Dylan is er niks bijquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:58 schreef svefn het volgende:
OP in dichtvorm geschreven, mooi gedaan tong/teletekst
mwah! gewoon eerst uitzenden en dan zien we welquote:
weet jij meer dan ons? of loop jij 2 dagen achter ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Meddo het volgende:
jolante wilde geloof ik ook niet dat het uitgezonden werd
Zo'n kutkind als Sophie zou ik ook niet geloven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:13 schreef Manono het volgende:
verlinde vroeg zich al af wat de dubbele bodem was toen hij die award door sophie kreeg uitgereikt
quote:Albert doet nu mede namens mij officieel aangifte tegen bnn. straks persverklaring. schande van nota bene gesubsidieerde omroep!
quote:afgeluisterd worden in eigen huis, schande!!
Leuke rel.quote:Albert Verlinde afgeluisterd?!
Waar liggen de grenzen van de privacy? VOC heeft z'n Gouden Oor dus lekker 'ns bij Albert te luisteren gelegd. Maar wat gebeurt er nou met de Albert-Verlinde-tapes? Kijk vrijdag naar de ontknoping: VOC vanaf 21.15 uur op 3!
get your facts straight; het interview met moe smit werd afgenomen door evert santegoeds en uitgezonden door sbs!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Meddo het volgende:
jolante wilde geloof ik ook niet dat het uitgezonden werd
Denk het ook want het is helaas strafbaar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:35 schreef IQM het volgende:
BNN gaat dit toch niet uitzenden. Dit dient alleen als reclame voor hun zoveelste 'hihi, wij voeren gekke stuntjes uit [ afbeelding ]'-programma en om aan te tonen dat Albert Verlinde zelf ook aan afluisteren doet enzo.
En dat weet BNN dondersgoed. Ze willen gewoon dat er nu over hun programma gepraat wordt en dat er daardoor meer mensen gaan kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Denk het ook want het is helaas strafbaar.
Albert en Onno hebben gelijk dat ze aangifte doenquote:
en die video met weslie dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
get your facts straight; het interview met moe smit werd afgenomen door evert santegoeds en uitgezonden door sbs!
Ja dat vind ik ook ..ik zou het vreselijk vinden als dat bij ons gebeurde. Ik geef ze gelijk dat ze vandaag aangifte hebben gedaan !quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet hoor, maar een openbare parkeergarage is toch heel wat anders dan het huis van Albert en Onno.
Mwoah, ik denk dat er in beide ruimten even vaak achteruit wordt ingeparkeerdquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet hoor, maar een openbare parkeergarage is toch heel wat anders dan het huis van Albert en Onno.
Inderdaad, beiden kunnen het daglicht niet verdragenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat er in beide ruimten even vaak achteruit wordt ingeparkeerd
Briljant dearquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klopt dus helemaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:30 schreef Sloppy het volgende:
Wat BNN gedaan heeft is gewoon een misdrijf en niet netjes.
Albert Verlinde is gewoon een hypocriet, omdat er vandaag in RTL boulevard geen woord gerept is over deze rel. Albert zit al weken te smullen van de Jan Smit-rel, maar als hij zelf een van de hoofdpersonen is mag er geen seconde van boulevard er aan gewijd worden.
AMEN!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zoveelste smakeloze actie van BNN.. wat is dat toch een domme omroep geworden. Het hangt aan elkaar van zogenaamde 'kijk eens wat wij wel niet doen'-acties. Van aan de noodrem in een trein trekken tot het belachelijke programma Sterretje gezocht... die omroep mag van mij zo van de buis. Laat me raden: zijn de kijkcijfers van dit programma heel erg slecht en zoeken ze zo de aandacht weer op? Ik hoop van harte dat niemand gaat kijken. Misschien dat Albert er daarom geen aandacht aan besteedde..
Er zit daarnaast heel veel verschil tussen zoenen in een openbare parkeergelegenheid waarvan je wéét dat er camera's hangen of afluisteren in een privewoning. Het laatste kan naar mijn mening dus echt niet.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Zoveelste smakeloze actie van BNN.. wat is dat toch een domme omroep geworden. Het hangt aan elkaar van zogenaamde 'kijk eens wat wij wel niet doen'-acties. Van aan de noodrem in een trein trekken tot het belachelijke programma Sterretje gezocht... die omroep mag van mij zo van de buis. Laat me raden: zijn de kijkcijfers van dit programma heel erg slecht en zoeken ze zo de aandacht weer op? Ik hoop van harte dat niemand gaat kijken. Misschien dat Albert er daarom geen aandacht aan besteedde..
Er zit daarnaast heel veel verschil tussen zoenen in een openbare parkeergelegenheid waarvan je wéét dat er camera's hangen of afluisteren in een privewoning. Het laatste kan naar mijn mening dus echt niet.
Inderdaad, het aantonen van iemands hypocrisie moet echt niet kunnen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |