Ja ik kwam er via de frontpage!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kwam je hier via het fp-bericht?
Even kijken of het mísschien al vruchten afwerpt.
Woewie,quote:Op zondag 19 juli 2009 12:36 schreef TripleQ het volgende:
[..]
Ja ik kwam er via de frontpage!
Zoveel ben ik niet op het forum te vinden...Maar wilde hiervoor een uitzondering maken;)
Hij's wel dik.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Het resultaat van de allereerste asiel actie, toen 7 jaar oud en verzopen door de vorige eigenaar. Nu (9 jaar oud) een kat op stand met een gebruiksaanwijzing maar ik heb nog nooit zo'n lieve kat gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opzich best een goed idee, denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:44 schreef dddour het volgende:
kunnen jullie geen paypal rekening openen?
Als daar animo voor is, wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:44 schreef dddour het volgende:
We hebben er 3 jaar terug al een speciale rekening voor geopend waar we ook voor betaald hebben.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:44 schreef dddour het volgende:
Maar paypal, is gratis. En kan gewoon gekoppeld worden aan de rekening.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben er 3 jaar terug al een speciale rekening voor geopend waar we ook voor betaald hebben.
Dus deze blijven we ook maar gebruiken![]()
Maar met internetbankieren gaat het ook makkelijk en snel hoor
Ik vind het prima...ik snap er alleen niet zoveel vanquote:Op zondag 19 juli 2009 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar paypal, is gratis. En kan gewoon gekoppeld worden aan de rekening.
Volgens MM is dat handiger omdat als er mensen vanuit het buitenland willen storten, dan is paypal handiger.
En het kan een stukje meer vertrouwen geven.
Ik vind het geen slecht idee. ElisaB had het met haar voetenactie ook
Je bedoelt een linkje in je sig?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:50 schreef draculettetje het volgende:
Ha hier zijn jullie!
en jullie zijn gewoon groen!
dat staat leuk!
en wil iemand me nog eens uitleggen hoe ik
A zo'n linkje onderaan maak
B zo'n user icon ook al weer doe
Onderstaande link kopieeren in je profiel bij webicon.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:50 schreef draculettetje het volgende:
Ha hier zijn jullie!
en jullie zijn gewoon groen!
dat staat leuk!
en wil iemand me nog eens uitleggen hoe ik
A zo'n linkje onderaan maak
B zo'n user icon ook al weer doe
ah okequote:Op zondag 19 juli 2009 12:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je bedoelt een linkje in je sig?
[url= *link* ] *tekst* [/url]
En dan allemaal aan elkaar.
Ja, als er een nieuw topic is.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah oke
en dan steeds aanpassen toch?!
Idd, en paypal is binnen 5 min aagemaaktquote:Op zondag 19 juli 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Hmmzzzz...dat Paypallgedoe is mss nog niet eens zo'n gek idee idd.
Vanaaf ff met Greys overleggen, aangezien het rekeningnummer gekoppeld is aan haar prive-rekening.
Mooi op tijdquote:
ja elisa!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi op tijd![]()
Elisa, hebben ze al teruggebeld?
Nee, nog niet (if so, dan zijn jullie de eersten om het te vernemen). Ik wacht nog even af; ze hebben het vást drukquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:06 schreef styliste het volgende:
Ik wil wel een pakket B doen!
Bedankt names de dieren en ons!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:06 schreef styliste het volgende:
Ik wil wel een pakket B doen!
Da's vast waar....quote:Op zondag 19 juli 2009 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, nog niet (if so, dan zijn jullie de eersten om het te vernemen). Ik wacht nog even af; ze hebben het vást druk
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:14 schreef danielluh het volgende:
Ik wil graag pakket B doneren
Werk zelf bij de dierenambulance en weet hoe belangrijkj dit is voor de dieren, maar ook voor de medewerkers.
Zelf heb ik 3 oudere katten van het asiel, liefst neem ik ze allemaal mee, maar de oudere zullen minder snel geplaatst worden.
Super aktie
Psssst, ik ga er maar van uit dat je de centjes echiewaar hebt overgemaakt, dus tagjes zijn aangevraagdquote:Op zondag 19 juli 2009 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh men, ik moet niet teveel verhalen van de dieren in dat tehuis lezen...
Jij ben snel!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mooi werk doe jij![]()
Wil je mail of PM?
Ze heeft inmiddels ook al mailquote:
Spannuuuuuuuund! Ja hoor, zijn gisteren overgemaakt. Ik weet niet hoe lang dat duurt van Rabo naar post, maar het is 2009, dus ik ga eik uit van morgen?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Psssst, ik ga er maar van uit dat je de centjes echiewaar hebt overgemaakt, dus tagjes zijn aangevraagd
Ooooh, dat doen we zekerquote:Op zondag 19 juli 2009 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Spannuuuuuuuund! Ja hoor, zijn gisteren overgemaakt. Ik weet niet hoe lang dat duurt van Rabo naar post, maar het is 2009, dus ik ga eik uit van morgen?
Hou me vooral op de hoogte als het niet binnen komt!
pm is goedquote:Op zondag 19 juli 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mooi werk doe jij![]()
Wil je mail of PM?
quote:
graag gedaan, dan eet ik maar een boterham minder, maar dieren gaan bij mij echt voor.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:25 schreef danielluh het volgende:
[..]
graag gedaan, dan eet ik maar een boterham minder, maar dieren gaan bij mij echt voor.
gaat al genoeg naar de 3de wereld en naar mensen doelen om zo maar te zeggen.
en vooral oudere dieren moeten een mooie en waardig einde krijgen. net zoals die 3 rotzakke van mij.
ze krijgen duurder voer dan ik .
Same herequote:Op zondag 19 juli 2009 13:25 schreef danielluh het volgende:
[..]
graag gedaan, dan eet ik maar een boterham minder, maar dieren gaan bij mij echt voor.
gaat al genoeg naar de 3de wereld en naar mensen doelen om zo maar te zeggen.
en vooral oudere dieren moeten een mooie en waardig einde krijgen. net zoals die 3 rotzakke van mij.
ze krijgen duurder voer dan ik .
Coming up via PM!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:26 schreef nokwanda het volgende:
Doe mij dat rekeningnummer ook even.
Nok heeft PM!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:26 schreef nokwanda het volgende:
Doe mij dat rekeningnummer ook even.
Yes! En die zijn van harte welkomquote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef danielluh het volgende:
maar even een vraagje
er worden bij ons in heerlen regelmatig kattenbakken afgegeven maar kunnen wij niks mee doen, ze worden vaak weggegooit, het asiel heeft er ook meer dan genoeg.
nu zie ik dat ze ook kattenbakken nodig hebben
Bewaren!!!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef danielluh het volgende:
maar even een vraagje
er worden bij ons in heerlen regelmatig kattenbakken afgegeven maar kunnen wij niks mee doen, ze worden vaak weggegooit, het asiel heeft er ook meer dan genoeg.
nu zie ik dat ze ook kattenbakken nodig hebben
Zo lijkt het net op die kattenbak 10 euro waard is,quote:Divers blikvoer, buffelhuid, kattenbak zonder deksel ter waarde van 10 euro.
dan ga ik ze nu eens verzamelen, schoonmaken met dettol en in mijn kelder leggen als ik dan een berg heb rij ik wel naar dat tehuis.quote:
Euw,quote:Op zondag 19 juli 2009 13:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Heel klein beetje mierenneukerig van mij hoor,maar,
[..]
Zo lijkt het net op die kattenbak 10 euro waard is,.
Bij Pakket A staat dit overigens wel goed.Viel me toevallig op.
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:30 schreef danielluh het volgende:
[..]
dan ga ik ze nu eens verzamelen, schoonmaken met dettol en in mijn kelder leggen als ik dan een berg heb rij ik wel naar dat tehuis.
Tis zonde om zoiets weg te gooien als andere het nog kunnen gebruiken
op dit moment heb ik nog niks, zal morgen even kijken bij het asiel of ze nog wat hebben staan.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bewaren!!!!!![]()
Ik zal ff in de OP kijken welke rijder/opslagpunt het dichts bij Heerlen in de buurt zit.
ook zonde om het weg te gooienquote:Op zondag 19 juli 2009 13:32 schreef danielluh het volgende:
[..]
op dit moment heb ik nog niks, zal morgen even kijken bij het asiel of ze nog wat hebben staan.
zoals ik al zeg, ze gooien het weg, dus zal eerst ff wat moete verzamelen
Ja sorry...m'n enthousiastmodus staat aan vandaag geloof ikquote:Op zondag 19 juli 2009 13:32 schreef danielluh het volgende:
[..]
op dit moment heb ik nog niks, zal morgen even kijken bij het asiel of ze nog wat hebben staan.
zoals ik al zeg, ze gooien het weg, dus zal eerst ff wat moete verzamelen
Pm ff je rek nr naar greys. En zet er ff bij dat je je naam vergeten bent te vermeldenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:33 schreef danielluh het volgende:
oops zie nou dat ik vergeten ben mijn naam te vermelden, ach die tag maak me ook niks uit.
Komt wel goed heur...Naam en Nick zijn bekend, dus jij wordt ook groenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:33 schreef danielluh het volgende:
oops zie nou dat ik vergeten ben mijn naam te vermelden, ach die tag maak me ook niks uit.
U heeft PMquote:Op zondag 19 juli 2009 13:38 schreef TheZapster het volgende:
Doe mij ook maar een pmmetje, zal ik vanavond als ik thuis ben het geld overmaken.
Je hebt pmquote:Op zondag 19 juli 2009 13:38 schreef TheZapster het volgende:
Doe mij ook maar een pmmetje, zal ik vanavond als ik thuis ben het geld overmaken.
ik had nog niet op verzenden gedruktquote:
Gelukkig maarquote:
ik vind het net zo grappigquote:Op zondag 19 juli 2009 13:40 schreef styliste het volgende:
[..]
misschien moeten jullie afspreken om om-en-om te gaan beantwoorden?
De volgende PM is voor jou, ik moet zo toch es ff huishoudelijk gaan doenquote:
Dat heb ik al gedaanquote:Op zondag 19 juli 2009 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De volgende PM is voor jou, ik moet zo toch es ff huishoudelijk gaan doen
U heeft een PMquote:Op zondag 19 juli 2009 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
Lucky heeft ook een boodschap:
[ afbeelding ]
En ik wil ook wel het rekeningnummer.
Nu welquote:Op zondag 19 juli 2009 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Niet.
Nogmaals bedankt!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:47 schreef WTF2009 het volgende:
Gevonden, leuk om te volgen.
Hopelijk komt het goed op gang.
Mensen lijken enthousiast genoeg.
Heel heel veel succes met de actie.
Ik ben op de site wezen kijken en vind het geweldig wat jullie doen.
Hey! Dank je welquote:Op zondag 19 juli 2009 13:47 schreef WTF2009 het volgende:
Gevonden, leuk om te volgen.
Hopelijk komt het goed op gang.
Mensen lijken enthousiast genoeg.
Heel heel veel succes met de actie.
Ik ben op de site wezen kijken en vind het geweldig wat jullie doen.
PMquote:Op zondag 19 juli 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Doe maar om te beginnen maar 2x A, 1xB
En nummertje 63 met rijst, 25 met extra kroepoek en 73 zonder rode saus
En sambal graag ja
Merciquote:
PM!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef sander-3 het volgende:
Als ik miljonair was zou ik zo een miljoen of 10 geven.. alleen ben ik dat niet
Maar als iemand mij het rekeningnummer kan geven, dan zal ik even kijken wat ik kan missen
PM!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef internettie het volgende:
Leuke actie!! Was vorig jaar te laat, maar zal nu een pakketje B doneren! Ik mail meteen ff voor het rekeningnummer.
Ooh mail. Ook goed. Ik had nog niks verstuurdquote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef internettie het volgende:
Leuke actie!! Was vorig jaar te laat, maar zal nu een pakketje B doneren! Ik mail meteen ff voor het rekeningnummer.
Whehehe....quote:Op zondag 19 juli 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh mail. Ook goed. Ik had nog niks verstuurd
*naar mail rent
*sneller is dan ing
Staat er idd al op, maar ik noem ff geen totaalbedrag, anders weten ze direct wat je hebt overgemaaktquote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm als die rekening postbank is, dan zal dat van mij er ook in no-time opstaan
Staat in postvak in muts...je hebt versturen ipv opslaan gedaanquote:Op zondag 19 juli 2009 14:06 schreef Qwea het volgende:
ing? Heb jij toevallig het pm concepten mailtje gezien? Ik kan hem niet meer vinden :S 3 min gelee was die dr nog
Joahquote:Op zondag 19 juli 2009 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe....
Ik ben ff weg, let je goed op?
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat in postvak in muts...je hebt versturen ipv opslaan gedaan
Wil je een mail sturen, of wil je een PM van me?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:06 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Op aanraden van Loveless wil ik ook pakket A doneren
PM is goedquote:Op zondag 19 juli 2009 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je een mail sturen, of wil je een PM van me?
quote:Beste mevrouw ********,
Excuses voor de late reactie, ik zie door alle drukte nu pas uw mail.
Wat ontzettend leuk dat jullie Dierenthuis in het zonnetje zetten. Wij
waarderen dat bijzonder. De opvang telt 1200 moeilijke dieren, alle hulp
is welkom. Alle merken chloor zijn prima. Natuurlijk bent u 12 september
vanharte welkom, de bezoektijden zijn van 14.00 uur tot 16.00 uur. Onze
dieren dragen nauwelijks halsbanden en riemen gebruiken we zelden. Voor de
dieren hopen we dat de actie een groot succes gaat worden.
Hartelijke groeten
Stichting Dierenthuis
Alice van Duijn
quote:> Beste mevrouw Q,
Excuses voor de late reactie, ik zie door alle drukte nu pas uw mail.
Wat ontzettend leuk dat jullie Dierenthuis in het zonnetje zetten. Wij
waarderen dat bijzonder. De opvang telt 1200 moeilijke dieren, alle hulp
is welkom. Alle merken chloor zijn prima. Natuurlijk bent u 12 september
vanharte welkom, de bezoektijden zijn van 14.00 uur tot 16.00 uur. Onze
dieren dragen nauwelijks halsbanden en riemen gebruiken we zelden. Voor de
dieren hopen we dat de actie een groot succes gaat worden.
Hartelijke groeten
Stichting Dierenthuis
Alice van Duijn
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:11 schreef Leanne het volgende:
ik wil 10 euro doneren en als bonusdonatie een date met Loveless85
Na het stofzuigen zal ik weer ff tsjekkenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Yes mijn donatie is overgemaakt, ook met ing dus moet er heel snel opstaan
PMquote:Op zondag 19 juli 2009 14:11 schreef Leanne het volgende:
ik wil 10 euro doneren en als bonusdonatie een date met Loveless85
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet mezelf al prostitueren voor de beestjes zie ik![]()
Alles voor de actie![]()
Und u heeft PM!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:15 schreef Debsterr het volgende:
Ooooh wat jammer dat ik 12 september op vakantie ben. Aarle-Rixtel is niet ver vanaf Eindhoven en ik had graag geholpen met wat spullen brengen! PM in ieder geval maar het rekeningnummer, zodra het salaris binnen is kan ik +dan in ieder geval doneren
.
Jaja...Als ik doe, doe ik het goed!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef Qwea het volgende:
damn, is die van wtf2009 en trippleQ TripleQ en styliste e.d nu al binnen?postbank zeker
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:18 schreef TripleQ het volgende:
[..]
Heb zojuist mijn(naja van me ouders) asielkatje geborsteld...vind ze heerlijk, gaat ze lekker knorren
Nee muts, ik bedoel dat je geld moet gevenquote:
Zou wel willen maar ik heb geen geld om te gevenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee muts, ik bedoel dat je geld moet geven![]()
Minder bier drinken = geld wat je overhoudt voor de beestjes![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee muts, ik bedoel dat je geld moet geven![]()
Minder bier drinken = geld wat je overhoudt voor de beestjes![]()
En dan te bedenken dat het al heel lang geleden is dat ik bier heb gekochtquote:
merciquote:Op zondag 19 juli 2009 14:24 schreef sheonlydreams86 het volgende:
OvergemaaktHeb ABN Amro dus zal er niet direct op staan denk ik..
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je wat loveless, zodra er weer geld binnen is zal ik meteen overmaken naar de zielige diertjes.
Gewoon omdat jij dat wil!
Net 1 terug gestuurdquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je wat loveless, zodra er weer geld binnen is zal ik meteen overmaken naar de zielige diertjes.
Gewoon omdat jij dat wil!
Ja dat vroeg ik in t vorige topic ook, en toen zei Greys dat t eigenlijk was omdat het nog voorbereiding-topics waren, maar dat het met ingang van de volgende (deze dus) wel zou gebeurenquote:
Nee, van mijquote:Op zondag 19 juli 2009 14:39 schreef BrandX het volgende:
Lol! Al antwoord terug ontvangen, ik gok van Greys, en dus direct overgemaakt
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik in t vorige topic ook, en toen zei Greys dat t eigenlijk was omdat het nog voorbereiding-topics waren, maar dat het met ingang van de volgende (deze dus) wel zou gebeuren
*kijken gaatquote:Op zondag 19 juli 2009 14:41 schreef BrandX het volgende:ik had mijn post al geedit
Oh, en antwoord terug
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]We zijn al van start gegaan
Ik zal nanking vragen of ze hier een 1 wil neerzetten
quote:
Vraag MM maar of ik wat heb gesliktquote:Op zondag 19 juli 2009 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea, heb jij toevallig iets geslikt, je bent zo snel en gevat op de zondagmorgen![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]Dank u!
Wil je dan lief zijn en Asielactie 2009 Dierenthuis #1 Fijn pensioen voor Piet Pootje daar 1 van maken?
Heldinquote:Op zondag 19 juli 2009 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
en ik meld het ff bij mijn F&F collega's zodat ze weten wie die tt-change op haar geweten heeft
In dat geval ; Nee.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik doelde op prestatieverhogende middelen, niet op eiwitten
Jaquote:
Gezelligquote:
Stuur je een mail of wil je PM?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:58 schreef Erikro het volgende:
Ik doe mee met een paar pakketjes![]()
Omdat ik gek ben op katten
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:00 schreef Erikro het volgende:
ik stuur ee mailtje naar asielactie@gmail.com komt goed
Heb nog niksquote:
Huhj? ik had jou een PM gedaanquote:
verkeerd gelezen. Ja is goed!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, doe jij weer PM en mail, ga ik ff de rekening checken, tagjes vragen en mail bijwerken
Heb hemquote:Op zondag 19 juli 2009 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huhj? ik had jou een PM gedaan![]()
*nog maar es doet
Mijn "diertje" ligt naast me, languit en snurkendquote:Op zondag 19 juli 2009 15:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
15-16 Qwea
16-17 Ingetje
17-18 Qwea
18-19 Ingetje
19-20 Qwea
20-21 Ingetje
21-22 Qwea
22-7.00 gesloten
Qwea, Ingetje, doe het even zo, Diensten mogen onderling geruild worden. Kunnen jullie ook af en toe een uurtje jullie eigen diertjes bedienen
Nice! Dank uquote:Op zondag 19 juli 2009 15:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geld overgemaakt namens Re en mijzelf
Hij kan lopen naar zn waterbak. En een koekje heeft ie gehad vanmorgen, voor de fotoquote:Op zondag 19 juli 2009 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Willie niet wat water ofzo? Of een snoeppie?
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:09 schreef DABAMaster het volgende:
In principe wil ik best een pakketje sponsoren, maar misschien krijgen we dan het probleem dat ze straks heel veel A-pakketten en bijna geen B-pakketten krijgen en vv, dus schrijf mij maar op voor 35 euro (mogen jullie of het asiel zelf invullen wat het gaat worden).
Die pakketjes zijn vooral symbolisch hoor, er worden echt niet bepaalde dingen niet gekocht omdat meer mensen een pakket A hebben gedoneerdquote:Op zondag 19 juli 2009 @ 15:09 schreef DABAMaster het volgende:
In principe wil ik best een pakketje sponsoren, maar misschien krijgen we dan het probleem dat ze straks heel veel A-pakketten en bijna geen B-pakketten krijgen en vv, dus schrijf mij maar op voor 35 euro (mogen jullie of het asiel zelf invullen wat het gaat worden).
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem![]()
Geen idee wanneer ik kan overmaken maar dat merken jullie vanzelf wel![]()
Wat betreft rijden en opslag daar horen we tzt ook wel van neem ik aan?
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja dat symbolische pakken gebeuren snap ik niet hoor. Ik heb gewoon geld overgemaakt en ga dr maar een keer van naar de keurslager voor dat beest dat geen brokken lust.
Of naar het dierenartsbudget of god weet wah.
PM!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:14 schreef nein het volgende:
Hebben jullie nog behoefte aan een rijder vanuit Eindhoven? Een opslagpunt kan ik deze keer niet echt zijn, want mijn hok is propvol ivm samenwonenIk heb overigens een pasje voor de makro, dus spulletjes kan ik wel halen, die stash ik wel een avondje in de woonkamer ofzo
En PM mij eens even het rek nummer?
en ik vond 7x een A-pakketje ook weer zo patserig, dus vandaar mijn alternatieve verhaaltje..quote:Op zondag 19 juli 2009 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die pakketjes zijn vooral symbolisch hoor, er worden echt niet bepaalde dingen niet gekocht omdat meer mensen een pakket A hebben gedoneerd
Ahquote:Op zondag 19 juli 2009 @ 15:19 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
en ik vond 7x een A-pakketje ook weer zo patserig, dus vandaar mijn alternatieve verhaaltje..
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah
Ik heb ook gewoon een bedrag gestort, geen gedoe met pakketten
Geef jij je blauwe kleur op?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:27 schreef BrandX het volgende:
ik wil ook gifkikkergroen
btw, ik weet niet wanneer jullie precies gaan vervoeren/kopen or whatever, maar als het meezit heb ik eind augustus begin september ook weer een eigen tuutje, dus doe dan graag ook een tripje rijden ofzo hoor!
Nee, die is er niet. Kun je dat maken? Kun je scripten? want dan heb ik nog wel een verzoekjequote:Op zondag 19 juli 2009 15:27 schreef DABAMaster het volgende:
Is er al een teller die realtime in de op kan worden bijgewerkt? Of moet die nog komen, dan fix ik die ff in elkaar.
Pm coming up!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:33 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wat een goed idee! Doe mij ook n PM!
Vanavond even de rekening hier legen wat er dan over schiet komt eraan.
Gekke vraag misschien maar al lezende vroeg ik me wel een beetje af zijn er nog diertjes bij die wel bij iemand in huis geplaatst kunnen worden?
Binnen!quote:
Dank je welquote:Op zondag 19 juli 2009 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Binnen!
Storting komt vanaaf! Nu ons doggie eens wandelen nu het droog is.
Nopequote:Op zondag 19 juli 2009 15:33 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wat een goed idee! Doe mij ook n PM!
Vanavond even de rekening hier legen wat er dan over schiet komt eraan.
Gekke vraag misschien maar al lezende vroeg ik me wel een beetje af zijn er nog diertjes bij die wel bij iemand in huis geplaatst kunnen worden? -edit- nee dus
Oke...ik let weer op...quote:Op zondag 19 juli 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
ik huppel ff naar de AH!
Dan kan ik geen TT's meer aanpassen, dus de rechten nietquote:Op zondag 19 juli 2009 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geef jij je blauwe kleur op?![]()
Dan ook de rechten
Wel de lusten, niet de lasten he?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan kan ik geen TT's meer aanpassen, dus de rechten niet
120 euro alquote:Op zondag 19 juli 2009 15:51 schreef WTF2009 het volgende:
Volgens mij gaat het prima he?
Ben even van de computer weggeweest en zie er al heel wat reacties.
Nee, nog niet...quote:Op zondag 19 juli 2009 15:48 schreef draculettetje het volgende:
kwam even vragen of mn bijdrage er wel bij jullie op staat
Ooh ja! Die vergeet ik altijd weer aan te zettenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:55 schreef DABAMaster het volgende:
Qwea, doe eens op msn komen!
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
de (kleine) lasten zijn van mijn bankrekening afgeschreven
Ik zie het jaquote:Op zondag 19 juli 2009 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
MI![]()
Volgens mij hebben ze eigenlijk geen herplaatsers, het zijn allemaal dieren met bagage die moeilijk tot niet te plaatsen zijn.
In Dierenthuis hebben ze de rust, aandacht en verzorging die ze nodig hebben
hmm heb abn als het er morgen nog niet klopt er iets niet!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, nog niet...
Heb je Postbank/ING?
Zo nee, dan wordt het vast morgen bijgeschreven.
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:28 schreef Ml-etje het volgende:
Overgemaakt!
Zachtjes begonnen misschien nog eens, de einddatum is?
[ afbeelding ]
Met n pootje van Whoopertje!
ahhhhquote:Op zondag 19 juli 2009 16:28 schreef Ml-etje het volgende:
Overgemaakt!
Zachtjes begonnen misschien nog eens, de einddatum is?
[ afbeelding ]
Met n pootje van Whoopertje!
Zal eens zien of er nog wat overschiet, madameke heet eigenlijk Whoopie en bij braaf gedrag dus Whoopertje.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Officiele einddatum is 1 september met een uitloop tot de overdracht op 12 september![]()
Wat is Whoopertje leuk![]()
Alleen de naam al!
Het kan bijvoorbeeld te maken hebben met het aandeel ruwe as in het voer; met name gevoelige katten kunnen daar gezondheidstechnisch problemen mee krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef sander-3 het volgende:
Gekke vraag misschien, maar waarom dit: geen supermarktmerk of tom poes? Als je toch niet zoveel geld hebt zou je toch verwachten dat alles welkom is?
Gaan we zeker doenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef sander-3 het volgende:
Gekke vraag misschien, maar waarom dit: geen supermarktmerk of tom poes? Als je toch niet zoveel geld hebt zou je toch verwachten dat alles welkom is?
En kunnen jullie niet eens aan een groothandel/fabrikant/bedrijf vragen of ze niet wat schoonmaakspullen of katten- en hondenvoer over hebben?
Zijn er al bedrijven benaderd? Zo ja; welke al?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen![]()
Mochten jullie nog suggesties hebben van bedrijven die we kunnen benaderen, schroom niet en gil het hier heeeeel hard!![]()
Sorbo, voor allesreiniger en afwasborstels.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zijn er al bedrijven benaderd? Zo ja; welke al?
Ik meende ergens gelezen te hebben dat de Ikea bijv. al gemailed was.
Link?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Unilever heeft alle producten die we kunnen gebruiken op schoonmaakgebied, maar die hebben een strict sponsorbeleid en zo'n akelig aanvraagformulier...niet mijn specialiteit
ikke mee aan den slagquote:Op zondag 19 juli 2009 18:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.unilever.nl/algemeen/contact.asp
Ja! het was vet druk! Sommige mensen hebben wel 3x een mailtje gehadquote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wat ik ZIE hier na een paar uurtjes weg!
Wat een stormloop!
En eentje terugquote:Op zondag 19 juli 2009 18:11 schreef JJH het volgende:
Zojuist een mailtje verstuurd naar de asielactiemail.
Ik twee pakketjes, ééntje A en ééntje B.
Gaat trouwens niet eerder dan morgen worden want mijn internetbankierenkastje is kapot en daar moet een nieuwe voor gehaald worden.
Is het misschien trouwens ook een idee om een asielactie twitterkanaal te openen?
Wordt aangewerkt!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef JJH het volgende:
Is er trouwens al een scriptje voor de signatures?
Donder, da's rap!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
En eentje terug
Ik twitter niet. En ik geloof half fok niet?En bedankt alvast
Ik weet niet eens hoe je moet twitterenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Donder, da's rap!
Er word meer getwitterd op Fok dan je denkt. Net als met hyves. Iedereen roept altijd wel heel hard "" geroepen, maar doet er stiekem wel aan.
Dan niet, maar ik dacht bij mezelf dat alle "exposure" die je kan pakken meegenomen is.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je moet twitteren
En ik ben rap
Ben ik met je eens. Ik ben wel benieuwd wat de rest er van vindt. Greys? Ing? Hara?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan niet, maar ik dacht bij mezelf dat alle "exposure" die je kan pakken meegenomen is.
Dat is superlief van je, maar we moeten ons als organisatoren van deze actie wel aan een aantal regeltjes houden. Dat hebben we beloofd aan FOK! Dus ik hoop niet dat je uit naam van FOK! dingen hebt gevraagd aan Whiskas, want ik heb FOK! plechtig beloofd dat we dat niet zouden doenquote:
Heb het zeker niet uit naam van Fok gedaan. (doe niet zo eng ik ben toch geen crewquote:Op zondag 19 juli 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is superlief van je, maar we moeten ons als organisatoren van deze actie wel aan een aantal regeltjes houden. Dat hebben we beloofd aan FOK! Dus ik hoop niet dat je uit naam van FOK! dingen hebt gevraagd aan Whiskas, want ik heb FOK! plechtig beloofd dat we dat niet zouden doen
We hebben een standaard mail gemaakt die goedgekeurd is door FOK!, die we naar bedrijven sturen. En vanaf een speciaal emailadres.
Dus je initiatief wordt heel erg op prijs gesteldMaar in het vervolg hebben we liever dat, als iemand een bedrijf namens deze actie benadert, dat even per PMetje met een van ons overlegt.
Ik hoop niet dat je dit als aanval ziet want zo is het absoluut niet bedoeld (integendeel!) maar we hebben dit nou eenmaal beloofd aan FOK! dus willen we ons daar ook zeker aan houden.
Okido, tof!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb het zeker niet uit naam van Fok gedaan. (doe niet zo eng ik ben toch geen crew)
Ik heb vrijblijvend info gevraagd of ze er iets voor voelen om te helpen.
ik geloof (greys?) dat er in een mail van dierenthuis aan nokwanda? (nok zou je die door kunnen mailen anders?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:36 schreef styliste het volgende:
hebben jullie al aan royal canin enzo gedacht om te benaderen?
Prima! Dank je wel voor de donatie!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef Erikro het volgende:
ps ik doe nog an ouderwetse papieren bankoverschrijvibngen dus in d epraktijk henb je het geld pas een (werk)dag of 8 later
Ik denk dat ze voor bepaald voer zelf al een sponsor hebben. Voor koekjes enzo ook. Maar voor bepaald kattenvoer weer niet (zie het overzichtje van benodigde spullen in de OP, dat komt uit de mail).quote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik geloof (greys?) dat er in een mail van dierenthuis aan nokwanda? (nok zou je die door kunnen mailen anders?) stond dat ze geen brokken, en koekjes ofzo mochten, de dieren.
Geloof ik hoor!
okidokiquote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor bepaald voer zelf al een sponsor hebben. Voor koekjes enzo ook. Maar voor bepaald kattenvoer weer niet (zie het overzichtje van benodigde spullen in de OP, dat komt uit de mail).
quote:
Donerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |