abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71147090
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:17 schreef neen het volgende:

[..]

G-star ik heb ooit (een jaar of 5 geleden) zo'n broek gekocht en die was binnen no-time stuk. Nu doe ik niet raar met mijn broeken dus ik vind het een kutmerk.
Echt? Ik heb er een paar gehad die ik jaren gedragen heb, de enige reden dat ik ze (met pijn in het hart) weggedaan heb was dat ze 3 maten te groot waren toen ik afgevallen was.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71147145
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, leuk idee, dan kom ik vooral wel leuke kleding kopen Ik heb niet zoveel leuks wat niet meer past eigenlijk (En dat bedoel ik op de manier van: als wat niet meer past is stom )

Eerste hotel kunnen boeken trouwens, zo blij Nu heb ik er al weer veel meer vertrouwen in!
Mja iemand nog interesse in wat vale skatebroeken met kapotte randen en ooit zwarte shirts met 'leuke' teksten erop?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71147148
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je zou denken dat iemand haar toch eens zou uitleggen dat ze zachter moet praten.

Goodbye: waar ga je naartoe?
Frankrijk!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? maandag 20 juli 2009 @ 13:23:17 #54
70532 loveli
N
pi_71147180
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja iemand nog interesse in wat vale skatebroeken met kapotte randen en ooit zwarte shirts met 'leuke' teksten erop?
Gewoon naar de meet komen (en geld meenemen!).
crap in = crap out
  maandag 20 juli 2009 @ 13:23:50 #55
236335 neen
schone schijn
pi_71147203
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Echt? Ik heb er een paar gehad die ik jaren gedragen heb, de enige reden dat ik ze (met pijn in het hart) weggedaan heb was dat ze 3 maten te groot waren toen ik afgevallen was.
Ja echt, het is nu een klusbroek... overal zitten scheuren in maar misschien lag het ook wel aan de serie of iets dergelijks.

Ik heb nog wel herenkleding die verrot is
het lijkt niet wat het is
pi_71147230
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Frankrijk!
Leuk.
Ga je op de bonnefooi ofzo, omdat je nog niks geboekt had?
  maandag 20 juli 2009 @ 13:25:25 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71147250
Frankrijk is groot . Waar in Frankrijk gaan jullie heen Goodbye?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71147445
Een soort van bonnefooi! De laatste dagen zitten we in het gebied Limousin (3 dagen hotel, 7 dagen kamperen). Wat we de vijf dagen daarvoor gaan doen is nu nog even een raadsel, maar we hebben een prachtig hotel ontdekt in de Midi-Pyrenees Even kijken of we dat gaan boeken!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:33:39 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71147538
Op de bonnefooi reizen is zó fijn .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71147592
We hebben sowieso kampeerspullen mee, dus slapen lukt altijd wel
pi_71147602
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:31 schreef Goodbye het volgende:
Een soort van bonnefooi! De laatste dagen zitten we in het gebied Limousin (3 dagen hotel, 7 dagen kamperen). Wat we de vijf dagen daarvoor gaan doen is nu nog even een raadsel, maar we hebben een prachtig hotel ontdekt in de Midi-Pyrenees Even kijken of we dat gaan boeken!
Oh klinkt erg leuk .

Ha! De weersvoorspellingen voor het gebied waar ik komende week heen ga zijn verbeterd . Wat nu wel betekent dat ze absoluut niet betrouwbaar zijn das dan wel weer jammer.
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Gewoon naar de meet komen (en geld meenemen!).
Oh help wil je dat ik jurkjes ga kopen? Ik heb er al 4! Van PF. Oh ja dat moest ik nog doen deze vakantie, ze een beetje innemen ...
pi_71147691
Hm, Limousin ken ik niet maar de plaatjes op Google maps zijn in elk geval mooi.

Wij gaan ook op de bonnefooi dit jaar, maar we hebben wel een beetje een plan. Waarschijnlijk vertrekken we donderdag vanuit Limburg, dan gaan we eerst naar Zwitserland (Vierwoudstedenmeer ) en dan langzaam richting Toscane, waar mijn ouders zitten. Als we nog tijd hebben gaan we daarna via Monaco (die weg langs de zee van Italië naar Frankrijk), door het oosten van Frankrijk terug en nog even naar de Elzas.
pi_71147751
Ik had altijd issues met vakanties maar dit jaar is het eerste jaar dat ik echt zin heb om weg te gaan. En niet kan, omdat iedereen al plannen heeft. Typisch
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 20 juli 2009 @ 13:40:33 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71147755
Limousin is inderdaad mooi Glooiende heuvels met zonnebloemen, granen... Veel ruimte en rust.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:40:57 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71147766
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:40 schreef Syrena het volgende:
Ik had altijd issues met vakanties maar dit jaar is het eerste jaar dat ik echt zin heb om weg te gaan. En niet kan, omdat iedereen al plannen heeft. Typisch
Waarom ga je niet alleen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71147901
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom ga je niet alleen?
Omdat dat juist helemaal niet goed is voor mij. Wat XM heeft met eten heb ik met sociale contacten en andere mensen. Ik heb het hard nodig, maar ik vind het eng. Bovendien ben ik nu door de week altijd al helemaal alleen.
Wat ik best lekker vind, maar niet verstandig is.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 20 juli 2009 @ 13:46:42 #67
236335 neen
schone schijn
pi_71147949
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Omdat dat juist helemaal niet goed is voor mij. Wat XM heeft met eten heb ik met sociale contacten en andere mensen. Ik heb het hard nodig, maar ik vind het eng. Bovendien ben ik nu door de week altijd al helemaal alleen.
Je kan toch ook met een groep onbekenden op reis gaan
het lijkt niet wat het is
  maandag 20 juli 2009 @ 13:48:38 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71148026
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:46 schreef neen het volgende:

[..]

Ja! Via Koning Aap zijn prachtige reizen te boeken en daar gaan ook veel mensen alleen heen. De groepssamenstelling kun je opvragen. Ik zou het gewoon doen. Ben zelf ook eens alleen op vakantie geweest. Ik was 16 en ben op talenreis gegaan naar Salamanca in Spanje. Supertijd gehad.
pi_71148060
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:46 schreef neen het volgende:

[..]

Daar is het nog een béétje te vroeg voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:49:47 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71148062
Veel plezier alvast, Goodbye!

Ik heb net de serie Brideshead Revisited gekocht bij de Mediamarkt. Dit weekend de film gezien, die vond ik erg fijn en de serie schijnt nog beter te zijn. Dus ik heb weer 655 minuten kijkplezier .
Niet meer actief op Fok!
pi_71148176
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar als iedereen al plannen heeft, zit je anders toch ook alleen, maar dan thuis? Dan kun je net zo goed alleen op vakantie zijn.
pi_71148235
Ik moet al twee weken het schilderbedrijf bellen. Kreeg vorige week de tweede brief met dringend verzoek De buitenboel moet blijkbaar gefurfd. Maar ik heb dus A een hekel aan bellen en B een hekel aan vreemde kerels over de vloer die dingen komen doen en dan ik daar dan bij moet zijn en koffie aanbieden of fris of koekjes en algehele AAAAAAAAAAAAAARGH.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:55:40 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71148271
Bellen is ook vreselijk. En mensen die je niet kent aanspreken ook.
pi_71148318
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar als iedereen al plannen heeft, zit je anders toch ook alleen, maar dan thuis? Dan kun je net zo goed alleen op vakantie zijn.
Nee want ik heb/had veiligheidsissues Thuis is veilig, op vakantie niet. De kans is me gewoon te groot dat ik de hele dag alleen maar op mijn hotelkamer zit te wensen dat het eind van de vakantie in zicht is. Zoals ik dat eerst altijd al had als ik wel met iemand weg was.
pi_71148384
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef Syrena het volgende:
Ik moet al twee weken het schilderbedrijf bellen. Kreeg vorige week de tweede brief met dringend verzoek De buitenboel moet blijkbaar gefurfd. Maar ik heb dus A een hekel aan bellen en B een hekel aan vreemde kerels over de vloer die dingen komen doen en dan ik daar dan bij moet zijn en koffie aanbieden of fris of koekjes en algehele AAAAAAAAAAAAAARGH.
Buitenboel. Dus die hoeven niet naar binnen!! En die koffie en shit: daar doe ik ook niet aan hoor. Ik ga gewoon m'n eigen gang. Dan maar asociaal. Bij mij hebben ze ook de buitenboel geverfd dit jaar en ik heb ze nauwelijks gezien.
pi_71148440
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef Syrena het volgende:
Ik leef met je mee! Vreselijk inderdaad... Ik zorg dan altijd dat ik wat te doen heb, administratie ofzo. Anders weet ik me geen houding te geven.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71148441
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee want ik heb/had veiligheidsissues Thuis is veilig, op vakantie niet. De kans is me gewoon te groot dat ik de hele dag alleen maar op mijn hotelkamer zit te wensen dat het eind van de vakantie in zicht is. Zoals ik dat eerst altijd al had als ik wel met iemand weg was.
Hm, dat zou wel erg zonde zijn ja. Vervelend zeg...
pi_71148501
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Buitenboel. Dus die hoeven niet naar binnen!! En die koffie en shit: daar doe ik ook niet aan hoor. Ik ga gewoon m'n eigen gang. Dan maar asociaal. Bij mij hebben ze ook de buitenboel geverfd dit jaar en ik heb ze nauwelijks gezien.
Ik woon in een flats, bovenste verdieping, dus ze moeten wel naar binnen om op het acherbalkon te komen en op de slaapkamer, want ik zou anders niet weten hoe ze dat raam willen schilderen. De inpandige balkons (voorkant) zouden ze niet doen.

Ik zal straks maar een bellen (zuuuuuuuuuuuuucht) en dan vragen wat ze precies komen doen (zuuuuuuuuuuuucht) en dan hoop ik dat ze snel komen en snel weg zijn.
pi_71148557
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik leef met je mee! Vreselijk inderdaad... Ik zorg dan altijd dat ik wat te doen heb, administratie ofzo. Anders weet ik me geen houding te geven.
Ik heb besloten dat ik die dag maar de keukenkastjes ga uitmesten in mijn slobberste kleding met mijn haar ongekamd en mijn bril op. Als therapie
pi_71148733
Nou gebeld Hele aardige man uiteraard. Hij hoeft alleen achter het "balkunneke" te verven. Het kan zijn dat het scheidingswandje rot is, dan moet dat vernieuwd, als dat niet zo is wordt het meteen geschilderd.

8.30 komt ie, hij wilde wel later omdat ik zei dat ik vakantie had (in de zin van: het maakt me dus niet uit welke dag ze komen).

Zo
pi_71148743
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb besloten dat ik die dag maar de keukenkastjes ga uitmesten in mijn slobberste kleding met mijn haar ongekamd en mijn bril op. Als therapie
O da's wel een goeie!! En als ze om koffie vragen, moet je zulke vieze zetten dat ze het nooit meer durven daarna!!
pi_71148774
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef Syrena het volgende:
Nou gebeld Hele aardige man uiteraard. Hij hoeft alleen achter het "balkunneke" te verven. Het kan zijn dat het scheidingswandje rot is, dan moet dat vernieuwd, als dat niet zo is wordt het meteen geschilderd.

8.30 komt ie, hij wilde wel later omdat ik zei dat ik vakantie had (in de zin van: het maakt me dus niet uit welke dag ze komen).

Zo
Goh, dat was snel gebeurd. Als hij alleen het balkon hoeft is hij vast zo klaar.
pi_71148814
Quadpost: Nu ga ik Typhone bellen om te vragen wanneer ze mijn telefoon gaan leveren en als ie uitverkocht is dan wil ik mijn geld zsm terug. Bestelling staat al van 2 juli

I'm on a roll
pi_71148856
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef conleche het volgende:

[..]

O da's wel een goeie!! En als ze om koffie vragen, moet je zulke vieze zetten dat ze het nooit meer durven daarna!!
Ik heb geen koffieapparaat, dus het wordt thee of friz
Als er maar niet gepoept wordt op mijn wc
  maandag 20 juli 2009 @ 14:16:42 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71148950
Go Syrena! Bellen is stom.

*opgeblazen buiken-buikpijn* Ik ben er uiteraard nog niet uit wat ik de komende dagen voor overheerlijke, gezonde eenspersoonsmaaltijden ga koken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 20 juli 2009 @ 14:20:40 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71149066
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Syrena! Bellen is stom.

*opgeblazen buiken-buikpijn* Ik ben er uiteraard nog niet uit wat ik de komende dagen voor overheerlijke, gezonde eenspersoonsmaaltijden ga koken
Dat schiet lekker op . Troostfood?
pi_71149205
TVP!!!

Weet iemand hoe ik de finale van sterretje gezocht kan zien, zonder de winnares al te zien?
pi_71149251
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
TVP!!!

Weet iemand hoe ik de finale van sterretje gezocht kan zien, zonder de winnares al te zien?
Gewoon op uitzendinggemist.nl zoeken op Sterretje Gezocht, daar staat alleen een algemene beschrijving van het programma.
  maandag 20 juli 2009 @ 14:28:56 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71149342
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat schiet lekker op . Troostfood?
Nowaiii! Ik moet juist gezond doen enzo! Get rid of the bloated feeling and such

En momenteel moet ik ook nergens aan denken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 20 juli 2009 @ 14:31:46 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71149449

pi_71149502
Vandaag mijn strakke kokerrok + strak shirtje aangetrokken misschien kan dat me tegenhouden als ik wil gaan snoepen
Heb besloten om morgen toch maar weer eens naar huis te gaan, aangezien mijn vriend wil proberen te gaan werken (hoe hij dat wil gaan doen ik heb geen idee)
Morgenavond dus nog wel lekker 1,5 uur buikdansen en dan tot het weekend sowieso ook veel fitnessen, voel me zo niet prettig in mijn lichaam.
pi_71149754
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Veel plezier alvast, Goodbye!

Ik heb net de serie Brideshead Revisited gekocht bij de Mediamarkt. Dit weekend de film gezien, die vond ik erg fijn en de serie schijnt nog beter te zijn. Dus ik heb weer 655 minuten kijkplezier .
Sebastian!
  maandag 20 juli 2009 @ 14:54:18 #93
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71150200
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb geen koffieapparaat, dus het wordt thee of friz
Als er maar niet gepoept wordt op mijn wc
Ik weet nog dat ze hier de keuken kwamen plaatsen en dat de buuf op een gegeven moment mest op haar gras ging strooien. Ik riep toen keihard "gadverdamme, wat ruik ik nou" en mijn moeder werd boos op me omdat ze dacht dat de keukenzetman een scheet had gelaten
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 20 juli 2009 @ 14:58:14 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71150329
Over moeite doen voor je eten gesproken. Je kan het ook overdrijven . Er loopt een reeks in CUL over lunchtrommeltjes en dat gaat mij echt te ver:

Bento! Bento! Bento! #8

Maar goed, misschien vinden anderen het wel helemaal geweldig om eieren in een Hello Kitty-vorm te boetseren .
  maandag 20 juli 2009 @ 14:59:34 #95
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71150377
Bento is helemaal in in Amerika had je in sommige restaurants ook een 'Bento of the day' optie. En volgens mij zou het best helpen om gezond te eten, omdat je immers iets hebt dat er leuk en smakelijk uit ziet en ook nog gezond is mits je de juiste keuzes maakt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_71150511
Tjonge... ik zou 's ochtends vroeg echt geen zin/tijd hebben om zoiets klaar te maken.
Op zich is het wel goed om eens wat anders mee te nemen dan boterhammen, maar hoe het er dan uitziet kan mij echt niet zoveel schelen.
  maandag 20 juli 2009 @ 15:08:35 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71150629
Ik heb 's ávonds al geen zin om moeite te doen, laat staan 's ochtends. En het smaakt er echt niet anders door. Maar nou weet ik ook wel dat ik wel een uiterste ben wat betreft dit. En stiekem vind ik het woord 'Bento' een irritant woord .
pi_71150663
pi_71150684
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjonge... ik zou 's ochtends vroeg echt geen zin/tijd hebben om zoiets klaar te maken.
Op zich is het wel goed om eens wat anders mee te nemen dan boterhammen, maar hoe het er dan uitziet kan mij echt niet zoveel schelen.
Je kan hem ook 's avonds al maken en dan in de koelkast zetten oid . Ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken, maar lust de meeste dingen toch niet + ben niet zo creatief, ook niet met mn eten .

Zo ik ben wat nuttigs aan het doen maar heb er nu wel weer genoeg van, zo weer filmpjes kijken oid.
  maandag 20 juli 2009 @ 15:12:02 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71150740
Er zijn er ook die zo'n ding maken voor hun vriend. Maar ik weet zeker dat als Duvel met zo'n lunchtrommeltje met Hello Kitty aan zou komen zetten op z'n werk hem hoongelach ten deel zou vallen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')