quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:24 schreef dutchie het volgende:
[..]
Dus:
HÖHE LICHTE!!!!
BITTE!!!
ANMACHEN!!!!
Flinstering?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Het is hier weer aardig droog na een paar fikse buien.
Ruikt heerlijk buiten
Hoe erg kan je je verheugen op iets wat nog ver weg is eigenlijk. In september gaan J. en ik een weekendje weg, zonder de kids (naar Breda) En ik heb er zo'n zin in. Er is dat weekend Breda Barst en onze "band" gaat daar spelen.
En nu zoek ik nog een leuk restaurantje in de buurt waar we lekker kunnen eten. Suggesties zijn welkom
@freecell: 8baans?
Tiel is hier aan de andere kant van het water, volgende keer even bellen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:46 schreef freecell het volgende:
Ja, LL, halve randstad door gereden, kom je wel een paar keer 8-baans tegen.
Verder vandaag Breda gezien, Hilversum, Tiel, Amersfoort en Gorkum ook. En nu zijn we (via de polder) weer terug in Groningen
Dank jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:46 schreef dutchie het volgende:
Hé Freecell, nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik las het van de week, leuk joh!
We kwamen ook al vlak langs Yppy (als in: minder dan een KM verderop) en ik tegen TARA: aaaaah?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Tiel is hier aan de andere kant van het water, volgende keer even bellen he
Wacht ff, andere kant water *piekert* We zijn door Dreumel gekomen, door Wamel en Beneden Leeuwen, das andere kant water toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Tiel is hier aan de andere kant van het water, volgende keer even bellen he
Je kan het haast beter bijna-op-bezoek-bij-fokkers-tour noemen.quote:
Potverdosie Tara!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef freecell het volgende:
[..]
We kwamen ook al vlak langs Yppy (als in: minder dan een KM verderop) en ik tegen TARA: aaaaah?
Maar hij roept dat we niet bij alle leuke mensen kunnen stoppen omdat we dan nergens meer komen uiteindelijk
Maar ik zal de volgende keer wel even roepen welke kant we ongeveer opgaan, we moeten toch érgens even uitrusten
Ik las dat je bij Egypteneinde bent geweest, meid dat is hier nog geen kilometer vandaan ook! Jammer dat ik dat niet vantevoren wist hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef freecell het volgende:
[..]
We kwamen ook al vlak langs Yppy (als in: minder dan een KM verderop) en ik tegen TARA: aaaaah?
Maar hij roept dat we niet bij alle leuke mensen kunnen stoppen omdat we dan nergens meer komen uiteindelijk
Maar ik zal de volgende keer wel even roepen welke kant we ongeveer opgaan, we moeten toch érgens even uitrusten
Oooh het was echt zo ongelofelijk super. En nou smst mijn man telkens updates. We (of beter gezegd ze) hebben onwijs goede zitplekken (gisteren hadden we veldplaatsen).Heel tof voor ze. Maar ik moet wel een traantje wegpinken, erg he?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:56 schreef Belana het volgende:
cattie, wat jammer dat je niet mee kon vanavond! dat is echt balen! maar ik kan me helemaal voorstellen dat Feetje voor gaat! Ik las een geweldige recensie van gisteravond!
Nee hoor, volkomen begrijpelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:03 schreef cattie het volgende:
[..]
Oooh het was echt zo ongelofelijk super. En nou smst mijn man telkens updates. We (of beter gezegd ze) hebben onwijs goede zitplekken (gisteren hadden we veldplaatsen).Heel tof voor ze. Maar ik moet wel een traantje wegpinken, erg he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |