abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 12:31:38 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71145479
Het vorige deel: Slank #812 - Spreken jullie nederlands?

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_71145496
Fipo? Ja!!

@XM, m'n moeder had in de gaten dat ik een gehoorprobleem had en trok aan de bel bij de HA toen ik een jaar of 6 was. Daarna bleek pas waardoor het veroorzaakt werd (niet alleen dun trommelvlies, ook een smallere gehoorgang en middenoor en daardoor snel vocht achter het trommelvlies/oorontsteking).

Nu maar eens lunchen, ik heb trek!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 20 juli 2009 @ 12:32:08 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71145499
3 badkamers, Tink? Wat een kast van een huis moet je dan wel niet hebben! Geen wonder dat je jaarlijks maar 50 euro overhoudt voor kleding .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juli 2009 @ 12:32:09 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71145501
Oorsmeer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 20 juli 2009 @ 12:33:27 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71145537
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oorsmeer.
Ja nee, ik had even geen zin in een ranzige TT .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juli 2009 @ 12:34:06 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71145560
Hoe zou het met MoBlo zijn? Die zit nu prinsheerlijk in la douce France .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juli 2009 @ 12:35:03 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71145587
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
3 badkamers, Tink? Wat een kast van een huis moet je dan wel niet hebben! Geen wonder dat je jaarlijks maar 50 euro overhoudt voor kleding .
Iedere etage 1
En die 50 euro is ondertussen opgehoogd hoor. Ik had niets meer om aan te trekken
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:38:20 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71145693
Ik ben ineens zo blij met mijn wekelijkse schoonmaakmevrouw !

Pff, ik zit gewoon te twijfelen of ik één van mijn 2 boterhammen wel zal smeren met de chocoladepasta omdat het zoveel kcals zijn. Maar het moet .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71145721
50 euro voor kleding? Da's wel heel weinig!

Ik had de afgelopen maanden ook geen geld voor kleding, maar nu ik een baantje heb (bij vriendje) mocht ik van mezelf eens flink gaan shoppen zaterdag want ik had dingen nodig voor op vakantie. Ik heb zeker 30 dingen gepast, maar uiteindelijk nog bijna niks gekocht. Uiteindelijk was ik 150 euro kwijt, waarvan de helft aan schoenen (2 paar in de sale ). Zo zie je maar, de leukste dingen vind je alleen als je niks nodig hebt.
Wel fijn dat ik weer allemaal S-jes aan kon.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71145765
Ik ben weer thuis! Mocht gelukkig eerder weggaan, want ik zat daar helemaal gestresst Moet nu nog even een hotel regelen voor komende week En hotelbon in het buitenland gebruiken is een afrader trouwens
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71145787
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

Pff, ik zit gewoon te twijfelen of ik één van mijn 2 boterhammen wel zal smeren met de chocoladepasta omdat het zoveel kcals zijn. Maar het moet .
Gewoon doen, en wel van genieten als je die kcals toch binnenkrijgt! Je moet maar zo denken, nu heb je toch wat zoets en je hoeft niet eens een gebakje ofzo te nemen, wat nog veel slechter zou zijn.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:41:58 #12
236335 neen
schone schijn
pi_71145814
Ik vind het wel fijn dat het topic weer enigszins volgbaar is
het lijkt niet wat het is
  maandag 20 juli 2009 @ 12:43:04 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71145843
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Gewoon doen, en wel van genieten als je die kcals toch binnenkrijgt! Je moet maar zo denken, nu heb je toch wat zoets en je hoeft niet eens een gebakje ofzo te nemen, wat nog veel slechter zou zijn.
Dat genieten is erg lastig, maar ik ga het proberen .
  maandag 20 juli 2009 @ 12:43:23 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71145855
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

Juist ja. Denk aan de documentaire waar we het vanmorgen over hadden.
pi_71145875
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Mini_rulez het volgende:

Ik had de afgelopen maanden ook geen geld voor kleding, maar nu ik een baantje heb (bij vriendje) mocht ik van mezelf eens flink gaan shoppen zaterdag want ik had dingen nodig voor op vakantie. Ik heb zeker 30 dingen gepast, maar uiteindelijk nog bijna niks gekocht. Uiteindelijk was ik 150 euro kwijt, waarvan de helft aan schoenen (2 paar in de sale ). Zo zie je maar, de leukste dingen vind je alleen als je niks nodig hebt.
Wel fijn dat ik weer allemaal S-jes aan kon.
Hoera voor de S-jes!

Ik weet niet precies hoeveel ik uitgeef aan kleding. Soms koop ik maanden niks en dan weer wat relatief duurs, soms wat meer goedkopere dingen. Maar ik denk dat ik gemiddeld idd rond 50 euro in de maand zit.

Dit jaar: schoenen (60), jurkje+tuniekje (140), jurkje+t-shirt (30). Dus 230 euro in 7 maanden. Gemiddeld 33 euro. Best netjes!

Edit: Ik ben groen
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71145897
Tvp
  maandag 20 juli 2009 @ 12:45:00 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71145917
Dat je dat nog precies weet Phaidra! Dat houd ik echt niet bij hoor . Als ik iets zie en wil en ik kan het betalen, dan koop ik het gewoon...
  maandag 20 juli 2009 @ 12:45:59 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71145944
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kocht en koop veel 2e hands en dan kan je veel doen voor 50 euro Daarnaast heb ik het de afgelopen jaren vertikt kleding te kopen, want zwanger, te dik geworden etc etc. De afgelopen maanden heb ik wel veel nieuws gekocht, al zal ik nooit kapitalen uitgeven aan kleding. Draag nu bijvoorbeeld een Onlyjeans van ¤ 5, en een WE-shirtje van ¤ 9. Alleen mijn schoenen zijn duur. En mijn werkkleding ook.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:46:04 #19
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71145945
tvp
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_71145951
Hurray voor de S-jes!

Ik was ook van plan om aan de poets te gaan vandaag, vakantie, dus tijd om de keukenkastjes onder handen te nemen enzo. Maar ik ben al een uur bezig met een een tekening die uiteindelijk in een lijst aan mijn muur moet komen.

En de Belastingdienst is op hol geslagen Ik heb weer huur- en zorgtoeslag aangevraagd en ze storten elke maand andere bedragen. Die steeds hoger worden Dus ik zet het maar allemaal braaf op een spaarrekening zo lang.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 12:47:54 #21
70532 loveli
N
pi_71145999
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat je dat nog precies weet Phaidra! Dat houd ik echt niet bij hoor . Als ik iets zie en wil en ik kan het betalen, dan koop ik het gewoon...
crap in = crap out
pi_71146046
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hoera voor de S-jes!

Ik weet niet precies hoeveel ik uitgeef aan kleding. Soms koop ik maanden niks en dan weer wat relatief duurs, soms wat meer goedkopere dingen. Maar ik denk dat ik gemiddeld idd rond 50 euro in de maand zit.

Dit jaar: schoenen (60), jurkje+tuniekje (140), jurkje+t-shirt (30). Dus 230 euro in 7 maanden. Gemiddeld 33 euro. Best netjes!
Vik had het over 50 per jaar.

Wat knap dat je nog precies weet wat je gekocht hebt. Ik koop vaak veel kleine dingetjes, dan plunder ik de H&M en heb ik voor 50 euro een hele stapel shirtjes en topjes ofzo. Het precieze bedrag zou ik dus echt niet kunnen zeggen. Zaterdag was ook weer 1 relatief duur truitje (40 euro, Esprit) en dan nog 2 shirtjes en 2 topjes voor bij elkaar 35 euro.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:50:05 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71146079
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, ik had het er ook maar nog even voor de vorm tussen gezet eigenlijk .

Hoewel, als ik écht een dure maand heb, dan doe ik het niet als de prijs me eigenlijk wat te gortig is.
pi_71146091
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hou het ook niet echt bij, maar op een of andere manier blijft het hangen... Over 1 trui twijfel ik of het dit jaar was of vorig jaar...

Ik wil nog graag een nieuwe broek (de meeste broeken zitten nu wat losjes) maar ik heb een gruwelijke hekel aan broeken passen. Sowieso zijn ze altijd te lang (en moeten ze dus vermaakt worden) en door m'n holle rug sluiten ze ook zelden mooi aan.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71146107
Ik koop voornamelijk H&M. En soms Esprit, maar dan moet het wel in de sale zijn
Op mijn klusjeslijst staat ook de kledingkast schoonmaken (STOFFIG!) en dan ga ik eens inventariseren wat ik nog aan winterkleding heb. Dan kan ik wat gerichter shoppen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71146203
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vik had het over 50 per jaar.

Wat knap dat je nog precies weet wat je gekocht hebt. Ik koop vaak veel kleine dingetjes, dan plunder ik de H&M en heb ik voor 50 euro een hele stapel shirtjes en topjes ofzo. Het precieze bedrag zou ik dus echt niet kunnen zeggen. Zaterdag was ook weer 1 relatief duur truitje (40 euro, Esprit) en dan nog 2 shirtjes en 2 topjes voor bij elkaar 35 euro.
Oh per jaar ! Dat is wel erg weinig ja.

En verder hou ik op het moment weinig over per maand, dus dan word je wel gedwongen om keuzes te maken... Helaas.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71146329
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik hou het ook niet echt bij, maar op een of andere manier blijft het hangen... Over 1 trui twijfel ik of het dit jaar was of vorig jaar...

Ik wil nog graag een nieuwe broek (de meeste broeken zitten nu wat losjes) maar ik heb een gruwelijke hekel aan broeken passen. Sowieso zijn ze altijd te lang (en moeten ze dus vermaakt worden) en door m'n holle rug sluiten ze ook zelden mooi aan.
Dat ze achter openstaan bedoel je? Dat heb ik ook, heel irritant. Laatst had ik een spijkerbroek van G-Star aan die wel aansloot, misschien is dat ook wat voor jou? Wel duur, maar een spijkerbroek moet wel goed zitten vind ik.
Nog irritanter trouwens: een verkoopster die me een broek die ontzettend open stond probeerde aan te smeren door te zeggen "tja, bij jou zal geen enkele broek goed aansluiten" of iets van die strekking.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:00:00 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71146421
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat ze achter openstaan bedoel je? Dat heb ik ook, heel irritant. Laatst had ik een spijkerbroek van G-Star aan die wel aansloot, misschien is dat ook wat voor jou? Wel duur, maar een spijkerbroek moet wel goed zitten vind ik.
Nog irritanter trouwens: een verkoopster die me een broek die ontzettend open stond probeerde aan te smeren door te zeggen "tja, bij jou zal geen enkele broek goed aansluiten" of iets van die strekking.
Wat lief

ik heb ook een volumineus achterste plus holle rug En ik koop broeken liever te groot, dan drukken ze niet gemeen en heb ik geen muffintop/hangbuikje

En passen is idd stom
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 20 juli 2009 @ 13:00:23 #29
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71146431
quote:

[..]

Hopelijk heb je haar gewurgd met de broek in kwestie? Het lef
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:01:35 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71146480
Ik weet het nu trouwens zeker, het is maar goed dat ik de pil nu drie maanden doorslik ipv iedere maand braaf te stoppen. Ik voel me vadsig en boehoe en heb gisteren zelfs bijna gesnotterd bij de Fresh Prince of Bel Air
  maandag 20 juli 2009 @ 13:02:17 #31
331 Merel
Be here now.
pi_71146501
TVP

En hopen dat Co geen inbreker heeft gehad, lijkt me echt een rot idee als je er zo ver vandaan zit en nu niks kunt doen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 20 juli 2009 @ 13:04:01 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71146563
pi_71146583
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet het nu trouwens zeker, het is maar goed dat ik de pil nu drie maanden doorslik ipv iedere maand braaf te stoppen. Ik voel me vadsig en boehoe en heb gisteren zelfs bijna gesnotterd bij de Fresh Prince of Bel Air
Oh jij ook al? Ik kreeg tranen in mijn ogen bij een reclamespotje. Ik weet niet eens meer welk, alleen dat het echt niet snifwaardig was.
pi_71146586
quote:

[..]

Ja dat idd! *noteert G-star* Ik had een indian rose die goed aansloot, maar helaas heb ik die compleet opgedragen.
En wat een doos, die verkoopster! In het winkelcentrum hier zit een man at work met heel fijn personeel.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 13:04:54 #35
70532 loveli
N
pi_71146589
Die mag vast ook wel onder een spoiler
crap in = crap out
pi_71146631
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hopelijk heb je haar gewurgd met de broek in kwestie? Het lef
Ach, ik hou het er maar op dat ze niet beter wist. Het is al lullig genoeg dat zij haar dagen slijt met het opvouwen en terughangen van kleren bij Vero Moda.

voor Maria.
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 13:08:17 #37
70532 loveli
N
pi_71146691
Over slechte verkoopsters gesproken, ik heb nog trauma's van een dove verkoopster in een lingeriezaak. "O, IK PAK ER WEL EEN MET EEN CUPJE KLEINER, DEZE VUL JE NIET OP."
crap in = crap out
  maandag 20 juli 2009 @ 13:08:30 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71146696
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh jij ook al? Ik kreeg tranen in mijn ogen bij een reclamespotje. Ik weet niet eens meer welk, alleen dat het echt niet snifwaardig was.
Ja En normaal ben ik heel cooool ende composed! Alleen in die stopweek transformeer ik in een blubberende snotrag met het zelfvertrouwen van een beschimmelde doperwt
pi_71146697
Ik ga maar niet zeggen wat ik uitgeef aan kleding, normaal is het heel goedkoop maar afgelopen maand toevallig (spijker)broeken en bikini/bh's gekocht ... broeken zijn altijd duur (ok ik koop ze voor ongeveer 15 euro per stuk) en bh/bikini zijn altijd erg duur bij mij .

Zo net die documentaire gezien, erg indrukwekkend. Iets wat ik niet aan mn ouders ga laten zien, mijn gedrag komt overeen met wat ouders omschrijven als 'de eerste symptomen' alleen doe ik het echt uit gezondheidsoverwegingen, niet vanwege de controle. Ben ik trouwens de enige die aan autisme moest denken? Dat controle houden en 'vertrouwde keuzes' en de controle niet uit handen willen geven ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 20 juli 2009 @ 13:10:27 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71146758
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef loveli het volgende:
Over slechte verkoopsters gesproken, ik heb nog trauma's van een dove verkoopster in een lingeriezaak. "O, IK PAK ER WEL EEN MET EEN CUPJE KLEINER, DEZE VUL JE NIET OP."
! Ik moest lachen, sorry . Volgens mij heb je op zo'n moment echt iets van, ok grond, ga maar open dan zak ik er wel in. Vreselijk.

Mijn nummer 1 ergernis zijn pashokjes met slechtsluitende gordijnen zodat je alsnog for the whole world to see bent. Aaaargh!!
pi_71146761
Kunnen we niet een keer een kledingbazaar houden? Ik heb best veel kleding die nog prima is, maar die ik nooit meer zal dragen wegens te groot of toch niet mijn smaak. Gewoon voor heel kleine bedragen? Prima idee voor een meet toch?

Ik weet dat Tink een keer een kledingruil voorstelde, maar volgens mij is dat wat onhandig, als je zelf niet iets ziet wat je graag zou willen hebben, toch maar ja zegt, omdat je de ander niet wilt teleurstellen en dan alsnog naar huis gaat met een tas vol dingen die je nooit aan zal trekken
  maandag 20 juli 2009 @ 13:11:40 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71146796
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Kunnen we niet een keer een kledingbazaar houden? Ik heb best veel kleding die nog prima is, maar die ik nooit meer zal dragen wegens te groot of toch niet mijn smaak. Gewoon voor heel kleine bedragen? Prima idee voor een meet toch?

Ik weet dat Tink een keer een kledingruil voorstelde, maar volgens mij is dat wat onhandig, als je zelf niet iets ziet wat je graag zou willen hebben, toch maar ja zegt, omdat je de ander niet wilt teleurstellen en dan alsnog naar huis gaat met een tas vol dingen die je nooit aan zal trekken
Ik bedoelde dus eigenlijk een bazaar Het huis staat overigens nog steeds open hoor. Wel graag na augustus, omdat ik dan man en kinderen richting Nederland kan sturen. Vakantiehuisje is nu nog in de verhuur.
pi_71146810
quote:
Oh, de bitch. t Was zelf zeker een monster??
  maandag 20 juli 2009 @ 13:12:06 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71146814
Leuk idee co, ik houd me aanbevolen. Moet heel veel nieuw kopen, sinds ik ben gaan RPMen is mn figuur echt veranderd en passen m'n broeken uit mijn vorige slanke periode(s) ook niet meer.
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 13:14:02 #45
70532 loveli
N
pi_71146874
Ik heb ook bergen kleding 'over', inderdaad een prima idee, Co.
crap in = crap out
pi_71146895
quote:
Oh, wat vreselijk...
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef conleche het volgende:

Ruilen lijkt me bij ons ook niet handig omdat we waarschijnlijk allemaal te grote kleren overhebben.
pi_71146921
Oeh, leuk idee, dan kom ik vooral wel leuke kleding kopen Ik heb niet zoveel leuks wat niet meer past eigenlijk (En dat bedoel ik op de manier van: als wat niet meer past is stom )

Eerste hotel kunnen boeken trouwens, zo blij Nu heb ik er al weer veel meer vertrouwen in!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 13:15:24 #48
70532 loveli
N
pi_71146932
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, de bitch. t Was zelf zeker een monster??
Jaar of 50, parelketting, kort geverfd haar. En ze doet het bij iedereen, ook ongevraagd de paskamer binnenkopen, grmpf.
crap in = crap out
pi_71146960
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Jaar of 50, parelketting, kort geverfd haar. En ze doet het bij iedereen, ook ongevraagd de paskamer binnenkopen, grmpf.
Je zou denken dat iemand haar toch eens zou uitleggen dat ze zachter moet praten.

Goodbye: waar ga je naartoe?
  maandag 20 juli 2009 @ 13:17:04 #50
236335 neen
schone schijn
pi_71146980
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja dat idd! *noteert G-star* Ik had een indian rose die goed aansloot, maar helaas heb ik die compleet opgedragen.
En wat een doos, die verkoopster! In het winkelcentrum hier zit een man at work met heel fijn personeel.
G-star ik heb ooit (een jaar of 5 geleden) zo'n broek gekocht en die was binnen no-time stuk. Nu doe ik niet raar met mijn broeken dus ik vind het een kutmerk.
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')