Nice! Dank uquote:Op zondag 19 juli 2009 15:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geld overgemaakt namens Re en mijzelf
Hij kan lopen naar zn waterbak. En een koekje heeft ie gehad vanmorgen, voor de fotoquote:Op zondag 19 juli 2009 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Willie niet wat water ofzo? Of een snoeppie?
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:09 schreef DABAMaster het volgende:
In principe wil ik best een pakketje sponsoren, maar misschien krijgen we dan het probleem dat ze straks heel veel A-pakketten en bijna geen B-pakketten krijgen en vv, dus schrijf mij maar op voor 35 euro (mogen jullie of het asiel zelf invullen wat het gaat worden).
Die pakketjes zijn vooral symbolisch hoor, er worden echt niet bepaalde dingen niet gekocht omdat meer mensen een pakket A hebben gedoneerdquote:Op zondag 19 juli 2009 @ 15:09 schreef DABAMaster het volgende:
In principe wil ik best een pakketje sponsoren, maar misschien krijgen we dan het probleem dat ze straks heel veel A-pakketten en bijna geen B-pakketten krijgen en vv, dus schrijf mij maar op voor 35 euro (mogen jullie of het asiel zelf invullen wat het gaat worden).
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem![]()
Geen idee wanneer ik kan overmaken maar dat merken jullie vanzelf wel![]()
Wat betreft rijden en opslag daar horen we tzt ook wel van neem ik aan?
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja dat symbolische pakken gebeuren snap ik niet hoor. Ik heb gewoon geld overgemaakt en ga dr maar een keer van naar de keurslager voor dat beest dat geen brokken lust.
Of naar het dierenartsbudget of god weet wah.
PM!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:14 schreef nein het volgende:
Hebben jullie nog behoefte aan een rijder vanuit Eindhoven? Een opslagpunt kan ik deze keer niet echt zijn, want mijn hok is propvol ivm samenwonenIk heb overigens een pasje voor de makro, dus spulletjes kan ik wel halen, die stash ik wel een avondje in de woonkamer ofzo
En PM mij eens even het rek nummer?
en ik vond 7x een A-pakketje ook weer zo patserig, dus vandaar mijn alternatieve verhaaltje..quote:Op zondag 19 juli 2009 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die pakketjes zijn vooral symbolisch hoor, er worden echt niet bepaalde dingen niet gekocht omdat meer mensen een pakket A hebben gedoneerd
Ahquote:Op zondag 19 juli 2009 @ 15:19 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
en ik vond 7x een A-pakketje ook weer zo patserig, dus vandaar mijn alternatieve verhaaltje..
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah
Ik heb ook gewoon een bedrag gestort, geen gedoe met pakketten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |