Je vergeet de muziekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Wat een briljante aflevering..echt alle elementen die Chuck zo tof maken zaten er in. Humor, spanning, briljante woordgrappen, leuke "emotionele" momenten en het drie-delige met Chuck, Morgan en de Buy More die hun eigen verhaallijn hebben, uiteraard in elkaar overlopend..echt briljant
Je hebt gelijkquote:
Idd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat Emmett weg is.
Je vergeet Spoonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef Mirel het volgende:
Wat is het toch met de fascinatie voor die muziek? Saaie indietroep als je het mij vraagt.![]()
Enige liedje dat me opviel was Luisa's Bones:
Tja, dat deed Josh al in The OC. Het leukste nummer in heel Chuck was nog wel die aflevering over 'Tom Sawyer' van Rush.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef Mirel het volgende:
Wat is het toch met de fascinatie voor die muziek? Saaie indietroep als je het mij vraagt.![]()
Ja ik ben er ook bang voorquote:Op maandag 25 januari 2010 12:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kristin Kreuk...
Zul je net zien dat het een geheime Ring agent is..
Hij werd gister al in Canada uitgezondenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef Witchfynder het volgende:
Wauw, what a treat! Volgens myepisodes.com moest ik Chuck pas morgen verwachten, maar ondertussen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |