abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:53:08 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71178693
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Keuzes, keuzes, altijd moeilijk.
En iedere dinsdagavond hetzelfde. Eígenlijk willen we gaan sporten, maar meestal regent het, of dreigt het te gaan regenen en dan belanden we toch in een restaurant.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:54:21 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71178731
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan moet je vandaag natuurlijk niet schrijven dat hij soms gokverslaafd is.
[..]

.
Niet meer actief op Fok!
pi_71179110
Ik kan pas 23 september (!!!) terecht bij de KNO-arts om de prop oorsmeer te laten verwijderen . In de tussentijd mag ik zelf alleen slaolie druppelen. Wat een klotezooi!

De opleiding die ik wilde gaan doen wordt ook lastig, want ik zou nog 1 vak moeten volgen als ingangseis voor ik kan solliciteren, dus dat zou betekenen dat ik voor een jaar collegegeld moet betalen (1500 euro) om 1 vak te kunnen volgen. Erg veel geld dus en dan nog is het niet zeker of ik door de selectie kom...

Ik heb mijn dag niet vandaag. Sorry voor de klaagzang.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71179752
* Mini_rulez komt even binnenvallen...

Phaidra: ik heb weleens gehoord dat je een deel van het collegegeld terug kunt krijgen als je geen heel jaar meer hoeft. Weet niet of dat overal zo is, maar goed.

Nog even een reactie op het vorige topic: ik ben niet 7 jaar getrouwd hoor, gewoon 7 jaar verkering.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71181787
Tvp
pi_71182212
Mini, ja zoiets hoorde ik ook, maar ik moet het nog even navragen. Het onderwijsbureau was gister al dicht en vandaag is het te druk op het werk om erachteraan te gaan.

Nog gefeliciteerd met je 7-jarig samenzijn!

Lijstje
O: magere kwark met een beetje vanillesuiker en muesli
T: 2 cappuccino en een chocomel
L: 2 boterhammen met kipkerriesalade
T: daim-reepje bij een kopje thee (troostfood FTW!)
T: zoete puntpaprika
D: risotto
T: activia pruim
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71183993
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan moet je vandaag natuurlijk niet schrijven dat hij soms gokverslaafd is.
[..]
Nee, ik bedoelde laks! .

Net een geweldig winkeltje ontdekt hier in Groningen: ze verkopen er alleen producten die gemaakt worden in Hanzesteden, van familiebedrijven die bij voorkeur ook nog in handen zijn van de familie. Heb er een zuurstok met bananensmaak gekocht en een setje chocoladereepjes. Smaken: chocolade met roze peper, met groene thee, met lavendel, 88% puur, met jasmijn... .

Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:30:46 #58
242776 komopzeg
Agatochwegjoh
pi_71184342
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik kan pas 23 september (!!!) terecht bij de KNO-arts om de prop oorsmeer te laten verwijderen . In de tussentijd mag ik zelf alleen slaolie druppelen. Wat een klotezooi!

Dat druppelen is alleen bedoeld voor de laatste dagen, zodat het een beetje soepel gaat (soort glijmiddel zegmaar).. Kan je huisarts het niet doen? Is een behoorlijke standaard procedure.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:39:19 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71184733
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:30 schreef komopzeg het volgende:

[..]

Dat druppelen is alleen bedoeld voor de laatste dagen, zodat het een beetje soepel gaat (soort glijmiddel zegmaar).. Kan je huisarts het niet doen? Is een behoorlijke standaard procedure.
Nee, want ze heeft een dun trommelvlies en daarom moet de KNO-arts het doen.

namens Phaidra
Niet meer actief op Fok!
pi_71185055
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef Phaidra het volgende:

De opleiding die ik wilde gaan doen wordt ook lastig, want ik zou nog 1 vak moeten volgen als ingangseis voor ik kan solliciteren, dus dat zou betekenen dat ik voor een jaar collegegeld moet betalen (1500 euro) om 1 vak te kunnen volgen. Erg veel geld dus en dan nog is het niet zeker of ik door de selectie kom...

Ik heb mijn dag niet vandaag. Sorry voor de klaagzang.
Zijn er andere steden waar je naartoe zou kunnen? Misschien is er in de omgeving ergens een ziekenhuis met een minder lange wachtrij bij de KNO arts (en dat mag volgens mij gewoon, ik mocht voor mn knie ook zelf een ziekenhuis uitkiezen).

Maar inderdaad jouw dag niet zeg, hopelijk lukt morgen alles en kan je alsnog met dat ene vak beginnen zonder blut te raken .

Ik heb spierpijn maar ik moet en zal vanavond gaan zwemmen. Het bad is van 19 tot 22 geopend, tijd zat om er naartoe te gaan en dan lekker flink baantjes trekken . En ik bedenk net nog een voordeel aan zwemmen: daar krijg ik waarschijnlijk geen warmteuitslag van! Bah gister zat ik weer helemaal onder
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71185118
Vervelend Phaidra!

Aaaaaaah zo leuk chico! Ik moest en zou zwemmen vanavond (geen idee waarom ) maar mijn mutti wou niet mee. Dus nu ga ik misschien alsnog wel met het idee dat jij er ook bent

En morgen lijkt mij ook leuk Heb dan alleen wel afgesproken om de vakantie uit te zoeken, dus ik moet even kijken of het qua tijd uitkomt
pi_71185170
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:48 schreef P.F het volgende:
Vervelend Phaidra!

Aaaaaaah zo leuk chico! Ik moest en zou zwemmen vanavond (geen idee waarom ) maar mijn mutti wou niet mee. Dus nu ga ik misschien alsnog wel met het idee dat jij er ook bent

En morgen lijkt mij ook leuk Heb dan alleen wel afgesproken om de vakantie uit te zoeken, dus ik moet even kijken of het qua tijd uitkomt
Ja kom vanavond mee zwemmen, ik moet anders namelijk in mn eentje . In het zwembad van Almere Stad dan he? Doe ik mn nieuwe bikini aan (anders mn oude sportding wat te klein/breed is).
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:50:10 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71185195
Ik zit al de hele middag naar Brideshead Revisited te kijken. Wat een heerlijke serie . Zulke aimabele karakters .

@ Phaidra: dat probleem zou ik dus ook hebben als ik nog een master zou willen doen. Zou nog één vak moeten doen om toegelaten te worden tot de master (en ook een selectieprocedure idd) en ik zie het ook niet zo zitten om voor een heel jaar collegegeld te betalen voor 1 vak. Dus ik ben benieuwd of dat nu zo is of niet. Ik weet wel dat je, op het moment dat je afstudeert, het collegegeld van de resterende maanden van het studiejaar terug krijgt. Dus ik zou haast denken dat dat in dit geval ook zo moet zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_71185400
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja kom vanavond mee zwemmen, ik moet anders namelijk in mn eentje . In het zwembad van Almere Stad dan he? Doe ik mn nieuwe bikini aan (anders mn oude sportding wat te klein/breed is).
Ik wou een badpak aandoen? En m'n brilletje. En misschien m'n badmuts maar dan wek ik de indruk dat ik het kan. Zou het leuk zijn als ik m'n plankje en m'n achtje meenam?

Alleen chloor is wel slecht voor m'n haar en nagels Dilemmaaaa.. Maar 1x kan wel !
pi_71185560
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik wou een badpak aandoen? En m'n brilletje. En misschien m'n badmuts maar dan wek ik de indruk dat ik het kan. Zou het leuk zijn als ik m'n plankje en m'n achtje meenam?

Alleen chloor is wel slecht voor m'n haar en nagels Dilemmaaaa.. Maar 1x kan wel !
Ik heb geen badpak, wel een brilletje . Het is banenzwemmen, bijna iedereen ziet er zo uit . Plankjes hebben ze daar liggen (mag je ook gebruiken), achtje zou ik niet weten wat het is . Ze hebben verschillende banen: een hele brede (4 breed) waar iedereen door elkaar zwemt en ook heel veel praat, een of twee voor de wat snellere mensen en een baan waar de echte snelle zitten. Ik ga meestal in de tweede baan zitten, omdat ze daar niet tegen je op zwemmen, maar ben eigenlijk te langzaam .

Zwemmen is goed voor je spieren en lijf: word je lekker strak van. Dat heft het nagel en haar effect wel op .
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:01:02 #66
242776 komopzeg
Agatochwegjoh
pi_71185684
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, want ze heeft een dun trommelvlies en daarom moet de KNO-arts het doen.

namens Phaidra
Sorry, ik was weer eens te snel in mijn ik-weet-het-beter advies.
pi_71186016
komopzeg, alsnog bedankt voor je goedbedoelde advies! Normaal gesproken gaat het idd wel op, maar ik moet weer speciaal zijn .

Vik, ook nog 1 vak... Echt balen, had ik het maar eerder geweten, dan had ik het afgelopen september gewoon kunnen doen! Als je afstudeert kan je collegegeld terugvragen, maar na 1 vak studeer je natuurlijk niet af. En daarom twijfelde de coordinator eraan of je het in dat geval ook op zou gaan. Ik ga er donderdag voor bellen, of anders morgen even langs als het niet te druk is op 't werk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71186165
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb geen badpak, wel een brilletje . Het is banenzwemmen, bijna iedereen ziet er zo uit . Plankjes hebben ze daar liggen (mag je ook gebruiken), achtje zou ik niet weten wat het is . Ze hebben verschillende banen: een hele brede (4 breed) waar iedereen door elkaar zwemt en ook heel veel praat, een of twee voor de wat snellere mensen en een baan waar de echte snelle zitten. Ik ga meestal in de tweede baan zitten, omdat ze daar niet tegen je op zwemmen, maar ben eigenlijk te langzaam .

Zwemmen is goed voor je spieren en lijf: word je lekker strak van. Dat heft het nagel en haar effect wel op .
Whehehe goed punt! Ik vond kickboksen zo naar omdat ik er dikke kuiten van kreeg (en de rest van m'n lichaam kreeg opeens een taille en -10 kilo of zo. Dat nam ik maar aan voor vanzelfsprekend ) En nu ben ik een jaar gestopt en ben ik nog wel dun maar zie ik er meer zo uit:

Dus dan maar lelijke nagels, vaal haar & dikke kuiten !!
pi_71186379
Kan ik door voor jonger dan 18 ?
pi_71186387
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Whehehe goed punt! Ik vond kickboksen zo naar omdat ik er dikke kuiten van kreeg (en de rest van m'n lichaam kreeg opeens een taille en -10 kilo of zo. Dat nam ik maar aan voor vanzelfsprekend ) En nu ben ik een jaar gestopt en ben ik nog wel dun maar zie ik er meer zo uit:
[ afbeelding ]

Ieeeeuw!! Wie is dat??? O god, ik zal zó m'n hele leven naar de sportschool blijven gaan om dit te voorkomen.

Wat klote Phai, van die oorarts. Uitwijken naaar Belgie, is dat een optie??
  Vis een optie? dinsdag 21 juli 2009 @ 17:22:15 #71
70532 loveli
N
pi_71186443
Tuurlijk, leeftijd schatten is toch al moeilijk, ik werd pas voor 23 aangezien (is geen reele schatting met mijn uiterlijk, maar toch).
crap in = crap out
pi_71186454
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef P.F het volgende:
Kan ik door voor jonger dan 18 ?
Als het per se moet. Maar ik schat jou op 21 zo'n beetje. Maar het is niet dat ze je in ongeloof aan gaan staren als je zegt dat je 17 bent. Dan denken ze hoogstens: wat een volwassen look heeft dit Bolletje!!
  Vis een optie? dinsdag 21 juli 2009 @ 17:22:58 #73
70532 loveli
N
pi_71186472
Lekkere billen, trouwens.
crap in = crap out
pi_71186545
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Als het per se moet. Maar ik schat jou op 21 zo'n beetje. Maar het is niet dat ze je in ongeloof aan gaan staren als je zegt dat je 17 bent. Dan denken ze hoogstens: wat een volwassen look heeft dit Bolletje!!
Dan moet ik maar niet met de auto gaan !
pi_71186648
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef loveli het volgende:
Tuurlijk, leeftijd schatten is toch al moeilijk, ik werd pas voor 23 aangezien (is geen reele schatting met mijn uiterlijk, maar toch).
Ik weet nog wel dat toen ik 34 was iemand me naar mijn leeftijd vroeg en ik dus 34 zei. (ik moet toch eens leren om te liegen ) Zij was zelf een jaar of 55 en zei met een zucht: "O echt?? Als je 18 had gezegd dan had ik het ook geloofd. Ik zie het niet meer." Ik kneep toen eens goed met m'n ogen om m'n lachrimpels te showen en toen zei ze: "Oké. 24 dan."

Dat werd een instant love-affair, dat begrijp je.
pi_71186694
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ieeeeuw!! Wie is dat??? O god, ik zal zó m'n hele leven naar de sportschool blijven gaan om dit te voorkomen.

Wat klote Phai, van die oorarts. Uitwijken naaar Belgie, is dat een optie??
Dat is

.......trommelgeroffel..........

Best een goede foto voor haar doen !
  Vis een optie? dinsdag 21 juli 2009 @ 17:30:41 #77
70532 loveli
N
pi_71186727
Ik vind deze nog altijd hilarisch:
"Ik ben 54, maar smeer altijd met Olaz." (door een dertiger)
crap in = crap out
pi_71187136
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:30 schreef loveli het volgende:
Ik vind deze nog altijd hilarisch:
"Ik ben 54, maar smeer altijd met Olaz." (door een dertiger)
Huh?? Was dat een reclame of zo??
pi_71187168
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef P.F het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oh maar zo mooi ziet mijn kont er eigenlijk altijd wel uit . Ben nu maar begonnen met oefeningen om kont wat strakker te krijgen maar het werkt nog niet echt. Ik durf alleen wel te beweren dat mijn hoofd er beter uit ziet dan dat van haar .
pi_71187254
Je weet dat ik nu de hele tijd naar je kont ga kijken
pi_71187338
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef P.F het volgende:
Je weet dat ik nu de hele tijd naar je kont ga kijken
Moet je nog eten? Zo niet, doe maar heb je daarna geen honger meer . Mn kont vind ik (samen met mn bovenbenen) het stomste van mn lijf.
pi_71187359
Hoe laat wil je er ongeveer zijn? Dan ben ik er ook! En het kost 4,15 hè?
pi_71187504
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
Hoe laat wil je er ongeveer zijn? Dan ben ik er ook! En het kost 4,15 hè?
Uhmz ... ik dacht 20.00? En het is zoiets ja, ik zie dat meestal terplekke pas, best duur, dus ik heb zo'n "zoveel banenkaart" gehaald die ik deel met mn moeder.
pi_71188051

Mini, gefeliciteerd met het 7-jarig jubileum
PF, kut voor je

Verder gaat het op mijn werk wel goed, al vond ik 1 collega vandaag best wel onbeschoft. Ik was op haar plek neergezet, komt ze aan:
"Ja, jij bent nieuw hé?"
Ik: "Ja, ik ben Ewelina."
Collega: "Ik werk daar. Ga van mijn plek af."

Anders stel je je eerst even normaal voor en vraag je even beleefd of ik weg wil gaan. Echt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:30:34 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71188593
Wat lomp E!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:35:04 #86
331 Merel
Be here now.
pi_71188732
Even een snelle TVP met een niet zo heel erg geweldig lijstje, later teruglezen.

O: goeiemorgen drinkontbijt (geen tijd gehad om melk te kopen voor de brinta)
L: pizzarondje, bruin pistoletje filet americain gezond, glas melk, glas jus
T: een minisnickersicecream (want ik heb hongermaar m'n eetdate is er nog niet en ik heb niks gezonds meer in huis!)
D: we gaan eten bij de Griek dus dat wordt vast zo'n van-alle-soorten-vlees-wat-schotel
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:57:11 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71189382
Smakkerd voor PF!

*flobber-bottom salutes thee*

Smakkerd voor Phaidra!

Jubel voor niet-ingebroken in huisje Co!

Pets voor de lompe collega van Ewelina!

Ik mis Greys ook!

Ben ik weer bij?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:58:08 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71189412
Lijstje:

O: 1 banaan + 1 glas Yomild
T: 1 cracker met halvajam
L: 2 boterhammen; 1x halvajam, 1x chocopasta light
T: 2 biscuitjes + 1 cracker met halvajam
D: Maaltijdsalade kip/kerrie (sla, rijst, kip)
T: ?

Hmz.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:03:14 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71189556
Ups en downs van de dag:

Ups:
Taart
Werk ging best goed
Ik was op tijd ondanks dat ik de deur niet dicht kreeg vanochtend
Mn bestelling van esprit is verzonden

Downs:
Taart
Hele dag al hoofdpijn, had gehoopt dat het na lang slapen over zou zijn
20 minuten vertraging en heen en weer rennen omdat de omroepberichten zeggen: "De trein richting Den Helder staat op spoor 14 " *rent van spoor 5 naar 14* *aangekomen, zit* "Deze trein blijft in Utrecht! " *naar buiten* "Deze trein gaat naar Den Helder " * *

Durrrrp?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:07:46 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71189702
You just gotta love NS for the excercising
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:10:00 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71189764
Ik zie een leuk lijstje van XM, geef een kus aan Maria en Ewilina, dat is wel cru zeg! pfff vrouwen

Lijst:
O: magere yoghurt met mandarijn
T's: tomaat, pruim, tomaat,boterham rundvleessalde
D: Kom kerriesoep, 2 boterhammen smeerkaas, beker halfvolle melk
T: stuk komkommer en een nectarine
D: Tzaziki (magere yoguht met knoflook, peterselie en veel komkommer), gyros, salade, broccoli en een klein stukje pitabrood.
T: Cola berenburg, dat is nu, ga zo slapen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:12:24 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71189842
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
You just gotta love NS for the excercising
Feeeel the luuuuv

*kusje terug voor zeh unicorn* Oh en mooi lijstje, missus!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:16:10 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71189956
Oh en ik heb nog een up!

Ik heb quinoa gehaald bij de bio-winkel en nu ga ik één dezer dagen dit http://www.eating-sf.com/(...)owl-fresh-start.html maken
pi_71190398
Ik ga nu richting zwembad
pi_71190622
En PF, ben je er al klaar voor? Ik wacht buiten voor de deur op je, zwembad Almere Stad, die bij Beatrixpark in de buurt he?

Edit: Oh ja, laat een pagina een kwartier open staan . Ik woon 5 min van het zwembad, dus ik ben nog niet vertrokken.
pi_71190746
Ja m'n moeder wil toch maar mee dus ik ben nog aan het wachten
pi_71190776
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
Ja m'n moeder wil toch maar mee dus ik ben nog aan het wachten
Haha . Oh leuk, ontmoet ik ook meteen je moeder .
pi_71190836
Ok ik ga nu en met de auto! Doeeeeeeeeei
pi_71190846
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
Ok ik ga nu en met de auto! Doeeeeeeeeei
Tot zo .
pi_71191794
Spannend, zo'n zwemdate! Straks billenfoto's en verslag van wie het snelste zwom enzo hè

Ik heb gisteren heel veel extra nog gegeten (fritessticks paprika, dropkrakelingen, bier, boterhammen huzarensalade en pindakaas, kwark met vanilleyoghurt), dus vandaag even een balansdag:

O: ananas yoghurt, sap
T: 2 cappuccino
L: geroosterde boterham gekookt ei
T: 3 schuimpjes en 3 dropjes
D: salade met gebakken garnalen, stukje pizza diavolo, glas witte wijn, 2 stokbroodstukjes gesopt in een liter olie met peper en zout
T: zuppa inglese ijsbolletje met slagroom

We zaten net op een terras op het Plein te eten, gelukkig onder een enorme parasol, toen er een enorme hoosbui + onweer losbarstte. Mooi gezicht! Alleen is het nu nog steeds heel warm...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')