Misschien is dat juist de reden dat ze het doen!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn er ook die zo'n ding maken voor hun vriend. Maar ik weet zeker dat als Duvel met zo'n lunchtrommeltje met Hello Kitty aan zou komen zetten op z'n werk hem hoongelach ten deel zou vallen.
Och, zelfs als je wel van koken houdt hoef je dit nog niet leuk te vinden. Ik wil best uren in de keuken staan om iets lekkers te maken, maar dan gaat het toch wel om de smaak. Als het er appetijtelijk uitziet is dat meegenomen, maar ik vind zo'n stuk wortel in de vorm van Hello Kitty er niet echt smakelijker uitzien dan een gewoon reepje.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 's ávonds al geen zin om moeite te doen, laat staan 's ochtends. En het smaakt er echt niet anders door. Maar nou weet ik ook wel dat ik wel een uiterste ben wat betreft dit. En stiekem vind ik het woord 'Bento' een irritant woord![]()
.
De sadisten!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien is dat juist de reden dat ze het doen!![]()
Maar blijven de haren wel lang weg? Oftewel, weegt het voordeel op tegen de pijn?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Handig, maar pijnlijk. Nouja, de apparaten zelf niet, maar de toepassing ervan wel.
Ja, dat wel. Het verschil met gewoon scheren is wel groot jaquote:Op maandag 20 juli 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar blijven de haren wel lang weg? Oftewel, weegt het voordeel op tegen de pijn?
Leuke site! Die moet ik bookmarken als ik thuis benquote:Op maandag 20 juli 2009 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maandag: Low carb lasagna (http://skinnychef.com/recipes/low-carb-lasagna)
Ja hequote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Leuke site! Die moet ik bookmarken als ik thuis ben
Mijn favo scrabblewoord.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
quinoa
Ik had het al gelezen op www.nu.nl. Wie zet nou zoiets met naam in de titel, dat snap ik nooitquote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
Ik ben er weer, net sterretje gezocht gekeken voordat iemand de uitslag kon verklappen
Hoe is het hier??
Nou, ik draag echt zélden iets met blote benen, maar ik haal (mijn uiterst zwartequote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, als je toch lange broeken moet dragen kun je net zo goed niet scheren.
Zijn couscous niet gewoon de korreltjes zelf, en tabouleh een koude salade op basis van couscous?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef Merel het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen tabouleh en couscous?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |