Misschien is dat juist de reden dat ze het doen!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn er ook die zo'n ding maken voor hun vriend. Maar ik weet zeker dat als Duvel met zo'n lunchtrommeltje met Hello Kitty aan zou komen zetten op z'n werk hem hoongelach ten deel zou vallen.
Och, zelfs als je wel van koken houdt hoef je dit nog niet leuk te vinden. Ik wil best uren in de keuken staan om iets lekkers te maken, maar dan gaat het toch wel om de smaak. Als het er appetijtelijk uitziet is dat meegenomen, maar ik vind zo'n stuk wortel in de vorm van Hello Kitty er niet echt smakelijker uitzien dan een gewoon reepje.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 's ávonds al geen zin om moeite te doen, laat staan 's ochtends. En het smaakt er echt niet anders door. Maar nou weet ik ook wel dat ik wel een uiterste ben wat betreft dit. En stiekem vind ik het woord 'Bento' een irritant woord![]()
.
De sadisten!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien is dat juist de reden dat ze het doen!![]()
Maar blijven de haren wel lang weg? Oftewel, weegt het voordeel op tegen de pijn?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Handig, maar pijnlijk. Nouja, de apparaten zelf niet, maar de toepassing ervan wel.
Ja, dat wel. Het verschil met gewoon scheren is wel groot jaquote:Op maandag 20 juli 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar blijven de haren wel lang weg? Oftewel, weegt het voordeel op tegen de pijn?
Leuke site! Die moet ik bookmarken als ik thuis benquote:Op maandag 20 juli 2009 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maandag: Low carb lasagna (http://skinnychef.com/recipes/low-carb-lasagna)
Ja hequote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Leuke site! Die moet ik bookmarken als ik thuis ben
Mijn favo scrabblewoord.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
quinoa
Ik had het al gelezen op www.nu.nl. Wie zet nou zoiets met naam in de titel, dat snap ik nooitquote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
Ik ben er weer, net sterretje gezocht gekeken voordat iemand de uitslag kon verklappen
Hoe is het hier??
Nou, ik draag echt zélden iets met blote benen, maar ik haal (mijn uiterst zwartequote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, als je toch lange broeken moet dragen kun je net zo goed niet scheren.
Zijn couscous niet gewoon de korreltjes zelf, en tabouleh een koude salade op basis van couscous?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef Merel het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen tabouleh en couscous?
O ik noemde de korreltjes couscous, dat heet semoule in het frans, ik weet niet hoe dat in het nederlands heet. Maar het gerecht couscous is warm dacht ik en met warm vlees en/of groenten en tabouleh is wel met de korreltjes maar wordt koud gegeten. met tomaat, uit olie soms ook rozijntjes en muntquote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef Merel het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen tabouleh en couscous?
Zie einde vorig topic. Maar even een resume: Rabo belt ivm CC fraude-Co bang voor inbraak huisjes Agde-belt politie aldaar-ze gaan kijken-voor resultaat om 16 u terugbellen-Co belt maar weet nog nieveulnu.quote:
Hee BJ!! Hoe ver ben je nu?? En voel je je een beetje goed?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeeey dunne meisjeshoe is het hier???
BJ! Long time no see, hoe gaat het met je?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeeey dunne meisjeshoe is het hier???
Dus ik verwacht ieder moment een briefquote:De studieadviezen worden medio juli a.s. verzonden en zijn gebaseerd op de dan bij Volg+ bekende en verwerkte studieresultaten.
Bijna 17 weken alweer... time fliesquote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee BJ!! Hoe ver ben je nu?? En voel je je een beetje goed?
Moet je in OUD in het buikentopic kijkenquote:
haha Vikingquote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je in OUD in het buikentopic kijken.
* Viking84 heeft zichzelf nu verraden als lurker
Dat heb je al veel eerder, met je 26.5/26+5 vraagquote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je in OUD in het buikentopic kijken.
* Viking84 heeft zichzelf nu verraden als lurker
toch echt wel tussen de 1e en de laatste hoop ik???quote:Op maandag 20 juli 2009 17:23 schreef P.F het volgende:
ik sta iedere dag op met een buik van 16 wekenIk zie echt nog geen verschil
!!
Ja ik zie wel verschil tussen 1 en 4, maar ik zou niet zeggen dat je zwanger was!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
toch echt wel tussen de 1e en de laatste hoop ik???
op de weegschaal scheelt het al 4 kg ofzo![]()
en ik heb nog maar 1 broek die nog normaal zit ...
Goed gedaan!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef Miss_S het volgende:
Nou ik zal ook maar het goede nieuws dooorgeven anders zeur ik alleen maar. Ik heb twee van de drie tentamenpunten terug en beide voldoende (6 & 7) dus nog 1 punt afwachten en dan heb ik mijn p
Ik vind 20 juli een prachtige dag.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:27 schreef P.F het volgende:
Ik vind 20 juli wel een goede dag om weer gezond te eten& te gaan sporten. Maar ik ga het dit keer niet luidkeels verkondigen in mijn omgeving want dan komt er weer niets van.... Denk ik!
Eigenlijk niet, want ik had afgesproken om te eten met een studiegenootje en te werken aan iets wat we samen organiseren en ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat dat vandaag was.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
Gefeliciteeeeeeerd Minirulezwat leuk zeg! en heb je nog plannen voor vandaag???
Applaus applaus XMquote:Op maandag 20 juli 2009 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn D zijn scampi's in limoensaus geworden! Helemaal zelfgemaakt
Ehh, stoommaaltijd AHquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn D zijn scampi's in limoensaus geworden! Helemaal zelfgemaakt
Waarom bestaan er zomerroostersquote:Tijdens de ZOMERVAKANTIE - 06 juli t/m 16 augustus - vervallen alle trainingen
Klinkt lekker!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
475 kcals! En boontjes, en pasta, en limoensaus, en visssss!
Mijn zomerrooster is 1x per week training. En dat schiet ook niet echt opquote:Op maandag 20 juli 2009 18:05 schreef P.F het volgende:
Ik wou deze zomer gaan kickboksen bij m'n ouders.
[..]
Waarom bestaan er zomerroostersHEB ik eens tijd, gaat de sportschool dicht
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:24 schreef cyclechick het volgende:
BJ je ziet er nog steeds fantastisch uit!!
mini gefeliciteerd met jullie 7 jaar, wat een tijd zeg!!
Miss S gefeli met studieresultaten!
ik kom ook even studieresultaat spammen: ik heb namelijk een 8 voor mijn scriptie gekregen!!
zuivel zou er nog wel heel mooi inpassen, ik vind het een mooi lijstje XM! anders twee crackers eten ofzo?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 1 boterham kipfilet + 1 glas YoMild
T: 1 appel
L: 2 boterhammen; 1x light chocopasta, 1x halvajam
T: 2 biscuitjes + 1 split ijsje
D: Scampi's in limoensaus met tomaatjes, boontjes en wat pasta
S: RPM
T: ?
Suggesties voor de laatste T? Ik heb alleen geen bal meer in huis, geen yoghurt niks. Wel brood/crackers, melk.
Klein bakje havermoutpap een idee? Thnx!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
zuivel zou er nog wel heel mooi inpassen, ik vind het een mooi lijstje XM! anders twee crackers eten ofzo?
*schop*quote:Op maandag 20 juli 2009 18:48 schreef cyclechick het volgende:
Wie schopt mij even op de fiets? de verleiding is heel groot om op de bank te gaan hangen en een film te kijken....
Daar ik als kind bekend stond als de schenenschopper........bij deze. Hoppa, op die fiets kreng!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:48 schreef cyclechick het volgende:
Wie schopt mij even op de fiets? de verleiding is heel groot om op de bank te gaan hangen en een film te kijken....
Je hebt gelijk, ik ga om 19.00 mijn spullen aantrekken, nog even eten laten zakken! even lekker twee uurtjes uitwaaien met een lekker muziekje erbijquote:Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*schop*
Ik ga over 10 minuutjes richting RPM, dus jij ook met je scriptiebillen op die fiets! Hup hup!
Wat goed dat je toch bent gegaan! en wat is er nu allemaal aan de hand in frankrijk, je weet nog steeds niet meer?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:56 schreef conleche het volgende:
Ik heb net gestepshaped. Ik twijfelde een beetje of ik zou gaan, omdat ik me nog niet helemaal 100 % voelde, maar het ging prima. Het was een nieuwe leraar, met way moeilijke moves. Maar dan voelt het wel goed, als je het op een gegeven moment toch door hebt en over die step draait en zweeft.
Waarom een hekel aan jezelfquote:Op maandag 20 juli 2009 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Au! Typ nu met 1hand, heb de andere behoorlijk verbrand aan een steelpan, gotver!
Bah, ik heb al zo'n hekel aan mijzelf de laatste tijd.
Cycle wat goed!
Nee, ik kan morgen weer bellen. Dus ik heb het maar weer even uit mijn hoofd gezet. (stiekem denk ik dat het wel goed zit en dat ze m'n CC-gegevens van i-net hebben geplukt) Ik kan me nl. niet voorstellen dat als ze de boel geforceerd hadden aangetroffen, dat ze er dan geen werk van hadden gemaakt. Morgen aan het eind van de ochtend weet ik meer.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:58 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat goed dat je toch bent gegaan! en wat is er nu allemaal aan de hand in frankrijk, je weet nog steeds niet meer?
Op dategebied is er niks te melden, en dat bevalt me eigenlijk wel. ik stond net totaal happy in mijn eentje in de keuken te koken, was even helemaal blij met mezelf, mijn leven en het feit dat ik gezond enzo ben
Waarom is dat??quote:Op maandag 20 juli 2009 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Au! Typ nu met 1hand, heb de andere behoorlijk verbrand aan een steelpan, gotver!
Bah, ik heb al zo'n hekel aan mijzelf de laatste tijd.
Cycle wat goed!
Hmm, zou dat het zijn?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD: ik gok zo dat het het eerste is! Of optie drie: de instructeur fanciet je![]()
Note to self: voor 1 persoon koken is moeilijkIk had de kleinste ovenschaal gepakt en alsnog zit ik na de helft vol
Ho hum. Ik ben blij dat ik morgen gewoon vlees en groente eet
Nou ja mijn vriendje zit dan naast mij en doet dan chago als ik niet minimaal de maximum snelheid rij, of als ik af rem voor een niet hele scherpe bocht. Offfff als ik niet in een keer foutloos parkeer. Daar word ik zo zenuwachtig vanquote:Op maandag 20 juli 2009 19:24 schreef Miss_S het volgende:
Cc wat goed! Mijn voornemen voor volgend jaar is om beter mijn best te doen en niet steeds 6jes halen.
Pf dat zou best kunnen want auto rijden zonder instructeur is een stuk moeilijker
De rest invriezen voor als je geen zin hebt om te koken.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD: ik gok zo dat het het eerste is! Of optie drie: de instructeur fanciet je![]()
Note to self: voor 1 persoon koken is moeilijkIk had de kleinste ovenschaal gepakt en alsnog zit ik na de helft vol
Ho hum. Ik ben blij dat ik morgen gewoon vlees en groente eet
Laat je je gek maken door iemand naast je? Mijn tip: rij in je eentje naar Engeland ofzo. Daarna kunnen ze je wat.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Zucht... Ná het halen van je rijbewijs zou je toch juist beter moeten gaan rijden? Ik rij echt verschrikkelijk!! Ik ben bijna in staat weer rijles te nemen
laat hem de volgende keer uitstappen en te voet verder laten gaanquote:Op maandag 20 juli 2009 19:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja mijn vriendje zit dan naast mij en doet dan chago als ik niet minimaal de maximum snelheid rij, of als ik af rem voor een niet hele scherpe bocht. Offfff als ik niet in een keer foutloos parkeer. Daar word ik zo zenuwachtig vanNu willen we al niet eens meer met elkaar in de auto.
Ik kan niet zo goed twee dingen tegelijk. Dus ik kan niet èn de weg zoeken èn rijden. Of èn praten èn moeilijk invoegen. En in het donker zie ik maar ±10-15 meter als de weg niet is verlicht..quote:Op maandag 20 juli 2009 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Laat je je gek maken door iemand naast je? Mijn tip: rij in je eentje naar Engeland ofzo. Daarna kunnen ze je wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |