Ik hoop dat ze Albert in het gelijk stellen en dat dan elke BN'er die ooit door hem gepakt is hem aanklaagt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga zo hard lachen als de rechter bnn in het gelijk stelt.
Niet alleen dat maar ook homofiel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:02 schreef Remsjo het volgende:
Albert is gay
quote:
goed verwoordquote:Even met RTL-Boulevard gebeld: “Goedemorgen, Oplopers hier. De heer Verlinde in de buurt?” De redactieassistente meldde mij een beetje giechelig dat Albert even afwezig was. Het gerucht ging, dat Albert zich even had afgezonderd met dat mooie slanke jochie van het bedrijfsrestaurant, want ja, die opgekropte frustratie, die moest er toch een keertje uit, hč… Maar na een poosje wachten kreeg ik de gevierde televisiepresentator annex kwaliteitsjournalist alsnog aan de telefoon. Wat ik van hem wilde? “Zeg, vuile pisnicht, wat is dat voor kleinzerig gedoe? Beetje naar de rechter stappen omdat je privacy in het geding is?” De immer perfect feminien geklede roddeltante antwoordde dat dat volkomen terecht was. Want iemands privacy, dat was iets belangrijks. Die moest je respecteren. En daar had ik de hypocriete hufter tuk: “Zeg, lamlul, was jij niet degene die nog maar een paar weken geleden die illegale garagebeelden van Yolanthe Cabeau van Kasbergen en haar Wesley uitzond? Telt de privacy dan opeens niet? Verdien je niet al sinds mensenheugenis een deel van je inkomen met het uitzenden van heimelijke plaatjes en stiekeme roddels?” Nee, dat zag ik verkeerd, jammerde de inmiddels tamelijk overstuur geraakte engerd. Want de persoonlijke levenssfeer was van onschatbare waarde. Daar moest iedereen van afblijven. Een levensgroot verschil van mening diende zich aan: “Nee, dat zie ik prima. Echt. Want er is in moreel opzicht geen enkel verschil tussen een illegaal verkregen beeldfragment van twee mensen in een privé-situatie en illegaal verkregen geluidsopnamen van twee mensen in een privé-situatie. Riooljournalistiek mag, maar dan moet je zelf ook tegen een stootje kunnen. Maar goed, we zijn weer uitgepraat. Ik wens je het allerbeste: mot in je mohairtrui, herpes in je bek en een druiper in je broek. Zielepoot.” Het stomste van die Verlinde is natuurlijk, dat hij zo enorm ijdel is dat ’ie iedere prijs aanneemt zonder zelfs maar na te gaan of het wel om een bestaande prijs gaat. Zo kon BNN hem een of andere bokaal mee naar huis laten slepen, met een microfoontje en een zendertje daarin. Hulde voor BNN.
Wederom geheel correct.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:20 schreef Biels het volgende:
Algehele conclusie: Albert moet z'n bek houden, als hij dit soort informatie van een ander had zou hij niet geschroomd hebben het op tv te gooien.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:23 schreef NRaider het volgende:
Biels en BigKahuna, twee koppen, een gedachte.
Zo erg mee eensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
Loopt ie nou alweer te janken op de radio dat hij is afgeluisterd. De man die het zijn beroep heeft gemaakt om in andermans prive-leven te snuffelen...
Ja, maar dit is strafbaar en ze dringen je privedomein binnen.
Tja, dezelfde Albert die een ton betaald voor opnamen van een uit gesloten videocamera circuit, dezelfde Albert die zonder scrupules een vreemdgaande Georgina toont of een borstenlikkende brandsteder toen zij dachten dat ze niet werden getaped.
Tja, maar MM, dat is in gelegenheden met een openbaar karakter gebeurt
Ja, maar hoe afwijzend was Albert tegenover de foto's van de zwijnestal waarin Belinda Meuldijk woonde of de stiekem gemaakte foto's van het interieur van Wim-Lex en zijn Max? Juist, daar hoor je Verlinde dan weer niet over.
Mijn klacht: Albert Verlinde is een hypocriete lul, en hij zuigt er ook aan, maar dat laatste moet ie zelf weten
Gordon en Robert Jensen. Dat zijn ook van die kleine kutblagen die voor elke poep of scheet naar mama krijsen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:50 schreef NRaider het volgende:
Net weer een stukje bij RTL Boulevard, mede-nicht Gordon is het natuurlijk 100% met hem eens.
Walgelijk, die homo's.
Lijkt me wel tof van BNN als ze het alsnog uitzenden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:59 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, de rechter kon helaas niet anders dan de uitzending weigeren (vraag me ook af waarom het zo lang geduurd heeft voor er uitspraak gedaan werd), want dan is het hek van de dam, maar ik had Verlinde toch graag op z'n bek zien gaan.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:02 schreef NRaider het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof van BNN als ze het alsnog uitzenden.
Ik zou er wel 25.000 euro voor over hebben om Kwalbert op z´n bek te laten gaan. (Als ik BNN was)
Nog eentje ter illustratie:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Even een foto ter illustratie![]()
[ afbeelding ]
Ik moet spontaan schijten. brb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |