Iedere etage 1quote:Op maandag 20 juli 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
3 badkamers, Tink? Wat een kast van een huis moet je dan wel niet hebben! Geen wonder dat je jaarlijks maar 50 euro overhoudt voor kleding
![]()
.
Gewoon doen, en wel van genieten als je die kcals toch binnenkrijgt! Je moet maar zo denken, nu heb je toch wat zoets en je hoeft niet eens een gebakje ofzo te nemen, wat nog veel slechter zou zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ineens zo blij met mijn wekelijkse schoonmaakmevrouw!
Pff, ik zit gewoon te twijfelen of ik één van mijn 2 boterhammen wel zal smeren met de chocoladepasta omdat het zoveel kcals zijn. Maar het moet.
Dat genieten is erg lastig, maar ik ga het proberenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gewoon doen, en wel van genieten als je die kcals toch binnenkrijgt! Je moet maar zo denken, nu heb je toch wat zoets en je hoeft niet eens een gebakje ofzo te nemen, wat nog veel slechter zou zijn.
Juist ja. Denk aan de documentaire waar we het vanmorgen over hadden.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ineens zo blij met mijn wekelijkse schoonmaakmevrouw!
Pff, ik zit gewoon te twijfelen of ik één van mijn 2 boterhammen wel zal smeren met de chocoladepasta omdat het zoveel kcals zijn. Maar het moet.
Hoera voor de S-jes!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Mini_rulez het volgende:
50 euro voor kleding? Da's wel heel weinig!
Ik had de afgelopen maanden ook geen geld voor kleding, maar nu ik een baantje heb (bij vriendje) mocht ik van mezelf eens flink gaan shoppen zaterdag want ik had dingen nodig voor op vakantie. Ik heb zeker 30 dingen gepast, maar uiteindelijk nog bijna niks gekocht. Uiteindelijk was ik 150 euro kwijt, waarvan de helft aan schoenen (2 paar in de sale). Zo zie je maar, de leukste dingen vind je alleen als je niks nodig hebt.
Wel fijn dat ik weer allemaal S-jes aan kon.
Ik kocht en koop veel 2e hands en dan kan je veel doen voor 50 euroquote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Mini_rulez het volgende:
50 euro voor kleding? Da's wel heel weinig!
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat je dat nog precies weet Phaidra! Dat houd ik echt niet bij hoor. Als ik iets zie en wil en ik kan het betalen, dan koop ik het gewoon...
Vik had het over 50 per jaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoera voor de S-jes!
Ik weet niet precies hoeveel ik uitgeef aan kleding. Soms koop ik maanden niks en dan weer wat relatief duurs, soms wat meer goedkopere dingen. Maar ik denk dat ik gemiddeld idd rond 50 euro in de maand zit.
Dit jaar: schoenen (60), jurkje+tuniekje (140), jurkje+t-shirt (30). Dus 230 euro in 7 maanden. Gemiddeld 33 euro. Best netjes!
Ja, ik had het er ook maar nog even voor de vorm tussen gezet eigenlijkquote:
Ik hou het ook niet echt bij, maar op een of andere manier blijft het hangen... Over 1 trui twijfel ik of het dit jaar was of vorig jaar...quote:Op maandag 20 juli 2009 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat je dat nog precies weet Phaidra! Dat houd ik echt niet bij hoor. Als ik iets zie en wil en ik kan het betalen, dan koop ik het gewoon...
Oh per jaarquote:Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vik had het over 50 per jaar.
Wat knap dat je nog precies weet wat je gekocht hebt. Ik koop vaak veel kleine dingetjes, dan plunder ik de H&M en heb ik voor 50 euro een hele stapel shirtjes en topjes ofzo. Het precieze bedrag zou ik dus echt niet kunnen zeggen. Zaterdag was ook weer 1 relatief duur truitje (40 euro, Esprit) en dan nog 2 shirtjes en 2 topjes voor bij elkaar 35 euro.
Dat ze achter openstaan bedoel je? Dat heb ik ook, heel irritant. Laatst had ik een spijkerbroek van G-Star aan die wel aansloot, misschien is dat ook wat voor jou? Wel duur, maar een spijkerbroek moet wel goed zitten vind ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet echt bij, maar op een of andere manier blijft het hangen... Over 1 trui twijfel ik of het dit jaar was of vorig jaar...![]()
Ik wil nog graag een nieuwe broek (de meeste broeken zitten nu wat losjes) maar ik heb een gruwelijke hekel aan broeken passen. Sowieso zijn ze altijd te lang (en moeten ze dus vermaakt worden) en door m'n holle rug sluiten ze ook zelden mooi aan.
Wat liefquote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ze achter openstaan bedoel je? Dat heb ik ook, heel irritant. Laatst had ik een spijkerbroek van G-Star aan die wel aansloot, misschien is dat ook wat voor jou? Wel duur, maar een spijkerbroek moet wel goed zitten vind ik.
Nog irritanter trouwens: een verkoopster die me een broek die ontzettend open stond probeerde aan te smeren door te zeggen "tja, bij jou zal geen enkele broek goed aansluiten" of iets van die strekking.
Hopelijk heb je haar gewurgd met de broek in kwestie? Het lefquote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ze achter openstaan bedoel je? Dat heb ik ook, heel irritant. Laatst had ik een spijkerbroek van G-Star aan die wel aansloot, misschien is dat ook wat voor jou? Wel duur, maar een spijkerbroek moet wel goed zitten vind ik.
Nog irritanter trouwens: een verkoopster die me een broek die ontzettend open stond probeerde aan te smeren door te zeggen "tja, bij jou zal geen enkele broek goed aansluiten" of iets van die strekking.
Oh jij ook al?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet het nu trouwens zeker, het is maar goed dat ik de pil nu drie maanden doorslik ipv iedere maand braaf te stoppen. Ik voel me vadsig en boehoe en heb gisteren zelfs bijna gesnotterd bij de Fresh Prince of Bel Air
Ja dat idd! *noteert G-star* Ik had een indian rose die goed aansloot, maar helaas heb ik die compleet opgedragen.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, ik hou het er maar op dat ze niet beter wist. Het is al lullig genoeg dat zij haar dagen slijt met het opvouwen en terughangen van kleren bij Vero Moda.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je haar gewurgd met de broek in kwestie? Het lef
Jaquote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh jij ook al?Ik kreeg tranen in mijn ogen bij een reclamespotje. Ik weet niet eens meer welk, alleen dat het echt niet snifwaardig was.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef loveli het volgende:
Over slechte verkoopsters gesproken, ik heb nog trauma's van een dove verkoopster in een lingeriezaak. "O, IK PAK ER WEL EEN MET EEN CUPJE KLEINER, DEZE VUL JE NIET OP."
Ik bedoelde dus eigenlijk een bazaarquote:Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Kunnen we niet een keer een kledingbazaar houden? Ik heb best veel kleding die nog prima is, maar die ik nooit meer zal dragen wegens te groot of toch niet mijn smaak. Gewoon voor heel kleine bedragen? Prima idee voor een meet toch?
Ik weet dat Tink een keer een kledingruil voorstelde, maar volgens mij is dat wat onhandig, als je zelf niet iets ziet wat je graag zou willen hebben, toch maar ja zegt, omdat je de ander niet wilt teleurstellen en dan alsnog naar huis gaat met een tas vol dingen die je nooit aan zal trekken
Oh, de bitch. t Was zelf zeker een monster??quote:Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef loveli het volgende:
Over slechte verkoopsters gesproken, ik heb nog trauma's van een dove verkoopster in een lingeriezaak. "O, IK PAK ER WEL EEN MET EEN CUPJE KLEINER, DEZE VUL JE NIET OP."
Oh, wat vreselijk...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef loveli het volgende:
Ruilen lijkt me bij ons ook niet handig omdat we waarschijnlijk allemaal te grote kleren overhebben.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Kunnen we niet een keer een kledingbazaar houden? Ik heb best veel kleding die nog prima is, maar die ik nooit meer zal dragen wegens te groot of toch niet mijn smaak. Gewoon voor heel kleine bedragen? Prima idee voor een meet toch?
Ik weet dat Tink een keer een kledingruil voorstelde, maar volgens mij is dat wat onhandig, als je zelf niet iets ziet wat je graag zou willen hebben, toch maar ja zegt, omdat je de ander niet wilt teleurstellen en dan alsnog naar huis gaat met een tas vol dingen die je nooit aan zal trekken
Jaar of 50, parelketting, kort geverfd haar. En ze doet het bij iedereen, ook ongevraagd de paskamer binnenkopen, grmpf.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, de bitch. t Was zelf zeker een monster??
Je zou denken dat iemand haar toch eens zou uitleggen dat ze zachter moet praten.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Jaar of 50, parelketting, kort geverfd haar. En ze doet het bij iedereen, ook ongevraagd de paskamer binnenkopen, grmpf.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja dat idd! *noteert G-star* Ik had een indian rose die goed aansloot, maar helaas heb ik die compleet opgedragen.
En wat een doos, die verkoopster! In het winkelcentrum hier zit een man at work met heel fijn personeel.
Echt?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:17 schreef neen het volgende:
[..]G-star
ik heb ooit (een jaar of 5 geleden) zo'n broek gekocht en die was binnen no-time stuk. Nu doe ik niet raar met mijn broeken dus ik vind het een kutmerk.
Mja iemand nog interesse in wat vale skatebroeken met kapotte randen en ooit zwarte shirts met 'leuke' teksten erop?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, leuk idee, dan kom ik vooral wel leuke kleding kopenIk heb niet zoveel leuks wat niet meer past eigenlijk (En dat bedoel ik op de manier van: als wat niet meer past is stom
)
Eerste hotel kunnen boeken trouwens, zo blijNu heb ik er al weer veel meer vertrouwen in!
Frankrijk!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je zou denken dat iemand haar toch eens zou uitleggen dat ze zachter moet praten.
Goodbye: waar ga je naartoe?
Gewoon naar de meet komen (en geld meenemen!).quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja iemand nog interesse in wat vale skatebroeken met kapotte randen en ooit zwarte shirts met 'leuke' teksten erop?
Ja echt, het is nu een klusbroek... overal zitten scheuren inquote:Op maandag 20 juli 2009 13:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt?Ik heb er een paar gehad die ik jaren gedragen heb, de enige reden dat ik ze (met pijn in het hart) weggedaan heb was dat ze 3 maten te groot waren toen ik afgevallen was.
Leuk.quote:
Oh klinkt erg leukquote:Op maandag 20 juli 2009 13:31 schreef Goodbye het volgende:
Een soort van bonnefooi!De laatste dagen zitten we in het gebied Limousin (3 dagen hotel, 7 dagen kamperen). Wat we de vijf dagen daarvoor gaan doen is nu nog even een raadsel, maar we hebben een prachtig hotel ontdekt in de Midi-Pyrenees
Even kijken of we dat gaan boeken!
Oh help wil je dat ik jurkjes ga kopen?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon naar de meet komen (en geld meenemen!).
Waarom ga je niet alleen?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:40 schreef Syrena het volgende:
Ik had altijd issues met vakantiesmaar dit jaar is het eerste jaar dat ik echt zin heb om weg te gaan. En niet kan, omdat iedereen al plannen heeft. Typisch
![]()
Omdat dat juist helemaal niet goed is voor mij. Wat XM heeft met eten heb ik met sociale contacten en andere mensen. Ik heb het hard nodig, maar ik vind het eng. Bovendien ben ik nu door de week altijd al helemaal alleen.quote:
Je kan toch ook met een groep onbekenden op reis gaanquote:Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Omdat dat juist helemaal niet goed is voor mij. Wat XM heeft met eten heb ik met sociale contacten en andere mensen. Ik heb het hard nodig, maar ik vind het eng. Bovendien ben ik nu door de week altijd al helemaal alleen.
Wat ik best lekker vind, maar niet verstandig is.
Ja! Via Koning Aap zijn prachtige reizen te boeken en daar gaan ook veel mensen alleen heen. De groepssamenstelling kun je opvragen. Ik zou het gewoon doen. Ben zelf ook eens alleen op vakantie geweest. Ik was 16 en ben op talenreis gegaan naar Salamanca in Spanje. Supertijd gehad.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:46 schreef neen het volgende:
[..]
Je kan toch ook met een groep onbekenden op reis gaan
Daar is het nog een béétje te vroeg voorquote:Op maandag 20 juli 2009 13:46 schreef neen het volgende:
[..]
Je kan toch ook met een groep onbekenden op reis gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Maar als iedereen al plannen heeft, zit je anders toch ook alleen, maar dan thuis? Dan kun je net zo goed alleen op vakantie zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Omdat dat juist helemaal niet goed is voor mij. Wat XM heeft met eten heb ik met sociale contacten en andere mensen. Ik heb het hard nodig, maar ik vind het eng. Bovendien ben ik nu door de week altijd al helemaal alleen.
Wat ik best lekker vind, maar niet verstandig is.
Nee want ik heb/had veiligheidsissuesquote:Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar als iedereen al plannen heeft, zit je anders toch ook alleen, maar dan thuis? Dan kun je net zo goed alleen op vakantie zijn.
Buitenboel. Dus die hoeven niet naar binnen!!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef Syrena het volgende:
Ik moet al twee weken het schilderbedrijf bellen. Kreeg vorige week de tweede brief met dringend verzoekDe buitenboel moet blijkbaar gefurfd. Maar ik heb dus A een hekel aan bellen en B een hekel aan vreemde kerels over de vloer die dingen komen doen en dan ik daar dan bij moet zijn en koffie aanbieden of fris of koekjes en algehele AAAAAAAAAAAAAARGH.
Ik leef met je mee! Vreselijk inderdaad... Ik zorg dan altijd dat ik wat te doen heb, administratie ofzo. Anders weet ik me geen houding te geven.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef Syrena het volgende:
Ik moet al twee weken het schilderbedrijf bellen. Kreeg vorige week de tweede brief met dringend verzoekDe buitenboel moet blijkbaar gefurfd. Maar ik heb dus A een hekel aan bellen en B een hekel aan vreemde kerels over de vloer die dingen komen doen en dan ik daar dan bij moet zijn en koffie aanbieden of fris of koekjes en algehele AAAAAAAAAAAAAARGH.
Hm, dat zou wel erg zonde zijn ja. Vervelend zeg...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee want ik heb/had veiligheidsissuesThuis is veilig, op vakantie niet. De kans is me gewoon te groot dat ik de hele dag alleen maar op mijn hotelkamer zit te wensen dat het eind van de vakantie in zicht is. Zoals ik dat eerst altijd al had als ik wel met iemand weg was.
Ik woon in een flats, bovenste verdieping, dus ze moeten wel naar binnen om op het acherbalkon te komenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Buitenboel. Dus die hoeven niet naar binnen!!En die koffie en shit: daar doe ik ook niet aan hoor. Ik ga gewoon m'n eigen gang. Dan maar asociaal. Bij mij hebben ze ook de buitenboel geverfd dit jaar en ik heb ze nauwelijks gezien.
Ik heb besloten dat ik die dag maar de keukenkastjes ga uitmestenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik leef met je mee! Vreselijk inderdaad... Ik zorg dan altijd dat ik wat te doen heb, administratie ofzo. Anders weet ik me geen houding te geven.
O da's wel een goeie!! En als ze om koffie vragen, moet je zulke vieze zetten dat ze het nooit meer durven daarna!!quote:Op maandag 20 juli 2009 14:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik die dag maar de keukenkastjes ga uitmestenin mijn slobberste kleding met mijn haar ongekamd en mijn bril op. Als therapie
Goh, dat was snel gebeurd.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef Syrena het volgende:
Nou gebeldHele aardige man uiteraard. Hij hoeft alleen achter het "balkunneke" te verven. Het kan zijn dat het scheidingswandje rot is, dan moet dat vernieuwd, als dat niet zo is wordt het meteen geschilderd.
8.30 komt ie, hij wilde wel later omdat ik zei dat ik vakantie had (in de zin van: het maakt me dus niet uit welke dag ze komen).
Zo
Ik heb geen koffieapparaat, dus het wordt thee of frizquote:Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef conleche het volgende:
[..]
O da's wel een goeie!! En als ze om koffie vragen, moet je zulke vieze zetten dat ze het nooit meer durven daarna!!
Dat schiet lekker opquote:Op maandag 20 juli 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Syrena!Bellen is stom.
*opgeblazen buiken-buikpijn*Ik ben er uiteraard nog niet uit wat ik de komende dagen voor overheerlijke, gezonde eenspersoonsmaaltijden ga koken
Gewoon op uitzendinggemist.nl zoeken op Sterretje Gezocht, daar staat alleen een algemene beschrijving van het programma.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
TVP!!!
Weet iemand hoe ik de finale van sterretje gezocht kan zien, zonder de winnares al te zien?
Nowaiii! Ik moet juist gezond doen enzo! Get rid of the bloated feeling and suchquote:
Sebastian!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Veel plezier alvast, Goodbye!
Ik heb net de serie Brideshead Revisited gekocht bij de Mediamarkt. Dit weekend de film gezien, die vond ik erg fijn en de serie schijnt nog beter te zijn. Dus ik heb weer 655 minuten kijkplezier.
Ik weet nog dat ze hier de keuken kwamen plaatsen en dat de buuf op een gegeven moment mest op haar gras ging strooien. Ik riep toen keihard "gadverdamme, wat ruik ik nou" en mijn moeder werd boos op me omdat ze dacht dat de keukenzetman een scheet had gelatenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb geen koffieapparaat, dus het wordt thee of friz![]()
Als er maar niet gepoept wordt op mijn wc
Je kan hem ook 's avonds al maken en dan in de koelkast zetten oidquote:Op maandag 20 juli 2009 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjonge... ik zou 's ochtends vroeg echt geen zin/tijd hebben om zoiets klaar te maken.
Op zich is het wel goed om eens wat anders mee te nemen dan boterhammen, maar hoe het er dan uitziet kan mij echt niet zoveel schelen.
Misschien is dat juist de reden dat ze het doen!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn er ook die zo'n ding maken voor hun vriend. Maar ik weet zeker dat als Duvel met zo'n lunchtrommeltje met Hello Kitty aan zou komen zetten op z'n werk hem hoongelach ten deel zou vallen.
Och, zelfs als je wel van koken houdt hoef je dit nog niet leuk te vinden. Ik wil best uren in de keuken staan om iets lekkers te maken, maar dan gaat het toch wel om de smaak. Als het er appetijtelijk uitziet is dat meegenomen, maar ik vind zo'n stuk wortel in de vorm van Hello Kitty er niet echt smakelijker uitzien dan een gewoon reepje.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 's ávonds al geen zin om moeite te doen, laat staan 's ochtends. En het smaakt er echt niet anders door. Maar nou weet ik ook wel dat ik wel een uiterste ben wat betreft dit. En stiekem vind ik het woord 'Bento' een irritant woord![]()
.
De sadisten!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien is dat juist de reden dat ze het doen!![]()
Maar blijven de haren wel lang weg? Oftewel, weegt het voordeel op tegen de pijn?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Handig, maar pijnlijk. Nouja, de apparaten zelf niet, maar de toepassing ervan wel.
Ja, dat wel. Het verschil met gewoon scheren is wel groot jaquote:Op maandag 20 juli 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar blijven de haren wel lang weg? Oftewel, weegt het voordeel op tegen de pijn?
Leuke site! Die moet ik bookmarken als ik thuis benquote:Op maandag 20 juli 2009 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maandag: Low carb lasagna (http://skinnychef.com/recipes/low-carb-lasagna)
Ja hequote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Leuke site! Die moet ik bookmarken als ik thuis ben
Mijn favo scrabblewoord.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
quinoa
Ik had het al gelezen op www.nu.nl. Wie zet nou zoiets met naam in de titel, dat snap ik nooitquote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
Ik ben er weer, net sterretje gezocht gekeken voordat iemand de uitslag kon verklappen
Hoe is het hier??
Nou, ik draag echt zélden iets met blote benen, maar ik haal (mijn uiterst zwartequote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, als je toch lange broeken moet dragen kun je net zo goed niet scheren.
Zijn couscous niet gewoon de korreltjes zelf, en tabouleh een koude salade op basis van couscous?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef Merel het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen tabouleh en couscous?
O ik noemde de korreltjes couscous, dat heet semoule in het frans, ik weet niet hoe dat in het nederlands heet. Maar het gerecht couscous is warm dacht ik en met warm vlees en/of groenten en tabouleh is wel met de korreltjes maar wordt koud gegeten. met tomaat, uit olie soms ook rozijntjes en muntquote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef Merel het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen tabouleh en couscous?
Zie einde vorig topic. Maar even een resume: Rabo belt ivm CC fraude-Co bang voor inbraak huisjes Agde-belt politie aldaar-ze gaan kijken-voor resultaat om 16 u terugbellen-Co belt maar weet nog nieveulnu.quote:
Hee BJ!! Hoe ver ben je nu?? En voel je je een beetje goed?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeeey dunne meisjeshoe is het hier???
BJ! Long time no see, hoe gaat het met je?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeeey dunne meisjeshoe is het hier???
Dus ik verwacht ieder moment een briefquote:De studieadviezen worden medio juli a.s. verzonden en zijn gebaseerd op de dan bij Volg+ bekende en verwerkte studieresultaten.
Bijna 17 weken alweer... time fliesquote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee BJ!! Hoe ver ben je nu?? En voel je je een beetje goed?
Moet je in OUD in het buikentopic kijkenquote:
haha Vikingquote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je in OUD in het buikentopic kijken.
* Viking84 heeft zichzelf nu verraden als lurker
Dat heb je al veel eerder, met je 26.5/26+5 vraagquote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je in OUD in het buikentopic kijken.
* Viking84 heeft zichzelf nu verraden als lurker
toch echt wel tussen de 1e en de laatste hoop ik???quote:Op maandag 20 juli 2009 17:23 schreef P.F het volgende:
ik sta iedere dag op met een buik van 16 wekenIk zie echt nog geen verschil
!!
Ja ik zie wel verschil tussen 1 en 4, maar ik zou niet zeggen dat je zwanger was!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
toch echt wel tussen de 1e en de laatste hoop ik???
op de weegschaal scheelt het al 4 kg ofzo![]()
en ik heb nog maar 1 broek die nog normaal zit ...
Goed gedaan!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef Miss_S het volgende:
Nou ik zal ook maar het goede nieuws dooorgeven anders zeur ik alleen maar. Ik heb twee van de drie tentamenpunten terug en beide voldoende (6 & 7) dus nog 1 punt afwachten en dan heb ik mijn p
Ik vind 20 juli een prachtige dag.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:27 schreef P.F het volgende:
Ik vind 20 juli wel een goede dag om weer gezond te eten& te gaan sporten. Maar ik ga het dit keer niet luidkeels verkondigen in mijn omgeving want dan komt er weer niets van.... Denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |