Ook als je maar half collegegeld hoeft te betalen is het nog veel voor één enkel vak, natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef Phaidra het volgende:
Vik, ook nog 1 vak... Echt balen, had ik het maar eerder geweten, dan had ik het afgelopen september gewoon kunnen doen! Als je afstudeert kan je collegegeld terugvragen, maar na 1 vak studeer je natuurlijk niet af. En daarom twijfelde de coordinator eraan of je het in dat geval ook op zou gaan. Ik ga er donderdag voor bellen, of anders morgen even langs als het niet te druk is op 't werk.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
SiTu, dat was bij een stomerij hè? Wel knap dat je het volhoudt.![]()
Mijn D. is uiteten met drank geworden. Ik heb het wel netjes gehouden: 25 cl rose, nog 1 drankje voor het eten (sherry?) en 1 drankje na het eten (pruimenwijn?), stukje vlees, pepersaus, sperziebonen met spek en een paar hapjes gepofte aardappel + reuzesalade. En nu heb ik zin in ijs. Maar dat hebben we niet in huis.
Wat een bitchquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:12 schreef Ewelina het volgende:
Mini, gefeliciteerd met het 7-jarig jubileum
PF, kut voor je![]()
Verder gaat het op mijn werk wel goed, al vond ik 1 collega vandaag best wel onbeschoft. Ik was op haar plek neergezet, komt ze aan:
"Ja, jij bent nieuw hé?"
Ik: "Ja, ik ben Ewelina."
Collega: "Ik werk daar. Ga van mijn plek af."
Anders stel je je eerst even normaal voor en vraag je even beleefd of ik weg wil gaan. Echt
Haha.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
20 minuten vertraging en heen en weer rennen omdat de omroepberichten zeggen: "De trein richting Den Helder staat op spoor 14" *rent van spoor 5 naar 14* *aangekomen, zit* "Deze trein blijft in Utrecht!
" *naar buiten* "Deze trein gaat naar Den Helder
" *
*
Durrrrp?
Wat is daar nou erg aan behalve die twee mini-cornetto's?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:26 schreef Ek-Mei het volgende:
Resultaat, hongerig dagje vandaag
O: bifidus met yoghurt en all bran
S: 15 min fietsen, wat spieroefeningen
T: banaan
T: eierkoek
L: 2 boterhammen fricandeau/komkommer, cracker tomaten tapenade, beker optimel
T: paar dropjes
T: paar amandelen
T: kiwi
T:bifidus toetje
D: couscous
T: 2 mini cornettotjes
T: beetje kwark met honing
jezus
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is morgen je kijkdag, Vik? Succes alvast, if so!.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is morgen je kijkdag, Vik? Succes alvast, if so!.
Ik vind het zó heerlijk dat m'n vriendin/huisgenoot weer terug is.. Vanavond weer gezellig met z'n drietjes gegeten, donderdag gaan we met nog een vriendin barbecuen, en gewoon weer lekker met elkaar keten (en ja, ik weet dat 1992 heeft gebeld omdat ze hun woord terugwillen).
.
Netjes.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Netjes.
Ik heb ineens een oud slaapliedje in m'n hoofd:
Ik ga slapen, ben zo moe
Sluit mijn beide oogjes toe
Here houd ook deze nacht
Over Renske trouw de wacht
Aaaaaaaamen
Omg, hoe vaak ik dat wel niet heb gezongen vroeger.
100 baantjes en nu ben ik moequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:09 schreef Laureline het volgende:
Spannend, zo'n zwemdate! Straks billenfoto's en verslag van wie het snelste zwom enzo hè![]()
Ja dat is het origineel, maar er zijn nog wel meer coupletten. "Hoger dan de blauwe luchten" is ook een gouwe ouwequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:39 schreef Tinkepink het volgende:Is dat het origneel. Ik kende de melodie wel en heb er van gemaakt:
Lekker slapen, lekker moe
.... gaat naar bedje toe
Ook al ben je nog niet moe
Doe je oogjes nu maar toe
Had je sjans PF?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
100 baantjes en nu ben ik moe. Oh en bikini's met beugel zijn ongeschikt om baantjes mee te zwemmen, ik heb nu een schaafwond onder mn oksel. PF was het snelst (duh behoorlijk) en ik geloof dat ze vergeten is om naar mn kont te kijken?
Leukste vond ik nog naar de reactie van de jongens in de baan te kijken. PF, was die ene nou speciaal voor jou gebleven (dat was ik nog vergeten om je te vragen), want die anderen gingen allemaal al weg toch?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Die heb ik een paar dagen geleden nog met m'n neefje (3) gezongen. Die wilde nog helemaal niet slapen, dus vroeg bij elk woord: 'Wat betekent Here? Wat betekent trouw? Wat betekent wacht?...'
Ik zing dat nog vrij regelmatig. M'n nichtje heet ook Renske.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Netjes.
Ik heb ineens een oud slaapliedje in m'n hoofd:
Ik ga slapen, ben zo moe
Sluit mijn beide oogjes toe
Here houd ook deze nacht
Over Renske trouw de wacht
Aaaaaaaamen
Omg, hoe vaak ik dat wel niet heb gezongen vroeger.
Geen idee. Weet alleen dat in de baan naast ons steeds jongens stonden te praten en niet zwommen. En toen gingen wij in die baan zwemmen (want die was rustig) en toen opeens wel. Maar ze stopten zodra wij (PF was er altijd eerder want sneller) even pauze hadden. Maar geen idee, waarschijnlijk vonden ze het gewoon gezellig. Er zijn momenten dat we er allebei beter uitzienquote:
En dat kon je me niet terplekke even vertellenquote:
Jij had dan ook je lenzen niet inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:05 schreef P.F het volgende:
O en ik zag niks raars aan je kont. Gewoon een kont.
Vind ik wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 250 ml melk, 6 eetlepels havermout, rozijntjes
T: appel
S: RPM
L: 1 boterham en 1 volkoren beschuit met mozzarella/tomaat/komkommer
T: Bakje yoghurt met bosbessen
D: Groentemix met light witte saus, aardappeltjes en 1 runderworstje
T: ?
Best netjes toch?!
T voelde wel als veel, volgens mij ben ik ook wat vergeten in mn lijstje maar ik weet niet watquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat is daar nou erg aan behalve die twee mini-cornetto's?Ik ben absoluut geen expert hoor, maar dit is toch niet zo veel, zeker als je dit een hongerige dag noemt? Of misschien ben ik ook gewoon wel heel slecht in calorieën schatten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen trouwens!Venus in pocketformaat
© loveli
Au! Dat klinkt inderdaad erg pijnlijk! Het is ook zo'n plek waar continu kleding langsschuurtquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:45 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb 2 grote schaafwonden onder mn oksels, door mn bikini. Au, echt au.
Mja. Ik heb nu hele dure "2e huid" pleisters erop zitten omdat de pijn te erg werdquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Au! Dat klinkt inderdaad erg pijnlijk! Het is ook zo'n plek waar continu kleding langsschuurt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat hetero mensen ook wel eens spijkerbroeken en witte bloesjes dragen
O dank je, nu weet ik nog minder goed wat ik aan moet trekkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:10 schreef Laureline het volgende:
Ook juist bij die kledingcombinatie, ongeveer het standaardste wat je kan bedenken![]()
Gebroken wit met kleine blauwe bloemetjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef Phaidra het volgende:
Zolang het geen bouwvakkersoverhemd is, zal het met de lesbische uitstraling wel loslopen.
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:(...) waarin zowel taal- en andere deskundigen aan het woord worden gelaten
Is inderdaad geen goed Nederlands, ook al niet omdat er niet 'en' moet staan maar 'als'. Slordig hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef Phaidra het volgende:
Vik, dit is toch geen goed nederlands?
[..]
Volgens mij moet je in dit geval taaldeskundigen helemaal uitschrijven, of niet? Het zinnetje komt uit een foldertje dat mij wil overhalen lid te worden van het tijdschrift Onze taal. Beetje jammer als daar een taalfout in zou zitten!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Vik, dit is je kans! Schrijf ze een briefje met een lieve correctie en dan bied je jezelf gelijk aan als medewerker.
Misschien willen ze dat je die fout ontdekt en laten ze alleen mensen toe die het gezien hebben zodat het niveau van de leden hoog blijft?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef Phaidra het volgende:
Vik, dit is toch geen goed nederlands?
[..]
Volgens mij moet je in dit geval taaldeskundigen helemaal uitschrijven, of niet? Het zinnetje komt uit een foldertje dat mij wil overhalen lid te worden van het tijdschrift Onze taal. Beetje jammer als daar een taalfout in zou zitten!
Brutalen hebben de halve wereld! Nee heb je, ja kan je krijgen! Etc etc.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef P.F het volgende:
Chico, ik heb sinds gisteravon spastische spiertjes in m'n rechterarm. En heeeeeeel veel hongerHelp
?!
Omdat ik m'n benen niet geschoren heb en geen scheermesjes in huis heb. Dáárom nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even over de kleding van Vik: waarom trek je geen rokje aan zónder panty en zónder laarzen maar met andere schoenen. Dát kan ook hoor![]()
Anders pak je het scheermesje van mark?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik m'n benen niet geschoren heb en geen scheermesjes in huis heb. Dáárom niet.
Oeh en schrikken van de bliksem zeg!. Gelukkig is er niks kapot...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Anders pak je het scheermesje van mark?
Het was een beetje too much iddquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Paars met bruin lijkt me niet zo'n geslaagde combi eerlijk gezegd. En dan ook nog blauw en grijs erbij. Hmz. Zou ook niet mijn keuze zijn. Maar, ik ben ook niet zo kapot van die gekleurde panty's, dus tja.
Mijn vader gebruikt wegwerpmesjes en ik jat er altijd eentje en die is dan van mijquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef P.F het volgende:
Nou ik scheerde m'n benen ook wel heel soms met het scheermesje van m'n vader, als mijne kwijt was![]()
Mijn moeder gebruikt toch al die van mij..
Heb ik nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grijzige laarzen zouden dan misschien wél weer leuk zijn eronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |