Dylan is er niks bijquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:58 schreef svefn het volgende:
OP in dichtvorm geschreven, mooi gedaan tong/teletekst
mwah! gewoon eerst uitzenden en dan zien we welquote:
weet jij meer dan ons? of loop jij 2 dagen achter ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Meddo het volgende:
jolante wilde geloof ik ook niet dat het uitgezonden werd
Zo'n kutkind als Sophie zou ik ook niet geloven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:13 schreef Manono het volgende:
verlinde vroeg zich al af wat de dubbele bodem was toen hij die award door sophie kreeg uitgereikt
quote:Albert doet nu mede namens mij officieel aangifte tegen bnn. straks persverklaring. schande van nota bene gesubsidieerde omroep!
quote:afgeluisterd worden in eigen huis, schande!!
Leuke rel.quote:Albert Verlinde afgeluisterd?!
Waar liggen de grenzen van de privacy? VOC heeft z'n Gouden Oor dus lekker 'ns bij Albert te luisteren gelegd. Maar wat gebeurt er nou met de Albert-Verlinde-tapes? Kijk vrijdag naar de ontknoping: VOC vanaf 21.15 uur op 3!
get your facts straight; het interview met moe smit werd afgenomen door evert santegoeds en uitgezonden door sbs!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Meddo het volgende:
jolante wilde geloof ik ook niet dat het uitgezonden werd
Denk het ook want het is helaas strafbaar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:35 schreef IQM het volgende:
BNN gaat dit toch niet uitzenden. Dit dient alleen als reclame voor hun zoveelste 'hihi, wij voeren gekke stuntjes uit [ afbeelding ]'-programma en om aan te tonen dat Albert Verlinde zelf ook aan afluisteren doet enzo.
En dat weet BNN dondersgoed. Ze willen gewoon dat er nu over hun programma gepraat wordt en dat er daardoor meer mensen gaan kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Denk het ook want het is helaas strafbaar.
Albert en Onno hebben gelijk dat ze aangifte doenquote:
en die video met weslie dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
get your facts straight; het interview met moe smit werd afgenomen door evert santegoeds en uitgezonden door sbs!
Ja dat vind ik ook ..ik zou het vreselijk vinden als dat bij ons gebeurde. Ik geef ze gelijk dat ze vandaag aangifte hebben gedaan !quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet hoor, maar een openbare parkeergarage is toch heel wat anders dan het huis van Albert en Onno.
Mwoah, ik denk dat er in beide ruimten even vaak achteruit wordt ingeparkeerdquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet hoor, maar een openbare parkeergarage is toch heel wat anders dan het huis van Albert en Onno.
Inderdaad, beiden kunnen het daglicht niet verdragenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat er in beide ruimten even vaak achteruit wordt ingeparkeerd
Briljant dearquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klopt dus helemaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:30 schreef Sloppy het volgende:
Wat BNN gedaan heeft is gewoon een misdrijf en niet netjes.
Albert Verlinde is gewoon een hypocriet, omdat er vandaag in RTL boulevard geen woord gerept is over deze rel. Albert zit al weken te smullen van de Jan Smit-rel, maar als hij zelf een van de hoofdpersonen is mag er geen seconde van boulevard er aan gewijd worden.
AMEN!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zoveelste smakeloze actie van BNN.. wat is dat toch een domme omroep geworden. Het hangt aan elkaar van zogenaamde 'kijk eens wat wij wel niet doen'-acties. Van aan de noodrem in een trein trekken tot het belachelijke programma Sterretje gezocht... die omroep mag van mij zo van de buis. Laat me raden: zijn de kijkcijfers van dit programma heel erg slecht en zoeken ze zo de aandacht weer op? Ik hoop van harte dat niemand gaat kijken. Misschien dat Albert er daarom geen aandacht aan besteedde..
Er zit daarnaast heel veel verschil tussen zoenen in een openbare parkeergelegenheid waarvan je wéét dat er camera's hangen of afluisteren in een privewoning. Het laatste kan naar mijn mening dus echt niet.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zoveelste smakeloze actie van BNN.. wat is dat toch een domme omroep geworden. Het hangt aan elkaar van zogenaamde 'kijk eens wat wij wel niet doen'-acties. Van aan de noodrem in een trein trekken tot het belachelijke programma Sterretje gezocht... die omroep mag van mij zo van de buis. Laat me raden: zijn de kijkcijfers van dit programma heel erg slecht en zoeken ze zo de aandacht weer op? Ik hoop van harte dat niemand gaat kijken. Misschien dat Albert er daarom geen aandacht aan besteedde..
Er zit daarnaast heel veel verschil tussen zoenen in een openbare parkeergelegenheid waarvan je wéét dat er camera's hangen of afluisteren in een privewoning. Het laatste kan naar mijn mening dus echt niet.
Inderdaad, het aantonen van iemands hypocrisie moet echt niet kunnen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Bij Radio2 was hij ook al aan het janken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij was net ook nog weer aan het janken bij Giel op 3Fm.
Kwalbert was helemaal emotioneel enzo huilie huilie.
Als je 9 ton per jaar verdient bij RTL als beroepsroddelnicht dan moet je ook maar een keer een stootje
kunnen incasseren vind ik.
Verlinden is een valse nicht. Dat zie je nu wel weer. Ik vind het een enorm goeie stunt van BNN, ik hoop dat ze er iets van uitzenden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef SCH het volgende:
Hij was op radio 1 vanochtend. Spannend gesprek want oh oh wat is Albert boos.
En terecht. Het is schandalig wat BNN gedaan heeft.
Maar ik mis ook maar het kleinste beetje relativeringsvermogen bij Albert Verlinden - hij zou wel iets kunnen zeggen in de trant van dat hij wel begrijpt dat mensen vinden dat hij zelf ook nogal ver gaat soms.
Maar heerlijk weer, wat zijn dit soort mensen toch vals als ze zelf iets wordt geflikt. Zoals Theo van Gogh, Paul de Leeuw en nu weer Albert. Altijd anderen afzeiken maar als ze zelf getroffen worden.
Nou, afluisterapparatuur in een privehuis gaat wel heel erg ver. Ik vind dat geen stunt meer en snap op zich de boosheid van Albert wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:19 schreef vanhal het volgende:
[..]
Verlinden is een valse nicht. Dat zie je nu wel weer. Ik vind het een enorm goeie stunt van BNN, ik hoop dat ze er iets van uitzenden.
Exact.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Het toont wel de hypocrisie van Albert weer aan, als anderen een relletje hebben duikt hij er bovenop, en nu wil hij er niet eens iets over zeggen in z'n eigen showtje, geen vileine opmerkingen of gemene hints tussen de zinnen door.
Zou me niks verbazen als BNN helemaal niks heeft maar gewoon ff de echte kinderachtige Albert wil ontmaskeren
Ik krijg hier gewoon een heel groot 'net-goed' gevoel bij. Net goed dat iemand zoiets een keer bij hem flikt. Ik vind hem naast een valse nicht een ordinaire roddelaar. In dat opzicht vind ik het wel een stunt waarbij bnn Verlinden een punt duidelijk wilde maken:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:20 schreef SCH het volgende:
Nou, afluisterapparatuur in een privehuis gaat wel heel erg ver. Ik vind dat geen stunt meer en snap op zich de boosheid van Albert wel.
Geslaagde stunt dus zelfs.quote:We wilden met het afluisteren van Albert Verlinde een punt maken. Hoe ver ga je met informatie die op niet journalistieke wijze is verkregen. Waar ligt de persoonlijke grens van Albert Verlinde? Daar hebben we nu dus antwoord op. Onze missie is geslaagd.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Zou me niks verbazen als BNN helemaal niks heeft maar gewoon ff de echte kinderachtige Albert wil ontmaskeren
quote:BNN mag afgeluisterde opnamen Verlinde niet uitzenden
donderdag 16 juli 2009 22:17
De provincie Noord-Brabant heeft de jongerenomroep BNN gesommeerd om de afgeluisterde en opgenomen gesprekken uit het huis van VVD-gedeputeerde Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde niet uit te zenden.
Albert Verlinde (links) en Onno Hoes hebben een kort geding aangespannen
BNN heeft het materiaal terugbezorgd bij Verlinde en Hoes, zegt een woordvoerder van de omroep.
Volgens de provincie zijn mogelijk publieke belangen geschaad, omdat wellicht vertrouwelijke gesprekken over zaken die Hoes thuis voerde zijn geregistreerd.
Verlinde heeft vandaag aangifte gedaan wegens inbreuk op privacy.
Kamervragen
CDA-Kamerlid Joop Atsma gaat Kamervragen stellen over de kwestie. Hij noemt de afluisterpraktijken van BNN 'volstrekt verwerpelijk'.
Het BNN-programma VOC (Het Verbond Ongeleide Correspondenten) heeft de RTL-presentator een 'award' gegeven, het Gouden Oor. Daarin zat een zendertje die de opnamen heeft gemaakt.
BNN-presentatrice Sophie Hilbrand reikte de prijs vrijdag uit aan Verlinde in RTL Boulevard. De provincie noemt de actie van BNN 'ontoelaatbaar'.
Materiaal
De BNN-woordvoerder zegt het ruwe materiaal te hebben teruggegeven. Ze wilde niet zeggen of daarmee uitzending van de audio vrijdag in het BNN-programma VOC is afgemeld.
Het programma zegt met de opnamen een punt te willen maken: 'hoe ver ga je met informatie die op niet-journalistieke wijze is verkregen?' BNN ziet de missie als geslaagd, omdat ze weten waar de grens van Verlinde ligt.
Hoes en Verlinde zijn vanavond 'aan het bijkomen' tijdens een etentje, zo twittert Onno Hoes.
Helemaal mee eens maar deze methode kan gewoon niet en is strafbaar. Als je vindt dat verlinde strafbaar bezig is, moet je hem aangeven of een koekje van eigen deeg geven. Dit koekje is van iets ander deeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Albert mag wat mij betreft een keer aangepakt worden, altijd met zijn insinuaties en geschimp naar andere bekenden. Hij moet van zijn sokkel afgeschopt worden, kan hij een toontje lager zingen, creep.
http://medianieuws.nl/arc(...)pnames-terug-van-bnnquote:Albert Verlinde krijgt afluister opnames terug van BNN
BNN heeft de afluister opnames thuis bezorgt bij Albert Verlinde en zijn man Onno Hoes. Volgens BNN is alleen het ruwe materiaal afgestaan en wil dit nog niet zeggen dat er niets in de uitzending van vandaag wordt uitgezonden (Vanavond op Nederland 3, 21.15 uur; VOC).
BNN werd opgeroepen door de Provinciale Staten van Brabant om de opnames in te leveren. Dit omdat de man van Verlinde in de Brabantse politiek zit. Volgens de Provincie Brabant zijn er mogelijk publieke belangen geschaad en is de afluisteractie van BNN ontoelaatbaar omdat er mogelijk vertrouwelijke gesprekken zijn geregistreerd.
Een woordvoerder van BNN zegt in het Brabants Dagblad: "We wilden met het afluisteren van Albert Verlinde een punt maken. Hoe ver ga je met informatie die op niet journalistieke wijze is verkregen. Waar ligt de persoonlijke grens van Albert Verlinde? Daar hebben we nu dus antwoord op. Onze missie is geslaagd.
Bron: Brabants Dagblad
zomg,quote:Hoes en Verlinde zijn vanavond 'aan het bijkomen' tijdens een etentje, zo twittert Onno Hoes.
Ja, laat hem lekker even zweten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar deze methode kan gewoon niet en is strafbaar. Als je vindt dat verlinde strafbaar bezig is, moet je hem aangeven of een koekje van eigen deeg geven. Dit koekje is van iets ander deeg.
Maar ik geniet er stiekem wel van hoor.
Heel goed. Al ben ik wel weer wat gevoelig voor al dat geroep dat hij een valse nicht is. Ik mag dat wel zeggen maar jullie hetero's nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, laat hem lekker even zweten.
Whehehehe...... ben je er zo eentje, ... je bent me d'r eentje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel goed. Al ben ik wel weer wat gevoelig voor al dat geroep dat hij een valse nicht is. Ik mag dat wel zeggen maar jullie hetero's niet
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef SCH het volgende:
Heel goed. Al ben ik wel weer wat gevoelig voor al dat geroep dat hij een valse nicht is. Ik mag dat wel zeggen maar jullie hetero's niet
LOLquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef SCH het volgende:
Wil je een zakdoekje meid?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:
Valse vlecht vind ik altijd wel mooiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehehe...... ben je er zo eentje, ... je bent me d'r eentje.![]()
Ach, what's in a name. Wat dacht je van 'een valse vrucht'.
Okay, valse vlecht.quote:
Bij Qmusic hing hij ook half jankend aan de telefoonquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij Radio2 was hij ook al aan het janken.
De schijnheil.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:17 schreef Grulez het volgende:
Ik moet bij Albert Verlinden altijd aan SCH denken
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:01 schreef Ole het volgende:
Albert is gewoon een SuperLul,
Tuurlijk mogen ze het niet uitzenden, maar toch is het wel een koekje van eigen deeg
9 ton betaald krijgen om notabene je eigen producties te promoten, en een talentvol iemand als Beau weg te jagen. Bah Bah Bah,
Moge hij alsnog op zijn muil gaan!
Ja SCH, ik geef het toequote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
Loopt ie nou alweer te janken op de radio dat hij is afgeluisterd. De man die het zijn beroep heeft gemaakt om in andermans prive-leven te snuffelen...
Ja, maar dit is strafbaar en ze dringen je privedomein binnen.
Tja, dezelfde Albert die een ton betaald voor opnamen van een uit gesloten videocamera circuit, dezelfde Albert die zonder scrupules een vreemdgaande Georgina toont of een borstenlikkende brandsteder toen zij dachten dat ze niet werden getaped.
Tja, maar MM, dat is in gelegenheden met een openbaar karakter gebeurt
Ja, maar hoe afwijzend was Albert tegenover de foto's van de zwijnestal waarin Belinda Meuldijk woonde of de stiekem gemaakte foto's van het interieur van Wim-Lex en zijn Max? Juist, daar hoor je Verlinde dan weer niet over.
Mijn klacht: Albert Verlinde is een hypocriete lul, en hij zuigt er ook aan, maar dat laatste moet ie zelf weten
ohw ff kijken..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
En dan ook nog eens alles via Twitter melden
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
En dan ook nog eens alles via Twitter melden
Opvallend, niet bij de staten zijn omdat je een werkafspraak met je partner hebtquote:jammer dat in staten commissie zo'n drukte over mijn afwezigheid was. ik had werkafspraak met Albert die zeker vandaag van belang was.
about 12 hours ago from mobile web
interview ipv commissie vergadering. gelukkig begripvolle en behulpzame collega
about 16 hours ago from mobile web
vanavond lekker bijkomen met dinertje met Albert winston en renate. idiote dag bij BNN maloten!
about 16 hours ago from mobile web
afgeluisterd worden in eigen huis, schande!!
about 23 hours ago from mobile web
Albert doet nu mede namens mij officieel aangifte tegen bnn. straks persverklaring. schande van nota bene gesubsidieerde omroep!
Yvonne hoe kom jij zo gauw aan details nu bij Geen Stijl.. wel ranzig hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:29 schreef yvonne het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)erlind.html#comments
Via Twitterquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yvonne hoe kom jij zo gauw aan details nu bij Geen Stijl.. wel ranzig hoor
Je was een deur te ver bij onze homo-burenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb al een jaar afluisterapparatuur bij yvonne thuis staan, maar daar gebeurt nooit iets...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je was een deur te ver bij onze homo-buren
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je was een deur te ver bij onze homo-buren
toch is er een verschil. Boulevard is ten eerste een begrip in showbisland als BNN een programmatje wil pushen gebruiken ze maar wat graag de zentijd bij het best bekeken shobisprogramma. Daarnaast is het bij boulevard altijd zo det men toestemming vraagt voor uitzending. Zelfs de beelde van Wesly en Jolanthe is gevraagd of ze er bezwaar tegen hadden dat het werd uit gezonden. Daarnaast is al het beeld materiaal uitgezonden door boulevard altijd geschoten in een openbare ruimte. Het huis/kantoor van albert is dat niet. Iets waar we vaak allemaal tegen ageren als de aivd het doet doet iets als een omroep BNN nu wel. IK vind dan ook dat het strafrechterlijk onderzoek gewoon moet doorgaan en dat BNN hier zwaar voor gestraft moet worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:29 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Wel opvallend dat die kwal van een Albert zelf niet wil dat dit nu uitgezonden wordt. Normaal geilt hij er juist zo op om de meest intieme/prive details van BN'ers naar buiten te brengen. Hij zou nu ook de guts moeten hebben om dit uit te laten zenden. Hypocriet.
Toch wel raar dat ie dan nu zo hoog van de toren piest.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:58 schreef GeneraalUli het volgende:
http://www.bnn.nl/page/voc/video/6480c2e3225f5837fabfebb334515b32
"Als je niks te verbergen hebt..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |