Jaaaaa. Natúúrlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:51 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Ze hebben hier echt wel een reden voor neem dat van mij aan.
Sterke argumentatiequote:Op donderdag 16 juli 2009 04:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jaaaaa. Natúúrlijk.
Hier een reden daar een reden overal een reden!
Raadsel tussen haakjes....quote:Volgens Albert Heijn-woordvoerster Buining is het een 'raadsel' waarom een aantal To go-winkels Marokkanen wil weren.
Ja, daar hoef ik niet mee op de proppen te komen.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 05:26 schreef Eddie-Vedder het volgende:
AH is een traditioneel Nederlands bedrijf ( of in ieder geval van oorsprong)
Moet jij als Hollandse knaap eens gaan solliciteren bij een Islamitische slagerij.....
Dan mogen ze bij een aantal van die toko's inderdaad wel wat meer kaaskoppen importeren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:36 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Woordvoerder Krijgsman: ,,Ons bedrijf wil juist een afspiegeling van de samenleving zijn.''
Ik wil helemaal geen afspiegeling van de maatschappij in winkels, bij de politie, in het ziekenhuis of waar dan ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan mogen ze bij een aantal van die toko's inderdaad wel wat meer kaaskoppen importeren.
Dat dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen afspiegeling van de maatschappij in winkels, bij de politie, in het ziekenhuis of waar dan ook.
Ik wil competente vriendelijke mensen.
Bingo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen afspiegeling van de maatschappij in winkels, bij de politie, in het ziekenhuis of waar dan ook.
Juistem, en dat laatste is al moeilijk genoeg hier in Nederland, zelfs als er achter de kassa een oude vertrouwde blonde muts zit ipv een hoofddoekje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
Er is NOOIT een legitieme reden om een bevolkingsgroep uit te sluiten van de maatschappij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:51 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Wat een bullcrap.quote:De NS biedt zijn excuses aan, 'aan een ieder die het aangaat'. Woordvoerder Krijgsman: ,,Ons bedrijf wil juist een afspiegeling van de samenleving zijn.''
Kleine AH - veelal te vinden op stations - die een beperkt assortiment hebben (alles wat je to go mee kan nemen) tegen ietwat hogere prijzen. De service is er altijd wel heel snel! Soort van convenience store zeg maar, die ook nog eens van 5 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts open zijn ofzo (hier in Utrecht dan).quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:45 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is in vredesnaam een to go-winkel?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:44 schreef mazeind het volgende:
[..]
Er is NOOIT een legitieme reden om een bevolkingsgroep uit te sluiten van de maatschappij.
Er zijn tal van redenen om individuele mensen te bestraffen als ze zich niet aan de wetgeving houden.
Neem maar dat van mij aan.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Er wordt geen bevolkingsgroep uitgesloten van de maatschappij; de marokkanen en turken zijn al ruim (over)vertegenwoordigd bij ah-to go winkels. Helaas dat op de posters "geen marokkanen " en niet "geen (extra) marokkanen" stond. Dat had misschien gescheeld :pquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:44 schreef mazeind het volgende:
[..]
Er is NOOIT een legitieme reden om een bevolkingsgroep uit te sluiten van de maatschappij.
Er zijn tal van redenen om individuele mensen te bestraffen als ze zich niet aan de wetgeving houden.
Neem maar dat van mij aan.
Positieve discriminatie is geen discriminatie hè.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:48 schreef Fionn het volgende:
[..]
Wat een bullcrap.
A: Je ziet bij AH nagenoeg nooit mensen van boven de 25, behalve de bedrifsleider, of de klanten. De samenleving bestaat echt niet alleen maar uit adolescenten.
B: De 'samenleving' bevat ook criminelen, toeristen, eskimo's, punkers, zwervers en psychiatrisch patienten. Moeten daar ook een bepaald percentage van bij AH werken?
C:Het valt mij op dat ik bij de AH doorgaans de knappere, jongere dames zie werken. Ik buurten waar meerdere supermarkten zijn zie je echt bij de dure supers zoals AH de mooiere meiden, en bij de goekopere de minder mooie. Zal wel te maken hebben met dat AH meer betaalt, daardoor dus als eerste kan kiezen en dat ook doet. 'de samenleving' bestaat toch echt voor het grootste gedeelte uit gemiddelde mensen.
D: de hoeveelheid zwarten, turken en marokkanen die achter de kassas zitten bij AH-winkels die ik ken is rond de 90% behalve in dorpjes waar bijna geen mensen van deze bevolkingsgroepen wonen.
Op Amsterdam en Utrecht centraal, Amsterdam sloterdijk zie je in de AH to go's nauwelijks nederlanders.
Aangezien het totaal aan turken en marokkanen in NL minder dan 10% is, ben iik benieuwd hoe men dat dan wil verklaren als "afspiegeling van de samenleving"
Of gewoon niets daarover zetten en in plaats daarvan "Competente medewerker gezocht".quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:03 schreef Fionn het volgende:
[..]
Er wordt geen bevolkingsgroep uitgesloten van de maatschappij; de marokkanen en turken zijn al ruim (over)vertegenwoordigd bij ah-to go winkels. Helaas dat op de posters "geen marokkanen " en niet "geen (extra) marokkanen" stond. Dat had misschien gescheeld :p
quote:Op donderdag 16 juli 2009 05:26 schreef Eddie-Vedder het volgende:
AH is een traditioneel Nederlands bedrijf ( of in ieder geval van oorsprong)
Moet jij als Hollandse knaap eens gaan solliciteren bij een Islamitische slagerij.....
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:20 schreef fratsman het volgende:
Hebben de meeste Marokkanen helemaal aan zichzelf te danken. De ongeinteresseerde houding, de weigering om fatsoenlijk Nederlands te praten, zonder er woorden als " wollah, tazzz, en Kardashhh, doorheen te gooien, en inderdaad, constant die andere bontkraagvriendjes over de vloer. Ik leid ook een winkel, en telkens als ik Marokkaanse stagiaires had, waren dit de problemen waar je vroeg of laat mee te maken kreeg. Lekker representatief voor je bedrijf...
Ik heb het niet iedere keer hoeven doen, maar meerdere malen heb ik stagiaires weg moeten sturen omdat ze weigerden om bovenstaande te verbeteren. Antwoord van de school was ook steevast dat ze er niets aan konden veranderen. Ik heb deze problemen heus niet alleen met Marokkanen gehad, maar ze zijn in mijn lijstje wel oververtegenwoordigd... Jammer, want er zitten er ook genoeg bij die wel willen, en zich schamen voor dat overige gajes...
Ik val niemand aan, moraalridder. Ik constateer alleen maar iets. Overigens best zwak dat je me op één woord zo moet aanvallen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:17 schreef massin het volgende:
[..]
kardash is turksleer je talen voor je een hele groep gaat aanvallen...
bovendie hoor ik dat soort woorden nu vaker bij nederlandse jongeren dan bij "marokkaanse" jongeren
Hele groep? Dacht het niet.quote:Jammer, want er zitten er ook genoeg bij die wel willen, en zich schamen voor dat overige gajes...
ik val je niet aan beste frat, het was slechts een constateringquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik val niemand aan, moraalridder. Ik constateer alleen maar iets. Overigens best zwak dat je me op één woord zo moet aanvallen.
[..]
Hele groep? Dacht het niet.
En het is al helemaal triest als Nederlandse jongeren zo praten.
Oke oke. Iets te snel gereageerd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:31 schreef massin het volgende:
[..]
ik val je niet aan beste frat, het was slechts een constatering![]()
heeft nix met moraal of met ridders te makken, was slechts een beetje gezonde kritiek
Welnee. Het staat een bedrijf vrij om zelf te beslissen wie ze willen aannemen. 17-jarige Marokkaantjes zijn nu eenmaal over het algemeen slecht voor je bedrijf, dus is het logisch dat ze die gok liever niet maken. Alleen is er nu ophef omdat het expliciet is gemaakt i.p.v. dat het achter gesloten deuren gebeurde.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:57 schreef isogram het volgende:
Dit is loepzuivere discriminatie op basis van zowel afkomst als leeftijd. Het dient daarom keihard aangepakt te worden.
http://www.ah.nl/artikel?trg=albertheijn/article.winkel.ahtogoquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:45 schreef Mutant01 het volgende:
En dat heeft de AH ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:51 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Zit meestal bij een NS station. Kan je allemaal kant en klare dingen kopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:45 schreef Mutant01 het volgende:
Scherpquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:01 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
Wat een toeval weer. Er was ook in de jaren 30-40 van de vorige eeuw nog een AH die zich niet kon gedragen.
Werkgevers willen risico's met nieuw personeel beperken, wat glijden we af ja.quote:
Je bent er zelf ook 1?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef buachaille het volgende:
STOP DE DISCRIMINATIE VAN MAROKKANEN!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Werkgevers willen risico's met nieuw personeel beperken, wat glijden we af ja.
Nee, een halve maan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:33 schreef Houzer het volgende:
Gaan we ze nu ook een ster op de mouw spelden?
Je was me voor, ik zat precies hetzelfde te denken, "willen ze werken, dan mag het opeens weer niet".quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:38 schreef Re het volgende:
[..]
Zo grappig wel, iedereen loopt te kankeren op het werkloze hangtuig, mar oh wee als ze willen werken, nee dan moeten ze de straat op geschopt worden
Ik ben ook wel benieuwd hoe het gegaan zou zijn bij een andere formulering. "Geen Marokkanen!!" is natuurlijk een botte manier om een bepaalde groep mensen uit te sluiten. Echter, aangezien het personeel een afspiegeling van de samenleving zou moeten zijn en het gegeven dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn op de betreffende plekken hadden ze ook kunnen stellen: "In het kader van het diversiteitsbeleid genieten autochtone sollicitanten bij vergelijkbare competenties de voorkeur". Positieve discriminatie is immers geen discriminatie toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:29 schreef Houzer het volgende:
Als er nu had gehangen: Jonge vakantiekrachten gezocht, en ze hadden alle marrokanen netjes afgewezen.
Dan was er niks aan de hand geweest.
Neuh, dat niet maar ik heb zowel marokkanen als homoseksuelen in mijn kennissenkring en ik weet dat beide groepen (die elkaar overlappen) in ernstige mate gediscrimineerd worden. We kunnen dat niet toestaan want als we dat tolereren dan zijn onze kinderen de volgende die aan de beurt zijn.quote:
Nee, het probleem met maroc boys is niet dat ze niet kunnen werken, doch ze worden regelmatig bezocht door vriendjes die niet werken en hun van hun werk afhouden. Daarom werken er bij veel AH vestigingen maroc boys als vakkenvuller en die worden niet achter de klantenservice en of kassa's gezet,.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:38 schreef Re het volgende:
[..]
Zo grappig wel, iedereen loopt te kankeren op het werkloze hangtuig, mar oh wee als ze willen werken, nee dan moeten ze de straat op geschopt worden
Echt niet. 'Positieve' discriminatie is alleen geoorloofd als dit positief betekent voor minderheden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe het gegaan zou zijn bij een andere formulering. "Geen Marokkanen!!" is natuurlijk een botte manier om een bepaalde groep mensen uit te sluiten. Echter, aangezien het personeel een afspiegeling van de samenleving zou moeten zijn en het gegeven dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn op de betreffende plekken hadden ze ook kunnen stellen: "In het kader van het diversiteitsbeleid genieten autochtone sollicitanten bij vergelijkbare competenties de voorkeur". Positieve discriminatie is immers geen discriminatie toch?
Als zelfs mensen zoals jij dit normaal gaan vinden dan snap ik de toenemende haat richting de Nederlandse maatschappij volkomen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Welnee. Het staat een bedrijf vrij om zelf te beslissen wie ze willen aannemen. 17-jarige Marokkaantjes zijn nu eenmaal over het algemeen slecht voor je bedrijf, dus is het logisch dat ze die gok liever niet maken. Alleen is er nu ophef omdat het expliciet is gemaakt i.p.v. dat het achter gesloten deuren gebeurde.
Ik geef een winkelier ook geen ongelijk maar het is wel een slecht teken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe het gegaan zou zijn bij een andere formulering. "Geen Marokkanen!!" is natuurlijk een botte manier om een bepaalde groep mensen uit te sluiten. Echter, aangezien het personeel een afspiegeling van de samenleving zou moeten zijn en het gegeven dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn op de betreffende plekken hadden ze ook kunnen stellen: "In het kader van het diversiteitsbeleid genieten autochtone sollicitanten bij vergelijkbare competenties de voorkeur". Positieve discriminatie is immers geen discriminatie toch?
Bij de AH waar ik kom zitten er sowieso geen mannen achter de kassa (heel soms, eentje die invalt en normaal iets anders doet).quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Nee, het probleem met maroc boys is niet dat ze niet kunnen werken, doch ze worden regelmatig bezocht door vriendjes die niet werken en hun van hun werk afhouden. Daarom werken er bij veel AH vestigingen maroc boys als vakkenvuller en die worden niet achter de klantenservice en of kassa's gezet,.
Jup het overgrote deel van de marokkanaanse jeugd is gewoon kut en heeft geen werkethos. Beetje schreeuwen, beetje kloten, waardeloze dienstverlening. Jammer voor die paar die het wel goed doen, maar de "uitzonderingen" verpesten het gewoon.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jaaaaa. Natúúrlijk.
Hier een reden daar een reden overal een reden!
genoeg Marokkaanse meiden achter de kassa en servicebalie hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Nee, het probleem met maroc boys is niet dat ze niet kunnen werken, doch ze worden regelmatig bezocht door vriendjes die niet werken en hun van hun werk afhouden. Daarom werken er bij veel AH vestigingen maroc boys als vakkenvuller en die worden niet achter de klantenservice en of kassa's gezet,.
Leeftijdsdiscriminatie is lastiger aan te pakken omdat oudere werknemers gewoon stukken duurder zijn. Je zal als overheid dus eerst af moeten van de 'positieve discriminatie' van jongeren via het jongerenminimumloon voordat je bedrijven kan aanpakken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:57 schreef isogram het volgende:
Dit is loepzuivere discriminatie op basis van zowel afkomst als leeftijd. Het dient daarom keihard aangepakt te worden.
En sinds wanneer is een bepaalde afkomst een legitieme functie eis?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:52 schreef damian5700 het volgende:
Beetje onhandig dat een interne email zo op straat terecht is gekomen.
Bedrijven kunnen natuurlijk grotendeels zelf bepalen welk personeel ze willen aannemen. Daarom bestaan er functie-eisen.
Ik vind het niet echt een probleem nee. Het is niet echt netjes om zo bot een hele bevolkingsgroep opzij te zetten, maar ik zie geen oplossing zonder bedrijven te dwingen om mensen aan te nemen, en dat is iets wat ik al helemaal niet zie zitten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als zelfs mensen zoals jij dit normaal gaan vinden dan snap ik de toenemende haat richting de Nederlandse maatschappij volkomen.
Waar precies stel ik wat wel of niet legitieme functie-eisen zijn?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
En sinds wanneer is een bepaalde afkomst een legitieme functie eis?
Volgens mij ging het erover dat ze geen extra Marokkanen wilden, omdat er al genoeg in de winkel waren. En het op een gegeven moment dan gaat lijken alsof je een buitenlandse toko runt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:01 schreef Re het volgende:
genoeg Marokkaanse meiden achter de kassa en servicebalie hoor, of ging de memmo over Marokkaanse jongens alleen...
Maar in dat geval zou er toch helemaal geen probleem zijn?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij ging het erover dat ze geen extra Marokkanen wilden, omdat er al genoeg in de winkel waren. En het op een gegeven moment dan gaat lijken alsof je een buitenlandse toko runt.
Ja, alleen kom je dan weer in de knel met jongerenwerkloosheid. En aangezien jongeren minder productief zijn dan volwassenen is dat ook niet zo gek.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Leeftijdsdiscriminatie is lastiger aan te pakken omdat oudere werknemers gewoon stukken duurder zijn. Je zal als overheid dus eerst af moeten van de 'positieve discriminatie' van jongeren via het jongerenminimumloon voordat je bedrijven kan aanpakken.
Laat het aan de Nederlandse media en de gemiddelde fokuser over om OVERAL een probleem van te maken, en zeker van iets waar Marokkanen instaat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:27 schreef zquing het volgende:
Maar in dat geval zou er toch helemaal geen probleem zijn?
Zoals ik al zei lijkt mij dat een prima voorbeeld van het voeren van een diversiteitsbeleid, maar het is wel enorm knullig geformuleerd. Als je meer vrouwen, allochtonen, homo's of wat dan ook aan wilt nemen dan formuleer je dat ook niet als "Geen mannen!!", "Geen autochtonen!!" of "Geen hetero's!!".quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij ging het erover dat ze geen extra Marokkanen wilden, omdat er al genoeg in de winkel waren. En het op een gegeven moment dan gaat lijken alsof je een buitenlandse toko runt.
Da's inderdaad knullig. Maar misschien hebben ze wat problemen gehad, weet jij veel. Ik zie in de supermarkt regelmatig groepjes Marokkanen om een Marokkanse medewerker hangen en een beetje dissen en praten. Als de gemiddelde vrouwelijke medewerker op het werk voortdurend theekransjes met elke bezoeker aan het houden is zou ik me ook voor kunnen stellen dat je een mailtje stuurt "En nu even geen vrouwen!!".quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef Monolith het volgende:
Zoals ik al zei lijkt mij dat een prima voorbeeld van het voeren van een diversiteitsbeleid, maar het is wel enorm knullig geformuleerd. Als je meer vrouwen, allochtonen, homo's of wat dan ook aan wilt nemen dan formuleer je dat ook niet als "Geen mannen!!", "Geen autochtonen!!" of "Geen hetero's!!".
Nou ik wou jouw gewoon mijn praktijkervaring overbrengen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:01 schreef Re het volgende:
[..]
genoeg Marokkaanse meiden achter de kassa en servicebalie hoor, of ging de memmo over Marokkaanse jongens alleen...
Niet te hard roepen, zometeen wil de overheid het financieel aantrekkelijker maken om allochtonen in dienst te nemen vanwege hogere werkloosheid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, alleen kom je dan weer in de knel met jongerenwerkloosheid. En aangezien jongeren minder productief zijn dan volwassenen is dat ook niet zo gek.
Het is inderdaad overheidsbeleid om geen marokkanen aan te nemenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:40 schreef antonwachter het volgende:
Hier heeft albert heijn dus helemaal niks mee te maken. Servex, een werkmaatschappij van de ns, is hiervoor verantwoordelijk. De ns waarvan de aandelen voor 100% in handen zijn van de overheid.
Uit de OP haal ik dat er een lijst/schema is waarop staat wanneer extra personeel nodig is in de To Go filialen. Dat extra personeel wordt via Servex ingezet in de piekuren. En bij 3 filialen op die lijst staat de vermelding geen Marokkanen. Dus het is geen algemeen beleid. Het is een aanvullend verzoek van een drietal filiaalmanagers om geen extra medewerkers van Marokkaanse afkomst in te zetten op de piekuren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals ik al zei lijkt mij dat een prima voorbeeld van het voeren van een diversiteitsbeleid, maar het is wel enorm knullig geformuleerd. Als je meer vrouwen, allochtonen, homo's of wat dan ook aan wilt nemen dan formuleer je dat ook niet als "Geen mannen!!", "Geen autochtonen!!" of "Geen hetero's!!".
Vind je dat echt?? Dus studeren is eigenlijk nutteloos, gewoon blonderen en een goede bh kopen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Desondanks blijf ik erbij dat een bedrijf vrij is om de mensen aan te nemen die ze willen. Als ze alleen maar vrouwen met cupmaat C+ en blond haar willen vind ik dat net zo prima als alleen maar Italianen willen aannemen.
Studeren voor een kassabaan is inderdaad nutteloos. En als Philips alleen maar geblondeerde bimbo's met een goede bh in hun R&D afdeling willen zetten, dan krijgen ze vanzelf het deksel op de neus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef Wazeggie het volgende:
Vind je dat echt?? Dus studeren is eigenlijk nutteloos, gewoon blonderen en een goede bh kopen?
Ik geloof niet dat je voor dergelijke functies al te veel hoeft te studeren en wanneer Philips het voltallige personeel op de R&D afdeling zou vervangen door rondborstige blonde dames is het vrij snel afgelopen met dat bedrijf. Het soort functies waar het hier om gaat is er een waarbij uiterlijk wel degelijk een expliciete rol speelt en zeker voor vrouwen geldt dat uiterlijk ook impliciet in wat hogere functies wel degelijk een (onbewuste) rol speelt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Vind je dat echt?? Dus studeren is eigenlijk nutteloos, gewoon blonderen en een goede bh kopen?
Dit hele gebeuren is gewoon walgelijk en dat meen ik serieus. Hup Holland Hup
Dit is wel een heel extreem geval van GMTA.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Studeren voor een kassabaan is inderdaad nutteloos. En als Philips alleen maar geblondeerde bimbo's met een goede bh in hun R&D afdeling willen zetten, dan krijgen ze vanzelf het deksel op de neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |