quote:Op maandag 20 juli 2009 17:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je er de hele dag uitziet als een wandelende reclamezuil, kan een plaatje op internet er ook nog wel bij
Jammer dat ze allemaal van die artistieke scheve zwart-wit foto's hebbenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:39 schreef Druktemaker het volgende:
En om meisjes onder de 16 jaar te zoeken -> afspreken voor een geile date.
HAHA DAT IS LEUKquote:Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
Whehehe op mijn taakbalk onderin het scherm staat er ''My bra....'' als ik dit topic minimaliseer![]()
![]()
LOL WAT EEN LEUKE GRAP!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
Whehehe op mijn taakbalk onderin het scherm staat er ''My bra....'' als ik dit topic minimaliseer![]()
![]()
Je zou ze niet doen vanwege een scheve zwart-wit foto/quote:Op maandag 20 juli 2009 18:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal van die artistieke scheve zwart-wit foto's hebben
Ik weet niet of ik ze zou doen vanwege een scheve zwart-wit foto, meestal verbergen ze zo hun dikheidquote:Op maandag 20 juli 2009 18:29 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Je zou ze niet doen vanwege een scheve zwart-wit foto/
Ik dacht dat het een getransformeerde hagedis was.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Goed punt. De coole kinderen hebben helemaal geen hyves. Dat kan je zien aan de nonchalante houding en het kauwen op een sprietje..
Thanks voor je respectquote:Op maandag 20 juli 2009 19:38 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hier nou opeens hun merken gaan copypasten om keihard respect te innen
wie bEn JiJ eN wAarOm voeG jjje me tOe?quote:
Dat enquote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef B.E.D het volgende:
[..]
wie bEn JiJ eN wAarOm voeG jjje me tOe?
Ik had dit niet beter kunnen verwoorden.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:15 schreef Nachtraaf het volgende:
Watvoor consumer maatschappij leven we als de populairste profiel-site van dit land een van de aller eerste dingen die je ziet op zo'n profiel ziet; watvoor merken iemand leuk vind?
Werkelijk, merken? Hoezo kiezen zoveel mensen om een uithangbord te zijn voor multinationals?
Dit leidt tot Idiocracy.
Nog een klacht, fuck hippies en altos. Dom kutvolk wat nog zo hardcore de hoer is van waar ze oppositie van zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |