeens een taille en -10 kilo of zo. Dat nam ik maar aan voor vanzelfsprekend) En nu ben ik een jaar gestopt en ben ik nog wel dun maar zie ik er meer zo uit:
[ afbeelding ]
Dus dan maar lelijke nagels, vaal haar & dikke kuiten!!
Moet je nog eten? Zo niet, doe maar heb je daarna geen honger meerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef P.F het volgende:
Je weet dat ik nu de hele tijd naar je kont ga kijken
Uhmz ... ik dacht 20.00? En het is zoiets ja, ik zie dat meestal terplekke pas, best duur, dus ik heb zo'n "zoveel banenkaart" gehaald die ik deel met mn moeder.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
Hoe laat wil je er ongeveer zijn? Dan ben ik er ook! En het kost 4,15 hè?
Feeeel the luuuuvquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
You just gotta love NS for the excercising
Hahaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
Ja m'n moeder wil toch maar mee dus ik ben nog aan het wachten
Tot zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |