Net 1 terug gestuurdquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je wat loveless, zodra er weer geld binnen is zal ik meteen overmaken naar de zielige diertjes.
Gewoon omdat jij dat wil!
Ja dat vroeg ik in t vorige topic ook, en toen zei Greys dat t eigenlijk was omdat het nog voorbereiding-topics waren, maar dat het met ingang van de volgende (deze dus) wel zou gebeurenquote:
Nee, van mijquote:Op zondag 19 juli 2009 14:39 schreef BrandX het volgende:
Lol! Al antwoord terug ontvangen, ik gok van Greys, en dus direct overgemaakt
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik in t vorige topic ook, en toen zei Greys dat t eigenlijk was omdat het nog voorbereiding-topics waren, maar dat het met ingang van de volgende (deze dus) wel zou gebeuren
*kijken gaatquote:Op zondag 19 juli 2009 14:41 schreef BrandX het volgende:ik had mijn post al geedit
Oh, en antwoord terug
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]We zijn al van start gegaan
Ik zal nanking vragen of ze hier een 1 wil neerzetten
quote:
Vraag MM maar of ik wat heb gesliktquote:Op zondag 19 juli 2009 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea, heb jij toevallig iets geslikt, je bent zo snel en gevat op de zondagmorgen![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]Dank u!
Wil je dan lief zijn en Asielactie 2009 Dierenthuis #1 Fijn pensioen voor Piet Pootje daar 1 van maken?
Heldinquote:Op zondag 19 juli 2009 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
en ik meld het ff bij mijn F&F collega's zodat ze weten wie die tt-change op haar geweten heeft
In dat geval ; Nee.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik doelde op prestatieverhogende middelen, niet op eiwitten
Jaquote:
Gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |