Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:16 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Het lijkt te heersen...
Bijna nog erger dan de mexicaanse griep!
Ik wilde het nét komen zeggen.. Dolly Dot Ria is niet meer.. Veel te jong!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef Stout het volgende:
Nou... weer een 'popster' overleden... Ria Brieffies.....
oh zij zei zij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:25 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik wilde het nét komen zeggen.. Dolly Dot Ria is niet meer.. Veel te jong!
Klopt maar voelt toch anders.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:42 schreef MamsX het volgende:
Maar ook een stiefkind is als je de zorg draagt gewoon je kind!
Dat is dan erg lullig als iemand dat zegt. Aangezien jij er ook 24/7 voor zorgt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt maar voelt toch anders.
Krijg nog geregeld de opmerking "het is jouw kind niet" naar me hoofd.
Dat is ook een van de problemen, zodra ik thuis ben mag ik gelijk alles doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:54 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dat is dan erg lullig als iemand dat zegt. Aangezien jij er ook 24/7 voor zorgt.
ow wat naar en wat kunnen broer en zus toch verschillen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het werd tijd ook. daarbij ik liep op de toppen van m'n tenen, en qua humeur was ik echt bijna niet te genieten.
En nu ons kindje eraan zit te komen, zoek ik ook echt de rust op, en daar past broertje gewoon echt niet meer bij.
Al zal het zoiezo nog zware opgave worden, omdat het hem echt allemaal weinig intereseerd, en hij het maar normaal vind dat hij hier al die tijd kon "wonen"
maar een bedankje ofzo, hebben wij nog niet gehoord of gezien.
je klinkt geweldig happyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef Jelief het volgende:
Huup, LL en de rest:
Er staat her en der nog een doos, er moeten nog wat lampjes opgehangen worden en nog wat details zeg maar.
Emma vindt het heerlijk om buiten te spelen, is blij met haar grote kamer( mam, mijn kamer is wel héél groot) en Ruben gaat gewoon door zeg maar. Ik kom helemaal tot rust, het voelt alsof we met vakantie zijn.
elke keer als ik de trap afloop en naar de vloer kijk word ik blij, die is zooo mooi!
Ik zal nog wat schrijven in hoe gaat het met...
who the fuck is Ria brieffies?
Leuk!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef Jelief het volgende:
Huup, LL en de rest:
Er staat her en der nog een doos, er moeten nog wat lampjes opgehangen worden en nog wat details zeg maar.
Emma vindt het heerlijk om buiten te spelen, is blij met haar grote kamer( mam, mijn kamer is wel héél groot) en Ruben gaat gewoon door zeg maar. Ik kom helemaal tot rust, het voelt alsof we met vakantie zijn.
elke keer als ik de trap afloop en naar de vloer kijk word ik blij, die is zooo mooi!
Ik zal nog wat schrijven in hoe gaat het met...
who the fuck is Ria brieffies?
Sja als je half 5 wakker bent dan is dat wel heel erg vroeg. En een hele dag wakker houden dat schiet natuurlijk ook niet opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:09 schreef Belana het volgende:
lovelylady, ik heb heerlijk gesport, maar mijn Ezraatje is nog niet opgeknapt helaas, heeft slechts 3 kwartier geslapen en ik heb hem dus maar weer naar bed gebracht, hij is echt over vermoeid, maar hij ligt nu alleen maar te brullen. toch hou ik nog even vol...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |