abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 23:45:35 #76
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71166254
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:46 schreef Adidah het volgende:
Hyves haters .
Maar het is wel de site die er mede voor gezorgd heeft dat Nederland naar de vaantjes gaat.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:05:47 #77
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71168029
Hyves is toch ideaal om wat info over mensen te vergaren. Over mezelf pleur ik zo weinig mogelijk erop.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:21:38 #78
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_71168210
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Hyves is toch ideaal om wat info over mensen te vergaren. Over mezelf pleur ik zo weinig mogelijk erop.
ja maar dan valt er toch ook niks te vergaren?
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:37:54 #79
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_71168389
Mensen met bijvoorbeeld KLM als merk.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 03:58:12 #80
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_71169403
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:37 schreef EvanStone het volgende:
Mensen met bijvoorbeeld KLM als merk.
Wat is er op tegen?
pi_71169459
Mensen die Hyves in het Engels gebruiken !
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_71169480
Er was ooit een man, vooral actief in de 20e eeuw op het gebied van media. Zijn naam was Edward Bernays en hij had als doel om mensen te veranderen van natuurlijke individuen tot consumenten.
Dit lukte hem door "persoonlijkheid" aan merken te koppelen, iets wat nooit eerder gedaan was. Waar mensen voorheen alleen geld uitgaven aan noodzakelijkheden, speelde hij het klaar om door middel van reclame (propaganda) mensen te verleiden goederen te kopen die zij niet werkelijk nodig hadden, maar die hun zelfexpressie een bepaald aanzien zouden geven.

Hij heeft baan gemaakt voor de consumptieve verbuiksamenleving waar wij deel van uitmaken, waarin mensen hun waarde en persoonlijkheid niet meer laten afhangen van ideeën, maar van merken en voorwerpen waar men geen reet aan heeft.
Als je het over degradatie van de mensheid hebt, die man was de pro. Tevens neefje van Freud, maar dat terzijde.
pi_71169502
Iedereen die hier enthousiast merken heeft lopen spammen, wees gerust. Je kan er niets aan doen dat je slachtoffer bent van manipulatie waarvan je in eerste instantie al geen flauw benul hebt.

Ga je maar een tijdje schamen, google de naam van die fucker uit mijn vorige post hier, en lees je in.

Of je hebt skijt, rusht de eerste de beste Slavenkorf® voor de nieuwste iPruts® en leeft je leven met oogkleppen op, hopend dat je niet van de zijkant wordt aangereden. Oh wacht. Te laat.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 07:30:53 #84
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71169773
quote:
Op maandag 20 juli 2009 21:57 schreef Gehannes het volgende:
Wordt je tegenwoordig eigenlijk nog wel serieus genomen zonder Hyves? Volgens mij gaat het echt de kant op dat als je geen hyves hebt je ook vriendloos geacht wordt. Wel een zorgwekkende ontwikkeling eigenlijk.
Dan maar geen vrienden.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_71170169
hyves
Facebook
It's not who stands before you, it's who stands beside you
Well the last plane outta Sydney 's almost gone, whooooh, yeah
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:43:48 #86
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71170370
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:21 schreef B.E.D het volgende:

[..]

ja maar dan valt er toch ook niks te vergaren?
Van mij hoeft ook niemand iets te weten
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:53:36 #87
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_71170484
quote:
Op maandag 20 juli 2009 21:57 schreef Gehannes het volgende:
Wordt je tegenwoordig eigenlijk nog wel serieus genomen zonder Hyves? Volgens mij gaat het echt de kant op dat als je geen hyves hebt je ook vriendloos geacht wordt. Wel een zorgwekkende ontwikkeling eigenlijk.
Ja, die kant gaat het wel op denk ik. Het maakt dezelfde ontwikkeling door als de mobiele telefoon. Wie tegenwoordig geen mobiele telefoon heeft staat buiten de maatschappij. Zo zal dat ook met Hyves gaan. Maar dat is in principe nooit anders geweest. Hetzelfde geldt naast de mobiele telefoon ook voor de televisie, de auto, de vaste telefoon, op vakantie gaan etc.

De mijn merken van Hyves is een directe weerspiegeling van waar de moderne westerse samenleving voor staat, het consumentisme. Het wezen van het individu wordt uitgedrukt in merken. Wie ben je? Wat ben je? Wat wil je? De merken geven de antwoorden. Sommigen vinden het een verrijking, ik vind het verarming.

[ Bericht 6% gewijzigd door servus_universitas op 21-07-2009 09:07:04 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:50:20 #88
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71171377
Mensen met Prada Gucci Louis Vuitton in hun naam, het enige wat ze ervan hebben is een nep petje en misschien een parfum.

Stoer hoor

Een Gucci/Prada trui of broek zullen ze niet hebben want dat is te duur natuurlijk.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71171878
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 04:24 schreef Salvad0R het volgende:
Er was ooit een man, vooral actief in de 20e eeuw op het gebied van media. Zijn naam was Edward Bernays en hij had als doel om mensen te veranderen van natuurlijke individuen tot consumenten.
Dit lukte hem door "persoonlijkheid" aan merken te koppelen, iets wat nooit eerder gedaan was. Waar mensen voorheen alleen geld uitgaven aan noodzakelijkheden, speelde hij het klaar om door middel van reclame (propaganda) mensen te verleiden goederen te kopen die zij niet werkelijk nodig hadden, maar die hun zelfexpressie een bepaald aanzien zouden geven.

Hij heeft baan gemaakt voor de consumptieve verbuiksamenleving waar wij deel van uitmaken, waarin mensen hun waarde en persoonlijkheid niet meer laten afhangen van ideeën, maar van merken en voorwerpen waar men geen reet aan heeft.
Als je het over degradatie van de mensheid hebt, die man was de pro. Tevens neefje van Freud, maar dat terzijde.
nou die Edward was dus gewoon slim. Als een beroemdheid wat aanprijst hoef je het niet te kopen. En als hij grote PR stunts maakt voro producten ben je nog steeds niet verplicht het te kopen. Het was niet zo dat hij met een shotgun op mensen af kwamen en zei koop dit en dit...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:29:47 #90
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_71172357
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:10 schreef wakajawaka het volgende:

[..]

nou die Edward was dus gewoon slim. Als een beroemdheid wat aanprijst hoef je het niet te kopen. En als hij grote PR stunts maakt voro producten ben je nog steeds niet verplicht het te kopen. Het was niet zo dat hij met een shotgun op mensen af kwamen en zei koop dit en dit...
Je bent inderdaad niet verplicht en niemand verplicht je, maar dan ga je uit van de traditionele economische benadering van menselijk gedrag. Die benadering is echter nogal naïef, daar zij veronderstelt dat de mens een volkomen rationeel wezen is. Die assumptie is natuurlijk prachtig bruikbaar voor het ontwikkelen van elegante theoretische modellen, maar de werkelijkheid is nu eenmaal wat minder zwart/wit. De werkelijkheid is namelijk dat mensen vooral ook emotioneel zijn. Emotie overstemt bij de meeste mensen de ratio. Mensen laten zich eenvoudig beïnvloeden en manipuleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door servus_universitas op 21-07-2009 10:39:48 ]
pi_71172460
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:16 schreef JuiceJuice het volgende:
Mijn merken: Albert Heijn, Burger King, Delta Air Lines, dieforit, Esprit, Fortis, Hertog Jan, Hugo Boss, KPN, L'oreal, Lays, Lolita Lempicka, Mexx, Nintendo, Nokia, Schiphol Amsterdam, Vodafone, Zara

Dit zijn de merken van mij
Kijk mij eens vaak met het vliegtuig gaan
pi_71173118
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 08:26 schreef aussieaussie het volgende:
hyves
Facebook
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_71174209
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 04:24 schreef Salvad0R het volgende:

Hmm, interresant, zal er even verder op in lezen.
pi_71175456
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
Whehehe op mijn taakbalk onderin het scherm staat er ''My bra....'' als ik dit topic minimaliseer
Bij mij: My bran. Maar ik heb dan ook HD
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')