Dylan is er niks bijquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:58 schreef svefn het volgende:
OP in dichtvorm geschreven, mooi gedaan tong/teletekst
mwah! gewoon eerst uitzenden en dan zien we welquote:
weet jij meer dan ons? of loop jij 2 dagen achter ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Meddo het volgende:
jolante wilde geloof ik ook niet dat het uitgezonden werd
Zo'n kutkind als Sophie zou ik ook niet geloven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:13 schreef Manono het volgende:
verlinde vroeg zich al af wat de dubbele bodem was toen hij die award door sophie kreeg uitgereikt
quote:Albert doet nu mede namens mij officieel aangifte tegen bnn. straks persverklaring. schande van nota bene gesubsidieerde omroep!
quote:afgeluisterd worden in eigen huis, schande!!
Leuke rel.quote:Albert Verlinde afgeluisterd?!
Waar liggen de grenzen van de privacy? VOC heeft z'n Gouden Oor dus lekker 'ns bij Albert te luisteren gelegd. Maar wat gebeurt er nou met de Albert-Verlinde-tapes? Kijk vrijdag naar de ontknoping: VOC vanaf 21.15 uur op 3!
get your facts straight; het interview met moe smit werd afgenomen door evert santegoeds en uitgezonden door sbs!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Meddo het volgende:
jolante wilde geloof ik ook niet dat het uitgezonden werd
Denk het ook want het is helaas strafbaar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:35 schreef IQM het volgende:
BNN gaat dit toch niet uitzenden. Dit dient alleen als reclame voor hun zoveelste 'hihi, wij voeren gekke stuntjes uit [ afbeelding ]'-programma en om aan te tonen dat Albert Verlinde zelf ook aan afluisteren doet enzo.
En dat weet BNN dondersgoed. Ze willen gewoon dat er nu over hun programma gepraat wordt en dat er daardoor meer mensen gaan kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Denk het ook want het is helaas strafbaar.
Albert en Onno hebben gelijk dat ze aangifte doenquote:
en die video met weslie dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
get your facts straight; het interview met moe smit werd afgenomen door evert santegoeds en uitgezonden door sbs!
Ja dat vind ik ook ..ik zou het vreselijk vinden als dat bij ons gebeurde. Ik geef ze gelijk dat ze vandaag aangifte hebben gedaan !quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet hoor, maar een openbare parkeergarage is toch heel wat anders dan het huis van Albert en Onno.
Mwoah, ik denk dat er in beide ruimten even vaak achteruit wordt ingeparkeerdquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet hoor, maar een openbare parkeergarage is toch heel wat anders dan het huis van Albert en Onno.
Inderdaad, beiden kunnen het daglicht niet verdragenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat er in beide ruimten even vaak achteruit wordt ingeparkeerd
Briljant dearquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klopt dus helemaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:30 schreef Sloppy het volgende:
Wat BNN gedaan heeft is gewoon een misdrijf en niet netjes.
Albert Verlinde is gewoon een hypocriet, omdat er vandaag in RTL boulevard geen woord gerept is over deze rel. Albert zit al weken te smullen van de Jan Smit-rel, maar als hij zelf een van de hoofdpersonen is mag er geen seconde van boulevard er aan gewijd worden.
AMEN!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zoveelste smakeloze actie van BNN.. wat is dat toch een domme omroep geworden. Het hangt aan elkaar van zogenaamde 'kijk eens wat wij wel niet doen'-acties. Van aan de noodrem in een trein trekken tot het belachelijke programma Sterretje gezocht... die omroep mag van mij zo van de buis. Laat me raden: zijn de kijkcijfers van dit programma heel erg slecht en zoeken ze zo de aandacht weer op? Ik hoop van harte dat niemand gaat kijken. Misschien dat Albert er daarom geen aandacht aan besteedde..
Er zit daarnaast heel veel verschil tussen zoenen in een openbare parkeergelegenheid waarvan je wéét dat er camera's hangen of afluisteren in een privewoning. Het laatste kan naar mijn mening dus echt niet.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zoveelste smakeloze actie van BNN.. wat is dat toch een domme omroep geworden. Het hangt aan elkaar van zogenaamde 'kijk eens wat wij wel niet doen'-acties. Van aan de noodrem in een trein trekken tot het belachelijke programma Sterretje gezocht... die omroep mag van mij zo van de buis. Laat me raden: zijn de kijkcijfers van dit programma heel erg slecht en zoeken ze zo de aandacht weer op? Ik hoop van harte dat niemand gaat kijken. Misschien dat Albert er daarom geen aandacht aan besteedde..
Er zit daarnaast heel veel verschil tussen zoenen in een openbare parkeergelegenheid waarvan je wéét dat er camera's hangen of afluisteren in een privewoning. Het laatste kan naar mijn mening dus echt niet.
Inderdaad, het aantonen van iemands hypocrisie moet echt niet kunnen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Bij Radio2 was hij ook al aan het janken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij was net ook nog weer aan het janken bij Giel op 3Fm.
Kwalbert was helemaal emotioneel enzo huilie huilie.
Als je 9 ton per jaar verdient bij RTL als beroepsroddelnicht dan moet je ook maar een keer een stootje
kunnen incasseren vind ik.
Verlinden is een valse nicht. Dat zie je nu wel weer. Ik vind het een enorm goeie stunt van BNN, ik hoop dat ze er iets van uitzenden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef SCH het volgende:
Hij was op radio 1 vanochtend. Spannend gesprek want oh oh wat is Albert boos.
En terecht. Het is schandalig wat BNN gedaan heeft.
Maar ik mis ook maar het kleinste beetje relativeringsvermogen bij Albert Verlinden - hij zou wel iets kunnen zeggen in de trant van dat hij wel begrijpt dat mensen vinden dat hij zelf ook nogal ver gaat soms.
Maar heerlijk weer, wat zijn dit soort mensen toch vals als ze zelf iets wordt geflikt. Zoals Theo van Gogh, Paul de Leeuw en nu weer Albert. Altijd anderen afzeiken maar als ze zelf getroffen worden.
Nou, afluisterapparatuur in een privehuis gaat wel heel erg ver. Ik vind dat geen stunt meer en snap op zich de boosheid van Albert wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:19 schreef vanhal het volgende:
[..]
Verlinden is een valse nicht. Dat zie je nu wel weer. Ik vind het een enorm goeie stunt van BNN, ik hoop dat ze er iets van uitzenden.
Exact.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Het toont wel de hypocrisie van Albert weer aan, als anderen een relletje hebben duikt hij er bovenop, en nu wil hij er niet eens iets over zeggen in z'n eigen showtje, geen vileine opmerkingen of gemene hints tussen de zinnen door.
Zou me niks verbazen als BNN helemaal niks heeft maar gewoon ff de echte kinderachtige Albert wil ontmaskeren
Ik krijg hier gewoon een heel groot 'net-goed' gevoel bij. Net goed dat iemand zoiets een keer bij hem flikt. Ik vind hem naast een valse nicht een ordinaire roddelaar. In dat opzicht vind ik het wel een stunt waarbij bnn Verlinden een punt duidelijk wilde maken:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:20 schreef SCH het volgende:
Nou, afluisterapparatuur in een privehuis gaat wel heel erg ver. Ik vind dat geen stunt meer en snap op zich de boosheid van Albert wel.
Geslaagde stunt dus zelfs.quote:We wilden met het afluisteren van Albert Verlinde een punt maken. Hoe ver ga je met informatie die op niet journalistieke wijze is verkregen. Waar ligt de persoonlijke grens van Albert Verlinde? Daar hebben we nu dus antwoord op. Onze missie is geslaagd.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Zou me niks verbazen als BNN helemaal niks heeft maar gewoon ff de echte kinderachtige Albert wil ontmaskeren
quote:BNN mag afgeluisterde opnamen Verlinde niet uitzenden
donderdag 16 juli 2009 22:17
De provincie Noord-Brabant heeft de jongerenomroep BNN gesommeerd om de afgeluisterde en opgenomen gesprekken uit het huis van VVD-gedeputeerde Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde niet uit te zenden.
Albert Verlinde (links) en Onno Hoes hebben een kort geding aangespannen
BNN heeft het materiaal terugbezorgd bij Verlinde en Hoes, zegt een woordvoerder van de omroep.
Volgens de provincie zijn mogelijk publieke belangen geschaad, omdat wellicht vertrouwelijke gesprekken over zaken die Hoes thuis voerde zijn geregistreerd.
Verlinde heeft vandaag aangifte gedaan wegens inbreuk op privacy.
Kamervragen
CDA-Kamerlid Joop Atsma gaat Kamervragen stellen over de kwestie. Hij noemt de afluisterpraktijken van BNN 'volstrekt verwerpelijk'.
Het BNN-programma VOC (Het Verbond Ongeleide Correspondenten) heeft de RTL-presentator een 'award' gegeven, het Gouden Oor. Daarin zat een zendertje die de opnamen heeft gemaakt.
BNN-presentatrice Sophie Hilbrand reikte de prijs vrijdag uit aan Verlinde in RTL Boulevard. De provincie noemt de actie van BNN 'ontoelaatbaar'.
Materiaal
De BNN-woordvoerder zegt het ruwe materiaal te hebben teruggegeven. Ze wilde niet zeggen of daarmee uitzending van de audio vrijdag in het BNN-programma VOC is afgemeld.
Het programma zegt met de opnamen een punt te willen maken: 'hoe ver ga je met informatie die op niet-journalistieke wijze is verkregen?' BNN ziet de missie als geslaagd, omdat ze weten waar de grens van Verlinde ligt.
Hoes en Verlinde zijn vanavond 'aan het bijkomen' tijdens een etentje, zo twittert Onno Hoes.
Helemaal mee eens maar deze methode kan gewoon niet en is strafbaar. Als je vindt dat verlinde strafbaar bezig is, moet je hem aangeven of een koekje van eigen deeg geven. Dit koekje is van iets ander deeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Albert mag wat mij betreft een keer aangepakt worden, altijd met zijn insinuaties en geschimp naar andere bekenden. Hij moet van zijn sokkel afgeschopt worden, kan hij een toontje lager zingen, creep.
http://medianieuws.nl/arc(...)pnames-terug-van-bnnquote:Albert Verlinde krijgt afluister opnames terug van BNN
BNN heeft de afluister opnames thuis bezorgt bij Albert Verlinde en zijn man Onno Hoes. Volgens BNN is alleen het ruwe materiaal afgestaan en wil dit nog niet zeggen dat er niets in de uitzending van vandaag wordt uitgezonden (Vanavond op Nederland 3, 21.15 uur; VOC).
BNN werd opgeroepen door de Provinciale Staten van Brabant om de opnames in te leveren. Dit omdat de man van Verlinde in de Brabantse politiek zit. Volgens de Provincie Brabant zijn er mogelijk publieke belangen geschaad en is de afluisteractie van BNN ontoelaatbaar omdat er mogelijk vertrouwelijke gesprekken zijn geregistreerd.
Een woordvoerder van BNN zegt in het Brabants Dagblad: "We wilden met het afluisteren van Albert Verlinde een punt maken. Hoe ver ga je met informatie die op niet journalistieke wijze is verkregen. Waar ligt de persoonlijke grens van Albert Verlinde? Daar hebben we nu dus antwoord op. Onze missie is geslaagd.
Bron: Brabants Dagblad
zomg,quote:Hoes en Verlinde zijn vanavond 'aan het bijkomen' tijdens een etentje, zo twittert Onno Hoes.
Ja, laat hem lekker even zweten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar deze methode kan gewoon niet en is strafbaar. Als je vindt dat verlinde strafbaar bezig is, moet je hem aangeven of een koekje van eigen deeg geven. Dit koekje is van iets ander deeg.
Maar ik geniet er stiekem wel van hoor.
Heel goed. Al ben ik wel weer wat gevoelig voor al dat geroep dat hij een valse nicht is. Ik mag dat wel zeggen maar jullie hetero's nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, laat hem lekker even zweten.
Whehehehe...... ben je er zo eentje, ... je bent me d'r eentje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel goed. Al ben ik wel weer wat gevoelig voor al dat geroep dat hij een valse nicht is. Ik mag dat wel zeggen maar jullie hetero's niet
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef SCH het volgende:
Heel goed. Al ben ik wel weer wat gevoelig voor al dat geroep dat hij een valse nicht is. Ik mag dat wel zeggen maar jullie hetero's niet
LOLquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef SCH het volgende:
Wil je een zakdoekje meid?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:
Valse vlecht vind ik altijd wel mooiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehehe...... ben je er zo eentje, ... je bent me d'r eentje.![]()
Ach, what's in a name. Wat dacht je van 'een valse vrucht'.
Okay, valse vlecht.quote:
Bij Qmusic hing hij ook half jankend aan de telefoonquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij Radio2 was hij ook al aan het janken.
De schijnheil.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:17 schreef Grulez het volgende:
Ik moet bij Albert Verlinden altijd aan SCH denken
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:01 schreef Ole het volgende:
Albert is gewoon een SuperLul,
Tuurlijk mogen ze het niet uitzenden, maar toch is het wel een koekje van eigen deeg
9 ton betaald krijgen om notabene je eigen producties te promoten, en een talentvol iemand als Beau weg te jagen. Bah Bah Bah,
Moge hij alsnog op zijn muil gaan!
Ja SCH, ik geef het toequote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
Loopt ie nou alweer te janken op de radio dat hij is afgeluisterd. De man die het zijn beroep heeft gemaakt om in andermans prive-leven te snuffelen...
Ja, maar dit is strafbaar en ze dringen je privedomein binnen.
Tja, dezelfde Albert die een ton betaald voor opnamen van een uit gesloten videocamera circuit, dezelfde Albert die zonder scrupules een vreemdgaande Georgina toont of een borstenlikkende brandsteder toen zij dachten dat ze niet werden getaped.
Tja, maar MM, dat is in gelegenheden met een openbaar karakter gebeurt
Ja, maar hoe afwijzend was Albert tegenover de foto's van de zwijnestal waarin Belinda Meuldijk woonde of de stiekem gemaakte foto's van het interieur van Wim-Lex en zijn Max? Juist, daar hoor je Verlinde dan weer niet over.
Mijn klacht: Albert Verlinde is een hypocriete lul, en hij zuigt er ook aan, maar dat laatste moet ie zelf weten
ohw ff kijken..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
En dan ook nog eens alles via Twitter melden
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
En dan ook nog eens alles via Twitter melden
Opvallend, niet bij de staten zijn omdat je een werkafspraak met je partner hebtquote:jammer dat in staten commissie zo'n drukte over mijn afwezigheid was. ik had werkafspraak met Albert die zeker vandaag van belang was.
about 12 hours ago from mobile web
interview ipv commissie vergadering. gelukkig begripvolle en behulpzame collega
about 16 hours ago from mobile web
vanavond lekker bijkomen met dinertje met Albert winston en renate. idiote dag bij BNN maloten!
about 16 hours ago from mobile web
afgeluisterd worden in eigen huis, schande!!
about 23 hours ago from mobile web
Albert doet nu mede namens mij officieel aangifte tegen bnn. straks persverklaring. schande van nota bene gesubsidieerde omroep!
Yvonne hoe kom jij zo gauw aan details nu bij Geen Stijl.. wel ranzig hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:29 schreef yvonne het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)erlind.html#comments
Via Twitterquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yvonne hoe kom jij zo gauw aan details nu bij Geen Stijl.. wel ranzig hoor
Je was een deur te ver bij onze homo-burenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb al een jaar afluisterapparatuur bij yvonne thuis staan, maar daar gebeurt nooit iets...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je was een deur te ver bij onze homo-buren
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je was een deur te ver bij onze homo-buren
toch is er een verschil. Boulevard is ten eerste een begrip in showbisland als BNN een programmatje wil pushen gebruiken ze maar wat graag de zentijd bij het best bekeken shobisprogramma. Daarnaast is het bij boulevard altijd zo det men toestemming vraagt voor uitzending. Zelfs de beelde van Wesly en Jolanthe is gevraagd of ze er bezwaar tegen hadden dat het werd uit gezonden. Daarnaast is al het beeld materiaal uitgezonden door boulevard altijd geschoten in een openbare ruimte. Het huis/kantoor van albert is dat niet. Iets waar we vaak allemaal tegen ageren als de aivd het doet doet iets als een omroep BNN nu wel. IK vind dan ook dat het strafrechterlijk onderzoek gewoon moet doorgaan en dat BNN hier zwaar voor gestraft moet worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:29 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Wel opvallend dat die kwal van een Albert zelf niet wil dat dit nu uitgezonden wordt. Normaal geilt hij er juist zo op om de meest intieme/prive details van BN'ers naar buiten te brengen. Hij zou nu ook de guts moeten hebben om dit uit te laten zenden. Hypocriet.
Toch wel raar dat ie dan nu zo hoog van de toren piest.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:58 schreef GeneraalUli het volgende:
http://www.bnn.nl/page/voc/video/6480c2e3225f5837fabfebb334515b32
"Als je niks te verbergen hebt..."
ja maar hij was verbaasd en realiseerde zich later dat dat ding op kantoor heeft gestaan waar hij vertrouwelijke gesprekken voerde en ook bij Onno terwijl er een miljardendeal omtrent Essent besproken werd e.d.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch wel raar dat ie dan nu zo hoog van de toren piest.
Precies!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef marky het volgende:
[..]
toch is er een verschil. Boulevard is ten eerste een begrip in showbisland als BNN een programmatje wil pushen gebruiken ze maar wat graag de zentijd bij het best bekeken shobisprogramma. Daarnaast is het bij boulevard altijd zo det men toestemming vraagt voor uitzending. Zelfs de beelde van Wesly en Jolanthe is gevraagd of ze er bezwaar tegen hadden dat het werd uit gezonden. Daarnaast is al het beeld materiaal uitgezonden door boulevard altijd geschoten in een openbare ruimte. Het huis/kantoor van albert is dat niet. Iets waar we vaak allemaal tegen ageren als de aivd het doet doet iets als een omroep BNN nu wel. IK vind dan ook dat het strafrechterlijk onderzoek gewoon moet doorgaan en dat BNN hier zwaar voor gestraft moet worden.
En ze hadden zelf niet kunnen bedenken dat iemand er iets op tegen zou hebben om in zijn eigen huis afgeluisterd te worden?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:25 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik krijg hier gewoon een heel groot 'net-goed' gevoel bij. Net goed dat iemand zoiets een keer bij hem flikt. Ik vind hem naast een valse nicht een ordinaire roddelaar. In dat opzicht vind ik het wel een stunt waarbij bnn Verlinden een punt duidelijk wilde maken:
[..]
Geslaagde stunt dus zelfs.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Oh wat wordt hier met deze zaak bewezen dat Albert een vieze achterbakse homo is die alleen maar van roddels houdt als het maar niet over hem gaat.
En dan dat laatste filmpje wat net gepost is. Hij zegt daar gewoon: ja zendt het maar uit wat grappig.En nu dit huilen in allerlei media.
Dit kan al niet meer als je het filmpje kijkt, daar zie je dat Albert echt zwaar verbaasd is als hij een gesprek van hemzelf (met zijn ouders) terug hoort op die tape...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:01 schreef kikoooooo het volgende:
Rutger Castricum @ Twitter:
net gesproken met Sophie H. Verlinde gate is donarshow grap. Puur om de boel aan te zwengelen en iets aan te tonen...
http://twitter.com/Rutger_zelf/status/2687009792
Exact.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit kan al niet meer als je het filmpje kijkt, daar zie je dat Albert echt zwaar verbaasd is als hij een gesprek van hemzelf (met zijn ouders) terug hoort op die tape...
Oke. Kan geen filmpjes kijken op het werk, dus dat miste ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit kan al niet meer als je het filmpje kijkt, daar zie je dat Albert echt zwaar verbaasd is als hij een gesprek van hemzelf (met zijn ouders) terug hoort op die tape...
Toch leuk voor een homo.quote:
Dus datquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen maar denk wel: Verlinde, het kan geen kwaad dat je zelf eens ervaart hoe griezelig het is als anderen zó diep in je privé-leven duiken.
Vind die optie van nep-afluisterapparatuur ook top: was ie zich toch rotgeschrokken maar was er in wezen niets strafbaars gebeurd
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef marky het volgende:
[..]
toch is er een verschil. Boulevard is ten eerste een begrip in showbisland als BNN een programmatje wil pushen gebruiken ze maar wat graag de zentijd bij het best bekeken shobisprogramma. Daarnaast is het bij boulevard altijd zo det men toestemming vraagt voor uitzending. Zelfs de beelde van Wesly en Jolanthe is gevraagd of ze er bezwaar tegen hadden dat het werd uit gezonden. Daarnaast is al het beeld materiaal uitgezonden door boulevard altijd geschoten in een openbare ruimte. Het huis/kantoor van albert is dat niet. Iets waar we vaak allemaal tegen ageren als de aivd het doet doet iets als een omroep BNN nu wel. IK vind dan ook dat het strafrechterlijk onderzoek gewoon moet doorgaan en dat BNN hier zwaar voor gestraft moet worden.
http://www.nu.nl/achterkl(...)lbert-tapes-uit.htmlquote:De omroep heeft laten weten alleen het materiaal te gebruiken waarvoor de showbizzdeskundige van RTL Boulevard toestemming heeft gegeven.
quote:Verlinde wint afluisterzaak van BNN
` BNN mag niets uitzenden van het
materiaal dat stiekem is opgenomen bij
RTL-presentator Albert Verlinde.Dat
heeft de rechter in Amsterdam bepaald
in een kort geding dat was aangespannen
door Albert Verlinde en zijn man Onno
Hoes.BNN wilde het vanavond uitzenden.
BNN had afluisterapparatuur verstopt in
een nepprijs die de zender aan Verlinde
had uitgereikt.
Wat begrijp je niet aan 'Niet mogen uitzenden'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat komt vanavond op NED3 om 21.15 bij BNN ..VOC heet het programma.
Volgens mij heeft Albert Verlinde nooit een microfoon bij iemand in huis gesluisd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:16 schreef Divel het volgende:
Wat een huilie die Verlinde. Vuile jankert. Wel in iemand anders zijn privéleven binnendringen maar als ie zelf aan de beurt is schreeuwt tie alles aan elkaar.
Lees eerst wat Arcee hier getypt heeft..Jij zei toch ook dat het niet uitgezonden mag worden. Volgens (Radio1)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'Niet mogen uitzenden'
Ik quote je bericht Tongquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:11 schreef tong80 het volgende:
Radio-1 meldt nu dat de rechter heeft besloten dat de uitzending niet mag doorgaan.
Doen ze het wel krijgen ze een boete van 25000 euro.
Heeft ie Yolanthe en Wesley gevraagd om die opnames uit te mogen zenden? Om maar es een voorbeeld te noemen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Albert Verlinde nooit een microfoon bij iemand in huis gesluisd.
Ik lees bij Arcee hetzelfde als ik zelf 5 minuten eerder heb gepost.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lees eerst wat Arcee hier getypt heeft..Jij zei toch ook dat het niet uitgezonden mag worden. Volgens (Radio1)
Nee, nooit, ik heb altijd alles op 1 pagina.quote:
Had ie zelf die foto's genomen ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ie Yolanthe en Wesley gevraagd om die opnames uit te mogen zenden? Om maar es een voorbeeld te noemen...
Man dan scroll je je kapot.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, nooit, ik heb altijd alles op 1 pagina.
Dus een andere omroep dan BNN mag zijn tapes wel uitzenden?quote:
Ik zou ze ook hebben uitgezonden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij heeft die beelden uitgezonden.
Hoe vaak ik niet lees dat iemand iets mist omdat het 'op de vorige pagina stond'. Nee, da's handig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:22 schreef tong80 het volgende:
Man dan scroll je je kapot.
Het is juist zo gemakkelijk niet alles terug te hoeven lezen en te weten dat je bovenaan een pagina kunt beginnen.
Ik begrijp je vraag niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus een andere omroep dan BNN mag zijn tapes wel uitzenden?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe vaak ik niet lees dat iemand iets mist omdat het 'op de vorige pagina stond'. Nee, da's handig.
Check 1 van de vorige pagina's nog eens.quote:
Omdat ze de opties nooit bekijken, niet omdat ze 't niet zouden willen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:24 schreef tong80 het volgende:
Maar ik denk dat er met jou weinigen zijn die alles op één pagina hebben.
Vreemde redenering iddquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook mooi: omdat men niet reageert op de aankondiging dat iets uitgezonden wordt, meent RTL Boulevard dat ze iets mogen uitzenden. Geweldig zeg. Dus je moet als BN'er maar de hele dag in de gaten houden of er ergens een item over jou wordt aangekondigd om daar eventueel tegen in beroep te gaan?
Zal ik er een topic over openen ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat ze de opties nooit bekijken, niet omdat ze 't niet zouden willen.
Precies. Men gaat hier iets te makkelijk voorbij aan het grote verschil tussen wat Albert doet en wat hem is aangedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef marky het volgende:
[..]
Wel live voor de rechtbank nu.quote:
De uitspraak had ook niet anders kúnnen zijn, in dit land. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:38 schreef Ole het volgende:
Hij heeft gewonnen "{
Híj breekt toch niet in bij mensen thuis en plaatst er microfoontjes? Wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:39 schreef vanhal het volgende:
Ja, wake up Verlinde, dat 'inbraak op privacy' is iets wat jij dagelijks doet
BNN ook niet? Voor mij is verlinde een hypocriete jankerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Híj breekt toch niet in bij mensen thuis en plaatst er microfoontjes? Wezenlijk verschil.
Inderdaad, dat zeggen ze net. Idioot idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook mooi: omdat men niet reageert op de aankondiging dat iets uitgezonden wordt, meent RTL Boulevard dat ze iets mogen uitzenden. Geweldig zeg. Dus je moet als BN'er maar de hele dag in de gaten houden of er ergens een item over jou wordt aangekondigd om daar eventueel tegen in beroep te gaan?
http://www.nu.nl/achterkl(...)-niet-uitzenden.htmlquote:BNN mag 'Albert-tapes' niet uitzenden
Uitgegeven: 17 juli 2009 18:16
Laatst gewijzigd: 17 juli 2009 18:28
AMSTERDAM - BNN mag vrijdagavond niet de stiekem verworven geluidsopnamen uitzenden die zijn gemaakt in het huis van showbizzdeskundige Albert Verlinde.
Dat heeft de rechtbank in Amsterdam vrijdagmiddag in kort geding bepaald. De rechtszaak was aangespannen door Verlinde en zijn man Onno Hoes. De laatste is gedeputeerde in de provincie Noord-Brabant.
De opnamen konden worden gemaakt doordat BNN-presentatrice Sophie Hilbrand verleden week in de uitzending van RTL Boulevard een nepprijs overhandigde.
Zendertje
Deze prijs, het Gouden Oor, bestond uit een trofee waarin een zendertje was verstopt. De RTL-presentator nam de prijs mee naar zijn huis, waarna de BNN-programmamakers hem konden afluisteren.
Zij deden dat in het kader van het programma VOC (Verbond Ongeleide Correspondenten). De uitzending hiervan staat gepland op vrijdagavond om 21.25 uur op Nederland 3.
Dwangsom
De rechtbank bepaalde dat BNN een dwangsom van 25.000 euro moet betalen als de geluidsopnamen toch worden uitgezonden.
De jongerenomroep is echter niet verplicht de tapes aan Verlinde te geven, zo besliste de rechter.
Emotioneel
Verlinde liet weten dat het voor hem een emotionele dag was. ''Het voelde net alsof er was ingebroken'', aldus de presentator.
''Dit was geen practical joke meer, dit ging te ver. We zijn de enigen die in huis zijn afgeluisterd door programmamakers.''
Hij noemde het een ''belangrijk vonnis. Want mensen mogen niet worden afgeluisterd. Dat mag alleen gebeuren door de AIVD.''
Persoonlijke grenzen
BNN bedacht de actie om uit te zoeken waar de persoonlijke grenzen liggen van Verlinde. Dit onder meer naar aanleiding van het in RTL Boulevard uitzenden van de beelden in een parkeergarage waarop was te zien dat Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zoenden.
Boulevard zond die beelden uit, terwijl die waren gemaakt met een bewakingscamera. De twee konden niet vermoeden dat die beelden gebruikt konden worden voor andere doelen dan veiligheidsdoeleinden.
lijkt me wel een terechte uitspraakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:45 schreef vanhal het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-niet-uitzenden.html
Tuurlijk is dat een wezenlijk verschil. Maar hij maakt wel degelijk ook inbreuk op de persoonlijke levenssfeer van mensen en dat verdoezelt hij nu helemaal, hij liegt er zelfs glashard over.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Híj breekt toch niet in bij mensen thuis en plaatst er microfoontjes? Wezenlijk verschil.
jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ie Yolanthe en Wesley gevraagd om die opnames uit te mogen zenden? Om maar es een voorbeeld te noemen...
Ja wat moet ie dan? Toegeven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:50 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk is dat een wezenlijk verschil. Maar hij maakt wel degelijk ook inbreuk op de persoonlijke levenssfeer van mensen en dat verdoezelt hij nu helemaal, hij liegt er zelfs glashard over.
Kom op zeg. Dat is pure onzin. Het is gewoon uitgezonden zonder toestemming.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja
en beide hebben niet gereageerd
net zoals georgina verban destijds om toestemming is gevraagd en ook zij had geen bezwaar
Of 'ie nou een Kwalbert is of niet, dat doet niets af aan de grove onrechtmatigheid van deze afluisteractie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een wezenlijk verschil. Maar hij maakt wel degelijk ook inbreuk op de persoonlijke levenssfeer van mensen en dat verdoezelt hij nu helemaal, hij liegt er zelfs glashard over.
zowel yolanthe, wesley als georgina en hun managers zijn direct benaderd door boulevard om toestemming voor het uitzenden van de beelden te vragenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
True, maar het maakt z'n reactie natuurlijk niet minder triest en debiel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of 'ie nou een Kwalbert is of niet, dat doet niets af aan de grove onrechtmatigheid in deze afluisterzaak.
Ik koppel dat nu even helemaal los van Alberts eigen praktijken. In de rechtzaal is dat ook niet relevant.
Precies.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of 'ie nou een Kwalbert is of niet, dat doet niets af aan de grove onrechtmatigheid in deze afluisterzaak.
Ik koppel dat nu even helemaal los van Alberts eigen praktijken. In de rechtzaal is dat ook niet relevant.
Tuurlijk is het onrechtmatig. Maar je kunt het niet helemaal loskoppelen van zijn eigen praktijken. Juridisch wel, daar heb je gelijk in. Ik heb het over zijn eigen reactie zonet, waar in hij de koppeling zelf ook maakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of 'ie nou een Kwalbert is of niet, dat doet niets af aan de grove onrechtmatigheid van deze afluisteractie.
ik haat mensen die alle situaties op één hoop gooienquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat is pure onzin. Het is gewoon uitgezonden zonder toestemming.
Ik haat die hypocrisie en de domme mensen die het nog goed praten ook.
Ey, het is nu eenmaal een dramaqueen, daarmee verdient hij zijn brood.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True, maar het maakt z'n reactie natuurlijk niet minder triest en debiel.
Ben je zo naief of speel je dit?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zowel yolanthe, wesley als georgina en hun managers zijn direct benaderd door boulevard om toestemming voor het uitzenden van de beelden te vragen
geen van allen heeft bezwaar gemaakt of hebben zelfs niet eens gereageerd
daarbij zijn al deze beelden in publieke gelegenheden gemaakt
als ze nou stiekem een camera in de huizen van bovengenoemde mensen hadden geplaatst had je een punt gehad
Ik haat mensen die liegen of in leugens geloven of leugens goedpraten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik haat mensen die alle situaties op één hoop gooien
en anderen die t niet met ze eens zijn dom noemen
Wie zegt dat? En als ze niet gereageerd hebben, is de directe benadering dus niet aangekomen........quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zowel yolanthe, wesley als georgina en hun managers zijn direct benaderd door boulevard om toestemming voor het uitzenden van de beelden te vragen
geen van allen heeft bezwaar gemaakt of hebben zelfs niet eens gereageerd
Dat het een publieke ruimte is, wil nog niet zeggen dat iedereen in Nederland zich ook in die publieke ruimte bevindt. Dat mag ook niet een excuus zijn om deze dan maar ff lekker de kabel op te slingeren om ze aan heel Nederland te laten zien.quote:daarbij zijn al deze beelden in publieke gelegenheden gemaakt
als ze nou stiekem een camera in de huizen van bovengenoemde mensen hadden geplaatst had je een punt gehad
Toch moet je deze dingen los zien van elkaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:02 schreef jakees het volgende:
Als ik een miljoen zou hebben gewonnen zou ik de 25 ruggen ervoor hebben om de boete te betalen voor vanavond. Kunnen we geen geld inzamelen?
Tuurlijk kan het niet om mensen af te luisteren, maar ik snap dat BNN een punt wil maken. Albert Verlinden is gewoon een slecht mens. Ik hoop dat ze hem en Gordon dag en nacht afluisteren! Die teksten ook bij RTL Boulevard
- "afgeslankt gezin". Leuk hoor als mensen grappen maken over het feit dat je ouders gaan scheiden (heeft SB kinderen).
- "get into the roof" als mensen overlijden met het vallen van een dak. Leuke grap jongens!
en dan dat Verlinden is aangeslagen. Nee Jord Kelder is blij als iedereen zijn vrouw ziet vreemdgaan op nationale TV. Wat een hypocriete eikel.
Yep. Er is alleen geen zaak van gemaakt en dat betekent volgens Albert en sommige users dat er toestemming is gegeven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:03 schreef vanhal het volgende:
Die beelden van yolanthe met wesley in de parkeergarage, die waren toch ook onrechtmatig verkregen oid? Daar was toch wat mee? Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
De uitspraak is logisch en terecht, daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch moet je deze dingen los zien van elkaar.
Afluisteren is gewoon bij wet verboden.
Dus de rechter kon niet anders dan zo oordelen.
van belang is dat ze om toestemming is gevraagdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je zo naief of speel je dit?
Denk je nou echt dat ze toestemming hebben gegeven?? NEE, dat hebben ze niet.
Nee, je liegt. Er is geen toestemming gegeven. Kom maar met een bron. Is gewoon niet zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
van belang is dat ze om toestemming is gevraagd
yolanthe en wesley hadden geen bezwaar, georgina heeft niet gereageerd
daarbij zijn ze niet in hun huis gefilmd
deze situaties zijn niet te vergelijken met wat nu gebeurd is
kun je wel mensen dom en naief gaan noemen (goede argumenten ook..), maar gelijk heb je niet
eej, maak er van wat je wilt maken maar nu ben je zelf bezig met het verdraaien van dingenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep. Er is alleen geen zaak van gemaakt en dat betekent volgens Albert en sommige users dat er toestemming is gegeven.
Waar zeg ik dat de rechter geen goede uitspraak heeft gedaan? Ik zie het gevoelsmatig niet los van elkaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch moet je deze dingen los zien van elkaar.
Afluisteren is gewoon bij wet verboden.
Dus de rechter kon niet anders dan zo oordelen.
is goed jongen, ik liegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je liegt. Er is geen toestemming gegeven. Kom maar met een bron. Is gewoon niet zo.
Je blijft maar liegen. Er is geen toestemming gegeven door de 3 mensen waar we het over hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
eej, maak er van wat je wilt maken maar nu ben je zelf bezig met het verdraaien van dingen
dat die beelden onrechtmatig verkregen zijn staat buiten kijf, maar daar had ik t niet over
voor t uitzenden van de beelden is toestemming gevraagd en niemand had bezwaar
lijkt wel een kapotte grammafoonplaat hier
Hij is daar voor zijn werk in Zuid Frankrijk als Politicus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Repeat het volgende:
En wat doet die gare ambtenaar Onno in godsnaam voor zaken in Frankrijk
Ondervinden wat swazantnuf nu werkelijk inhoudquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Repeat het volgende:
En wat doet die gare ambtenaar Onno in godsnaam voor zaken in Frankrijk
Ligt daar Noord-Brabant?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is daar voor zijn werk in Zuid Frankrijk als Politicus.
Ja, en van de week kon hij niet bij de statenvergadering zijn omdat hij een werkafspraak met Albert hadquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij zo doof.. hij is voor zaken in Frankrijk
Jij hebt het buskruit ook niet uitgevonden hèquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat voor werkzaamheden zou een of ander ambtenaar van een provincietje in Nederland daar in Zuid-Frankrijk moeten doen? Terrassenbeleid aan de Côtes d'Azur checken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Vraag aan Onno Hoes zelf RoelWeet ik veel wat hij allemaal doet..
Dat heb ik ook gelezen op zijn twitter.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en van de week kon hij niet bij de statenvergadering zijn omdat hij een werkafspraak met Albert had
Nu houd ik weer van je.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:46 schreef SCH het volgende:
Ik had nog wel wat begrip voor Alberts reactie maar na deze masturbatie-act en leugens in Boulevard mogen ze echt aan de hoogste boom
Wat een rat, wat een leugenaar, wat een enorme eikel.
Suggereren dat Yolanthe en Wesley en Georgina toestemming hebben gegeven voor het utizenden van die stiekeme opnames. NEE ALBERT. Jullie hebben ze niet om toestemming gevraagd. Ze hebben daarna alleen geen aangifte gedaan omdat ze het Boulevard niet gunden dat ze er nog weken over door konden zeuren.
Inderdaad wat een dom mensch.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij hebt het buskruit ook niet uitgevonden hè
Met regelmaatquote:
Ho ho ho, een bepaald soort homo hèquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:11 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
In onze afkeer van homo's vinden we elkaar weer.
Wat een eigengeiler hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
Whehe Albert staat nu wel voor lul
En naar BNN opbellen of ze de prijs in zijn show voor de 2e keer uit wilde reiken
Zolang ze de stukjes niet uitzenden waar hij thuis is, is er niets aan de hand dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:55 schreef Kidney_Bean het volgende:
Wat een vreselijk item, beter gezegd: vreselijk programma. Ik blijf het zeggen: BNN moet van de buis af. Wat een onzin-omroep.
Dat koekje van eigen deeg klopt geen reet van. Albert is afgeluisterd in zijn privewoning, en dat is nog altijd iets anders en ook strafbaar dan beelden uit een openbare gelegenheid..
't Is wel degelijk een koekje van eigen deeg, want in beide gevallen wordt de grens van het toelaatbare verschoven. Alleen in het geval van een Yolanthe zit Albert er niet mee (hij bepaalt dan hoe ver de grens nu ligt), terwijl als het hem aangaat, is het opeens een groter probleem (hij is het niet eens met de nieuwe grens). Veel mensen waren het ook niet eens met de grens die Albert opstelde toen hij het fragment van Yolanthe uitzond...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:55 schreef Kidney_Bean het volgende:
Wat een vreselijk item, beter gezegd: vreselijk programma. Ik blijf het zeggen: BNN moet van de buis af. Wat een onzin-omroep.
Dat koekje van eigen deeg klopt geen reet van. Albert is afgeluisterd in zijn privewoning, en dat is nog altijd iets anders en ook strafbaar dan beelden uit een openbare gelegenheid..
Ik vind dat hij vaker mensen voor lul zet met zijn insinuaties, daar zouden ze hem wat koekjes van eigen deeg van moeten geven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:04 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is wel degelijk een koekje van eigen deeg, want in beide gevallen wordt de grens van het toelaatbare verschoven. Alleen in het geval van een Yolanthe zit Albert er niet mee (hij bepaalt dan hoe ver de grens nu ligt), terwijl als het hem aangaat, is het opeens een groter probleem (hij is het niet eens met de nieuwe grens). Veel mensen waren het ook niet eens met de grens die Albert opstelde toen hij het fragment van Yolanthe uitzond...
Nee dat was gewoon de feiten goed benadrukkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:10 schreef Ceehaa het volgende:
Het item in VOC over Albert vond ik wel erg slecht in elkaar gezet, erg knullig.
Filemon zei wel 5 x hetzelfde leek het wel.
Albert heeft misschien wel toestemming gevraagd, maar hij likte zijn vingers er bij af. Hij kwam zowat klaar toen hij het aankondigde. Zegt dat dan niets?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:07 schreef Ceehaa het volgende:
Ik vind het wel een goede actie van BNN.
Maar Albert is toch niet degene die de Wes en Yolanthe beelden uitgezonden heeft? De eindredacteur van Boulevard is degene die volgens mij deze keuzes maakt en niet Albert. Maar dat terzijde.
Albert = boulevardquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:07 schreef Ceehaa het volgende:
Ik vind het wel een goede actie van BNN.
Maar Albert is toch niet degene die de Wes en Yolanthe beelden uitgezonden heeft? De eindredacteur van Boulevard is degene die volgens mij deze keuzes maakt en niet Albert. Maar dat terzijde.
Ja, dat is ook zeker waar. Daarom vind ik het ook een goede actie. Maar mensen vergeten volgens mij weleens dat Albert ook gewoon een baas heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Albert heeft misschien wel toestemming gevraagd, maar hij likte zijn vingers er bij af. Hij kwam zowat klaar toen hij het aankondigde. Zegt dat dan niets?
Daphne Bunskoek is volgens mij niet zomaar vertrokken daar.
Dat vind ik te veel eer voor die man. Net alsof hij eigenhandig alle roddels verzamelt. Er werkt een hele grote redactie daar die alle research doet, daar heeft Albert vrij weinig mee te maken. Maar geil vindt 'ie al die roddels zeker wel.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/tv/de-zwoele-stad/aflevering/3572
Youp van het Hek maakt Kwalbert kapot en Barbara Barend kan het niet hebben
Precies, hij doet net alsof hij die roddels allemaal zelf verzamelt. Het ergste vind ik dat hij zo smult ervan en geen moment onbenut laat om zijn smerige insinuaties te maken. DAT vind ik erger dan dingen vertellen die waarheid zijn. We hebben gezien wat het met Michael Jackson heeft gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:31 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Dat vind ik te veel eer voor die man. Net alsof hij eigenhandig alle roddels verzamelt. Er werkt een hele grote redactie daar die alle research doet, daar heeft Albert vrij weinig mee te maken. Maar geil vindt 'ie al die roddels zeker wel.
wanneer ongeveerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij zit alleen constant te verkondigen dat het een vieze nicht is, nounou.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik kon me heel erg vinden in wat van het hek zei, maar wat een raar en stom gesprek eigenlijk. Gewoon niet leuk om naar te kijken. De gasten vond ik o.k., maar de presentatie/interviewers vond ik erg storend.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij zit alleen constant te verkondigen dat het een vieze nicht is, nounou.
Zijn afkeer van homo's heeft m.i. niks met de situatie te maken.![]()
Ik vind het wel zo overkomen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:27 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik kon me heel erg vinden in wat van het hek zei, maar wat een raar en stom gesprek eigenlijk. Gewoon niet leuk om naar te kijken. De gasten vond ik o.k., maar de presentatie/interviewers vond ik erg storend.
Hij heeft overigens geen afkeer tegen homo's, dan heb je niet goed geluisterd. Hij noemt verlinde gewoon een pisnicht, een roddelnicht, omdat verlinde dat ook is. Niet omdat hij een afkeer tegen homo's zou hebben, dat heeft hij niet. Hij geeft aan dat verlinde en peter zitten te mutsen. Vrienden van hem die homo zijn doen dat niet. Wat dus en aangeeft dat hij geen afkeer tegen homo's heeft, en dat het gedrag wat oa verlinde laat zien en wij dagelijks via boulevard op onze tv zien niet HET gedrag van de gemiddelde homo is, dat er dus ook ander homo gedrag is. Dat gedrag wat verlinde laat zien, dat stoort hem.
Klopt, dat stoort mij ook aan Verlinden, die pisnichterige.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:27 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik kon me heel erg vinden in wat van het hek zei, maar wat een raar en stom gesprek eigenlijk. Gewoon niet leuk om naar te kijken. De gasten vond ik o.k., maar de presentatie/interviewers vond ik erg storend.
Hij heeft overigens geen afkeer tegen homo's, dan heb je niet goed geluisterd. Hij noemt verlinde gewoon een pisnicht, een roddelnicht, omdat verlinde dat ook is. Niet omdat hij een afkeer tegen homo's zou hebben, dat heeft hij niet. Hij geeft aan dat verlinde en peter zitten te mutsen. Vrienden van hem die homo zijn doen dat niet. Wat dus en aangeeft dat hij geen afkeer tegen homo's heeft, en dat het gedrag wat oa verlinde laat zien en wij dagelijks via boulevard op onze tv zien niet HET gedrag van de gemiddelde homo is, dat er dus ook ander homo gedrag is. Dat gedrag wat verlinde laat zien, dat stoort hem.
Albert Verlinde is de belangrijkste oorzaak van de homohaat wereldwijd :-(quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, dat stoort mij ook aan Verlinden, die pisnichterige.
Peter R. de Vries is diep in zijn hart ook gewoon homosexueel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:09 schreef SCH het volgende:
Maar bij Peter R. de Vries wordt toch ook niet voortdurend gezegd dat het zo enorm hetero is, terwijl het dat wel is.
Kan ik heel goed begrijpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:10 schreef epibreren het volgende:
[..]
Albert Verlinde is de belangrijkste oorzaak van de homohaat wereldwijd :-(
Dat hoeft ook niet gezegd te worden, want dat verwacht je.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:09 schreef SCH het volgende:
Maar bij Peter R. de Vries wordt toch ook niet voortdurend gezegd dat het zo enorm hetero is, terwijl het dat wel is.
Albert Verlinde is de grondlegger van het stereotype beeld van de homosexueel. Verlinde heeft ook een goede boterham verdiend aan het het idee voor de film Brüno.quote:
Het ergste vind ik dat geniepige van hem, dat gemene lachje, dat belerende vingertje dat heel smerig is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:18 schreef epibreren het volgende:
[..]
Albert Verlinde is de grondlegger van het stereotype beeld van de homosexueel. Verlinde heeft ook een goede boterham verdiend aan het het idee voor de film Brüno.
vieze vingers zal ie inderdaad weleens krijgen ja...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat geniepige van hem, dat gemene lachje, dat belerende vingertje dat heel smerig is.
Ik vind het een nare actie, dit is echt te ver gegaan, wat je ook van Kwalbert mag vinden. Ze hadden nóóit echte apparatuur moeten gebruiken. Ik vind het stijlloos, en ik overweeg mijn lidmaatschap van BNN op te zeggen.quote:
Dat is Bartje he, ik vind het normaliter ook not done, maar Albert had een lesje nodig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vind het een nare actie, dit is echt te ver gegaan, wat je ook van Kwalbert mag vinden. Ze hadden nóóit echte apparatuur moeten gebruiken. Ik vind het stijlloos, en ik overweeg mijn lidmaatschap van BNN op te zeggen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:22 schreef epibreren het volgende:
[..]
vieze vingers zal ie inderdaad weleens krijgen ja...
Nee het was nog triester, ze begonnen er zélf over. Youp had tot die vraag alleen maar "vieze smerige vent" e.d. gezegd. Mijn god wat een sneu wijf. Albert zit idd de hele show, de ultra-gay uit te hangen ja, doh.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:26 schreef MikeyMo het volgende:
Barbara Barend zat natuurlijk met haar oortjes te klapperen toen Youp Verlinde pisnicht e.d. begon te noemen omdat ze natuurlijk zelf van de vrouwenliefde is.
Enorm slecht die 2 interviewers. Ik heb me er erg aan gestoord.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:12 schreef patatmetfriet het volgende:
Nee het was nog triester, ze begonnen er zélf over. Youp had tot die vraag alleen maar "vieze smerige vent" e.d. gezegd. Mijn god wat een sneu wijf. Albert zit idd de hele show, de ultra-gay uit te hangen ja, doh.
En ook dat gespeelde meeleven gevoel. Bah, eerst iemand zijn leed op tv exploiteren en vervolgens zeggen hoe vreselijk dit is. Ikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat geniepige van hem, dat gemene lachje, dat belerende vingertje dat heel smerig is.
.... die van hun sexuele geaardheid als principe beschouwen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:26 schreef MikeyMo het volgende:
En Verlinde valt gewoon in het rijtje Gordon, Joling, Van der Vorst.
Dat stoort mij in het geheel niet, in het algemeen wel, maar bij Albert juist weer niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, dat stoort mij ook aan Verlinden, die pisnichterige.
Had dát dan gedaan, dit is zo verkeerd aangepakt....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:20 schreef Divel het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat die roddeljournalisten zelf constant op de foto gezet worden? Bij de bakker, met de hond, in de auto, overal waar je ze ziet. Eigenlijk precies hetzelfde als hun bij BN-ers doen. Iedereen heeft wel een cammetje in zijn GSM dus een plaatje is zo gemaakt. Plemp ze ergens op het internet en voor je 't weet zijn ze het spoegzat.
xoxo gossip girlquote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:20 schreef Divel het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat die roddeljournalisten zelf constant op de foto gezet worden? Bij de bakker, met de hond, in de auto, overal waar je ze ziet. Eigenlijk precies hetzelfde als hun bij BN-ers doen. Iedereen heeft wel een cammetje in zijn GSM dus een plaatje is zo gemaakt. Plemp ze ergens op het internet en voor je 't weet zijn ze het spoegzat.
Ik heb het niet zo op pisnichten. Sorry, die Eric uit DGK vond ik ook zo'n wannabe-pisnicht. Dat overdreven gedoe, ik hou d'r niet van. Maar ieder zijn meug natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat stoort mij in het geheel niet, in het algemeen wel, maar bij Albert juist weer niet.
Heerlijke pisnicht die Albert.
Dat is precies wat ik bedoel. Het meest recente viel mij op bij Michael Jackson. In het verleden ook sneren naar Michael, maar toen hij overleden bleek te zijn, vond hij het allemaal zo erg wat er allemaal gebeurd was.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:39 schreef jakees het volgende:
[..]
En ook dat gespeelde meeleven gevoel. Bah, eerst iemand zijn leed op tv exploiteren en vervolgens zeggen hoe vreselijk dit is. Ikvan die man. MAar op één of andere manier kijk ik ook af en toe naar BLVD.
Ze is natuurlijk lesbisch en voelt zich geroepen om voor die pisnicht een lans te breken, of ze hem nou mag of niet. Gelegenheidsverontwaardiging en gelegenheidskritiek. Hou dan gewoon je waffel erover, denk ik dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:12 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Nee het was nog triester, ze begonnen er zélf over. Youp had tot die vraag alleen maar "vieze smerige vent" e.d. gezegd. Mijn god wat een sneu wijf. Albert zit idd de hele show, de ultra-gay uit te hangen ja, doh.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ha ha ,die Paul de Leeuw![]()
telefoongesprek met Albert Verlinde helemaal opgenomen. Binnenkort te luisteren bij RadioMarbella in het programma Ria Valks Bingoradioshow!
about 6 hours ago from web
eric uit dgk vond ik inderdaad ook een wannabe pisnicht.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op pisnichten. Sorry, die Eric uit DGK vond ik ook zo'n wannabe-pisnicht. Dat overdreven gedoe, ik hou d'r niet van. Maar ieder zijn meug natuurlijk.
Vrouwen horen gemeen en aanstellerig te zijn, mannen niet.![]()
Fair enough, maar wat vind je dan zo leuk aan Albert?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
eric uit dgk vond ik inderdaad ook een wannabe pisnicht.
Maar Albert. . .die kan wel een potje breken bij mij
Moet ik even over nadenken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Fair enough, maar wat vind je dan zo leuk aan Albert?
Same here.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok dan. Ik hou wel van enthousiaste mensen.
En ik vind hem gezellig met af en toe een sneer. Hou ik ook wel van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |