Joran werd toch ook afgeluisterd?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat was niet Joran z'n eigen auto, maar die van die gladjakker en die was op de hoogte.
Een gesprek tussen twee personen mag opgenomen worden als één van beide er vanaf weet. Dit gesprek publiceren mag overigens niet zomaar dus ik ben wel benieuwd of dit legaal was.quote:
Maar niet in zijn eigen prive domein.quote:
Niet in z'n eigen woning/bezit, en volgens mij mag 't dan wel.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:56 schreef Kidney_Bean het volgende:
het was in een auto, niet in de privewoning van Joran
Ik dacht ook alquote:
Uitlokken tot praten is niet strafbaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het zijn eigen auto was geweest zou het wel strafbaar zijn ?
Je mag in Nederland ook niet uitlokken tot strafbare feiten.
Heeft Peter R. de Vries ook gedaan.
Ten eerste wat is er strafbaar aan? En ten tweede als er al iets strafbaars aan is dan werd Peter R. de Vries door van der Sloot uitgelokt om dit te doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
WTF moet ik hiermee? Doe eens een betere plek geven in plaats van mij ermee te belasten.quote:
als er zou zijn ingebroken in zijn auto, dan is dat strafbaar ja.. maar hier is het de auto van die andere halve crimineel, en die wist ervan.. sterker nog, die deed mee. Verder is het op de grens van uitlokking, maar ja.. eigenlijk dwong die halve crimineel tot niets, hij viste alleen maar of hij méér wist van de verdwijning.. geen uitlokking in de zin van iets illegaals moeten doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Belasten. Je pruttelt in SES.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF moet ik hiermee? Doe eens een betere plek geven in plaats van mij ermee te belasten.
Nog geen slotje Staticquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |