Jaaaaa. Natúúrlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:51 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Ze hebben hier echt wel een reden voor neem dat van mij aan.
Sterke argumentatiequote:Op donderdag 16 juli 2009 04:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jaaaaa. Natúúrlijk.
Hier een reden daar een reden overal een reden!
Raadsel tussen haakjes....quote:Volgens Albert Heijn-woordvoerster Buining is het een 'raadsel' waarom een aantal To go-winkels Marokkanen wil weren.
Ja, daar hoef ik niet mee op de proppen te komen.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 05:26 schreef Eddie-Vedder het volgende:
AH is een traditioneel Nederlands bedrijf ( of in ieder geval van oorsprong)
Moet jij als Hollandse knaap eens gaan solliciteren bij een Islamitische slagerij.....
Dan mogen ze bij een aantal van die toko's inderdaad wel wat meer kaaskoppen importeren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:36 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Woordvoerder Krijgsman: ,,Ons bedrijf wil juist een afspiegeling van de samenleving zijn.''
Ik wil helemaal geen afspiegeling van de maatschappij in winkels, bij de politie, in het ziekenhuis of waar dan ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan mogen ze bij een aantal van die toko's inderdaad wel wat meer kaaskoppen importeren.
Dat dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen afspiegeling van de maatschappij in winkels, bij de politie, in het ziekenhuis of waar dan ook.
Ik wil competente vriendelijke mensen.
Bingo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen afspiegeling van de maatschappij in winkels, bij de politie, in het ziekenhuis of waar dan ook.
Juistem, en dat laatste is al moeilijk genoeg hier in Nederland, zelfs als er achter de kassa een oude vertrouwde blonde muts zit ipv een hoofddoekje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
Er is NOOIT een legitieme reden om een bevolkingsgroep uit te sluiten van de maatschappij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:51 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Ze hebben hier echt wel een reden voor neem dat van mij aan.
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Wat een bullcrap.quote:De NS biedt zijn excuses aan, 'aan een ieder die het aangaat'. Woordvoerder Krijgsman: ,,Ons bedrijf wil juist een afspiegeling van de samenleving zijn.''
Kleine AH - veelal te vinden op stations - die een beperkt assortiment hebben (alles wat je to go mee kan nemen) tegen ietwat hogere prijzen. De service is er altijd wel heel snel! Soort van convenience store zeg maar, die ook nog eens van 5 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts open zijn ofzo (hier in Utrecht dan).quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:45 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is in vredesnaam een to go-winkel?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:44 schreef mazeind het volgende:
[..]
Er is NOOIT een legitieme reden om een bevolkingsgroep uit te sluiten van de maatschappij.
Er zijn tal van redenen om individuele mensen te bestraffen als ze zich niet aan de wetgeving houden.
Neem maar dat van mij aan.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Er wordt geen bevolkingsgroep uitgesloten van de maatschappij; de marokkanen en turken zijn al ruim (over)vertegenwoordigd bij ah-to go winkels. Helaas dat op de posters "geen marokkanen " en niet "geen (extra) marokkanen" stond. Dat had misschien gescheeld :pquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:44 schreef mazeind het volgende:
[..]
Er is NOOIT een legitieme reden om een bevolkingsgroep uit te sluiten van de maatschappij.
Er zijn tal van redenen om individuele mensen te bestraffen als ze zich niet aan de wetgeving houden.
Neem maar dat van mij aan.
Positieve discriminatie is geen discriminatie hè.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:48 schreef Fionn het volgende:
[..]
Wat een bullcrap.
A: Je ziet bij AH nagenoeg nooit mensen van boven de 25, behalve de bedrifsleider, of de klanten. De samenleving bestaat echt niet alleen maar uit adolescenten.
B: De 'samenleving' bevat ook criminelen, toeristen, eskimo's, punkers, zwervers en psychiatrisch patienten. Moeten daar ook een bepaald percentage van bij AH werken?
C:Het valt mij op dat ik bij de AH doorgaans de knappere, jongere dames zie werken. Ik buurten waar meerdere supermarkten zijn zie je echt bij de dure supers zoals AH de mooiere meiden, en bij de goekopere de minder mooie. Zal wel te maken hebben met dat AH meer betaalt, daardoor dus als eerste kan kiezen en dat ook doet. 'de samenleving' bestaat toch echt voor het grootste gedeelte uit gemiddelde mensen.
D: de hoeveelheid zwarten, turken en marokkanen die achter de kassas zitten bij AH-winkels die ik ken is rond de 90% behalve in dorpjes waar bijna geen mensen van deze bevolkingsgroepen wonen.
Op Amsterdam en Utrecht centraal, Amsterdam sloterdijk zie je in de AH to go's nauwelijks nederlanders.
Aangezien het totaal aan turken en marokkanen in NL minder dan 10% is, ben iik benieuwd hoe men dat dan wil verklaren als "afspiegeling van de samenleving"
Of gewoon niets daarover zetten en in plaats daarvan "Competente medewerker gezocht".quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:03 schreef Fionn het volgende:
[..]
Er wordt geen bevolkingsgroep uitgesloten van de maatschappij; de marokkanen en turken zijn al ruim (over)vertegenwoordigd bij ah-to go winkels. Helaas dat op de posters "geen marokkanen " en niet "geen (extra) marokkanen" stond. Dat had misschien gescheeld :p
quote:Op donderdag 16 juli 2009 05:26 schreef Eddie-Vedder het volgende:
AH is een traditioneel Nederlands bedrijf ( of in ieder geval van oorsprong)
Moet jij als Hollandse knaap eens gaan solliciteren bij een Islamitische slagerij.....
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:20 schreef fratsman het volgende:
Hebben de meeste Marokkanen helemaal aan zichzelf te danken. De ongeinteresseerde houding, de weigering om fatsoenlijk Nederlands te praten, zonder er woorden als " wollah, tazzz, en Kardashhh, doorheen te gooien, en inderdaad, constant die andere bontkraagvriendjes over de vloer. Ik leid ook een winkel, en telkens als ik Marokkaanse stagiaires had, waren dit de problemen waar je vroeg of laat mee te maken kreeg. Lekker representatief voor je bedrijf...
Ik heb het niet iedere keer hoeven doen, maar meerdere malen heb ik stagiaires weg moeten sturen omdat ze weigerden om bovenstaande te verbeteren. Antwoord van de school was ook steevast dat ze er niets aan konden veranderen. Ik heb deze problemen heus niet alleen met Marokkanen gehad, maar ze zijn in mijn lijstje wel oververtegenwoordigd... Jammer, want er zitten er ook genoeg bij die wel willen, en zich schamen voor dat overige gajes...
Ik val niemand aan, moraalridder. Ik constateer alleen maar iets. Overigens best zwak dat je me op één woord zo moet aanvallen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:17 schreef massin het volgende:
[..]
kardash is turksleer je talen voor je een hele groep gaat aanvallen...
bovendie hoor ik dat soort woorden nu vaker bij nederlandse jongeren dan bij "marokkaanse" jongeren
Hele groep? Dacht het niet.quote:Jammer, want er zitten er ook genoeg bij die wel willen, en zich schamen voor dat overige gajes...
ik val je niet aan beste frat, het was slechts een constateringquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik val niemand aan, moraalridder. Ik constateer alleen maar iets. Overigens best zwak dat je me op één woord zo moet aanvallen.
[..]
Hele groep? Dacht het niet.
En het is al helemaal triest als Nederlandse jongeren zo praten.
Oke oke. Iets te snel gereageerd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:31 schreef massin het volgende:
[..]
ik val je niet aan beste frat, het was slechts een constatering![]()
heeft nix met moraal of met ridders te makken, was slechts een beetje gezonde kritiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |