Jij hebt er zeker 9611?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
Ja, of dat het vriendenaantal tussen haakjes achter de naam van de persoon staat. Wat wil je ermee bewijzen?
We kunnen alleen hopen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:21 schreef Bob-B het volgende:
Jij gaat voor een hoop vermaak zorgen tot je gebanned wordt schat ik....
Dan kunnen ze beter gaan werken zodat ze ook dure kleren met grote merknamen er op kunnen kopen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:25 schreef Biels het volgende:
Paupers zonder dure kleren. Blijf dan lekker weg van hyves.
Misschien heb ik wel allemaal dure gitaarmerken op mn hyves..quote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef Druktemaker het volgende:
TS kan geen 'dure' merken betalen, en gaat nu klagen op een gitaarforum.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:28 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel allemaal dure gitaarmerken op mn hyves..
quote:
Goed punt. De coole kinderen hebben helemaal geen hyves. Dat kan je zien aan de nonchalante houding en het kauwen op een sprietje.quote:
Is het hard, het systeem?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:39 schreef IJsblock het volgende:
Mijn merken: Schultenbrau, Lidl, Aldi, Gino Santi, Quick Shoes, SBS6, Dacia, Frisia, DSB, Scapino.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je er de hele dag uitziet als een wandelende reclamezuil, kan een plaatje op internet er ook nog wel bij
Jammer dat ze allemaal van die artistieke scheve zwart-wit foto's hebbenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:39 schreef Druktemaker het volgende:
En om meisjes onder de 16 jaar te zoeken -> afspreken voor een geile date.
HAHA DAT IS LEUKquote:Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
Whehehe op mijn taakbalk onderin het scherm staat er ''My bra....'' als ik dit topic minimaliseer![]()
![]()
LOL WAT EEN LEUKE GRAP!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
Whehehe op mijn taakbalk onderin het scherm staat er ''My bra....'' als ik dit topic minimaliseer![]()
![]()
Je zou ze niet doen vanwege een scheve zwart-wit foto/quote:Op maandag 20 juli 2009 18:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal van die artistieke scheve zwart-wit foto's hebben
Ik weet niet of ik ze zou doen vanwege een scheve zwart-wit foto, meestal verbergen ze zo hun dikheidquote:Op maandag 20 juli 2009 18:29 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Je zou ze niet doen vanwege een scheve zwart-wit foto/
Ik dacht dat het een getransformeerde hagedis was.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Goed punt. De coole kinderen hebben helemaal geen hyves. Dat kan je zien aan de nonchalante houding en het kauwen op een sprietje..
Thanks voor je respectquote:Op maandag 20 juli 2009 19:38 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hier nou opeens hun merken gaan copypasten om keihard respect te innen
wie bEn JiJ eN wAarOm voeG jjje me tOe?quote:
Dat enquote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef B.E.D het volgende:
[..]
wie bEn JiJ eN wAarOm voeG jjje me tOe?
Ik had dit niet beter kunnen verwoorden.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:15 schreef Nachtraaf het volgende:
Watvoor consumer maatschappij leven we als de populairste profiel-site van dit land een van de aller eerste dingen die je ziet op zo'n profiel ziet; watvoor merken iemand leuk vind?
Werkelijk, merken? Hoezo kiezen zoveel mensen om een uithangbord te zijn voor multinationals?
Dit leidt tot Idiocracy.
Nog een klacht, fuck hippies en altos. Dom kutvolk wat nog zo hardcore de hoer is van waar ze oppositie van zijn.
Heb jij ook geen hyves?quote:
Natuurlijk heb ik geen hyves.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:56 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Heb jij ook geen hyves?
Hebben we weer iets gemeen
Ik heb geen hyves maar wordt nog wel serieus genomen, naja voorzover je mij serieus kan nemen danquote:Op maandag 20 juli 2009 21:57 schreef Gehannes het volgende:
Wordt je tegenwoordig eigenlijk nog wel serieus genomen zonder Hyves? Volgens mij gaat het echt de kant op dat als je geen hyves hebt je ook vriendloos geacht wordt. Wel een zorgwekkende ontwikkeling eigenlijk.
een appel op zijn tijd is erg lekker jaquote:
The Big Apple.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
een appel op zijn tijd is erg lekker ja![]()
Hyves gebruikersquote:
of een geboren leugenaar bentquote:Op maandag 20 juli 2009 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb allemaal dure ''brands'' op m'n hyves, zo kunnen mensen zien dat ik welvarend ben.
ja maar dan valt er toch ook niks te vergaren?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Hyves is toch ideaal om wat info over mensen te vergaren. Over mezelf pleur ik zo weinig mogelijk erop.
Dan maar geen vrienden.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:57 schreef Gehannes het volgende:
Wordt je tegenwoordig eigenlijk nog wel serieus genomen zonder Hyves? Volgens mij gaat het echt de kant op dat als je geen hyves hebt je ook vriendloos geacht wordt. Wel een zorgwekkende ontwikkeling eigenlijk.
Van mij hoeft ook niemand iets te wetenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:21 schreef B.E.D het volgende:
[..]
ja maar dan valt er toch ook niks te vergaren?
Ja, die kant gaat het wel op denk ik. Het maakt dezelfde ontwikkeling door als de mobiele telefoon. Wie tegenwoordig geen mobiele telefoon heeft staat buiten de maatschappij. Zo zal dat ook met Hyves gaan. Maar dat is in principe nooit anders geweest. Hetzelfde geldt naast de mobiele telefoon ook voor de televisie, de auto, de vaste telefoon, op vakantie gaan etc.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:57 schreef Gehannes het volgende:
Wordt je tegenwoordig eigenlijk nog wel serieus genomen zonder Hyves? Volgens mij gaat het echt de kant op dat als je geen hyves hebt je ook vriendloos geacht wordt. Wel een zorgwekkende ontwikkeling eigenlijk.
nou die Edward was dus gewoon slim. Als een beroemdheid wat aanprijst hoef je het niet te kopen. En als hij grote PR stunts maakt voro producten ben je nog steeds niet verplicht het te kopen. Het was niet zo dat hij met een shotgun op mensen af kwamen en zei koop dit en dit...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:24 schreef Salvad0R het volgende:
Er was ooit een man, vooral actief in de 20e eeuw op het gebied van media. Zijn naam was Edward Bernays en hij had als doel om mensen te veranderen van natuurlijke individuen tot consumenten.
Dit lukte hem door "persoonlijkheid" aan merken te koppelen, iets wat nooit eerder gedaan was. Waar mensen voorheen alleen geld uitgaven aan noodzakelijkheden, speelde hij het klaar om door middel van reclame (propaganda) mensen te verleiden goederen te kopen die zij niet werkelijk nodig hadden, maar die hun zelfexpressie een bepaald aanzien zouden geven.
Hij heeft baan gemaakt voor de consumptieve verbuiksamenleving waar wij deel van uitmaken, waarin mensen hun waarde en persoonlijkheid niet meer laten afhangen van ideeën, maar van merken en voorwerpen waar men geen reet aan heeft.
Als je het over degradatie van de mensheid hebt, die man was de pro. Tevens neefje van Freud, maar dat terzijde.
Je bent inderdaad niet verplicht en niemand verplicht je, maar dan ga je uit van de traditionele economische benadering van menselijk gedrag. Die benadering is echter nogal naïef, daar zij veronderstelt dat de mens een volkomen rationeel wezen is. Die assumptie is natuurlijk prachtig bruikbaar voor het ontwikkelen van elegante theoretische modellen, maar de werkelijkheid is nu eenmaal wat minder zwart/wit. De werkelijkheid is namelijk dat mensen vooral ook emotioneel zijn. Emotie overstemt bij de meeste mensen de ratio. Mensen laten zich eenvoudig beïnvloeden en manipuleren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:10 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
nou die Edward was dus gewoon slim. Als een beroemdheid wat aanprijst hoef je het niet te kopen. En als hij grote PR stunts maakt voro producten ben je nog steeds niet verplicht het te kopen. Het was niet zo dat hij met een shotgun op mensen af kwamen en zei koop dit en dit...
Kijk mij eens vaak met het vliegtuig gaanquote:Op maandag 20 juli 2009 19:16 schreef JuiceJuice het volgende:
Mijn merken: Albert Heijn, Burger King, Delta Air Lines, dieforit, Esprit, Fortis, Hertog Jan, Hugo Boss, KPN, L'oreal, Lays, Lolita Lempicka, Mexx, Nintendo, Nokia, Schiphol Amsterdam, Vodafone, Zara
Dit zijn de merken van mij
quote:
Hmm, interresant, zal er even verder op in lezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:24 schreef Salvad0R het volgende:
Er was ooit een man, vooral actief in de 20e eeuw op het gebied van media. Zijn naam was Edward Bernays en hij had als doel om mensen te veranderen van natuurlijke individuen tot consumenten.
Dit lukte hem door "persoonlijkheid" aan merken te koppelen, iets wat nooit eerder gedaan was. Waar mensen voorheen alleen geld uitgaven aan noodzakelijkheden, speelde hij het klaar om door middel van reclame (propaganda) mensen te verleiden goederen te kopen die zij niet werkelijk nodig hadden, maar die hun zelfexpressie een bepaald aanzien zouden geven.
Hij heeft baan gemaakt voor de consumptieve verbuiksamenleving waar wij deel van uitmaken, waarin mensen hun waarde en persoonlijkheid niet meer laten afhangen van ideeën, maar van merken en voorwerpen waar men geen reet aan heeft.
Als je het over degradatie van de mensheid hebt, die man was de pro. Tevens neefje van Freud, maar dat terzijde.
Bij mij: My bran. Maar ik heb dan ook HDquote:Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
Whehehe op mijn taakbalk onderin het scherm staat er ''My bra....'' als ik dit topic minimaliseer![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |