quote:Op zondag 19 juli 2009 16:28 schreef Ml-etje het volgende:
Overgemaakt!
Zachtjes begonnen misschien nog eens, de einddatum is?
[ afbeelding ]
Met n pootje van Whoopertje!
ahhhhquote:Op zondag 19 juli 2009 16:28 schreef Ml-etje het volgende:
Overgemaakt!
Zachtjes begonnen misschien nog eens, de einddatum is?
[ afbeelding ]
Met n pootje van Whoopertje!
Zal eens zien of er nog wat overschiet, madameke heet eigenlijk Whoopie en bij braaf gedrag dus Whoopertje.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Officiele einddatum is 1 september met een uitloop tot de overdracht op 12 september![]()
Wat is Whoopertje leuk![]()
Alleen de naam al!
Het kan bijvoorbeeld te maken hebben met het aandeel ruwe as in het voer; met name gevoelige katten kunnen daar gezondheidstechnisch problemen mee krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef sander-3 het volgende:
Gekke vraag misschien, maar waarom dit: geen supermarktmerk of tom poes? Als je toch niet zoveel geld hebt zou je toch verwachten dat alles welkom is?
Gaan we zeker doenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef sander-3 het volgende:
Gekke vraag misschien, maar waarom dit: geen supermarktmerk of tom poes? Als je toch niet zoveel geld hebt zou je toch verwachten dat alles welkom is?
En kunnen jullie niet eens aan een groothandel/fabrikant/bedrijf vragen of ze niet wat schoonmaakspullen of katten- en hondenvoer over hebben?
Zijn er al bedrijven benaderd? Zo ja; welke al?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen![]()
Mochten jullie nog suggesties hebben van bedrijven die we kunnen benaderen, schroom niet en gil het hier heeeeel hard!![]()
Sorbo, voor allesreiniger en afwasborstels.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zijn er al bedrijven benaderd? Zo ja; welke al?
Ik meende ergens gelezen te hebben dat de Ikea bijv. al gemailed was.
Link?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Unilever heeft alle producten die we kunnen gebruiken op schoonmaakgebied, maar die hebben een strict sponsorbeleid en zo'n akelig aanvraagformulier...niet mijn specialiteit
ikke mee aan den slagquote:Op zondag 19 juli 2009 18:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.unilever.nl/algemeen/contact.asp
Ja! het was vet druk! Sommige mensen hebben wel 3x een mailtje gehadquote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wat ik ZIE hier na een paar uurtjes weg!
Wat een stormloop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |