quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:05 schreef Brighteyes het volgende:Zo, en nu trek ik me terug met mijn
acht zeven rollen Fruitella die ik net wrsch beter niet had kunnen kopen bij het kruidvat.

Oh, btw... meisjesmama's? Ik zou even wegblijven bij de V&D.
Ze hebben zulke enorm schattige dingen hangen in de nieuwe collectie voor dit najaar.
Superlieve mini-overgooiertje met een ballonrokje eraan enzo. Echt te snoepereig.
Ik zou erbijna gewoon uit koppigheid mijn kind er ook een aantrekken, maar dat gaat te ver he?

dat had je gister moeten zeggen.. Ik was in de Boogaard bij de V&D en er hingen zulke leuke dingen.. Ook afgeprijste dingen van Ducky Beau.. maar ik heb mijn hand op mijn knip weten te houde.. *geeft zichzelf schouderklopje*
Hmmppff krijg een factuur van de kramzorg voor eigen bijdrage.. alleen hebben ze te veel uren gerekend. .. 43 ipv 41. En tering, wat is die factuur hoog.. ¤ 176,00. Kan er ook nog wel bij..

Whaha wat een leuke foto van Sasha! En ze hebben idd bijna nergens kleine kleertjes. Ik was voor Tess opzoek naar broekjes maat 56 maar ze hebben ze bijna alleen maar met voetjes. heb uiteindelijk bij Prenatal 3 hele lieve/leuke broekjes gekocht.
Saffier, lekker geslapen?