abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 12:31:38 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71145479
Het vorige deel: Slank #812 - Spreken jullie nederlands?

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_71145496
Fipo? Ja!!

@XM, m'n moeder had in de gaten dat ik een gehoorprobleem had en trok aan de bel bij de HA toen ik een jaar of 6 was. Daarna bleek pas waardoor het veroorzaakt werd (niet alleen dun trommelvlies, ook een smallere gehoorgang en middenoor en daardoor snel vocht achter het trommelvlies/oorontsteking).

Nu maar eens lunchen, ik heb trek!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 20 juli 2009 @ 12:32:08 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71145499
3 badkamers, Tink? Wat een kast van een huis moet je dan wel niet hebben! Geen wonder dat je jaarlijks maar 50 euro overhoudt voor kleding .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juli 2009 @ 12:32:09 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71145501
Oorsmeer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 20 juli 2009 @ 12:33:27 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71145537
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oorsmeer.
Ja nee, ik had even geen zin in een ranzige TT .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juli 2009 @ 12:34:06 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71145560
Hoe zou het met MoBlo zijn? Die zit nu prinsheerlijk in la douce France .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juli 2009 @ 12:35:03 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71145587
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
3 badkamers, Tink? Wat een kast van een huis moet je dan wel niet hebben! Geen wonder dat je jaarlijks maar 50 euro overhoudt voor kleding .
Iedere etage 1
En die 50 euro is ondertussen opgehoogd hoor. Ik had niets meer om aan te trekken
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:38:20 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71145693
Ik ben ineens zo blij met mijn wekelijkse schoonmaakmevrouw !

Pff, ik zit gewoon te twijfelen of ik één van mijn 2 boterhammen wel zal smeren met de chocoladepasta omdat het zoveel kcals zijn. Maar het moet .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71145721
50 euro voor kleding? Da's wel heel weinig!

Ik had de afgelopen maanden ook geen geld voor kleding, maar nu ik een baantje heb (bij vriendje) mocht ik van mezelf eens flink gaan shoppen zaterdag want ik had dingen nodig voor op vakantie. Ik heb zeker 30 dingen gepast, maar uiteindelijk nog bijna niks gekocht. Uiteindelijk was ik 150 euro kwijt, waarvan de helft aan schoenen (2 paar in de sale ). Zo zie je maar, de leukste dingen vind je alleen als je niks nodig hebt.
Wel fijn dat ik weer allemaal S-jes aan kon.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71145765
Ik ben weer thuis! Mocht gelukkig eerder weggaan, want ik zat daar helemaal gestresst Moet nu nog even een hotel regelen voor komende week En hotelbon in het buitenland gebruiken is een afrader trouwens
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71145787
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

Pff, ik zit gewoon te twijfelen of ik één van mijn 2 boterhammen wel zal smeren met de chocoladepasta omdat het zoveel kcals zijn. Maar het moet .
Gewoon doen, en wel van genieten als je die kcals toch binnenkrijgt! Je moet maar zo denken, nu heb je toch wat zoets en je hoeft niet eens een gebakje ofzo te nemen, wat nog veel slechter zou zijn.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:41:58 #12
236335 neen
schone schijn
pi_71145814
Ik vind het wel fijn dat het topic weer enigszins volgbaar is
het lijkt niet wat het is
  maandag 20 juli 2009 @ 12:43:04 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71145843
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Gewoon doen, en wel van genieten als je die kcals toch binnenkrijgt! Je moet maar zo denken, nu heb je toch wat zoets en je hoeft niet eens een gebakje ofzo te nemen, wat nog veel slechter zou zijn.
Dat genieten is erg lastig, maar ik ga het proberen .
  maandag 20 juli 2009 @ 12:43:23 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71145855
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

Juist ja. Denk aan de documentaire waar we het vanmorgen over hadden.
pi_71145875
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Mini_rulez het volgende:

Ik had de afgelopen maanden ook geen geld voor kleding, maar nu ik een baantje heb (bij vriendje) mocht ik van mezelf eens flink gaan shoppen zaterdag want ik had dingen nodig voor op vakantie. Ik heb zeker 30 dingen gepast, maar uiteindelijk nog bijna niks gekocht. Uiteindelijk was ik 150 euro kwijt, waarvan de helft aan schoenen (2 paar in de sale ). Zo zie je maar, de leukste dingen vind je alleen als je niks nodig hebt.
Wel fijn dat ik weer allemaal S-jes aan kon.
Hoera voor de S-jes!

Ik weet niet precies hoeveel ik uitgeef aan kleding. Soms koop ik maanden niks en dan weer wat relatief duurs, soms wat meer goedkopere dingen. Maar ik denk dat ik gemiddeld idd rond 50 euro in de maand zit.

Dit jaar: schoenen (60), jurkje+tuniekje (140), jurkje+t-shirt (30). Dus 230 euro in 7 maanden. Gemiddeld 33 euro. Best netjes!

Edit: Ik ben groen
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71145897
Tvp
  maandag 20 juli 2009 @ 12:45:00 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71145917
Dat je dat nog precies weet Phaidra! Dat houd ik echt niet bij hoor . Als ik iets zie en wil en ik kan het betalen, dan koop ik het gewoon...
  maandag 20 juli 2009 @ 12:45:59 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71145944
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kocht en koop veel 2e hands en dan kan je veel doen voor 50 euro Daarnaast heb ik het de afgelopen jaren vertikt kleding te kopen, want zwanger, te dik geworden etc etc. De afgelopen maanden heb ik wel veel nieuws gekocht, al zal ik nooit kapitalen uitgeven aan kleding. Draag nu bijvoorbeeld een Onlyjeans van ¤ 5, en een WE-shirtje van ¤ 9. Alleen mijn schoenen zijn duur. En mijn werkkleding ook.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:46:04 #19
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71145945
tvp
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_71145951
Hurray voor de S-jes!

Ik was ook van plan om aan de poets te gaan vandaag, vakantie, dus tijd om de keukenkastjes onder handen te nemen enzo. Maar ik ben al een uur bezig met een een tekening die uiteindelijk in een lijst aan mijn muur moet komen.

En de Belastingdienst is op hol geslagen Ik heb weer huur- en zorgtoeslag aangevraagd en ze storten elke maand andere bedragen. Die steeds hoger worden Dus ik zet het maar allemaal braaf op een spaarrekening zo lang.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 12:47:54 #21
70532 loveli
N
pi_71145999
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat je dat nog precies weet Phaidra! Dat houd ik echt niet bij hoor . Als ik iets zie en wil en ik kan het betalen, dan koop ik het gewoon...
crap in = crap out
pi_71146046
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hoera voor de S-jes!

Ik weet niet precies hoeveel ik uitgeef aan kleding. Soms koop ik maanden niks en dan weer wat relatief duurs, soms wat meer goedkopere dingen. Maar ik denk dat ik gemiddeld idd rond 50 euro in de maand zit.

Dit jaar: schoenen (60), jurkje+tuniekje (140), jurkje+t-shirt (30). Dus 230 euro in 7 maanden. Gemiddeld 33 euro. Best netjes!
Vik had het over 50 per jaar.

Wat knap dat je nog precies weet wat je gekocht hebt. Ik koop vaak veel kleine dingetjes, dan plunder ik de H&M en heb ik voor 50 euro een hele stapel shirtjes en topjes ofzo. Het precieze bedrag zou ik dus echt niet kunnen zeggen. Zaterdag was ook weer 1 relatief duur truitje (40 euro, Esprit) en dan nog 2 shirtjes en 2 topjes voor bij elkaar 35 euro.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:50:05 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71146079
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, ik had het er ook maar nog even voor de vorm tussen gezet eigenlijk .

Hoewel, als ik écht een dure maand heb, dan doe ik het niet als de prijs me eigenlijk wat te gortig is.
pi_71146091
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hou het ook niet echt bij, maar op een of andere manier blijft het hangen... Over 1 trui twijfel ik of het dit jaar was of vorig jaar...

Ik wil nog graag een nieuwe broek (de meeste broeken zitten nu wat losjes) maar ik heb een gruwelijke hekel aan broeken passen. Sowieso zijn ze altijd te lang (en moeten ze dus vermaakt worden) en door m'n holle rug sluiten ze ook zelden mooi aan.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71146107
Ik koop voornamelijk H&M. En soms Esprit, maar dan moet het wel in de sale zijn
Op mijn klusjeslijst staat ook de kledingkast schoonmaken (STOFFIG!) en dan ga ik eens inventariseren wat ik nog aan winterkleding heb. Dan kan ik wat gerichter shoppen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71146203
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vik had het over 50 per jaar.

Wat knap dat je nog precies weet wat je gekocht hebt. Ik koop vaak veel kleine dingetjes, dan plunder ik de H&M en heb ik voor 50 euro een hele stapel shirtjes en topjes ofzo. Het precieze bedrag zou ik dus echt niet kunnen zeggen. Zaterdag was ook weer 1 relatief duur truitje (40 euro, Esprit) en dan nog 2 shirtjes en 2 topjes voor bij elkaar 35 euro.
Oh per jaar ! Dat is wel erg weinig ja.

En verder hou ik op het moment weinig over per maand, dus dan word je wel gedwongen om keuzes te maken... Helaas.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71146329
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik hou het ook niet echt bij, maar op een of andere manier blijft het hangen... Over 1 trui twijfel ik of het dit jaar was of vorig jaar...

Ik wil nog graag een nieuwe broek (de meeste broeken zitten nu wat losjes) maar ik heb een gruwelijke hekel aan broeken passen. Sowieso zijn ze altijd te lang (en moeten ze dus vermaakt worden) en door m'n holle rug sluiten ze ook zelden mooi aan.
Dat ze achter openstaan bedoel je? Dat heb ik ook, heel irritant. Laatst had ik een spijkerbroek van G-Star aan die wel aansloot, misschien is dat ook wat voor jou? Wel duur, maar een spijkerbroek moet wel goed zitten vind ik.
Nog irritanter trouwens: een verkoopster die me een broek die ontzettend open stond probeerde aan te smeren door te zeggen "tja, bij jou zal geen enkele broek goed aansluiten" of iets van die strekking.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:00:00 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71146421
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat ze achter openstaan bedoel je? Dat heb ik ook, heel irritant. Laatst had ik een spijkerbroek van G-Star aan die wel aansloot, misschien is dat ook wat voor jou? Wel duur, maar een spijkerbroek moet wel goed zitten vind ik.
Nog irritanter trouwens: een verkoopster die me een broek die ontzettend open stond probeerde aan te smeren door te zeggen "tja, bij jou zal geen enkele broek goed aansluiten" of iets van die strekking.
Wat lief

ik heb ook een volumineus achterste plus holle rug En ik koop broeken liever te groot, dan drukken ze niet gemeen en heb ik geen muffintop/hangbuikje

En passen is idd stom
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 20 juli 2009 @ 13:00:23 #29
148689 Muis006
pi_71146431
quote:

[..]

Hopelijk heb je haar gewurgd met de broek in kwestie? Het lef
  maandag 20 juli 2009 @ 13:01:35 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71146480
Ik weet het nu trouwens zeker, het is maar goed dat ik de pil nu drie maanden doorslik ipv iedere maand braaf te stoppen. Ik voel me vadsig en boehoe en heb gisteren zelfs bijna gesnotterd bij de Fresh Prince of Bel Air
  maandag 20 juli 2009 @ 13:02:17 #31
331 Merel
Be here now.
pi_71146501
TVP

En hopen dat Co geen inbreker heeft gehad, lijkt me echt een rot idee als je er zo ver vandaan zit en nu niks kunt doen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 20 juli 2009 @ 13:04:01 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71146563
pi_71146583
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet het nu trouwens zeker, het is maar goed dat ik de pil nu drie maanden doorslik ipv iedere maand braaf te stoppen. Ik voel me vadsig en boehoe en heb gisteren zelfs bijna gesnotterd bij de Fresh Prince of Bel Air
Oh jij ook al? Ik kreeg tranen in mijn ogen bij een reclamespotje. Ik weet niet eens meer welk, alleen dat het echt niet snifwaardig was.
pi_71146586
quote:

[..]

Ja dat idd! *noteert G-star* Ik had een indian rose die goed aansloot, maar helaas heb ik die compleet opgedragen.
En wat een doos, die verkoopster! In het winkelcentrum hier zit een man at work met heel fijn personeel.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 13:04:54 #35
70532 loveli
N
pi_71146589
Die mag vast ook wel onder een spoiler
crap in = crap out
pi_71146631
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hopelijk heb je haar gewurgd met de broek in kwestie? Het lef
Ach, ik hou het er maar op dat ze niet beter wist. Het is al lullig genoeg dat zij haar dagen slijt met het opvouwen en terughangen van kleren bij Vero Moda.

voor Maria.
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 13:08:17 #37
70532 loveli
N
pi_71146691
Over slechte verkoopsters gesproken, ik heb nog trauma's van een dove verkoopster in een lingeriezaak. "O, IK PAK ER WEL EEN MET EEN CUPJE KLEINER, DEZE VUL JE NIET OP."
crap in = crap out
  maandag 20 juli 2009 @ 13:08:30 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71146696
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh jij ook al? Ik kreeg tranen in mijn ogen bij een reclamespotje. Ik weet niet eens meer welk, alleen dat het echt niet snifwaardig was.
Ja En normaal ben ik heel cooool ende composed! Alleen in die stopweek transformeer ik in een blubberende snotrag met het zelfvertrouwen van een beschimmelde doperwt
pi_71146697
Ik ga maar niet zeggen wat ik uitgeef aan kleding, normaal is het heel goedkoop maar afgelopen maand toevallig (spijker)broeken en bikini/bh's gekocht ... broeken zijn altijd duur (ok ik koop ze voor ongeveer 15 euro per stuk) en bh/bikini zijn altijd erg duur bij mij .

Zo net die documentaire gezien, erg indrukwekkend. Iets wat ik niet aan mn ouders ga laten zien, mijn gedrag komt overeen met wat ouders omschrijven als 'de eerste symptomen' alleen doe ik het echt uit gezondheidsoverwegingen, niet vanwege de controle. Ben ik trouwens de enige die aan autisme moest denken? Dat controle houden en 'vertrouwde keuzes' en de controle niet uit handen willen geven ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 20 juli 2009 @ 13:10:27 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71146758
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef loveli het volgende:
Over slechte verkoopsters gesproken, ik heb nog trauma's van een dove verkoopster in een lingeriezaak. "O, IK PAK ER WEL EEN MET EEN CUPJE KLEINER, DEZE VUL JE NIET OP."
! Ik moest lachen, sorry . Volgens mij heb je op zo'n moment echt iets van, ok grond, ga maar open dan zak ik er wel in. Vreselijk.

Mijn nummer 1 ergernis zijn pashokjes met slechtsluitende gordijnen zodat je alsnog for the whole world to see bent. Aaaargh!!
pi_71146761
Kunnen we niet een keer een kledingbazaar houden? Ik heb best veel kleding die nog prima is, maar die ik nooit meer zal dragen wegens te groot of toch niet mijn smaak. Gewoon voor heel kleine bedragen? Prima idee voor een meet toch?

Ik weet dat Tink een keer een kledingruil voorstelde, maar volgens mij is dat wat onhandig, als je zelf niet iets ziet wat je graag zou willen hebben, toch maar ja zegt, omdat je de ander niet wilt teleurstellen en dan alsnog naar huis gaat met een tas vol dingen die je nooit aan zal trekken
  maandag 20 juli 2009 @ 13:11:40 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71146796
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Kunnen we niet een keer een kledingbazaar houden? Ik heb best veel kleding die nog prima is, maar die ik nooit meer zal dragen wegens te groot of toch niet mijn smaak. Gewoon voor heel kleine bedragen? Prima idee voor een meet toch?

Ik weet dat Tink een keer een kledingruil voorstelde, maar volgens mij is dat wat onhandig, als je zelf niet iets ziet wat je graag zou willen hebben, toch maar ja zegt, omdat je de ander niet wilt teleurstellen en dan alsnog naar huis gaat met een tas vol dingen die je nooit aan zal trekken
Ik bedoelde dus eigenlijk een bazaar Het huis staat overigens nog steeds open hoor. Wel graag na augustus, omdat ik dan man en kinderen richting Nederland kan sturen. Vakantiehuisje is nu nog in de verhuur.
pi_71146810
quote:
Oh, de bitch. t Was zelf zeker een monster??
  maandag 20 juli 2009 @ 13:12:06 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71146814
Leuk idee co, ik houd me aanbevolen. Moet heel veel nieuw kopen, sinds ik ben gaan RPMen is mn figuur echt veranderd en passen m'n broeken uit mijn vorige slanke periode(s) ook niet meer.
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 13:14:02 #45
70532 loveli
N
pi_71146874
Ik heb ook bergen kleding 'over', inderdaad een prima idee, Co.
crap in = crap out
pi_71146895
quote:
Oh, wat vreselijk...
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef conleche het volgende:

Ruilen lijkt me bij ons ook niet handig omdat we waarschijnlijk allemaal te grote kleren overhebben.
pi_71146921
Oeh, leuk idee, dan kom ik vooral wel leuke kleding kopen Ik heb niet zoveel leuks wat niet meer past eigenlijk (En dat bedoel ik op de manier van: als wat niet meer past is stom )

Eerste hotel kunnen boeken trouwens, zo blij Nu heb ik er al weer veel meer vertrouwen in!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 13:15:24 #48
70532 loveli
N
pi_71146932
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, de bitch. t Was zelf zeker een monster??
Jaar of 50, parelketting, kort geverfd haar. En ze doet het bij iedereen, ook ongevraagd de paskamer binnenkopen, grmpf.
crap in = crap out
pi_71146960
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Jaar of 50, parelketting, kort geverfd haar. En ze doet het bij iedereen, ook ongevraagd de paskamer binnenkopen, grmpf.
Je zou denken dat iemand haar toch eens zou uitleggen dat ze zachter moet praten.

Goodbye: waar ga je naartoe?
  maandag 20 juli 2009 @ 13:17:04 #50
236335 neen
schone schijn
pi_71146980
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja dat idd! *noteert G-star* Ik had een indian rose die goed aansloot, maar helaas heb ik die compleet opgedragen.
En wat een doos, die verkoopster! In het winkelcentrum hier zit een man at work met heel fijn personeel.
G-star ik heb ooit (een jaar of 5 geleden) zo'n broek gekocht en die was binnen no-time stuk. Nu doe ik niet raar met mijn broeken dus ik vind het een kutmerk.
pi_71147090
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:17 schreef neen het volgende:

[..]

G-star ik heb ooit (een jaar of 5 geleden) zo'n broek gekocht en die was binnen no-time stuk. Nu doe ik niet raar met mijn broeken dus ik vind het een kutmerk.
Echt? Ik heb er een paar gehad die ik jaren gedragen heb, de enige reden dat ik ze (met pijn in het hart) weggedaan heb was dat ze 3 maten te groot waren toen ik afgevallen was.
pi_71147145
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, leuk idee, dan kom ik vooral wel leuke kleding kopen Ik heb niet zoveel leuks wat niet meer past eigenlijk (En dat bedoel ik op de manier van: als wat niet meer past is stom )

Eerste hotel kunnen boeken trouwens, zo blij Nu heb ik er al weer veel meer vertrouwen in!
Mja iemand nog interesse in wat vale skatebroeken met kapotte randen en ooit zwarte shirts met 'leuke' teksten erop?
pi_71147148
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je zou denken dat iemand haar toch eens zou uitleggen dat ze zachter moet praten.

Goodbye: waar ga je naartoe?
Frankrijk!
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 13:23:17 #54
70532 loveli
N
pi_71147180
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja iemand nog interesse in wat vale skatebroeken met kapotte randen en ooit zwarte shirts met 'leuke' teksten erop?
Gewoon naar de meet komen (en geld meenemen!).
crap in = crap out
  maandag 20 juli 2009 @ 13:23:50 #55
236335 neen
schone schijn
pi_71147203
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Echt? Ik heb er een paar gehad die ik jaren gedragen heb, de enige reden dat ik ze (met pijn in het hart) weggedaan heb was dat ze 3 maten te groot waren toen ik afgevallen was.
Ja echt, het is nu een klusbroek... overal zitten scheuren in maar misschien lag het ook wel aan de serie of iets dergelijks.

Ik heb nog wel herenkleding die verrot is
pi_71147230
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Frankrijk!
Leuk.
Ga je op de bonnefooi ofzo, omdat je nog niks geboekt had?
  maandag 20 juli 2009 @ 13:25:25 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71147250
Frankrijk is groot . Waar in Frankrijk gaan jullie heen Goodbye?
pi_71147445
Een soort van bonnefooi! De laatste dagen zitten we in het gebied Limousin (3 dagen hotel, 7 dagen kamperen). Wat we de vijf dagen daarvoor gaan doen is nu nog even een raadsel, maar we hebben een prachtig hotel ontdekt in de Midi-Pyrenees Even kijken of we dat gaan boeken!
  maandag 20 juli 2009 @ 13:33:39 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71147538
Op de bonnefooi reizen is zó fijn .
pi_71147592
We hebben sowieso kampeerspullen mee, dus slapen lukt altijd wel
pi_71147602
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:31 schreef Goodbye het volgende:
Een soort van bonnefooi! De laatste dagen zitten we in het gebied Limousin (3 dagen hotel, 7 dagen kamperen). Wat we de vijf dagen daarvoor gaan doen is nu nog even een raadsel, maar we hebben een prachtig hotel ontdekt in de Midi-Pyrenees Even kijken of we dat gaan boeken!
Oh klinkt erg leuk .

Ha! De weersvoorspellingen voor het gebied waar ik komende week heen ga zijn verbeterd . Wat nu wel betekent dat ze absoluut niet betrouwbaar zijn das dan wel weer jammer.
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Gewoon naar de meet komen (en geld meenemen!).
Oh help wil je dat ik jurkjes ga kopen? Ik heb er al 4! Van PF. Oh ja dat moest ik nog doen deze vakantie, ze een beetje innemen ...
pi_71147691
Hm, Limousin ken ik niet maar de plaatjes op Google maps zijn in elk geval mooi.

Wij gaan ook op de bonnefooi dit jaar, maar we hebben wel een beetje een plan. Waarschijnlijk vertrekken we donderdag vanuit Limburg, dan gaan we eerst naar Zwitserland (Vierwoudstedenmeer ) en dan langzaam richting Toscane, waar mijn ouders zitten. Als we nog tijd hebben gaan we daarna via Monaco (die weg langs de zee van Italië naar Frankrijk), door het oosten van Frankrijk terug en nog even naar de Elzas.
pi_71147751
Ik had altijd issues met vakanties maar dit jaar is het eerste jaar dat ik echt zin heb om weg te gaan. En niet kan, omdat iedereen al plannen heeft. Typisch
  maandag 20 juli 2009 @ 13:40:33 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71147755
Limousin is inderdaad mooi Glooiende heuvels met zonnebloemen, granen... Veel ruimte en rust.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:40:57 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71147766
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:40 schreef Syrena het volgende:
Ik had altijd issues met vakanties maar dit jaar is het eerste jaar dat ik echt zin heb om weg te gaan. En niet kan, omdat iedereen al plannen heeft. Typisch
Waarom ga je niet alleen?
pi_71147901
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom ga je niet alleen?
Omdat dat juist helemaal niet goed is voor mij. Wat XM heeft met eten heb ik met sociale contacten en andere mensen. Ik heb het hard nodig, maar ik vind het eng. Bovendien ben ik nu door de week altijd al helemaal alleen.
Wat ik best lekker vind, maar niet verstandig is.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:46:42 #67
236335 neen
schone schijn
pi_71147949
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Omdat dat juist helemaal niet goed is voor mij. Wat XM heeft met eten heb ik met sociale contacten en andere mensen. Ik heb het hard nodig, maar ik vind het eng. Bovendien ben ik nu door de week altijd al helemaal alleen.
Je kan toch ook met een groep onbekenden op reis gaan
  maandag 20 juli 2009 @ 13:48:38 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71148026
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:46 schreef neen het volgende:

[..]

Ja! Via Koning Aap zijn prachtige reizen te boeken en daar gaan ook veel mensen alleen heen. De groepssamenstelling kun je opvragen. Ik zou het gewoon doen. Ben zelf ook eens alleen op vakantie geweest. Ik was 16 en ben op talenreis gegaan naar Salamanca in Spanje. Supertijd gehad.
pi_71148060
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:46 schreef neen het volgende:

[..]

Daar is het nog een béétje te vroeg voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:49:47 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71148062
Veel plezier alvast, Goodbye!

Ik heb net de serie Brideshead Revisited gekocht bij de Mediamarkt. Dit weekend de film gezien, die vond ik erg fijn en de serie schijnt nog beter te zijn. Dus ik heb weer 655 minuten kijkplezier .
Niet meer actief op Fok!
pi_71148176
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar als iedereen al plannen heeft, zit je anders toch ook alleen, maar dan thuis? Dan kun je net zo goed alleen op vakantie zijn.
pi_71148235
Ik moet al twee weken het schilderbedrijf bellen. Kreeg vorige week de tweede brief met dringend verzoek De buitenboel moet blijkbaar gefurfd. Maar ik heb dus A een hekel aan bellen en B een hekel aan vreemde kerels over de vloer die dingen komen doen en dan ik daar dan bij moet zijn en koffie aanbieden of fris of koekjes en algehele AAAAAAAAAAAAAARGH.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:55:40 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71148271
Bellen is ook vreselijk. En mensen die je niet kent aanspreken ook.
pi_71148318
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar als iedereen al plannen heeft, zit je anders toch ook alleen, maar dan thuis? Dan kun je net zo goed alleen op vakantie zijn.
Nee want ik heb/had veiligheidsissues Thuis is veilig, op vakantie niet. De kans is me gewoon te groot dat ik de hele dag alleen maar op mijn hotelkamer zit te wensen dat het eind van de vakantie in zicht is. Zoals ik dat eerst altijd al had als ik wel met iemand weg was.
pi_71148384
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef Syrena het volgende:
Ik moet al twee weken het schilderbedrijf bellen. Kreeg vorige week de tweede brief met dringend verzoek De buitenboel moet blijkbaar gefurfd. Maar ik heb dus A een hekel aan bellen en B een hekel aan vreemde kerels over de vloer die dingen komen doen en dan ik daar dan bij moet zijn en koffie aanbieden of fris of koekjes en algehele AAAAAAAAAAAAAARGH.
Buitenboel. Dus die hoeven niet naar binnen!! En die koffie en shit: daar doe ik ook niet aan hoor. Ik ga gewoon m'n eigen gang. Dan maar asociaal. Bij mij hebben ze ook de buitenboel geverfd dit jaar en ik heb ze nauwelijks gezien.
pi_71148440
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef Syrena het volgende:
Ik leef met je mee! Vreselijk inderdaad... Ik zorg dan altijd dat ik wat te doen heb, administratie ofzo. Anders weet ik me geen houding te geven.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71148441
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee want ik heb/had veiligheidsissues Thuis is veilig, op vakantie niet. De kans is me gewoon te groot dat ik de hele dag alleen maar op mijn hotelkamer zit te wensen dat het eind van de vakantie in zicht is. Zoals ik dat eerst altijd al had als ik wel met iemand weg was.
Hm, dat zou wel erg zonde zijn ja. Vervelend zeg...
pi_71148501
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Buitenboel. Dus die hoeven niet naar binnen!! En die koffie en shit: daar doe ik ook niet aan hoor. Ik ga gewoon m'n eigen gang. Dan maar asociaal. Bij mij hebben ze ook de buitenboel geverfd dit jaar en ik heb ze nauwelijks gezien.
Ik woon in een flats, bovenste verdieping, dus ze moeten wel naar binnen om op het acherbalkon te komen en op de slaapkamer, want ik zou anders niet weten hoe ze dat raam willen schilderen. De inpandige balkons (voorkant) zouden ze niet doen.

Ik zal straks maar een bellen (zuuuuuuuuuuuuucht) en dan vragen wat ze precies komen doen (zuuuuuuuuuuuucht) en dan hoop ik dat ze snel komen en snel weg zijn.
pi_71148557
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik leef met je mee! Vreselijk inderdaad... Ik zorg dan altijd dat ik wat te doen heb, administratie ofzo. Anders weet ik me geen houding te geven.
Ik heb besloten dat ik die dag maar de keukenkastjes ga uitmesten in mijn slobberste kleding met mijn haar ongekamd en mijn bril op. Als therapie
pi_71148733
Nou gebeld Hele aardige man uiteraard. Hij hoeft alleen achter het "balkunneke" te verven. Het kan zijn dat het scheidingswandje rot is, dan moet dat vernieuwd, als dat niet zo is wordt het meteen geschilderd.

8.30 komt ie, hij wilde wel later omdat ik zei dat ik vakantie had (in de zin van: het maakt me dus niet uit welke dag ze komen).

Zo
pi_71148743
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb besloten dat ik die dag maar de keukenkastjes ga uitmesten in mijn slobberste kleding met mijn haar ongekamd en mijn bril op. Als therapie
O da's wel een goeie!! En als ze om koffie vragen, moet je zulke vieze zetten dat ze het nooit meer durven daarna!!
pi_71148774
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef Syrena het volgende:
Nou gebeld Hele aardige man uiteraard. Hij hoeft alleen achter het "balkunneke" te verven. Het kan zijn dat het scheidingswandje rot is, dan moet dat vernieuwd, als dat niet zo is wordt het meteen geschilderd.

8.30 komt ie, hij wilde wel later omdat ik zei dat ik vakantie had (in de zin van: het maakt me dus niet uit welke dag ze komen).

Zo
Goh, dat was snel gebeurd. Als hij alleen het balkon hoeft is hij vast zo klaar.
pi_71148814
Quadpost: Nu ga ik Typhone bellen om te vragen wanneer ze mijn telefoon gaan leveren en als ie uitverkocht is dan wil ik mijn geld zsm terug. Bestelling staat al van 2 juli

I'm on a roll
pi_71148856
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef conleche het volgende:

[..]

O da's wel een goeie!! En als ze om koffie vragen, moet je zulke vieze zetten dat ze het nooit meer durven daarna!!
Ik heb geen koffieapparaat, dus het wordt thee of friz
Als er maar niet gepoept wordt op mijn wc
  maandag 20 juli 2009 @ 14:16:42 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71148950
Go Syrena! Bellen is stom.

*opgeblazen buiken-buikpijn* Ik ben er uiteraard nog niet uit wat ik de komende dagen voor overheerlijke, gezonde eenspersoonsmaaltijden ga koken
  maandag 20 juli 2009 @ 14:20:40 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71149066
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Syrena! Bellen is stom.

*opgeblazen buiken-buikpijn* Ik ben er uiteraard nog niet uit wat ik de komende dagen voor overheerlijke, gezonde eenspersoonsmaaltijden ga koken
Dat schiet lekker op . Troostfood?
pi_71149205
TVP!!!

Weet iemand hoe ik de finale van sterretje gezocht kan zien, zonder de winnares al te zien?
pi_71149251
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
TVP!!!

Weet iemand hoe ik de finale van sterretje gezocht kan zien, zonder de winnares al te zien?
Gewoon op uitzendinggemist.nl zoeken op Sterretje Gezocht, daar staat alleen een algemene beschrijving van het programma.
  maandag 20 juli 2009 @ 14:28:56 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71149342
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat schiet lekker op . Troostfood?
Nowaiii! Ik moet juist gezond doen enzo! Get rid of the bloated feeling and such

En momenteel moet ik ook nergens aan denken
  maandag 20 juli 2009 @ 14:31:46 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71149449

pi_71149502
Vandaag mijn strakke kokerrok + strak shirtje aangetrokken misschien kan dat me tegenhouden als ik wil gaan snoepen
Heb besloten om morgen toch maar weer eens naar huis te gaan, aangezien mijn vriend wil proberen te gaan werken (hoe hij dat wil gaan doen ik heb geen idee)
Morgenavond dus nog wel lekker 1,5 uur buikdansen en dan tot het weekend sowieso ook veel fitnessen, voel me zo niet prettig in mijn lichaam.
pi_71149754
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Veel plezier alvast, Goodbye!

Ik heb net de serie Brideshead Revisited gekocht bij de Mediamarkt. Dit weekend de film gezien, die vond ik erg fijn en de serie schijnt nog beter te zijn. Dus ik heb weer 655 minuten kijkplezier .
Sebastian!
  maandag 20 juli 2009 @ 14:54:18 #93
148689 Muis006
pi_71150200
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb geen koffieapparaat, dus het wordt thee of friz
Als er maar niet gepoept wordt op mijn wc
Ik weet nog dat ze hier de keuken kwamen plaatsen en dat de buuf op een gegeven moment mest op haar gras ging strooien. Ik riep toen keihard "gadverdamme, wat ruik ik nou" en mijn moeder werd boos op me omdat ze dacht dat de keukenzetman een scheet had gelaten
  maandag 20 juli 2009 @ 14:58:14 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71150329
Over moeite doen voor je eten gesproken. Je kan het ook overdrijven . Er loopt een reeks in CUL over lunchtrommeltjes en dat gaat mij echt te ver:

Bento! Bento! Bento! #8

Maar goed, misschien vinden anderen het wel helemaal geweldig om eieren in een Hello Kitty-vorm te boetseren .
  maandag 20 juli 2009 @ 14:59:34 #95
148689 Muis006
pi_71150377
Bento is helemaal in in Amerika had je in sommige restaurants ook een 'Bento of the day' optie. En volgens mij zou het best helpen om gezond te eten, omdat je immers iets hebt dat er leuk en smakelijk uit ziet en ook nog gezond is mits je de juiste keuzes maakt.
pi_71150511
Tjonge... ik zou 's ochtends vroeg echt geen zin/tijd hebben om zoiets klaar te maken.
Op zich is het wel goed om eens wat anders mee te nemen dan boterhammen, maar hoe het er dan uitziet kan mij echt niet zoveel schelen.
  maandag 20 juli 2009 @ 15:08:35 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71150629
Ik heb 's ávonds al geen zin om moeite te doen, laat staan 's ochtends. En het smaakt er echt niet anders door. Maar nou weet ik ook wel dat ik wel een uiterste ben wat betreft dit. En stiekem vind ik het woord 'Bento' een irritant woord .
pi_71150663
pi_71150684
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjonge... ik zou 's ochtends vroeg echt geen zin/tijd hebben om zoiets klaar te maken.
Op zich is het wel goed om eens wat anders mee te nemen dan boterhammen, maar hoe het er dan uitziet kan mij echt niet zoveel schelen.
Je kan hem ook 's avonds al maken en dan in de koelkast zetten oid . Ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken, maar lust de meeste dingen toch niet + ben niet zo creatief, ook niet met mn eten .

Zo ik ben wat nuttigs aan het doen maar heb er nu wel weer genoeg van, zo weer filmpjes kijken oid.
  maandag 20 juli 2009 @ 15:12:02 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71150740
Er zijn er ook die zo'n ding maken voor hun vriend. Maar ik weet zeker dat als Duvel met zo'n lunchtrommeltje met Hello Kitty aan zou komen zetten op z'n werk hem hoongelach ten deel zou vallen .
  maandag 20 juli 2009 @ 15:14:30 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71150817
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn er ook die zo'n ding maken voor hun vriend. Maar ik weet zeker dat als Duvel met zo'n lunchtrommeltje met Hello Kitty aan zou komen zetten op z'n werk hem hoongelach ten deel zou vallen .
Misschien is dat juist de reden dat ze het doen!
pi_71150825
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 's ávonds al geen zin om moeite te doen, laat staan 's ochtends. En het smaakt er echt niet anders door. Maar nou weet ik ook wel dat ik wel een uiterste ben wat betreft dit. En stiekem vind ik het woord 'Bento' een irritant woord .
Och, zelfs als je wel van koken houdt hoef je dit nog niet leuk te vinden. Ik wil best uren in de keuken staan om iets lekkers te maken, maar dan gaat het toch wel om de smaak. Als het er appetijtelijk uitziet is dat meegenomen, maar ik vind zo'n stuk wortel in de vorm van Hello Kitty er niet echt smakelijker uitzien dan een gewoon reepje.
  maandag 20 juli 2009 @ 15:16:36 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71150892
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Misschien is dat juist de reden dat ze het doen!
De sadisten!
  maandag 20 juli 2009 @ 15:32:04 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71151396
Ach ik vind het wel tof! Maar ik heb er de tijd niet voor over *luiwammes*

Ik heb wel net (eindelijk) een weekmenu af Dat was al moeilijk genoeg

Maandag: Low carb lasagna (http://skinnychef.com/recipes/low-carb-lasagna)
Dinsdag: tartaartje (of 2?) met sperziebonen
Woensdag: courgette uit de oven met aardappel, kaas en crème fraiche
Donderdag: hamburger met lots of avocado op een broodje
Vrijdag: Spaanse omelet
Zaterdag: tomatensoep
Zondag: preitaartjes met kip

Vrij slank-approved, zou ik denken!
pi_71151474
Mooi menu Maria.

Heeft iemand hier trouwens ervaring met epileerapparaten? Zijn die handig, of niet?
  maandag 20 juli 2009 @ 15:38:02 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71151546
Handig, maar pijnlijk. Nouja, de apparaten zelf niet, maar de toepassing ervan wel .
pi_71151590
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Handig, maar pijnlijk. Nouja, de apparaten zelf niet, maar de toepassing ervan wel .
Maar blijven de haren wel lang weg? Oftewel, weegt het voordeel op tegen de pijn?
  maandag 20 juli 2009 @ 15:42:47 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71151698
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar blijven de haren wel lang weg? Oftewel, weegt het voordeel op tegen de pijn?
Ja, dat wel. Het verschil met gewoon scheren is wel groot ja .
pi_71151725
Joehoe Even geluncht en nog wat spulletjes gekocht in het durp.

Zometeen mijn tas inpakken. Dat haat ik. Bluh
  maandag 20 juli 2009 @ 15:43:58 #110
331 Merel
Be here now.
pi_71151738
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

Maandag: Low carb lasagna (http://skinnychef.com/recipes/low-carb-lasagna)
Leuke site! Die moet ik bookmarken als ik thuis ben

Ik heb na jarenlang kloten met scheermesjes vorig jaar een epileerapparaat gekocht, en ik ben er erg gelukkig mee. De scheerstoppels op mijn benen en onder mijn armen waren dan ook net zoals de baard van Ruud Lubbers: 's ochtends scheren en een paar uur later kwamen de haartjes alweer door. Het is de eerste paar keer wel flink doorbijten, maar het is het mij wel waard. Ik epileer wel heel regelmatig (1x per week) en het kost best veel tijd, dus om de snelheid hoef ik het niet te doen. Maar dat scheelt ook weer van persoon tot persoon natuurlijk, want als je lichte haartjes hebt die niet snel groeien kun je best veel langer wachten voor de volgende epileerbeurt. Ik heb ook veel minder ingegroeide haartjes dan bij scheren, maar bij anderen hoor je dat het precies andersom is dus daar kan ik verder ook weinig over zeggen. Maar ik doe er benen, oksels en bikinilijn mee en ik ben blij dat ik nu niet meer elke dag onder de douche overal een scheermes overheen moet jagen maar dat het gewoon een hele tijd netjes en zacht blijft
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 20 juli 2009 @ 15:48:21 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71151889
Ik heb juist slechte ervaringen met epileren. Het werd niet echt zacht, veel ingegroeide haren en ontstekingen en ellende. Nu scheer ik, maar idd, als ik 's ochtends scheer, voel ik 's avonds de haren alweer doorkomen.
Heb een tijdje geleden een Silk'n gekocht (google maar even), maar die heb ik nog niet echt gebruikt, omdat je dan niet met je huid in de zon mag en no way dat ik de hele zomer in een lange broek ga lopen . Maar ik heb er goede dingen over gelezen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken als ik hem na de zomer echt ga gebruiken.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juli 2009 @ 15:49:50 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71151944
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Merel het volgende:

[..]

Leuke site! Die moet ik bookmarken als ik thuis ben

Ja he Ze hadden ook lekkere recepten met quinoa enzo

Wb epileren: huu Maar ik ben dan ook een held op sokken
pi_71151953
Ik zit er nog steeds over na te denken om op sommige plekken definitieve ontharing te gaan doen. Wel duur, maar het lijkt me zo fijn!
pi_71152023
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
quinoa
Mijn favo scrabblewoord.
pi_71152032
Whehe, als je toch lange broeken moet dragen kun je net zo goed niet scheren.

Hm, ik heb wel blonde haartjes en ze groeien ook niet enorm snel, maar toch... Nou ja, ik kijk na de vakantie wel even want ik hoor net dat we misschien morgen al vertrekken, dus dan moet ik het nu nog maar even met het ouderwetse scheermesje doen (of met een pincet haartjes uittrekken). Bedankt voor de info.
pi_71152054
Ik ben er weer, net sterretje gezocht gekeken voordat iemand de uitslag kon verklappen

Hoe is het hier??
pi_71152086
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
Ik ben er weer, net sterretje gezocht gekeken voordat iemand de uitslag kon verklappen

Hoe is het hier??
Ik had het al gelezen op www.nu.nl. Wie zet nou zoiets met naam in de titel, dat snap ik nooit
pi_71152129
Ik had een week geen internet en geen telefoon dus het vermijden ging prima!
  maandag 20 juli 2009 @ 15:57:56 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71152219
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Mijn favo scrabblewoord.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:10:23 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71152577
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, als je toch lange broeken moet dragen kun je net zo goed niet scheren.
Nou, ik draag echt zélden iets met blote benen, maar ik haal (mijn uiterst zwarte ) beenharen wel weg omdat ik me anders niet prettig voel in de kleedkamer in de sportschool en Duvel ook niet zo van de vachtjes is.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:19:46 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71152861
Hoi,
Epileer alls maar ikben ook een lopende Rüud Lubbers. Na 3 dagen moet ik toch wel weer.
Hoe fijn en blond mijn hoofdhaar is, zo donker en stug de rest

Oja, kut van Nu.nl;om de winnaar van sterretje gezocht erop te zetten, baalde ervan!
Mijn D wordt: Roergebakken spinazie, pepersteak en rode kool.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 20 juli 2009 @ 16:22:28 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71152955
Bweh, ik wil iets anders met mn haar, maar ik weet niet wat .
pi_71152976
Update: De mevrouw aan de telefoon wíst dat ze langs waren geweest, maar ze had geen uitslag omdat ze weg waren geroepen voor een urgence. Dus ik weet nog niet veel. (iets met Franse slag) Maar toen ik zei dat het wel een goed teken was dat ze geen alarm hadden geslagen was ze het met me eens. Dus morgenochtend kan ik nu pas weer bellen. Nou ja. Ik neem aan dat ze wel actie hadden ondernomen als de luiken eruit zouden liggen.

Ik heb trek, maar ga over een uurtje naar de sportschule. Even iets kleins knagen.....Gelunched heb ik met tabouleh. (nog meegenomen uit Frankrijk.) Alleen even een blik met tomaat/ui/munt/olie/kruiden roeren door wat couscous, half uur in de koelkast en klaar. Ben daar normaal gesproken niet zo van, maar ik vind het lekker. Kweenie precies waarom.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:28:59 #124
331 Merel
Be here now.
pi_71153182
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen tabouleh en couscous?
pi_71153262
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef Merel het volgende:
Zijn couscous niet gewoon de korreltjes zelf, en tabouleh een koude salade op basis van couscous?
pi_71153267
Co, wat is er gebeurd??
pi_71153503
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef Merel het volgende:
O ik noemde de korreltjes couscous, dat heet semoule in het frans, ik weet niet hoe dat in het nederlands heet. Maar het gerecht couscous is warm dacht ik en met warm vlees en/of groenten en tabouleh is wel met de korreltjes maar wordt koud gegeten. met tomaat, uit olie soms ook rozijntjes en munt
  maandag 20 juli 2009 @ 16:42:49 #128
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71153613
heeeey dunne meisjes hoe is het hier???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71153651
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:31 schreef P.F het volgende:
Co, wat is er gebeurd??
Zie einde vorig topic. Maar even een resume: Rabo belt ivm CC fraude-Co bang voor inbraak huisjes Agde-belt politie aldaar-ze gaan kijken-voor resultaat om 16 u terugbellen-Co belt maar weet nog nieveulnu.

Hoe'st met jou Bolletje? Weet je al wat meer over die punten en of je volgend jaar door mag??
pi_71153697
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:

Hee BJ!! Hoe ver ben je nu?? En voel je je een beetje goed?
pi_71153723
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:

BJ! Long time no see, hoe gaat het met je?
pi_71153784
Ja wel goed, net een weekje naar Zeeland geweest en naar Santigold & Diplo! En zaterdag kon ik mee naar een festival en daarna uit in Rotterdam (via een vriend die DJ is dus geen wachtrij!) Dat was onverwachts heel leuk!

Mijn punten zijn nog niet bijgewerkt, dus dat ziet er niet goed uit
quote:
De studieadviezen worden medio juli a.s. verzonden en zijn gebaseerd op de dan bij Volg+ bekende en verwerkte studieresultaten.
Dus ik verwacht ieder moment een brief !

En ik hoop natuurlijk dat er niks aan de hand is in Frankrijk! Maar vervelend, is er veel geld weg? Dat krijg je terug neem ik aan? Ik ga even in het vorige topic kijken..
  maandag 20 juli 2009 @ 16:52:15 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71153923
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee BJ!! Hoe ver ben je nu?? En voel je je een beetje goed?
Bijna 17 weken alweer... time flies
en ik voel me de laatste weken stukken beter...
en krijg al een mooi bolletje...
Tijd voor positiekleding dus

vind het trouwens nog wel een beetje engig dat mijn gewicht op de weegschaal nu alleen nog maar omhoog gaat...

pi_71154244
Ja duh!! Foto, natuurlijk!!
  maandag 20 juli 2009 @ 17:02:55 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71154309
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:01 schreef conleche het volgende:
Ja duh!! Foto, natuurlijk!!
Moet je in OUD in het buikentopic kijken .

* Viking84 heeft zichzelf nu verraden als lurker
Niet meer actief op Fok!
pi_71154313
Hoe leuk is het eigenlijk om met je vriendje op vakantie te gaan, het boeken is namelijk al verschrikkelijk !
  maandag 20 juli 2009 @ 17:06:44 #137
236335 neen
schone schijn
pi_71154433
Heb je nog je punten binnen?
pi_71154496
Zie boven

-edit-

Maar wel bedankt voor de interesse! Al word ik er een beetje gek van dat ik alleen nog maar uit punten lijk te bestaan

[ Bericht 93% gewijzigd door P.F op 20-07-2009 17:14:26 ]
  maandag 20 juli 2009 @ 17:11:15 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71154577
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

haha Viking dus jij bent op de hoogte
maar ik zal ff een paar uploaden voor de dames hier...
pi_71154723
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat heb je al veel eerder, met je 26.5/26+5 vraag .

@PF: Hopelijk geldt nu toch geen nieuws = goed nieuws ... neem aan dat ze je wel iets eerder vertellen dat je wat anders moet gaan doen, nu nog iets nieuws kiezen lijkt me wat laat? Trouwens, als je nu negatief advies krijgt, zou je dan volgend jaar opnieuw met het eerste jaar kunnen beginnen? Dus dat punten van dit jaar vervallen, maar je wel een nieuwe poging mag wagen?

Edit: Oh ja, hallo BJ .
  maandag 20 juli 2009 @ 17:18:15 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71154776
zo kennen de meeste mij hier ongeveer:
5,5 week zwanger

10 wk:

13 wk:

16 wk:

en hier lijkt het al heel wat

ok ff flinke spam dus
  maandag 20 juli 2009 @ 17:18:31 #142
236335 neen
schone schijn
pi_71154788
Ik heb wel eens op een vliegveld terwijl ik ging overstappen m'n mail gecheckt en gezien dat ik genoeg punten had. Hoe verder weg, hoe meer punten is dus mijn ervaring
pi_71154942
ik sta iedere dag op met een buik van 16 weken Ik zie echt nog geen verschil !!
pi_71154954
Nou ik zal ook maar het goede nieuws dooorgeven anders zeur ik alleen maar. Ik heb twee van de drie tentamenpunten terug en beide voldoende (6 & 7) dus nog 1 punt afwachten en dan heb ik mijn p
pi_71154973
@ Chico: Ik krijg sowieso een brief, met goed of met slecht nieuws.. En als het slecht nieuws is dan kan ik bezwaar aantekenen, maar als ik dus definitief wordt afgewezen mag ik het jaar niet/nooit meer daar over doen.
  maandag 20 juli 2009 @ 17:27:32 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71155035
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:23 schreef P.F het volgende:
ik sta iedere dag op met een buik van 16 weken Ik zie echt nog geen verschil !!
toch echt wel tussen de 1e en de laatste hoop ik???
op de weegschaal scheelt het al 4 kg ofzo
en ik heb nog maar 1 broek die nog normaal zit ...
pi_71155042
Ik vind 20 juli wel een goede dag om weer gezond te eten& te gaan sporten. Maar ik ga het dit keer niet luidkeels verkondigen in mijn omgeving want dan komt er weer niets van.... Denk ik!
pi_71155051
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

toch echt wel tussen de 1e en de laatste hoop ik???
op de weegschaal scheelt het al 4 kg ofzo
en ik heb nog maar 1 broek die nog normaal zit ...
Ja ik zie wel verschil tussen 1 en 4, maar ik zou niet zeggen dat je zwanger was!
pi_71155057
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef Miss_S het volgende:
Nou ik zal ook maar het goede nieuws dooorgeven anders zeur ik alleen maar. Ik heb twee van de drie tentamenpunten terug en beide voldoende (6 & 7) dus nog 1 punt afwachten en dan heb ik mijn p
Goed gedaan!

PF: ik duim voor je! Waar gaat de reis heen trouwens?

BJ: als je ze zo bij elkaar ziet dan zie je het verschil wel ja. Los is het nog niet overduidelijk. Fijn dat het allemaal goed gaat en dat je je goed voelt.
pi_71155068
Holy crap het is al twintig juli en over een maand begin ik (misschien) weer. Waar is mijn vakantie gebleven ?!
pi_71155078
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:27 schreef P.F het volgende:
Ik vind 20 juli wel een goede dag om weer gezond te eten& te gaan sporten. Maar ik ga het dit keer niet luidkeels verkondigen in mijn omgeving want dan komt er weer niets van.... Denk ik!
Ik vind 20 juli een prachtige dag.
* Mini_rulez en vriendje zijn vandaag precies 7 jaar bij elkaar.

-edit- Het woordje 'jaar' was wel belangrijk hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')