Goed punt. De coole kinderen hebben helemaal geen hyves. Dat kan je zien aan de nonchalante houding en het kauwen op een sprietje.quote:
Is het hard, het systeem?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:39 schreef IJsblock het volgende:
Mijn merken: Schultenbrau, Lidl, Aldi, Gino Santi, Quick Shoes, SBS6, Dacia, Frisia, DSB, Scapino.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je er de hele dag uitziet als een wandelende reclamezuil, kan een plaatje op internet er ook nog wel bij
Jammer dat ze allemaal van die artistieke scheve zwart-wit foto's hebbenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:39 schreef Druktemaker het volgende:
En om meisjes onder de 16 jaar te zoeken -> afspreken voor een geile date.
HAHA DAT IS LEUKquote:Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
Whehehe op mijn taakbalk onderin het scherm staat er ''My bra....'' als ik dit topic minimaliseer![]()
![]()
LOL WAT EEN LEUKE GRAP!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
Whehehe op mijn taakbalk onderin het scherm staat er ''My bra....'' als ik dit topic minimaliseer![]()
![]()
Je zou ze niet doen vanwege een scheve zwart-wit foto/quote:Op maandag 20 juli 2009 18:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal van die artistieke scheve zwart-wit foto's hebben
Ik weet niet of ik ze zou doen vanwege een scheve zwart-wit foto, meestal verbergen ze zo hun dikheidquote:Op maandag 20 juli 2009 18:29 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Je zou ze niet doen vanwege een scheve zwart-wit foto/
Ik dacht dat het een getransformeerde hagedis was.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Goed punt. De coole kinderen hebben helemaal geen hyves. Dat kan je zien aan de nonchalante houding en het kauwen op een sprietje..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |