Weet je wel hoe dat moet, of moeten we je dat ook nog uitleggen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ik wil gewoon nog een kind. Verders niks
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat moet, of moeten we je dat ook nog uitleggen?
hoi?quote:
Jewel, maar dan denk ik gewoon "Fout plantje, terug naar het tuincentrum en geld terug vragen..."quote:
Foute plantjes bestaan nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:47 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Jewel, maar dan denk ik gewoon "Fout plantje, terug naar het tuincentrum en geld terug vragen..."
* Pandora73 is humorloze tut... denk ik
Niet-anonieme donor zoeken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef aeque het volgende:
Lol ik wil gewoon nog een kind. Verders niks
Het lijkt te heersen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:15 schreef MamsX het volgende:
Hou op zeg ik krijg rammelende eierstokken van jullie
Het werd tijd ook. daarbij ik liep op de toppen van m'n tenen, en qua humeur was ik echt bijna niet te genieten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:00 schreef Belana het volgende:
Bar, goed dat je je er aan houdt dat je broertje niet meer kan blijven, jullie hebben ook rust nodig
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:16 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Het lijkt te heersen...
Bijna nog erger dan de mexicaanse griep!
Ik wilde het nét komen zeggen.. Dolly Dot Ria is niet meer.. Veel te jong!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef Stout het volgende:
Nou... weer een 'popster' overleden... Ria Brieffies.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |