There teasing usquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:14 schreef Game_Error het volgende:
waarom alleen dan weer 3 weken niets in februari....
Dan kijk je toch gewoon niet alles achterelkaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Houniet het volgende:
Maargoed, jammer dat ze er opeens drie uitzenden en dan weer tijden niets.
Dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:01 schreef Vine het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon niet alles achterelkaar.
Het zijn 'maar' 2 weken nietsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:14 schreef Game_Error het volgende:
waarom alleen dan weer 3 weken niets in februari....
I know..ice skatingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
Chuck & the Winter Olympics. Dát lijkt me wel cool.
Werk je ook bij de Buymore ofzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Orbis het volgende:
Pfff... moet Chuck nu wijken voor *gruwel* sport?!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Houniet het volgende:
2010-01-10 3x01 Chuck vs. the Pink Slip
2010-01-10 3x02 Chuck vs. the Three Words
2010-01-11 3x03 Chuck vs. the Angel de la Muerte
2010-01-18 3x04 Chuck vs Operation Awesome
Kom maar op.
Oh ook dat nog jaquote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb er weer zin inEn dan volgende week ook weer 24
Heerlijk!
Met EZTV is het idd bar de laatste tijd...quote:Op maandag 11 januari 2010 01:07 schreef Mirel het volgende:
Ik wil even kijken op EZTV wat er morgen naast Chuck ook nog komt. Maar dan moet die kutsite weer offline zijn. Wat is het toch met torrentsites en servers? Altijd hebben ze problemen vanwege te grote bezoekersaantallen etc. Doe het dan goed
Noodle.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Houniet het volgende:
2010-01-10 3x01 Chuck vs. the Pink Slip
2010-01-10 3x02 Chuck vs. the Three Words
2010-01-11 3x03 Chuck vs. the Angel de la Muerte
2010-01-18 3x04 Chuck vs Operation Awesome
Kun je lang wachten.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er inderdaad. Even wachten op NL subs
wow, iemand die kan downloadenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:19 schreef Vine het volgende:
Voor morgenochtend in de bus.
[ afbeelding ]
Dus als jullie iemand hard horen lachen, dan ben ik het.
quote:The two-hour return of "Chuck" gave the Buy More hero NBC's highest rating for the show since the show's special 3D telecast that aired the day after the Super Bowl.
The first episode of "Chuck" drew 7.7 million viewers and a healthy 3.0 preliminary rating among adults 18-49, with the second drawing 7.2 million and a 2.9 rating.
Vanavond tegenover: House (FOX), The Bachelor (ABC), One Tree Hill (CW) en How I met your mother (CBS). Dat moet te doen zijn.quote:
Schrijvers zijn vaak een beetje bang dat het wegnemen van romantische spanning tussen 2 personages kijkers gaat kosten. In het verleden bleek dat vaak het geval te zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef n0ir het volgende:
Haha, ik had gisteravond net seizoen 2 van Chuck afgekeken (supertof einde!) en was aangenaam verrast dat ik precies bij het begin van seizoen 3 was.
Maar ik vind het een beetje jammer dat Chuck tóch geen superspy is geworden en dan Sarah en hij tóch geen echte relatie hebben.. Heb een beetje het gevoel dat de serie een beetje stilstaat.
Toch superleuk om te kijken weer hoor.
was ook wel te verwachten eigenlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef n0ir het volgende:
Haha, ik had gisteravond net seizoen 2 van Chuck afgekeken (supertof einde!) en was aangenaam verrast dat ik precies bij het begin van seizoen 3 was.
Maar ik vind het een beetje jammer dat Chuck tóch geen superspy is geworden en dan Sarah en hij tóch geen echte relatie hebben.. Heb een beetje het gevoel dat de serie een beetje stilstaat.
Toch superleuk om te kijken weer hoor.
Volgens mij is het al wel duidelijk dat Sarah Chuck ook wel wil, maar ze weet gewoon niet zo goed hoe ze dat in d'r Spy-life in moet passen en toch naar eigen maatstaven professioneel kan blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:12 schreef Professional het volgende:
Eerste 2 afleveringen gezien en paar keer flink moeten lachen. Vooral de gitaarscene in de bar vond ik erg geslaagd.
Maar ze gaan gewoon weer verder met het feit dat Chuck Sarah wil, maar Sarah weet nog altijd niet wat ze wil. Einde van seizoen 2 had je het idee van yes eindelijk, hehe werd tijd, en nu doen ze dit weer. Zou het dan met die romantische spanning te maken hebben?
mee eens. Mag nu weleens wat variatie in komen. Dit gaat al 2 seizoenen eindeloos door en dan eindigt het steeds met een dramatisch momentje om er vervolgens toch maar niks mee te doen en dan begint de volgende aflevering het gezever gewoon weer van voren.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef n0ir het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:30 schreef Mr.Noodle het volgende:Dit was ook mijn gedachte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 3 was leukCasey
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef Etcetera het volgende:Nee tuurlijk niet, daarom laten ze hem ook in de preview(die ik overigens niet gezien heb, maar las al toevallig een spoiler ergens...) voor de volgende ep zien zodat mensen dat niet denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 3 was leukCasey
![]()
Is gewoon kidnapped en Chuck moet hem redden, simpel maar leuk.
Was trouwens een hele leuke aflevering. Ook opvallend dat er geen 1 scene was met de buy more.
Oh jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Emmet hadden ze anders ook wel "mooi" uit de serie geschreven. Hij was toch irritant.. 14.gif
Ik was juist imdb en previews aan het vermijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:19 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler.
Spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler.
Was trouwens een hele leuke aflevering. Ook opvallend dat er geen 1 scene was met de buy more.
Als je hem normaal op NBC had gekeken dan had je gewoon de preview voor volgende week gezienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik was juist imdb en previews aan het vermijden
Dit is trouwens de previewquote:Monday, January 18th, 8/7c
"Chuck vs. Operation Awesome" When he's mistaken for a spy, Awesome realizes his fate is in Chuck's hands.
Rot toch op, wat een kutredenatie. Wie hier kijkt nou via NBC? daarnaast is het sinds jaar en dag zo dat informatie over nog niet uitgezondn afleveringen, op welke manier dan ook, een spoiler is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Als je hem normaal op NBC had gekeken dan had je gewoon de preview voor volgende week gezien. Het staat zelfs al op de officiele NBC-site
[..]
Dit is trouwens de preview
Eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Rot toch op, wat een kutredenatie. Wie hier kijkt nou via NBC? daarnaast is het sinds jaar en dag zo dat informatie over nog niet uitgezondn afleveringen, op welke manier dan ook, een spoiler is.
Tja, dat snap ik wel eigenlijk. Een almachtige Chuck zonder uitdagingen is niet echt interessant meer voor een heel seizoen, laat staan verder. Ik vraag me af of Morgan en de Buy More crew wat meer naar de achtergrond gaan dit seizoen. Tot nu toe nog niet veel van gezien, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens![]()
Vond aflevering 3 de leukste. Alleen wel een beetje jammer dat ze eigenlijk weer een stap terug gedaan hebben door alle veranderingen weer terug te draaien.
Dat van die almachtige chuck snap ik ook wel. Maar big mike weer terug bij de buy more, morgan weer terug. Chuck zelf terug bij de buy more, relatie met sarah weer terug bij af (zoiets).quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, dat snap ik wel eigenlijk. Een almachtige Chuck zonder uitdagingen is niet echt interessant meer voor een heel seizoen, laat staan verder. Ik vraag me af of Morgan en de Buy More crew wat meer naar de achtergrond gaan dit seizoen. Tot nu toe nog niet veel van gezien, natuurlijk.
Ik hoop natuurlijk wel op nog een optreden van Jeffster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |