Het staat in OUD he?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:51 schreef Armageddon het volgende:
Is het een lekker ding die vriendin van je? Dan geef ik me hierbij op.
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:51 schreef Armageddon het volgende:
Is het een lekker ding die vriendin van je? Dan geef ik me hierbij op.
Jammer.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar ik ben in de eerste plaats op zoek naar advies/ervaringen/informatie.. dit is geen oproep aan Fok!-ers om massaal hun zaad te doneren
Ten eerste : Het zijn serieuze reacties.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Het staat in OUD he?![]()
Liever serieuse reacties heren want dit soort reacties worden vanaf nu verwijderd.
1: Bedankt voor de correctiequote:Op maandag 20 juli 2009 11:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ten eerste : Het zijn serieuze reacties.
Ten tweede : Armageddon heeft bewezen vruchtbaar te zijn dus waarom jij zijn reactie in twijfel trekt is mij een raadsel.
Volgens mij klopt het dat donoren niet meer anoniem zijn, maar dat tweede weet ik niet zeker.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:08 schreef Deetch het volgende:
sperma donoren zijn toch sowieso niet meer anoniem? Ik weet alleen niet of ze daarvoor in aanmerking komt aangezien ze single is.
Of je ze eventueel later op kunt zoeken weet ik niet precies, maar van wat ik begrijp weet je van tevoren iig niet echt waar je kind vandaan gaat komen, wat voor een genen er inzitten..quote:Op maandag 20 juli 2009 12:08 schreef Deetch het volgende:
sperma donoren zijn toch sowieso niet meer anoniem? Ik weet alleen niet of ze daarvoor in aanmerking komt aangezien ze single is.
Kan ze niet beter een goudvis nemen?! En ja, dit is serieus! Want WTF ben je mee bezig, als je "geen tijd hebt voor een partner", maar wel een kind wilt uitpoepen? Wat denkt ze dat zo'n kind aan aandacht kost? 's Ochtends naar de opvang, 's avonds een oppas of zo?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:48 schreef Maartel het volgende:
Een partner zoeken zou natuurlijk een mooie oplossing zijn, maar ze heeft ws niet erg veel tijd, en heeft ook geen zin om bij een eerste date al te hoeven te vragen of de man in kwestie haar binnen enkele maanden aan een kind kan helpen.
Oja zo kan je het ook lezenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:27 schreef hestria het volgende:
TS bedoelde dat vriendin qwa vruchtbaarheid niet veel tijd meer heeft om een uitgebreide relatie aan te gaan.
Ze heeft wel tijd voor een partner in haar leven, alleen qua biologische klok echt te horen gekregen dat ze uiterlijk nog een jaar in staat zal zijn om zelf een kind te baren. Er zijn ook zat mensen in haar omgeving zijn die zeggen 'wacht nou maar af, wieweet loop je over 2 weken de liefde van je leven tegen het lijf', maar zelfs als dat het geval zou zijn dan begin je doorgaans in een relatie ook niet gelijk na een paar weken aan kinderen..quote:Op maandag 20 juli 2009 12:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Kan ze niet beter een goudvis nemen?! En ja, dit is serieus! Want WTF ben je mee bezig, als je "geen tijd hebt voor een partner", maar wel een kind wilt uitpoepen? Wat denkt ze dat zo'n kind aan aandacht kost? 's Ochtends naar de opvang, 's avonds een oppas of zo?![]()
Jep, ze maakt het zichzelf ook niet heel makkelijk, vrees ik..quote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef MamsX het volgende:
Ja maar een donor die echt betrokken wil zijn lijkt mij wel moeilijk om te vinden.
In het kort: nee.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Linda2205 het volgende:
Er staat toch niet betrokken? Gewoon iemand waarvan ze later tegen het kindje mag zeggen; dit is je papa, als je vragen hebt, kan je erbij terrecht
Maar is het niks voor jou dan Maartel? En verder weet ik ook niet waar ze het beste zich kan informeren ofzo
Ja, dat zei ik ook.. en we gaan ook gewoon vooral veel als vrienden met elkaar om.. had in eerste instantie niet zo'n zin om heel erg uit te wijden over wie het ging, mochten hier bekenden van haar/mij rondlopenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat is wel het beste argument jaIk dacht dat het een vriendin van je was, sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |