Oh per jaarquote:Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vik had het over 50 per jaar.
Wat knap dat je nog precies weet wat je gekocht hebt. Ik koop vaak veel kleine dingetjes, dan plunder ik de H&M en heb ik voor 50 euro een hele stapel shirtjes en topjes ofzo. Het precieze bedrag zou ik dus echt niet kunnen zeggen. Zaterdag was ook weer 1 relatief duur truitje (40 euro, Esprit) en dan nog 2 shirtjes en 2 topjes voor bij elkaar 35 euro.
Dat ze achter openstaan bedoel je? Dat heb ik ook, heel irritant. Laatst had ik een spijkerbroek van G-Star aan die wel aansloot, misschien is dat ook wat voor jou? Wel duur, maar een spijkerbroek moet wel goed zitten vind ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet echt bij, maar op een of andere manier blijft het hangen... Over 1 trui twijfel ik of het dit jaar was of vorig jaar...![]()
Ik wil nog graag een nieuwe broek (de meeste broeken zitten nu wat losjes) maar ik heb een gruwelijke hekel aan broeken passen. Sowieso zijn ze altijd te lang (en moeten ze dus vermaakt worden) en door m'n holle rug sluiten ze ook zelden mooi aan.
Wat liefquote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ze achter openstaan bedoel je? Dat heb ik ook, heel irritant. Laatst had ik een spijkerbroek van G-Star aan die wel aansloot, misschien is dat ook wat voor jou? Wel duur, maar een spijkerbroek moet wel goed zitten vind ik.
Nog irritanter trouwens: een verkoopster die me een broek die ontzettend open stond probeerde aan te smeren door te zeggen "tja, bij jou zal geen enkele broek goed aansluiten" of iets van die strekking.
Hopelijk heb je haar gewurgd met de broek in kwestie? Het lefquote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ze achter openstaan bedoel je? Dat heb ik ook, heel irritant. Laatst had ik een spijkerbroek van G-Star aan die wel aansloot, misschien is dat ook wat voor jou? Wel duur, maar een spijkerbroek moet wel goed zitten vind ik.
Nog irritanter trouwens: een verkoopster die me een broek die ontzettend open stond probeerde aan te smeren door te zeggen "tja, bij jou zal geen enkele broek goed aansluiten" of iets van die strekking.
Oh jij ook al?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet het nu trouwens zeker, het is maar goed dat ik de pil nu drie maanden doorslik ipv iedere maand braaf te stoppen. Ik voel me vadsig en boehoe en heb gisteren zelfs bijna gesnotterd bij de Fresh Prince of Bel Air
Ja dat idd! *noteert G-star* Ik had een indian rose die goed aansloot, maar helaas heb ik die compleet opgedragen.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, ik hou het er maar op dat ze niet beter wist. Het is al lullig genoeg dat zij haar dagen slijt met het opvouwen en terughangen van kleren bij Vero Moda.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je haar gewurgd met de broek in kwestie? Het lef
Jaquote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh jij ook al?Ik kreeg tranen in mijn ogen bij een reclamespotje. Ik weet niet eens meer welk, alleen dat het echt niet snifwaardig was.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef loveli het volgende:
Over slechte verkoopsters gesproken, ik heb nog trauma's van een dove verkoopster in een lingeriezaak. "O, IK PAK ER WEL EEN MET EEN CUPJE KLEINER, DEZE VUL JE NIET OP."
Ik bedoelde dus eigenlijk een bazaarquote:Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Kunnen we niet een keer een kledingbazaar houden? Ik heb best veel kleding die nog prima is, maar die ik nooit meer zal dragen wegens te groot of toch niet mijn smaak. Gewoon voor heel kleine bedragen? Prima idee voor een meet toch?
Ik weet dat Tink een keer een kledingruil voorstelde, maar volgens mij is dat wat onhandig, als je zelf niet iets ziet wat je graag zou willen hebben, toch maar ja zegt, omdat je de ander niet wilt teleurstellen en dan alsnog naar huis gaat met een tas vol dingen die je nooit aan zal trekken
Oh, de bitch. t Was zelf zeker een monster??quote:Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef loveli het volgende:
Over slechte verkoopsters gesproken, ik heb nog trauma's van een dove verkoopster in een lingeriezaak. "O, IK PAK ER WEL EEN MET EEN CUPJE KLEINER, DEZE VUL JE NIET OP."
Oh, wat vreselijk...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef loveli het volgende:
Ruilen lijkt me bij ons ook niet handig omdat we waarschijnlijk allemaal te grote kleren overhebben.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Kunnen we niet een keer een kledingbazaar houden? Ik heb best veel kleding die nog prima is, maar die ik nooit meer zal dragen wegens te groot of toch niet mijn smaak. Gewoon voor heel kleine bedragen? Prima idee voor een meet toch?
Ik weet dat Tink een keer een kledingruil voorstelde, maar volgens mij is dat wat onhandig, als je zelf niet iets ziet wat je graag zou willen hebben, toch maar ja zegt, omdat je de ander niet wilt teleurstellen en dan alsnog naar huis gaat met een tas vol dingen die je nooit aan zal trekken
Jaar of 50, parelketting, kort geverfd haar. En ze doet het bij iedereen, ook ongevraagd de paskamer binnenkopen, grmpf.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, de bitch. t Was zelf zeker een monster??
Je zou denken dat iemand haar toch eens zou uitleggen dat ze zachter moet praten.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Jaar of 50, parelketting, kort geverfd haar. En ze doet het bij iedereen, ook ongevraagd de paskamer binnenkopen, grmpf.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja dat idd! *noteert G-star* Ik had een indian rose die goed aansloot, maar helaas heb ik die compleet opgedragen.
En wat een doos, die verkoopster! In het winkelcentrum hier zit een man at work met heel fijn personeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |