Neequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef neen het volgende:
Kun je niet een extra rij kasten plaatsen met een tussenpad of een dubbele rij danwel diepere rij kasten?
CFjequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Dag popjes! Ik ben erg bruin en slechts een pond aangekomenMaar dat kan ook vocht zijn
Wie geeft me een samenvatting?
Oh, dat valt best mee! Maar ik ga nu niet bijlezenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
CFje![]()
Je hebt drie topics gemist ofzo! Come on, make an effort!
In en op, ja. Verder Parc Guell en de Pedrera. En toen waren we Gaudi wel weer zatquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:03 schreef conleche het volgende:
WBCF!!! La Sagrada Familia!!Ben je d'r nog op en in geweest?? Of alleen langsgerend? Wat heb je voor de rest nog gedaan?
Speaking of which. Ik moet ook weer rennen vandaag.......zucht.........geen zin.
Ik heb dus die van mijn vriend gebruikt afgelopen dagen omdat ik langer daar bleef.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef P.F het volgende:
Nou ik scheerde m'n benen ook wel heel soms met het scheermesje van m'n vader, als mijne kwijt was![]()
Mijn moeder gebruikt toch al die van mij..
Mwah vind het nog wel gaan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is boerenbeschuit?
Mijn lijst is een beetje kansloos vandaag
O: Versgeperste jus en zo'n fruityoghurtje bij de Mac op het vliegveld, tegen zessen
T: 3 bonbons
T: 3 knackebrod met pindakaas
D: joodse-style pasteitjes met aardappel, kool en wortel. ben benieuwd
T: stuk rabarbercake
Ja, genoeg vezelkens. Tja, dat weinig, daar kan ik niet zo goed over oordelen. Ik zit me al anderhalve week vol te vreten op commandoquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, dat klinkt goed! Beetje OK qua vezels?
Ik vind het vooral zo weinig. Tot het D dan, dat pasteideeg is vrij vettig, dus dat zal wel schelen.
Zo'n iniminie fruityoghurtje bij de mac is 165 kcal!Dat is echt veel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |