abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 15:14:30 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71150817
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn er ook die zo'n ding maken voor hun vriend. Maar ik weet zeker dat als Duvel met zo'n lunchtrommeltje met Hello Kitty aan zou komen zetten op z'n werk hem hoongelach ten deel zou vallen .
Misschien is dat juist de reden dat ze het doen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71150825
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 's ávonds al geen zin om moeite te doen, laat staan 's ochtends. En het smaakt er echt niet anders door. Maar nou weet ik ook wel dat ik wel een uiterste ben wat betreft dit. En stiekem vind ik het woord 'Bento' een irritant woord .
Och, zelfs als je wel van koken houdt hoef je dit nog niet leuk te vinden. Ik wil best uren in de keuken staan om iets lekkers te maken, maar dan gaat het toch wel om de smaak. Als het er appetijtelijk uitziet is dat meegenomen, maar ik vind zo'n stuk wortel in de vorm van Hello Kitty er niet echt smakelijker uitzien dan een gewoon reepje.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 20 juli 2009 @ 15:16:36 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71150892
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Misschien is dat juist de reden dat ze het doen!
De sadisten!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 20 juli 2009 @ 15:32:04 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71151396
Ach ik vind het wel tof! Maar ik heb er de tijd niet voor over *luiwammes*

Ik heb wel net (eindelijk) een weekmenu af Dat was al moeilijk genoeg

Maandag: Low carb lasagna (http://skinnychef.com/recipes/low-carb-lasagna)
Dinsdag: tartaartje (of 2?) met sperziebonen
Woensdag: courgette uit de oven met aardappel, kaas en crème fraiche
Donderdag: hamburger met lots of avocado op een broodje
Vrijdag: Spaanse omelet
Zaterdag: tomatensoep
Zondag: preitaartjes met kip

Vrij slank-approved, zou ik denken!
pi_71151474
Mooi menu Maria.

Heeft iemand hier trouwens ervaring met epileerapparaten? Zijn die handig, of niet?
  maandag 20 juli 2009 @ 15:38:02 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71151546
Handig, maar pijnlijk. Nouja, de apparaten zelf niet, maar de toepassing ervan wel .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71151590
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Handig, maar pijnlijk. Nouja, de apparaten zelf niet, maar de toepassing ervan wel .
Maar blijven de haren wel lang weg? Oftewel, weegt het voordeel op tegen de pijn?
  maandag 20 juli 2009 @ 15:42:47 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71151698
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar blijven de haren wel lang weg? Oftewel, weegt het voordeel op tegen de pijn?
Ja, dat wel. Het verschil met gewoon scheren is wel groot ja .
pi_71151725
Joehoe Even geluncht en nog wat spulletjes gekocht in het durp.

Zometeen mijn tas inpakken. Dat haat ik. Bluh
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 20 juli 2009 @ 15:43:58 #110
331 Merel
Be here now.
pi_71151738
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

Maandag: Low carb lasagna (http://skinnychef.com/recipes/low-carb-lasagna)
Leuke site! Die moet ik bookmarken als ik thuis ben

Ik heb na jarenlang kloten met scheermesjes vorig jaar een epileerapparaat gekocht, en ik ben er erg gelukkig mee. De scheerstoppels op mijn benen en onder mijn armen waren dan ook net zoals de baard van Ruud Lubbers: 's ochtends scheren en een paar uur later kwamen de haartjes alweer door. Het is de eerste paar keer wel flink doorbijten, maar het is het mij wel waard. Ik epileer wel heel regelmatig (1x per week) en het kost best veel tijd, dus om de snelheid hoef ik het niet te doen. Maar dat scheelt ook weer van persoon tot persoon natuurlijk, want als je lichte haartjes hebt die niet snel groeien kun je best veel langer wachten voor de volgende epileerbeurt. Ik heb ook veel minder ingegroeide haartjes dan bij scheren, maar bij anderen hoor je dat het precies andersom is dus daar kan ik verder ook weinig over zeggen. Maar ik doe er benen, oksels en bikinilijn mee en ik ben blij dat ik nu niet meer elke dag onder de douche overal een scheermes overheen moet jagen maar dat het gewoon een hele tijd netjes en zacht blijft
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 20 juli 2009 @ 15:48:21 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71151889
Ik heb juist slechte ervaringen met epileren. Het werd niet echt zacht, veel ingegroeide haren en ontstekingen en ellende. Nu scheer ik, maar idd, als ik 's ochtends scheer, voel ik 's avonds de haren alweer doorkomen.
Heb een tijdje geleden een Silk'n gekocht (google maar even), maar die heb ik nog niet echt gebruikt, omdat je dan niet met je huid in de zon mag en no way dat ik de hele zomer in een lange broek ga lopen . Maar ik heb er goede dingen over gelezen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken als ik hem na de zomer echt ga gebruiken.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juli 2009 @ 15:49:50 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71151944
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Merel het volgende:

[..]

Leuke site! Die moet ik bookmarken als ik thuis ben

Ja he Ze hadden ook lekkere recepten met quinoa enzo

Wb epileren: huu Maar ik ben dan ook een held op sokken
pi_71151953
Ik zit er nog steeds over na te denken om op sommige plekken definitieve ontharing te gaan doen. Wel duur, maar het lijkt me zo fijn!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71152023
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
quinoa
Mijn favo scrabblewoord.
pi_71152032
Whehe, als je toch lange broeken moet dragen kun je net zo goed niet scheren.

Hm, ik heb wel blonde haartjes en ze groeien ook niet enorm snel, maar toch... Nou ja, ik kijk na de vakantie wel even want ik hoor net dat we misschien morgen al vertrekken, dus dan moet ik het nu nog maar even met het ouderwetse scheermesje doen (of met een pincet haartjes uittrekken). Bedankt voor de info.
pi_71152054
Ik ben er weer, net sterretje gezocht gekeken voordat iemand de uitslag kon verklappen

Hoe is het hier??
pi_71152086
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
Ik ben er weer, net sterretje gezocht gekeken voordat iemand de uitslag kon verklappen

Hoe is het hier??
Ik had het al gelezen op www.nu.nl. Wie zet nou zoiets met naam in de titel, dat snap ik nooit
pi_71152129
Ik had een week geen internet en geen telefoon dus het vermijden ging prima!
  maandag 20 juli 2009 @ 15:57:56 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71152219
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Mijn favo scrabblewoord.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:10:23 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71152577
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, als je toch lange broeken moet dragen kun je net zo goed niet scheren.
Nou, ik draag echt zélden iets met blote benen, maar ik haal (mijn uiterst zwarte ) beenharen wel weg omdat ik me anders niet prettig voel in de kleedkamer in de sportschool en Duvel ook niet zo van de vachtjes is.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:19:46 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71152861
Hoi,
Epileer alls maar ikben ook een lopende Rüud Lubbers. Na 3 dagen moet ik toch wel weer.
Hoe fijn en blond mijn hoofdhaar is, zo donker en stug de rest

Oja, kut van Nu.nl;om de winnaar van sterretje gezocht erop te zetten, baalde ervan!
Mijn D wordt: Roergebakken spinazie, pepersteak en rode kool.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 20 juli 2009 @ 16:22:28 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71152955
Bweh, ik wil iets anders met mn haar, maar ik weet niet wat .
pi_71152976
Update: De mevrouw aan de telefoon wíst dat ze langs waren geweest, maar ze had geen uitslag omdat ze weg waren geroepen voor een urgence. Dus ik weet nog niet veel. (iets met Franse slag) Maar toen ik zei dat het wel een goed teken was dat ze geen alarm hadden geslagen was ze het met me eens. Dus morgenochtend kan ik nu pas weer bellen. Nou ja. Ik neem aan dat ze wel actie hadden ondernomen als de luiken eruit zouden liggen.

Ik heb trek, maar ga over een uurtje naar de sportschule. Even iets kleins knagen.....Gelunched heb ik met tabouleh. (nog meegenomen uit Frankrijk.) Alleen even een blik met tomaat/ui/munt/olie/kruiden roeren door wat couscous, half uur in de koelkast en klaar. Ben daar normaal gesproken niet zo van, maar ik vind het lekker. Kweenie precies waarom.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:28:59 #124
331 Merel
Be here now.
pi_71153182
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen tabouleh en couscous?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71153262
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef Merel het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen tabouleh en couscous?
Zijn couscous niet gewoon de korreltjes zelf, en tabouleh een koude salade op basis van couscous?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')