O ik noemde de korreltjes couscous, dat heet semoule in het frans, ik weet niet hoe dat in het nederlands heet. Maar het gerecht couscous is warm dacht ik en met warm vlees en/of groenten en tabouleh is wel met de korreltjes maar wordt koud gegeten. met tomaat, uit olie soms ook rozijntjes en muntquote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef Merel het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen tabouleh en couscous?
Zie einde vorig topic. Maar even een resume: Rabo belt ivm CC fraude-Co bang voor inbraak huisjes Agde-belt politie aldaar-ze gaan kijken-voor resultaat om 16 u terugbellen-Co belt maar weet nog nieveulnu.quote:
Hee BJ!! Hoe ver ben je nu?? En voel je je een beetje goed?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeeey dunne meisjeshoe is het hier???
BJ! Long time no see, hoe gaat het met je?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeeey dunne meisjeshoe is het hier???
Dus ik verwacht ieder moment een briefquote:De studieadviezen worden medio juli a.s. verzonden en zijn gebaseerd op de dan bij Volg+ bekende en verwerkte studieresultaten.
Bijna 17 weken alweer... time fliesquote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee BJ!! Hoe ver ben je nu?? En voel je je een beetje goed?
Moet je in OUD in het buikentopic kijkenquote:
haha Vikingquote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je in OUD in het buikentopic kijken.
* Viking84 heeft zichzelf nu verraden als lurker
Dat heb je al veel eerder, met je 26.5/26+5 vraagquote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je in OUD in het buikentopic kijken.
* Viking84 heeft zichzelf nu verraden als lurker
toch echt wel tussen de 1e en de laatste hoop ik???quote:Op maandag 20 juli 2009 17:23 schreef P.F het volgende:
ik sta iedere dag op met een buik van 16 wekenIk zie echt nog geen verschil
!!
Ja ik zie wel verschil tussen 1 en 4, maar ik zou niet zeggen dat je zwanger was!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
toch echt wel tussen de 1e en de laatste hoop ik???
op de weegschaal scheelt het al 4 kg ofzo![]()
en ik heb nog maar 1 broek die nog normaal zit ...
Goed gedaan!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef Miss_S het volgende:
Nou ik zal ook maar het goede nieuws dooorgeven anders zeur ik alleen maar. Ik heb twee van de drie tentamenpunten terug en beide voldoende (6 & 7) dus nog 1 punt afwachten en dan heb ik mijn p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |