Oh ik snap dat duits nu pasquote:
Ik duim voor je dat de treinen normaal rijden én dat het klikt met de bewoners.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb voorlopig even een andere user icon. Wen d'r maar aan
.
Und jetzt gehe ich los. Tschüss meine Freunde!
Het is geen koppelteken, maar een 'weglatingsstreepje'.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef Phaidra het volgende:
Dat 'en' klopt wel, ik heb per ongeluk nog een stukje weggelaten. Er stond 'zowel taal- en andere deskundigen als leken'. Maar dan nog. De zin loopt totaal niet en het koppelteken klopt niet.
Is die gehaktcordonblue zelfgemaakt of van die prefabtroep?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemiddag hier!
Even snel een lijstje posten, verder heb ik t nogal druk vandaag, commentaar is natuurlijk weer welkom!
O: all-bran met vanilleyoghurt, thee
L: drie boterhammen met filet A, thee
T: boterham met filet A, glas spa&fruit
D: gebakken aardappeltjes met roerbakgroenten, paprika en een gehaktcordonbleu
T: grapefruit
Ja?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuu Renkema, daar heb ik nog college van gehad. Vervelend mannetje.
Pfoeh, dan moet ik ff diep graven. Was in m'n eerste jaar op de uni in Tilburg en dat is toch al wel weer 9 jaar geledenquote:
Prefabtroepquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is die gehaktcordonblue zelfgemaakt of van die prefabtroep?
Succes Vik!
Boomstammetjes.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:18 schreef Tinkepink het volgende:
Gehaktcordonbleu is één van de weinige pre-fab levensmiddelen die ik ook koop. Net als boomstammetjes. Ik eet dat zo zelden dat ik geen zin heb om ze zelf te maken.
dat is idd makkelijk t gaat me meer om het schoonmaken van de wc en wastafel, al mn troep er af en er weer op enzoquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef P.F het volgende:
Ik maak de badkamer schoon tijdens het douchenMet zo een spray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |