Wat stond er in de brief of nog niet geopend?quote:
Ik heb het hier wel eens gepost, het is een heel slecht liedjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Genot is jouw nieuwe bier??
PF, maak die brief eens open!!!
Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Neen, gezelli dat je naar Arnhem komt!![]()
Wel even inschrijven bij Entree. Zsm!
Mooi zo. Je kunt op die manier best redelijk snel aan een kamer komen.quote:
Misschien wel omdat je een goede eindspurt had. Wil je deze opleiding doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef P.F het volgende:
Ze gaan heus niet opeens omdat ik zo een lief gezichtje heb zeggen: Nee hoor, je hebt niet genoeg punten maaaaaaar, toch geen BAS voor jou!!
Niet echt, 2 uur en 10/20 minuten naar het stationquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi zo. Je kunt op die manier best redelijk snel aan een kamer komen.![]()
Woon je nu op een te bereizen afstand?
Wat is nou een BAS? Bij mij was een negatief bindend studieadvies iets maar niet een BASquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef P.F het volgende:
Ze gaan heus niet opeens omdat ik zo een lief gezichtje heb zeggen: Nee hoor, je hebt niet genoeg punten maaaaaaar, toch geen BAS voor jou!!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef P.F het volgende:
Weer een jaar verpest.
Ik kan niet eens een of andere suffe HBO opleiding. Tering.
Andersom redeneren: is de opleiding geschikt voor jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
Ik word niet geschikt geacht voor de opleiding.
Maar dat is ook wel waar.
Ik heb hem net geopend, heel verhaal, maar niet genoeg punten, geen belangrijke persoonlijke omstandigheden, niet geschikt voor de studie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
PFje wat een rampspoed vandaag! Heb je de brief al wel geopend of denk je alleen nog maar dat het een BSA is?
PF, advies van een andere verpester, kijk goed om je heen, bedenk goed wat jij wilt! De reden dat ik jaren heb verpest was dat ik overhaast beslissingen nam en me daar blind op bleef staren. En dat ik daarna dacht dat ik te oud was om nog net iets nieuws verder te gaan, dus maar bleef doorgaan met wat ik (niet) deed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef P.F het volgende:
Weer een jaar verpest.
Ik kan niet eens een of andere suffe HBO opleiding. Tering.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb hem net geopend, heel verhaal, maar niet genoeg punten, geen belangrijke persoonlijke omstandigheden, niet geschikt voor de studie.
Maar ik vind het fijn als het nu weer ergens anders over gaat.
Die Berry van Binsbergen (SSHL, staat op de site van je school) een mailtje sturen is misschien ook wel een goed idee. Mailen is (IMHO) zoveel fijner dan bellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:23 schreef neen het volgende:
Niet echt, 2 uur en 10/20 minuten naar het stationik heb geloof ik wel extra reisurgentie omdat ik zover woon maar daar moet ik nog steeds even achteraan bellen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:32 schreef loveli het volgende:
OT: Bleekselderij.
Je kunt ze ook gebruiken om ervaring op te doen en geld te krijgen. Klinkt toch anders dan er werken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:46 schreef Viking84 het volgende:. Tevens tvp.
Ik zag net dat Weekend ook een webredacteur zoekt en ze zoeken iemand die aan het begin van z'n carrière staat. Alleen jammer dat ik absoluut niet bij een roddelblad wil werken.
Mwah dan zou ik het nog niet doen, er zullen best bedrijven zijn die geen mensen in dienst willen hebben die ooit bij een roddelblad gewerkt hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gebruiken om ervaring op te doen en geld te krijgen. Klinkt toch anders dan er werken.
Ik zou me echt heel naar voelen als ik daar zou werken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gebruiken om ervaring op te doen en geld te krijgen. Klinkt toch anders dan er werken.
Dat magquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mwah dan zou ik het nog niet doen, er zullen best bedrijven zijn die geen mensen in dienst willen hebben die ooit bij een roddelblad gewerkt hebben.
Hoe zit dat eigenlijk, mag je ook banen weglaten op je CV? Of is dat fraude oid?
Oeh!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
PFje, wat kut allemaal..
Weer lekker gesport.. Vanaf nu mag ik 'zelf', de instructeur heeft een schema voor me gemaakt op basis van 2 keer in de week.
Oh, en m'n vriendje heeft gelezen wat ik hier gister over 'm heb gezegd en nu is 'ie gepikeerd dat ik hem afschilder als een lakse gokverslaafde. Maar dat is 'ie niet hoor! Alleen soms. En vanochtend heeft 'ie een nieuwe fiets gekocht. Hij wil alleen niet mee kookwinkeltjes kijken vanmiddag omdat de Tour op tv is. Hmpf.
Je hebt een negatief BSA gehad? Wat kut zeg. Nu moet je van de opleiding? Tering...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
Ik word niet geschikt geacht voor de opleiding.
Maar dat is ook wel waar.
Ik was gewoon behoorlijk pissig gister.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh!. Gelukkig heb je dat nu even rechtgezet dan
.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was gewoon behoorlijk pissig gister.. Maar we zijn nu allebei weer heel lief!
.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en m'n vriendje heeft gelezen wat ik hier gister over 'm heb gezegd en nu is 'ie gepikeerd dat ik hem afschilder als een lakse gokverslaafde. Maar dat is 'ie niet hoor! Alleen soms.
Keuzes, keuzes, altijd moeilijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
d. óf brood en 1,5 uur lopen
óf uit eten met veel drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |