Jij hebt er zeker 9611?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
Ja, of dat het vriendenaantal tussen haakjes achter de naam van de persoon staat. Wat wil je ermee bewijzen?
We kunnen alleen hopen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:21 schreef Bob-B het volgende:
Jij gaat voor een hoop vermaak zorgen tot je gebanned wordt schat ik....
Dan kunnen ze beter gaan werken zodat ze ook dure kleren met grote merknamen er op kunnen kopen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:25 schreef Biels het volgende:
Paupers zonder dure kleren. Blijf dan lekker weg van hyves.
Misschien heb ik wel allemaal dure gitaarmerken op mn hyves..quote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef Druktemaker het volgende:
TS kan geen 'dure' merken betalen, en gaat nu klagen op een gitaarforum.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:28 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel allemaal dure gitaarmerken op mn hyves..
quote:
Goed punt. De coole kinderen hebben helemaal geen hyves. Dat kan je zien aan de nonchalante houding en het kauwen op een sprietje.quote:
Is het hard, het systeem?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:39 schreef IJsblock het volgende:
Mijn merken: Schultenbrau, Lidl, Aldi, Gino Santi, Quick Shoes, SBS6, Dacia, Frisia, DSB, Scapino.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je er de hele dag uitziet als een wandelende reclamezuil, kan een plaatje op internet er ook nog wel bij
Jammer dat ze allemaal van die artistieke scheve zwart-wit foto's hebbenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:39 schreef Druktemaker het volgende:
En om meisjes onder de 16 jaar te zoeken -> afspreken voor een geile date.
HAHA DAT IS LEUKquote:Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
Whehehe op mijn taakbalk onderin het scherm staat er ''My bra....'' als ik dit topic minimaliseer![]()
![]()
LOL WAT EEN LEUKE GRAP!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
Whehehe op mijn taakbalk onderin het scherm staat er ''My bra....'' als ik dit topic minimaliseer![]()
![]()
Je zou ze niet doen vanwege een scheve zwart-wit foto/quote:Op maandag 20 juli 2009 18:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal van die artistieke scheve zwart-wit foto's hebben
Ik weet niet of ik ze zou doen vanwege een scheve zwart-wit foto, meestal verbergen ze zo hun dikheidquote:Op maandag 20 juli 2009 18:29 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Je zou ze niet doen vanwege een scheve zwart-wit foto/
Ik dacht dat het een getransformeerde hagedis was.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Goed punt. De coole kinderen hebben helemaal geen hyves. Dat kan je zien aan de nonchalante houding en het kauwen op een sprietje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |