maart 2010 (nog geen exacte datum bekend nee)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:27 schreef Tegan het volgende:
Er is zeker nog geen datum bekend dat het terugkomt?
Dat is echt belachelijk ver wegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:33 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
maart 2010 (nog geen exacte datum bekend nee)
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:22 schreef sjeppert het volgende:
gewoon weer overnieuw beginnen met kijken
Bronquote:We’ve been hearing rumors for weeks. Speculating for even longer than that. And now someone is actually going on the record (sort of) with Ausiello at EW about the possibility of Chuck coming back to our screens as early as the end of this month:
It’s good news (for me), bad news (for NBC): Since its numbers are down and its new and returning shows are mainly DOA (Southland was axed before new episodes even aired!), Chuck’s third season might get to premiere sooner than the March date that’s been bandied about thus far.“How much sooner” you ask?
As early as late October, my moles tell me. And while it remains unclear whether the little show that could (and has and shall again) would return to its Monday timeslot or find itself a new perch, NBC insiders who’ve seen the first four episodes are calling this season the best yet.
But wait, there’s more. If Chuck does come back sooner rather than later, the chances of NBC ordering additional episodes beyond the 13 it initially commissioned increases dramatically. And they increase further if it performs solidly… which for NBC, at this point, means my cat, Mr. Scooch, sits down to watch with me. (Seriously, anything above a 2 rating in the 18-49 demo should do the trick.)
Thoughts? I’ll admit, I’m stoked about the chance for Chuck to save NBC return early, especially since it does mean the chances of getting the full-season pickup increase exponentially, but at the same time I don’t know that NBC has time to launch the marketing campaign necessary to bring it back successfully 5 months ahead of time. Then again, this may mean we get a Chuck media blitz, and that can’t be a bad thing. (Dear NBC PR peeps: we are open to exploitation on Chuck’s behalf.) Overall, thrilled! w00t!
Also: “NBC insiders who’ve seen the first four episodes are calling this season the best yet.” YES!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:24 schreef Brigand het volgende:
Trap!
Volgens Chucktv.net is er een kans dat Chuck eind oktober al terugkomt!![]()
[..]
Bron
quote:Question: Any update on when Chuck is coming back? —Gary
Ausiello: The latest buzz points to a January or February return.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een Nerd Herd auto en quad gezienErg vet, helaas mochten we daar geen foto's maken
O+ BlaBlub O+
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik volg Trauma niet, maar dat is de serie die nu naast Heroes de maandagavond vult. Zouden ze die vervroegd cancellen en Chuck erin mikken?
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Trauma is inderdaad gecancelled, en Chuck heeft zes extra afleveringen gekregen dit seizoen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:28 schreef neggix het volgende:
Vandaag in Warner Bros Studio geweest en omdat we een tour kregen met maar 3 mensen kregen we ook ff snel een rondleiding door de chuck studio.... Dus de kooi in Buy More gezien, chuck's appartment aan de voorkanten, dus bij die fontein enz, Casey's appartment en nog iets nieuws van het nieuwe seizoenHhehe vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een Nerd Herd auto en quad gezienErg vet, helaas mochten we daar geen foto's maken
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Huh.. ik volg Trauma ook niet maar las ik niet vorige week dat ze extra eps van Trauma hadden besteld?
En als het uitkomt ga je toch wel kijkenquote:
Daar is geen ontkomen aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En als het uitkomt ga je toch wel kijken
JEZUS.quote:
quote:Ladies and gentleman, we have a season 3 premiere date!
NBC has announced that Chuck will return on Sunday, Jan. 10 with two back-to-back episodes before moving into its regular Monday-8 pm time-slot on Jan. 11.
Dus het begint eerder en dan ook nog eens 3 afleveringen kort na elkaar. Ze hadden duidelijk wat in te halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Volgens mij is het teelbalquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:53 schreef planethugo het volgende:
je hoeft geen liplezer te zijn om te weten wat ie daar zegt
There teasing usquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:14 schreef Game_Error het volgende:
waarom alleen dan weer 3 weken niets in februari....
Dan kijk je toch gewoon niet alles achterelkaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Houniet het volgende:
Maargoed, jammer dat ze er opeens drie uitzenden en dan weer tijden niets.
Dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:01 schreef Vine het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon niet alles achterelkaar.
Het zijn 'maar' 2 weken nietsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:14 schreef Game_Error het volgende:
waarom alleen dan weer 3 weken niets in februari....
I know..ice skatingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
Chuck & the Winter Olympics. Dát lijkt me wel cool.
Werk je ook bij de Buymore ofzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Orbis het volgende:
Pfff... moet Chuck nu wijken voor *gruwel* sport?!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Houniet het volgende:
2010-01-10 3x01 Chuck vs. the Pink Slip
2010-01-10 3x02 Chuck vs. the Three Words
2010-01-11 3x03 Chuck vs. the Angel de la Muerte
2010-01-18 3x04 Chuck vs Operation Awesome
Kom maar op.
Oh ook dat nog jaquote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb er weer zin inEn dan volgende week ook weer 24
Heerlijk!
Met EZTV is het idd bar de laatste tijd...quote:Op maandag 11 januari 2010 01:07 schreef Mirel het volgende:
Ik wil even kijken op EZTV wat er morgen naast Chuck ook nog komt. Maar dan moet die kutsite weer offline zijn. Wat is het toch met torrentsites en servers? Altijd hebben ze problemen vanwege te grote bezoekersaantallen etc. Doe het dan goed
Noodle.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Houniet het volgende:
2010-01-10 3x01 Chuck vs. the Pink Slip
2010-01-10 3x02 Chuck vs. the Three Words
2010-01-11 3x03 Chuck vs. the Angel de la Muerte
2010-01-18 3x04 Chuck vs Operation Awesome
Kun je lang wachten.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er inderdaad. Even wachten op NL subs
wow, iemand die kan downloadenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:19 schreef Vine het volgende:
Voor morgenochtend in de bus.
[ afbeelding ]
Dus als jullie iemand hard horen lachen, dan ben ik het.
quote:The two-hour return of "Chuck" gave the Buy More hero NBC's highest rating for the show since the show's special 3D telecast that aired the day after the Super Bowl.
The first episode of "Chuck" drew 7.7 million viewers and a healthy 3.0 preliminary rating among adults 18-49, with the second drawing 7.2 million and a 2.9 rating.
Vanavond tegenover: House (FOX), The Bachelor (ABC), One Tree Hill (CW) en How I met your mother (CBS). Dat moet te doen zijn.quote:
Schrijvers zijn vaak een beetje bang dat het wegnemen van romantische spanning tussen 2 personages kijkers gaat kosten. In het verleden bleek dat vaak het geval te zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef n0ir het volgende:
Haha, ik had gisteravond net seizoen 2 van Chuck afgekeken (supertof einde!) en was aangenaam verrast dat ik precies bij het begin van seizoen 3 was.
Maar ik vind het een beetje jammer dat Chuck tóch geen superspy is geworden en dan Sarah en hij tóch geen echte relatie hebben.. Heb een beetje het gevoel dat de serie een beetje stilstaat.
Toch superleuk om te kijken weer hoor.
was ook wel te verwachten eigenlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef n0ir het volgende:
Haha, ik had gisteravond net seizoen 2 van Chuck afgekeken (supertof einde!) en was aangenaam verrast dat ik precies bij het begin van seizoen 3 was.
Maar ik vind het een beetje jammer dat Chuck tóch geen superspy is geworden en dan Sarah en hij tóch geen echte relatie hebben.. Heb een beetje het gevoel dat de serie een beetje stilstaat.
Toch superleuk om te kijken weer hoor.
Volgens mij is het al wel duidelijk dat Sarah Chuck ook wel wil, maar ze weet gewoon niet zo goed hoe ze dat in d'r Spy-life in moet passen en toch naar eigen maatstaven professioneel kan blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:12 schreef Professional het volgende:
Eerste 2 afleveringen gezien en paar keer flink moeten lachen. Vooral de gitaarscene in de bar vond ik erg geslaagd.
Maar ze gaan gewoon weer verder met het feit dat Chuck Sarah wil, maar Sarah weet nog altijd niet wat ze wil. Einde van seizoen 2 had je het idee van yes eindelijk, hehe werd tijd, en nu doen ze dit weer. Zou het dan met die romantische spanning te maken hebben?
mee eens. Mag nu weleens wat variatie in komen. Dit gaat al 2 seizoenen eindeloos door en dan eindigt het steeds met een dramatisch momentje om er vervolgens toch maar niks mee te doen en dan begint de volgende aflevering het gezever gewoon weer van voren.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef n0ir het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:30 schreef Mr.Noodle het volgende:Dit was ook mijn gedachte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 3 was leukCasey
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef Etcetera het volgende:Nee tuurlijk niet, daarom laten ze hem ook in de preview(die ik overigens niet gezien heb, maar las al toevallig een spoiler ergens...) voor de volgende ep zien zodat mensen dat niet denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 3 was leukCasey
![]()
Is gewoon kidnapped en Chuck moet hem redden, simpel maar leuk.
Was trouwens een hele leuke aflevering. Ook opvallend dat er geen 1 scene was met de buy more.
Oh jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Emmet hadden ze anders ook wel "mooi" uit de serie geschreven. Hij was toch irritant.. 14.gif
Ik was juist imdb en previews aan het vermijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:19 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler.
Spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler.
Was trouwens een hele leuke aflevering. Ook opvallend dat er geen 1 scene was met de buy more.
Als je hem normaal op NBC had gekeken dan had je gewoon de preview voor volgende week gezienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik was juist imdb en previews aan het vermijden
Dit is trouwens de previewquote:Monday, January 18th, 8/7c
"Chuck vs. Operation Awesome" When he's mistaken for a spy, Awesome realizes his fate is in Chuck's hands.
Rot toch op, wat een kutredenatie. Wie hier kijkt nou via NBC? daarnaast is het sinds jaar en dag zo dat informatie over nog niet uitgezondn afleveringen, op welke manier dan ook, een spoiler is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Als je hem normaal op NBC had gekeken dan had je gewoon de preview voor volgende week gezien. Het staat zelfs al op de officiele NBC-site
[..]
Dit is trouwens de preview
Eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Rot toch op, wat een kutredenatie. Wie hier kijkt nou via NBC? daarnaast is het sinds jaar en dag zo dat informatie over nog niet uitgezondn afleveringen, op welke manier dan ook, een spoiler is.
Tja, dat snap ik wel eigenlijk. Een almachtige Chuck zonder uitdagingen is niet echt interessant meer voor een heel seizoen, laat staan verder. Ik vraag me af of Morgan en de Buy More crew wat meer naar de achtergrond gaan dit seizoen. Tot nu toe nog niet veel van gezien, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens![]()
Vond aflevering 3 de leukste. Alleen wel een beetje jammer dat ze eigenlijk weer een stap terug gedaan hebben door alle veranderingen weer terug te draaien.
Dat van die almachtige chuck snap ik ook wel. Maar big mike weer terug bij de buy more, morgan weer terug. Chuck zelf terug bij de buy more, relatie met sarah weer terug bij af (zoiets).quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, dat snap ik wel eigenlijk. Een almachtige Chuck zonder uitdagingen is niet echt interessant meer voor een heel seizoen, laat staan verder. Ik vraag me af of Morgan en de Buy More crew wat meer naar de achtergrond gaan dit seizoen. Tot nu toe nog niet veel van gezien, natuurlijk.
Ik hoop natuurlijk wel op nog een optreden van Jeffster.
Wie is Elliott?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat die malloot van een Elliott neergeschoten werd, had ik ergens de verwachting/hoop dat Chuck alsnog de manager van de Buy More zou worden. Heeft hij een soort van dubbele 'glorious return'.
Sorry, Emmett. Wie de hel is Elliott? Vast iemand uit een van de andere 3000 series die ik volgquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:15 schreef Tim86 het volgende:
Hij zal Emmett bedoelen.
Wegbezuinigd, dat is dacht ook de reden dat er minder Buy More scenes zijn dit jaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:15 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het maar vreemd dat Elliott dóód ging. Past totaal niet in de serie.
True, Anna hebben ze er ook simpel uitgeschreven... dat was volgens mij een eis van NBC, budget inkortenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Wegbezuinigd, dat is dacht ook de reden dat er minder Buy More scenes zijn dit jaar.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Jesse_ het volgende:
Die arme Buster, zomaar door zijn hoofd geschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, lijkt mij echt niet dat hij dood is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:18 schreef Jivis het volgende:
Awesome zal inderdaad wel een aflevering in coma liggen en dan aan het eind ontwaken ozfo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef monsterd. het volgende:Dat was echt prachtig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarna dat blaffen van hem
![]()
Vond aflevering 4 een stuk beter als de eerste 3
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
JA HIERquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niemand die Shaw herkende als Superman?
Een aflevering met Jeff en Lester is altijd goedquote:
Je vergeet de muziekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Wat een briljante aflevering..echt alle elementen die Chuck zo tof maken zaten er in. Humor, spanning, briljante woordgrappen, leuke "emotionele" momenten en het drie-delige met Chuck, Morgan en de Buy More die hun eigen verhaallijn hebben, uiteraard in elkaar overlopend..echt briljant
Je hebt gelijkquote:
Idd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat Emmett weg is.
Je vergeet Spoonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef Mirel het volgende:
Wat is het toch met de fascinatie voor die muziek? Saaie indietroep als je het mij vraagt.![]()
Enige liedje dat me opviel was Luisa's Bones:
Tja, dat deed Josh al in The OC. Het leukste nummer in heel Chuck was nog wel die aflevering over 'Tom Sawyer' van Rush.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef Mirel het volgende:
Wat is het toch met de fascinatie voor die muziek? Saaie indietroep als je het mij vraagt.![]()
Ja ik ben er ook bang voorquote:Op maandag 25 januari 2010 12:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kristin Kreuk...
Zul je net zien dat het een geheime Ring agent is..
Hij werd gister al in Canada uitgezondenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef Witchfynder het volgende:
Wauw, what a treat! Volgens myepisodes.com moest ik Chuck pas morgen verwachten, maar ondertussen.....
Downloading!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hij werd gister al in Canada uitgezonden
Logisch, die willen eerder hun Kristin zienquote:Op maandag 25 januari 2010 12:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hij werd gister al in Canada uitgezonden
Dat zijn de leuke grapjes altijd in Chuck hehehe.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef Tazmaniac het volgende:
I'm thinking professional wrestler maybe
hehehe.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke grapjes altijd in Chuck hehehe.
Yvonne Strahovski zei eens in een interview dat ze een hoop van de 'geek references' die in de serie gemaakt worden en die Zach en Josh maken niet snapt hehehe.
Oequote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hannah komt iig nog 4 afleveringen terug, want ze gaat bij de Nerd Herd werken..
"A secret organisation who's sole purpose is evil".quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben trouwens echt volledig kwijt wat die Ring nou ook al weer isIemand een samenvatting ofzo?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"A secret organisation who's sole purpose is evil".
Ofzo. Net als klassieke organisaties als M.A.D. en SPECTRE.
Duidelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Mirel het volgende:
Fulcrum is/was een onderdeel van The Ring, en FULCRUM had als enig doel de Intersect. Wat The Ring wil is een groot MYSTERIE
Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:19 schreef Jivis het volgende:
Deze vond ik iets minder dan de geniale aflevering van vorige week, maar nog steeds erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |