Nee hoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:02 schreef Pandora73 het volgende:
Ben ik dan de enige vrouw die geen tassentic heeft?
In dat geval eis ik foto'squote:Op maandag 20 juli 2009 23:09 schreef dutchie het volgende:
Wees blij Pandora, het is echt een tic.
Kim, heb de nieuwe collectie tassen binnen. In alle maten en vormen en kleuren. Daar waar je helemaal JOEPIE van wordt.
Lishe, shawls
Sorry
Ik zie trouwens dat ik echt wat gemist heb; wat is er met Lois?
Lief!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
In dat geval eis ik foto's.
Buuf, ik heb het uit een boekje. Ik heb het toen overgetikt en het staat nog op mijn eigen laptop. Help me over een week nog eens herinneren, dan heb ik hem hopelijk wel weer terug.
Ja, eigenlijk wel.... Maar die kleuren... Affijn, jullie zien de foto's wel. Hij is echt prachtig!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:32 schreef bixister het volgende:
ok lishe, begrijp ik 't goed. heb jíj een jas gekocht die speciaal voor dutchie gemaakt lijkt te zijn?![]()
Jodokus ligt op de leuning van de bank te zuchten omdat ik nog niet naar bed ga. Hij wil graag in bed liggen, maar dat lukt hem niet als ik er niet eerst in ga liggenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Klinkt als een goede match voor mijn Streepsel McSnauwDie heeft al hele geulen in de bank ingelegen
egnie! Ik lig al in bed en hoop voor die gast hier naast me begint te snurken zelf ook te slapenquote:
Neequote:Op maandag 20 juli 2009 23:02 schreef Pandora73 het volgende:
Ben ik dan de enige vrouw die geen tassentic heeft?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh mensen nu ben ik het zat hoorBen vanmorgen belachelijk misselijk opgestaan..zo`n misselijkheid dat je je niet durft te bewegen omdat je anders wéér moet rennen naar de wc. En hoofdpijn, niet veel maar toch..tis hoofdpijn.
Bwegh!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nah dit voelt meer als een buikgriep. Had ik al bwegh gezegd? Bwegh!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tis dat je hoogzwanger bent, anders kreeg je klapjes
Ik heb ook last van aardstralenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje TF! Mss toch maar eens een wichelroede loopster langs laten komen om de aardstralen van jullie huisje weer een beetje in het gareel te krijgen?
whehequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb ook last van aardstralen.
[ afbeelding ]
.
ja ik weet ik weet, maar ik ben toch veel te nieuwsgierig om af te wachtenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
als het belangrijk is bellen ze wel terug hoor
Ikke weer eens niet snap...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:18 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook last van aardstralen.
[ afbeelding ]
.
Je ziet dat ene dorre plantje niet?quote:
Lol ik wil gewoon nog een kind. Verders niksquote:
Weet je wel hoe dat moet, of moeten we je dat ook nog uitleggen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ik wil gewoon nog een kind. Verders niks
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat moet, of moeten we je dat ook nog uitleggen?
hoi?quote:
Jewel, maar dan denk ik gewoon "Fout plantje, terug naar het tuincentrum en geld terug vragen..."quote:
Foute plantjes bestaan nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:47 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Jewel, maar dan denk ik gewoon "Fout plantje, terug naar het tuincentrum en geld terug vragen..."
* Pandora73 is humorloze tut... denk ik
Niet-anonieme donor zoeken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef aeque het volgende:
Lol ik wil gewoon nog een kind. Verders niks
Het lijkt te heersen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:15 schreef MamsX het volgende:
Hou op zeg ik krijg rammelende eierstokken van jullie
Het werd tijd ook. daarbij ik liep op de toppen van m'n tenen, en qua humeur was ik echt bijna niet te genieten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:00 schreef Belana het volgende:
Bar, goed dat je je er aan houdt dat je broertje niet meer kan blijven, jullie hebben ook rust nodig
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:16 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Het lijkt te heersen...
Bijna nog erger dan de mexicaanse griep!
Ik wilde het nét komen zeggen.. Dolly Dot Ria is niet meer.. Veel te jong!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef Stout het volgende:
Nou... weer een 'popster' overleden... Ria Brieffies.....
oh zij zei zij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:25 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik wilde het nét komen zeggen.. Dolly Dot Ria is niet meer.. Veel te jong!
Klopt maar voelt toch anders.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:42 schreef MamsX het volgende:
Maar ook een stiefkind is als je de zorg draagt gewoon je kind!
Dat is dan erg lullig als iemand dat zegt. Aangezien jij er ook 24/7 voor zorgt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt maar voelt toch anders.
Krijg nog geregeld de opmerking "het is jouw kind niet" naar me hoofd.
Dat is ook een van de problemen, zodra ik thuis ben mag ik gelijk alles doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:54 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dat is dan erg lullig als iemand dat zegt. Aangezien jij er ook 24/7 voor zorgt.
ow wat naar en wat kunnen broer en zus toch verschillen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het werd tijd ook. daarbij ik liep op de toppen van m'n tenen, en qua humeur was ik echt bijna niet te genieten.
En nu ons kindje eraan zit te komen, zoek ik ook echt de rust op, en daar past broertje gewoon echt niet meer bij.
Al zal het zoiezo nog zware opgave worden, omdat het hem echt allemaal weinig intereseerd, en hij het maar normaal vind dat hij hier al die tijd kon "wonen"
maar een bedankje ofzo, hebben wij nog niet gehoord of gezien.
je klinkt geweldig happyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef Jelief het volgende:
Huup, LL en de rest:
Er staat her en der nog een doos, er moeten nog wat lampjes opgehangen worden en nog wat details zeg maar.
Emma vindt het heerlijk om buiten te spelen, is blij met haar grote kamer( mam, mijn kamer is wel héél groot) en Ruben gaat gewoon door zeg maar. Ik kom helemaal tot rust, het voelt alsof we met vakantie zijn.
elke keer als ik de trap afloop en naar de vloer kijk word ik blij, die is zooo mooi!
Ik zal nog wat schrijven in hoe gaat het met...
who the fuck is Ria brieffies?
Leuk!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef Jelief het volgende:
Huup, LL en de rest:
Er staat her en der nog een doos, er moeten nog wat lampjes opgehangen worden en nog wat details zeg maar.
Emma vindt het heerlijk om buiten te spelen, is blij met haar grote kamer( mam, mijn kamer is wel héél groot) en Ruben gaat gewoon door zeg maar. Ik kom helemaal tot rust, het voelt alsof we met vakantie zijn.
elke keer als ik de trap afloop en naar de vloer kijk word ik blij, die is zooo mooi!
Ik zal nog wat schrijven in hoe gaat het met...
who the fuck is Ria brieffies?
Sja als je half 5 wakker bent dan is dat wel heel erg vroeg. En een hele dag wakker houden dat schiet natuurlijk ook niet opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:09 schreef Belana het volgende:
lovelylady, ik heb heerlijk gesport, maar mijn Ezraatje is nog niet opgeknapt helaas, heeft slechts 3 kwartier geslapen en ik heb hem dus maar weer naar bed gebracht, hij is echt over vermoeid, maar hij ligt nu alleen maar te brullen. toch hou ik nog even vol...
Wat? Ik haal zijn post weg en dus haal ik ook jouw quote van die post weg...quote:
Oe lekker Fruitellaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, en nu trek ik me terug met mijn acht zeven rollen Fruitella die ik net wrsch beter niet had kunnen kopen bij het kruidvat.![]()
![]()
Oh, btw... meisjesmama's? Ik zou even wegblijven bij de V&D.
Ze hebben zulke enorm schattige dingen hangen in de nieuwe collectie voor dit najaar.
Superlieve mini-overgooiertje met een ballonrokje eraan enzo. Echt te snoepereig.
Ik zou erbijna gewoon uit koppigheid mijn kind er ook een aantrekken, maar dat gaat te ver he?
Ik heb mijn moeder aan het werk gezet. Nou heeft Seb ineens heel veel broekjes. Twee hele leuke met een Hawaii motiefjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Lastig he Estrys... Ik vond het echt tegenvallen.Ook al toen ik voor Sasha ging kijken een paar weken terug.
ik heb nog heel wat wasjes te gaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:56 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb alleen nog een witte was vol hydrofiele luiers, molton onderleggers, hydrofiele washandjes.
ow en nog een was waarin wat sokjes verwerkt zitten, maar die gaan samen met onze was
en er staat daarna nog een wasje op het programma, van de wandelwagen bekleding, even lekker opfrissen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder aan het werk gezet. Nou heeft Seb ineens heel veel broekjes. Twee hele leuke met een Hawaii motiefje
Hebben ze bij Goodmood geen leuke broekjes BE![]()
dat had je gister moeten zeggen.. Ik was in de Boogaard bij de V&D en er hingen zulke leuke dingen.. Ook afgeprijste dingen van Ducky Beau.. maar ik heb mijn hand op mijn knip weten te houde.. *geeft zichzelf schouderklopje*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, en nu trek ik me terug met mijn acht zeven rollen Fruitella die ik net wrsch beter niet had kunnen kopen bij het kruidvat.![]()
![]()
Oh, btw... meisjesmama's? Ik zou even wegblijven bij de V&D.
Ze hebben zulke enorm schattige dingen hangen in de nieuwe collectie voor dit najaar.
Superlieve mini-overgooiertje met een ballonrokje eraan enzo. Echt te snoepereig.
Ik zou erbijna gewoon uit koppigheid mijn kind er ook een aantrekken, maar dat gaat te ver he?
Höhe lichte oder so etwas?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:07 schreef Rewimo het volgende:
Huup, wat tof voor je vriend!![]()
Ik ga morgen naar de kapper. Haren zijn geverfd, mogen ze er morgen highlights in maken of zoHoe heten die dingen in het Duits
euh ik denk gewoon highlights ook? In het Nederlands is het ook highlights toch, geen hooglichten ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:07 schreef Rewimo het volgende:
Huup, wat tof voor je vriend!![]()
Ik ga morgen naar de kapper. Haren zijn geverfd, mogen ze er morgen highlights in maken of zoHoe heten die dingen in het Duits
ja maar duitsers doen ook aan nasynchroniseren he... die hebben overal een duits woord voorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh ik denk gewoon highlights ook? In het Nederlands is het ook highlights toch, geen hooglichten ofzo
En anders, je weet het he, Nederlanders in het buitenland. GEWOON HARD SCHREEUWEN DAN VERSTAAN ZE HET VAST BETER!![]()
![]()
Weet Linda het anders niet?
Bar thnx
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:45 schreef Belana het volgende:
[..]
ja maar duitsers doen ook aan nasynchroniseren he... die hebben overal een duits woord voor
Waarom vind ik dit nou zo moeilijk te geloven?quote:
Ja, dat leren ze je dan dus weer niet op die cursusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:29 schreef dutchie het volgende:
Höhe lichte oder so etwas?
Jij bent hier de import-Duitser hoor.
Dat frist zo lekker op!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:33 schreef E.T. het volgende:
Ik ga ff lekker op de veranda zitten.. het regent best hard nu, maar op de veranda is het zoooo lekker dan
Lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:33 schreef E.T. het volgende:
Ik ga ff lekker op de veranda zitten.. het regent best hard nu, maar op de veranda is het zoooo lekker dan
Dus:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:45 schreef Belana het volgende:
[..]
ja maar duitsers doen ook aan nasynchroniseren he... die hebben overal een duits woord voor
* noteertquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:24 schreef dutchie het volgende:
[..]
Dus:
HÖHE LICHTE!!!!
BITTE!!!
ANMACHEN!!!!
Flinstering?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Het is hier weer aardig droog na een paar fikse buien.
Ruikt heerlijk buiten
Hoe erg kan je je verheugen op iets wat nog ver weg is eigenlijk. In september gaan J. en ik een weekendje weg, zonder de kids (naar Breda) En ik heb er zo'n zin in. Er is dat weekend Breda Barst en onze "band" gaat daar spelen.
En nu zoek ik nog een leuk restaurantje in de buurt waar we lekker kunnen eten. Suggesties zijn welkom
@freecell: 8baans?
Tiel is hier aan de andere kant van het water, volgende keer even bellen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:46 schreef freecell het volgende:
Ja, LL, halve randstad door gereden, kom je wel een paar keer 8-baans tegen.
Verder vandaag Breda gezien, Hilversum, Tiel, Amersfoort en Gorkum ook. En nu zijn we (via de polder) weer terug in Groningen
Dank jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:46 schreef dutchie het volgende:
Hé Freecell, nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik las het van de week, leuk joh!
We kwamen ook al vlak langs Yppy (als in: minder dan een KM verderop) en ik tegen TARA: aaaaah?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Tiel is hier aan de andere kant van het water, volgende keer even bellen he
Wacht ff, andere kant water *piekert* We zijn door Dreumel gekomen, door Wamel en Beneden Leeuwen, das andere kant water toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Tiel is hier aan de andere kant van het water, volgende keer even bellen he
Je kan het haast beter bijna-op-bezoek-bij-fokkers-tour noemen.quote:
Potverdosie Tara!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef freecell het volgende:
[..]
We kwamen ook al vlak langs Yppy (als in: minder dan een KM verderop) en ik tegen TARA: aaaaah?
Maar hij roept dat we niet bij alle leuke mensen kunnen stoppen omdat we dan nergens meer komen uiteindelijk
Maar ik zal de volgende keer wel even roepen welke kant we ongeveer opgaan, we moeten toch érgens even uitrusten
Ik las dat je bij Egypteneinde bent geweest, meid dat is hier nog geen kilometer vandaan ook! Jammer dat ik dat niet vantevoren wist hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef freecell het volgende:
[..]
We kwamen ook al vlak langs Yppy (als in: minder dan een KM verderop) en ik tegen TARA: aaaaah?
Maar hij roept dat we niet bij alle leuke mensen kunnen stoppen omdat we dan nergens meer komen uiteindelijk
Maar ik zal de volgende keer wel even roepen welke kant we ongeveer opgaan, we moeten toch érgens even uitrusten
Oooh het was echt zo ongelofelijk super. En nou smst mijn man telkens updates. We (of beter gezegd ze) hebben onwijs goede zitplekken (gisteren hadden we veldplaatsen).Heel tof voor ze. Maar ik moet wel een traantje wegpinken, erg he?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:56 schreef Belana het volgende:
cattie, wat jammer dat je niet mee kon vanavond! dat is echt balen! maar ik kan me helemaal voorstellen dat Feetje voor gaat! Ik las een geweldige recensie van gisteravond!
Nee hoor, volkomen begrijpelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:03 schreef cattie het volgende:
[..]
Oooh het was echt zo ongelofelijk super. En nou smst mijn man telkens updates. We (of beter gezegd ze) hebben onwijs goede zitplekken (gisteren hadden we veldplaatsen).Heel tof voor ze. Maar ik moet wel een traantje wegpinken, erg he?
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee hoor, volkomen begrijpelijk![]()
dat je voor het een gekozen hebt en dat met plezier doet betekent nog niet dat je niet kan of mag balen dat je het ander toch moet laten.
Vind ik dan he
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:12 schreef huuphuup het volgende:
misschien kun je haar volgend jaar wel meenemen Cattie!
Kiektan
[ afbeelding ]
Als Gwyneth et kan dan is et vast macrobiotisch verantwoord enzo![]()
ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:14 schreef cattie het volgende:
[..]
![]()
Als ik dan nu zou doen, zou je niets meer van Fee's gezicht zien!
Nou... niet alleen jezelf. Het kind ook. Ik weet zeker dat mijn kinders een paar dagen van de leg zouden zijn geweest. Inclusief niet slapen en veel huilen. Dan láát je het wel, hoe flexibel je zelf ook bent.[/ouwewijvenmodus]quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat dacht ik aldaarom had k maar volgend jaar ervan gemaakt
Belana dat lijkt me eigk superleuk voor een kind. Waarom ook niet?
Kun je hem anders niet es meenemen naar zo'n openluchtfestival? Parkpop ofzo?
Ik "ken" ook iemand van een ander forum die met haar baby naar Sziget gaat, die heeft ook van die baby-headphones enzo. Het is ook maar net hoe flexibel je jezelf daarin opstelt natuurlijk.
Hee, dan waren jullie ook bijna bij ons!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef freecell het volgende:
Wacht ff, andere kant water *piekert* We zijn door Dreumel gekomen, door Wamel en Beneden Leeuwen, das andere kant water toch?
oh ja maar zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou... niet alleen jezelf. Het kind ook. Ik weet zeker dat mijn kinders een paar dagen van de leg zouden zijn geweest. Inclusief niet slapen en veel huilen. Dan láát je het wel, hoe flexibel je zelf ook bent.[/ouwewijvenmodus]
WB!!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef Stout het volgende:
ff testen of ik dr weer ben, manlief heeft alle wachtwoorden en zo geschoond
Oh en nu kan het makkelijk hoor. Maar toen ze baby waren? neuheu..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja maar zo bedoelde ik het niet hoorje moet zoiets niet doen als je weet dat je kind daar niet zo goed op reageert.
Maar ik bedoel meer dat ik soms hoor dat mensen dat ontzettend leuk lijkt, en voor het kind ook, maar dat ze het niet doen omdat ze concerten of festivals geen plek voor kinderen vinden zeg maar. Een meerdaags festival zou ik zelf misschien niet zo snel doen, maar wellicht dat een middag parkpop of bevrijdingsfestival wel erg leuk is om te doen met kindjes
ik kan nie wachtenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh en nu kan het makkelijk hoor. Maar toen ze baby waren? neuheu..![]()
Vanaf een jaar, toen ging het wel. Met bevrijdingsdag enzo. Leuk hoor.
als jullie nog eens zeeuws-vlaanderen aandoen, laat maar horen hoor, wie weet krijgen jullie beschuit met muisjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:46 schreef freecell het volgende:
Ja, LL, halve randstad door gereden, kom je wel een paar keer 8-baans tegen.
Verder vandaag Breda gezien, Hilversum, Tiel, Amersfoort en Gorkum ook. En nu zijn we (via de polder) weer terug in Groningen
Zag dat je in mijn oude woonplaatsen bent geweest (emmeloord en Leeuwarden )quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:36 schreef freecell het volgende:
Welke buien?Hier niks.
Zo leert een mens wel snel rijden zegVandaag weer minimaal 500 KM gereden op onze wereldreis... Waarvan gedeelten zandpad en gedeelten 8-baans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |