nee man, das vast weer een of ander onverstaanbaar dialect ofzo. over groot gesproken, wel een klein kutlandje zijn, maar 1 taal is ze allemaal te moeilijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:41 schreef BakraSwa het volgende:
Trouwens, twee spelfouten in je TT is wel heel erg drama.
Jullie lijden dan weer aan grootheidswaan zo hebben we allemaal watquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef HeatWave het volgende:
Een stad zijn zit niet in de grote, maar in je gedrag. Dit soort proviciaalse afgunst zal je bij ONS niet zien, ook niet jegens New york.
Ik lijd nergens aan, ik geniet er elke dag vanquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef Jeej het volgende:
[..]
Jullie lijden dan weer aan grootheidswaan zo hebben we allemaal wat
mag ik daar EEN bewijsstuk van zien?quote:erwijl de inwoners van de echt grote steden Amsterdammers boertjes noemen
mensen uit de Bijlmerramp die zich denken te meten met the Bronx of Noord-London , 2 min daar de NL-gangster uithangen en ze gaan huilend weer op het eerste vliegtuig naar huisquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef HeatWave het volgende:
Een stad zijn zit niet in de grote, maar in je gedrag. Dit soort proviciaalse afgunst zal je bij ONS niet zien, ook niet jegens New york.
waar amsterdam of de echte steden ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
moet je eens kijken hoeveel mensen er verblijven dagelijks.
Waar HEB je het over man? Of wil jij beweren dat Kempi uit Amsterdam komt ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
mensen uit de Bijlmerramp die zich denken te meten met the Bronx of Noord-London , 2 min daar de NL-gangster uithangen en ze gaan huilend weer op het eerste vliegtuig naar huis
Beter dan NL-gangster op Fokquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
mensen uit de Bijlmerramp die zich denken te meten met the Bronx of Noord-London , 2 min daar de NL-gangster uithangen en ze gaan huilend weer op het eerste vliegtuig naar huis
vraag maar aan iemand uit moskou wat die van Amsterdam vindquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:44 schreef HeatWave het volgende:
oh en :
[..]
mag ik daar EEN bewijsstuk van zien?
1 x door de bijlmer lopen en je weet waar ik het over hebquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar HEB je het over man? Of wil jij beweren dat Kempi uit Amsterdam komt ofzo?.
Amsterdamquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
waar amsterdam of de echte steden ?
ik heb de city-aantallen genomen , dus diegene die er echt wonen
Amsterdam wordt voor al gezien als een bestemming voor dagjesmensen , ken niemand die ook maar langer dan 1 week daar blijftquote:
Oh, zoals die vriendin van mij die hier nu in Amsterdam woont omdat het hier net ff een stukje beter leven is bedoel je?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
vraag maar aan iemand uit moskou wat die van Amsterdam vind
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
Amsterdam wordt voor al gezien als een bestemming voor dagjesmensen , ken niemand die ook maar langer dan 1 week daar blijft
nee maar mensen blijven wel een week in centerparcs, komt dat omdat dat metropolen zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
Amsterdam wordt voor al gezien als een bestemming voor dagjesmensen , ken niemand die ook maar langer dan 1 week daar blijft
werkt ze op de wallen ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, zoals die vriendin van mij die hier nu in Amsterdam woont omdat het hier net ff een stukje beter leven is bedoel je?.
Wel eens geweest dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
1 x door de bijlmer lopen en je weet waar ik het over heb
Humor is ook al 100 jaar achterlopend daar he? Kolere wat een antieke "grap"quote:
toeristische cijfers liegen niet , cbs statlinequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]dus omdat jij niemand kent, is het niet zo?
de waarheid is hardquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Humor is ook al 100 jaar achterlopend daar he? Kolere wat een antieke "grap".
er zijn ook maar weinig reizigers die een week in welke stad dan ook blijven. maar jij bent volgens mij nog nooit op reis geweestquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
Dat soort statestieken zijn opgemaakt uit steekproeven en dus niet 100% betrouwbaar. Faalquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
toeristische cijfers liegen niet , cbs statline
New York: tha bronxquote:
Kanaleneiland bitch. Klein Marokko, jwaids.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
New York: tha bronx
Utrecht : Overvecht
of je kijkt ff de standaardafwijking en de standaarddeviatie naquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat soort statestieken zijn opgemaakt uit steekproeven en dus niet 100% betrouwbaar. Faal
EINDJU GRAMMA DU GEKSTU!!11!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar HEB je het over man? Of wil jij beweren dat Kempi uit Amsterdam komt ofzo?.
Dus gast, als Amsterdam al geen grote stad is, wat zijn de volgende steden op die lijst dan? En de kleinere steden? En de honderdtallen echt kleine dorpjes die Nederland kent? Lul geen onzin, teringmongool.quote:1 Amsterdam Noord-Holland 743.600
2 Rotterdam Zuid-Holland 533.910
3 Den Haag Zuid-Holland 475.680
4 Utrecht Utrecht 258.520
5 Eindhoven Noord-Brabant 210.330
6 Almere Flevoland 183.270
7 Tilburg Noord-Brabant 183.000
8 Groningen Groningen 179.000
9 Nijmegen Gelderland 150.850
10 Haarlem Noord-Holland 147.640
En die ene wijk... ondiep?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kanaleneiland bitch. Klein Marokko, jwaids.
townsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus gast, als Amsterdam al geen grote stad is, wat zijn de volgende steden op die lijst dan? En de kleinere steden? En de honderdtallen echt kleine dorpjes die Nederland kent? Lul geen onzin, teringmongool.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef postmortum het volgende:
Ik vind Utrecht een betere wereldstad als Amsterdam eigenlijk
Alles wat buiten A'dam woont en tegen A'dam schopt heeft een Calimero-complex ja. De teringquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef postmortum het volgende:
Calimero-complex in het kwadraat in Amsterdam
Eerst kijken mensen uit Moskou op ons neer, maar als het jou uitkomt voor je "argument" zijn het opeens hoeren? het is dan maar wiens mening je belangrijk vindt he, kom je vaak bij ze voor een mening?quote:
JE hebt een vriendin uit een gettoquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef wapwip het volgende:
[..]
En die ene wijk... ondiep?daar kunnen ze er ook wat van, dacht dat ik in de ghetto liep toen ik er even bij mijn vriendin langs ging
![]()
ik heb meer respect voor mensen die in Rusland leren , studeren en werken dan naar NL komen en daar van onze uitkeringen levenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst kijken mensen uit Moskou op ons neer, maar als het jou uitkomt voor je "argument" zijn het opeens hoeren? het is dan maar wiens mening je belangrijk vindt he, kom je vaak bij ze voor een mening?
Komop zeg, hou op met je kleuterrederingen en ga de koeien melken ofzo...
bazenvriendinquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JE hebt een vriendin uit een getto
Zijn btw hele oude cijfers, want Utrecht is al een hele tijd over de 300K grens heen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus gast, als Amsterdam al geen grote stad is, wat zijn de volgende steden op die lijst dan? En de kleinere steden? En de honderdtallen echt kleine dorpjes die Nederland kent? Lul geen onzin, teringmongool.
ja, want dat doen alle Russen iddquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb meer respect voor mensen die in Rusland leren , studeren en werken dan naar NL komen en daar van onze uitkeringen leven
Amsterdam is dus een grote stad.quote:Definitie stad in Nederland
In de Nederlandse wetgeving komt de term 'stad' niet voor; de Nederlandse wet kent slechts gemeenten. Vóór de negentiende eeuw was een stad een plaats die stadsrechten toegekend had gekregen. In de praktijk wordt bij plaatsen zonder historische stadsrechten vanaf een inwoneraantal van ongeveer 25.000 door sommigen gesproken van een stad, zonder dat dit een algemeen aanvaard gebruik is. De enige keer dat de Nederlandse Grondwet het woord gebruikt is in relatie tot "de hoofdstad Amsterdam".[1]
leische rijn is toch waar al die huizen op elkaar lijkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zijn btw hele oude cijfers, want Utrecht is al een hele tijd over de 300K grens heen.
En het is jammer dat Leidsche Rijn niet tot de stad behoort en ook geen wijk-wijk is. Het is een stadje op zich met eigen wijken. Anders zou je er 100k bij op kunnen tellen.
jij door de bijlmer lopen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
1 x door de bijlmer lopen en je weet waar ik het over heb
haha je bent snel op de kast te krijgenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want dat doen alle Russen idd.
Ik zal het dr vertellen, moet ze wel ff tijd hebben tussen dr rechtszaken als Advocate in hoor...
Wat een frusti ben jij zeg.
Dan is Assen dat ook met bijna 70.000 inwonersquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdam is dus een grote stad.
Ja, dat zie je ook in de sloppenwijken van Rio idd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
leische rijn is toch waar al die huizen op elkaar lijken
Dat heb ik met Amsterdam.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en Utrecht is een hele leuke stad btw. Kom er graag
.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
leische rijn is toch waar al die huizen op elkaar lijken
Sittardquote:
Kansloos uitgeluld, dan deze toer maar op,quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha je bent snel op de kast te krijgen![]()
Kloptquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan is Assen dat ook met bijna 70.000 inwoners
HAHAHAHA Assen is bijna twee keer groter dan Sittardquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt. TS lult dus gewoon onzin en is zelf een Calimero
.
ja, daahaag, je wordt aan alle kanten omvergeluld en dan wil je maar een slotje om verdere vernedering te voorkomen, zo werkt het niet....quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:01 schreef postmortum het volgende:
muhaha grappig dat je altijd verschijnt in een topic waarin Amsterdam staat , maar dat ik je voor de rest nooit zie in klb
bio pleur maar dicht heb mijn punt gemaakt![]()
Nee. Je doet emo omdat niemand het met je eens is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:01 schreef postmortum het volgende:
bio pleur maar dicht heb mijn punt gemaakt![]()
Wederom lul je. Kijk m'n postgeschiedenis, zowat de helft is KLB.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:01 schreef postmortum het volgende:
muhaha grappig dat je altijd verschijnt in een topic waarin Amsterdam staat , maar dat ik je voor de rest nooit zie in klb
Je hebt je punt helemaal niet gemaakt zwerver. Kankertrollquote:bio pleur maar dicht heb mijn punt gemaakt![]()
hey Assen vind ik wel weer leuk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HAHAHAHA Assen is bijna twee keer groter dan Sittard![]()
Postmortum je stadje is eigenlijk een dorp
niet jij , ik bedoelde heatwavequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wederom lul je. Kijk m'n postgeschiedenis, zowat de helft is KLB.
[..]
Je hebt je punt helemaal niet gemaakt zwerver. Kankertroll.
Waarom is Assen wel leuk?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey Assen vind ik wel weer leuk.
Ik heb nergens beweerd dat Sittard een stad is . Het is een root dorp hoor
TT en leuke boerenmeidenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom is Assen wel leuk?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daahaag, je wordt aan alle kanten omvergeluld en dan wil je maar een slotje om verdere vernedering te voorkomen, zo werkt het niet....
11 jaar in Assen gewoond, maar vond Groningen leukerquote:Op woensdag 15 juli 2009 @ 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom is Assen wel leuk?
vernedering op een forumquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daahaag, je wordt aan alle kanten omvergeluld en dan wil je maar een slotje om verdere vernedering te voorkomen, zo werkt het niet....
\quote:
En wederom, als je wint is het allemaal heel belangrijk maar kom je er niet uit is het "maar een forum"quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
\
Sooesjie, da kennik nie heur, dat soort vreten mot ik nie!.
Welke wijk woonde jequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
11 jaar in Assen gewoond, maar vond Groningen leuker
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef postmortum het volgende:
Ik vind Utrecht een betere wereldstad als Amsterdam eigenlijk
ik ga niet in discussie meer met mods die ik niet ken , kom maar terug als je klb mod bentquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wederom, als je wint is het allemaal heel belangrijk maar kom je er niet uit is het "maar een forum"
beperkt wereldbeeldje hoor.
en de gemeente.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef cultheld het volgende:
Amsterdam heeft twee grote nadelen: de enorme populatie toeristen/luidruchtige dagjesmensen en de extreem hoge huizenprijzen.
dagdagpunten, nee dat is gelukkig niet volkomen mongloidequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga niet in discussie meer met mods die ik niet ken , kom maar terug als je klb mod bentff de userblock aanzetten nu , bedankt voor mijn dagdagpunten
maar je kunt toch beter een huis kopen in hoofddorp dan in Amsterdam? ik bedoel het is dichtbij en niet zo duurquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef cultheld het volgende:
Amsterdam heeft twee grote nadelen: de enorme populatie toeristen/luidruchtige dagjesmensen en de extreem hoge huizenprijzen. Voor de rest is het een prima stad, al kan deze zich natuurlijk nooit meten met Madrid, Parijs, Berlijn, Londen, Barcelona, New York en alle andere wereldsteden.
het leuke is, dat zal je een AMSTERDAMMER ook nooit horen zeggen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef cultheld het volgende:
Amsterdam heeft twee grote nadelen: de enorme populatie toeristen/luidruchtige dagjesmensen en de extreem hoge huizenprijzen. Voor de rest is het een prima stad, al kan deze zich natuurlijk nooit meten met Madrid, Parijs, Berlijn, Londen, Barcelona, New York en alle andere wereldsteden.
en amsterdammers zijn verbaal sterker dan boeren, dat blijkt wel uit jouw post hierbovenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga niet in discussie meer met mods die ik niet ken , kom maar terug als je klb mod bentff de userblock aanzetten nu , bedankt voor mijn dagdagpunten
Amsterdam is best bereikbaar met de auto hoor , dat valt dan eigenlijk wel weer meequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:13 schreef LoggedIn het volgende:
Als Amsterdam groter was geweest, was het nog kutter geweestDus prima. Sowieso telt een stad pas mee als ie goed bereikbaar is met de auto, en dan vallen alle Nederlandse steden af
Die massa toeristen maakt het juist wat gezellig drukker, volgens mij was het zonder hun maar een dooie boel in het centrumquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef cultheld het volgende:
Marsdijk I, vlakbij het winkelcentrumquote:Op woensdag 15 juli 2009 @ 18:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke wijk woonde jeik woon in marsdijk
De geschiedenis dan? Oppervlakte? Wat dan wel? Amsterdam heeft het allemaalquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:15 schreef D. het volgende:
Aantal inwoners zegt niets over het formaat van de stad
Assen nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:13 schreef LoggedIn het volgende:
Als Amsterdam groter was geweest, was het nog kutter geweestDus prima. Sowieso telt een stad pas mee als ie goed bereikbaar is met de auto, en dan vallen alle Nederlandse steden af
klopt en dan te bedenken dat we zo`n 1000000 illigalen hebben komen we toch nog aan een behoorlijk aantal inwonersquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:15 schreef D. het volgende:
Aantal inwoners zegt niets over het formaat van de stad
Oppervlakte uiteraardquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De geschiedenis dan? Oppervlakte? Wat dan wel? Amsterdam heeft het allemaal.
Dan is Amsterdam alsnog één van de grootste, danwel de grootste van Nederland. Helemaal als je Amsterdam als agglomeratie (Stadsregio Amsterdam) bekijkt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Oppervlakte uiteraard
Inwonersaantal duidt op de drukte, niet het formaat
Je maakt net zelf anders ook vier knijters van fouten binnen twee zinnen:quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee man, das vast weer een of ander onverstaanbaar dialect ofzo. over groot gesproken, wel een klein kutlandje zijn, maar 1 taal is ze allemaal te moeilijk.
En dan laten we die overbodige spatie tussen York en de punt maar buiten beschouwing.quote:Een stad zijn zit niet in de grote grootte, maar in je gedrag. Dit soort proviciaalse provinciale afgunst zal zul je bij ONS niet zien, ook niet jegens New york York.
Het stedelijk gebied van Amsterdam heeft meer dan 1 miljoen inwoners.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef postmortum het volgende:
hier ff wat cijfers :
Amsterdam : 762.057 inwoners
Londen: 7.556.900 inwoners
Parijs :2.203.817 inwoners
New York: 8.363.710 inwoners
Moskou: 10.514.400 inwoners
Sydney: 4.399.722 inwoners
Tokio:: 12.790.000 inwoners
Kaapstad: 5.789. 999 inwoners
Een echte grote stad heeft over 1 miljoen inwoners in hun stedelijk( city-gebied) en niet zoals Amsterdam naar 700.000 inwoners. En dan ook nog mensen van buiten Amsterdam boertjes noemen , terwijl de inwoners van de echt grote steden Amsterdammers boertjes noemen![]()
Zeker nooit in Hoofddorp geweest?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar je kunt toch beter een huis kopen in hoofddorp dan in Amsterdam? ik bedoel het is dichtbij en niet zo duur
Qua oppervlakte is alleen Bronckhorst (met nog geen 38.000 inwoners) groterquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan is Amsterdam alsnog één van de grootste, danwel de grootste van Nederland. Helemaal als je Amsterdam als agglomeratie (Stadsregio Amsterdam) bekijkt.
Is het niet kneiters?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je maakt net zelf anders ook vier knijters van fouten binnen twee zinnen:
[..]
En dan laten we die overbodige smiley tussen York en de punt maar buiten beschouwing.
Groetjes van een mede-Amsterdammer met provinciale roots
Als ze hier in Utrecht aan parkeren @4+ euro per uur doen, zullen ze dat in Amsterdam ongetwijfeld ook doen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
Amsterdam is best bereikbaar met de auto hoor , dat valt dan eigenlijk wel weer mee
deelder is ook wel ok ja, itt gerard Cox, die man moet echt een postnatale abortusquote:
gerard Coxquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
deelder is ook wel ok ja, itt gerard Cox, die man moet echt een postnatale abortus.
Jules Deelder is Spartaan, dus die hoeft niet doodquote:
Bereikbaarheid en parkeertarieven zijn 2 verschillende zaken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als ze hier in Utrecht aan parkeren @4+ euro per uur doen, zullen ze dat in Amsterdam ongetwijfeld ook doen..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar wel frappant dat dat lulletje rozewater hier van de winter in de Bijenkorf () op een podiumpje zat om wat boeken te slijten.
Blijf dan ook weg.
Hallo!!! De neus moet ook gevuld worden jah!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Jules Deelder is Spartaan, dus die hoeft niet dood![]()
Maar wel frappant dat dat lulletje rozewater hier van de winter in de Bijenkorf () op een podiumpje zat om wat boeken te slijten.
Blijf dan ook weg.
Hé die Coosquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!! De neus moet ook gevuld worden jah!!
Hannekequote:Op woensdag 15 juli 2009 19:00 schreef hannekev het volgende:
Ik vindt die Mensen in steden zoals Amsterdam idd een beetje arrogant.
Ben nu een paar maal in Amsterdam geweest, paar feestjes, clubs en zo.
Maar dan ga ik doch liever naar Düsseldorf, alleen is denk ik ein beetje te duur voor die meeste studenten.
Wij stoppen hier geen boeken in de neus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!! De neus moet ook gevuld worden jah!!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ga je toch lekker terug naar Warschau, postmortum.
Wat jij wil schatquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé die Coos![]()
zet jij eens een toepje neer van een lekker kankerhagenees.....
dan is het hier helemaal compleet
Ik ga ook de keuken in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:14 schreef FANN het volgende:
iemand nog iets te melden?
nee?
oké dan ga ik effe eten![]()
doei
Voor een land met 'maar' 16 miljoen mensen is een stad van 800.000 inwoners gewoon een grote stad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef postmortum het volgende:
hier ff wat cijfers :
Een echte grote stad heeft over 1 miljoen inwoners in hun stedelijk( city-gebied) en niet zoals Amsterdam naar 700.000 inwoners. En dan ook nog mensen van buiten Amsterdam boertjes noemen , terwijl de inwoners van de echt grote steden Amsterdammers boertjes noemen![]()
Al die andere steden zijn metropolen, wat dus een hogere status is als "grote stad". Dus Amsterdam kan best een grote stad zijn. Voor nederlandse begrippen iig want de meeste steden in Nederland halen het wrs niet eens.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef postmortum het volgende:
hier ff wat cijfers :
Duidelijk, Assen is de enige stad in Nederland.quote:
Tja, maar Deelder is dan ook nooit serieus te nemen.quote:
Mooie stad idd Parijs, maar goed Amsterdam kan je beter vergelijken met Antwerpen, Brussel of Kopenhagen...zoiets.quote:
Op zich niet heel erg hoor, Amstelveen is een rijke gemeente...wellicht kunnen ze ons helpen met de financiering van de Noord/Zuid.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:40 schreef TheZapster het volgende:
AmsterdamDat is gewoon een voorstad van Amstelveen
Welnee, daar gaat Amsterdam gewoon overheen hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als ze hier in Utrecht aan parkeren @4+ euro per uur doen, zullen ze dat in Amsterdam ongetwijfeld ook doen..
Ook over de bloemengracht gelopen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En de grachten in Amsterdam ruiken naar frisse bloemen en kutjes.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook over de bloemengracht gelopen?
De skyline van amsterdan kent maarliefst 3 flatjes?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:21 schreef Supersoep het volgende:
Amsterdam is een prachtige stad en mag zich absoluut meten met andere wereldsteden.
Zie hier, de skyline van Amsterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk de prachtige kanalen:
[ afbeelding ]
De HvA, London Verzekeringen, Delta Lloyd en nog 2quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
De skyline van amsterdan kent maarliefst 3 flatjes?En die stinkgrachten is niks om trots op te zijn
het ontbreken van een skyline in het centrum en die stinkgrachten maken het absoluut iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
De skyline van amsterdan kent maarliefst 3 flatjes?En die stinkgrachten is niks om trots op te zijn
quote:Parijs :2.203.817 inwoners
groningenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
zeg dan meteen Berlijn. Met een miljoen meer.
3.415.742 inwoners.
[ afbeelding ] Amsterdam [ afbeelding ]
Poepstad.
wees blij dat er niet meer dan 3 miljoen mensen in amsterdam wonen, anders was de rest van nederland ook overbevolkt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
zeg dan meteen Berlijn. Met een miljoen meer.
3.415.742 inwoners.
[ afbeelding ] Amsterdam [ afbeelding ]
Poepstad.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
groningen.
Om er te komen ben je al 3 weken onderweg.
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik daar zou wonen hoor, rustig maarquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]Ja het is wel zoooooooooooooooooooooo ver weg.
Wereldvreemd. Nederland is maar een klein kut landje in vergelijking tot bijvoorbeeld een Duitsland. Gezeik.
Het hoge noorden. Ja het hoge noorden
Het is zo hoog dat je er een trapje bij nodig hebt
Zo herkenbaar. Zit je in het vliegtuig met mede Nederlanders die ergens anders vandaan komen. Oh da's wel zo ver wegMensen zijn nooit buiten hun eigen veilige stadje/provincie geweest.
Smerige kut stad Allochdam.
openingstijden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik daar zou wonen hoor, rustig maar.
Ik ben de hele wereld al overgeweest, ook wel eens in Groningen, maar ik zie niet in waarom ik er zovaak heen zou willen. Er is namelijk he-le-maal niets dat we hier ook niet hebben, en meer en beter.
Prachtig die gefrusteerde afgunst.
ammie?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:46 schreef wapwip het volgende:
Wel leuk trouwens hoe sommige ras-amsterdammers gek worden als je hun stad, ammie noemt![]()
grootheidswaanzin
Lol, klopt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
openingstijden.
verder vrij weinig.
Nee, gewoon een hekel aan randdebielenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:46 schreef wapwip het volgende:
Wel leuk trouwens hoe sommige ras-amsterdammers gek worden als je hun stad, ammie noemt![]()
grootheidswaanzin
Ze noemen het zelf "grunn"quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
allochdam is ook een mooiestelletje klapjosti's
Oant moarn!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee man, das vast weer een of ander onverstaanbaar dialect ofzo. over groot gesproken, wel een klein kutlandje zijn, maar 1 taal is ze allemaal te moeilijk.
Houdoe.
Ja, want zo spreek je het op zijn Gronings uitquote:
Nee, die zijn de medemens gewend.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef El-Salvador het volgende:
De gemiddelde Amsterdammer zal er niet minder om schijten.
Dat snappen ze nooit, ze denken dat wij ons net zo druk maken om hun als zij om onsquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef El-Salvador het volgende:
Het stikt hier weer van de gefrustreerde josti's uit pak 'm beet Oldenzaal/Staphorst/Hendrik-Ido-Ambacht. En maar druk maken om Amsterdam
De gemiddelde Amsterdammer zal er niet minder om schijten.
Jullie de koeien om je heen, wat is je punt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, die zijn de medemens gewend.
Hoezo post je dan in dit topicquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat snappen ze nooit, ze denken dat wij ons net zo druk maken om hun als zij om ons.
We don't give a fuck people.
valt best mee, t zijn vooral allochtonen en yuppen tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:58 schreef Mr.Zed het volgende:
Amsterdam is een mooie stad, met slechts 1 nadeel: er wonen amsterdammers.
Ja, en? We beschermen jullie naieve mensjes, alsof er in Groningen geen zakkenrollers zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Als je net de trein uit bent gestapt, hoor je meteen al een luidspreker in verschillende talen schreeuwen: Pas op voor zakkenrollers.
je bent echt bang he?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Als je net de trein uit bent gestapt, hoor je meteen al een luidspreker in verschillende talen schreeuwen: Pas op voor zakkenrollers.
Tuurlijk, leedvermaak om mensen die verder nergens heen kunnen omdat er niets is, dat vind ik wel leukquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dan geef je er dus genoeg om om in dit topic te posten
Dus dan geef je er niet niets om!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, leedvermaak om mensen die verder nergens heen kunnen omdat er niets is, dat vind ik wel leuk.
Stem je je triangel nog even voor morgen?quote:
Ik speel de drum gekkie. Nog een hele klus om elke seconde 1 keer te slaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stem je je triangel nog even voor morgen?.
Amsterdam jeweetzelluf toghhh geuzenveld represent alles hosselen voor die chickies Gquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
da's snel voor een eh....... waar kom je vandaan?
Kijk je wel uit dat je je duim er niet tussen doet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik speel de drum gekkie. Nog een hele klus om elke seconde 1 keer te slaan
Ah dat verklaart een hoop...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Amsterdam jeweetzelluf toghhh geuzenveld represent alles hosselen voor die chickies G
Vast wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en? We beschermen jullie naieve mensjes, alsof er in Groningen geen zakkenrollers zijn.
Dit snap ik nooit, hoe mensen buiten Amsterdam hun fiets altijd zo snel kunnen laten stelen. Woon er nu 18 jaar en nog nooit is mijn fiets gestolen, en nog nooit mijn fiets met meer dan 1 slot vast gezetquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar in Groningen hoef je tenminste je fiets niet met twee sloten vast te zetten.
Als ik dat soort volk zie ,ben ik heel blij dat mijn ouders net voor mijn geboorte ,van Amsterdam naar Amstelveen verhuist zijnquote:
je zei aidsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kanaleneiland bitch. Klein Marokko, jwaids.
iemand die geen humor heeft en het niet snapt...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen die hier fanatiek Amsterdam gaan verdedigen.
Verder kuttopic.
Mensen die andere op internet moet afzeiken om zich goed te voelen.quote:
Dan mag Rotterdam dat dan wezen ook hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:21 schreef Supersoep het volgende:
Amsterdam is een prachtige stad en mag zich absoluut meten met andere wereldsteden.
Zie hier, de skyline van Amsterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk de prachtige kanalen:
[ afbeelding ]
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Mensen die andere op internet moet afzeiken om zich goed te voelen.
waar komt deze boer dan vandaan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar in Groningen hoef je tenminste je fiets niet met twee sloten vast te zetten.
Ach, elke stad heeft zo z'n voor- en nadelen.
Groningen:
+ Fiets hoeft niet met twee sloten vast
Met dat beetje gevoel voor humor dat jij blijkbaar niet hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Hoe de fuck wil je een stad van 150.000 inwoners ofzo een metropool noemen![]()
ook mooi !!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan mag Rotterdam dat dan wezen ook hoor.
Zie hier, de skyline van Rotterdam:
[ afbeelding ]
Rotterdam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Met dat beetje gevoel voor humor dat jij blijkbaar niet hebt.
Zo gek is het anders niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Hoe de fuck wil je een stad van 150.000 inwoners ofzo een metropool noemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdam is voor Nederlandse begrippen een grote stad ja, wereldwijd gezien is het een hoeren boerengat.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
Jezus wat een pleuris stad vind ik datquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan mag Rotterdam dat dan wezen ook hoor.
Zie hier, de skyline van Rotterdam:
[ afbeelding ]
Rotterdam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kom jij dan eigenlijk vandaag, jij kankert op iedere stad toch nu toe...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jezus wat een pleuris stad vind ik datZo lelijk en de mensen daar zijn gewoon nog asocialer dan Amsterdammers.Ik kan me niet voorstellen dat er veel lelijkere steden zijn dan Rotterdam, misschien wat steden in Oost-Europa maar daar blijft het wel bij volgens mij.
Amstelveenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar kom jij dan eigenlijk vandaag, jij kankert op iedere stad toch nu toe...
waar je ook vandaan komt Holland is gewoon een mooi land en alles heeft zijn charme's.
PUNT.
[ afbeelding ]
Wat boeit sowieso dat woord "Metropool"? Ik heb bijvoorbeeld ook jarenlang in een echte metropool met 5,5 miljoen mensen gewoond. De gemiddelde skyline zag er zo uit:quote:
Inderdaad.Zoals ik al eerder vermeldde in dit topic, Amsterdam is maar een voorstad van Amstelveenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah ....... dat is inderdaad een wereldstad
Nou, die komt in ieder geval niet uit Groningen want daar zijn de straten met gele klinkers geplaveid.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
waar komt deze boer dan vandaan?
die is toch écht een fiets aan het stelen![]()
of denk je dat er een Amsterdammer op klompen hier rondloopt ?
[ afbeelding ]
maar tis ook geen Amsterdammer skattie, of het moet met carnaval geweest zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou, die komt in ieder geval niet uit Groningen want daar zijn de straten met gele klinkers geplaveid.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad.Zoals ik al eerder vermeldde in dit topic, Amsterdam is maar een voorstad van Amstelveen
Dat kunnen de meeste Amsterdammers niet zeggen, dat ze een diploma hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nah je hebt in ieder geval je zwemdiploma, dat scheelt...![]()
[ afbeelding ]
Als je echt niets meer weet ga je maar dom lullen he? met 2 universiteiten in de stad zal het idd allemaal wel dom volk zijn hierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat kunnen meeste Amsterdammers niet zeggen, dat ze een diploma hebben
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat kunnen meeste Amsterdammers niet zeggen, dat ze een diploma hebben
Alsof dat allemaal geboren Amsterdammers zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je echt niets meer weet ga je maar dom lullen he? met 2 universiteiten in de stad zal het idd allemaal wel dom volk zijn hier.
En wat heeft dit ermee te maken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof dat allemaal geboren Amsterdammers zijn_!!!!!!
Wat bedoel je precies met "dat" ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof dat allemaal geboren Amsterdammers zijn_!!!!!!
Alle nog wel, alsof er alleen in Amsterdam universiteiten zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dan laat dat toch juist zien dat alle intellectuelen naar Amsterdam komen?
Lol :intellectuelen...die studentjes van buitenaf zijn niet de slimsten van het stel hoor hehehequote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dan laat dat toch juist zien dat alle intellectuelen naar Amsterdam komen?
Nee, maar het ging erom dat er met 2 universiteiten in 1 stad meer hoger opgeleid volk zou zijn dan in een dorp zonder universiteit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alle nog wel, alsof er alleen in Amsterdam universiteiten zijn
Intellectuelen, hoger opgeleiden, studenten, je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:37 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Lol :intellectuelen...die studentjes van buitenaf zijn niet de slimsten van het stel hoor hehehe
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, maar het ging erom dat er met 2 universiteiten in 1 stad meer hoger opgeleid volk zou zijn dan in een dorp zonder universiteit.
Aangezien de studenten uit die dorpen er vaak wel weg moeten om naar de stad te gaan om te studeren, lijkt mij dat dit wel zo is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Procentueel wil ik dat nog wel eens zien eigenlijk.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Aangezien de studenten uit die dorpen er vaak wel weg moeten om naar de stad te gaan om te studeren, lijkt mij dat dit wel zo is.
Jij gaat er dus vanuit dat die mensen nooit terug gaan naar hun dorp.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Aangezien de studenten uit die dorpen er vaak wel weg moeten om naar de stad te gaan om te studeren, lijkt mij dat dit wel zo is.
Bron?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:47 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Het merendeel vind zijn plek helaas in de stamkroeg rondom de rosse buurt ipv in de collegebanken.
Nee, ik ga er vanuit dat wanneer zij studeren in Amsterdam zij meestal daar wonen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat die mensen nooit terug gaan naar hun dorp.
Euh...ga eens stappen???quote:
quote:
Dat doe jij volgens mij ook.Ik wil het echt nog wel eens zien of Amsterdam gemiddeld hoger opgeleid is dan een gemiddeld dorp in Nederland.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, ik ga er vanuit dat wanneer zij studeren in Amsterdam zij meestal daar wonen.
Godskolere wat zijn discussies op het internet toch ook nutteloos, iedereen verdraait altijd alles zodat het voor hem goed wordt
zeg ik dat?...ik zie zoveel gasten 6 jaar doen over een 4 jarige studie door het nachtleven dat ik die uitspraak gerechtvaardigd vind..maar daar ging dit topic verder niet over...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus als mensen stappen, kunnen ze ineens niet meer naar colleges?_!!!
Ik ga uit van wat ik denk, wat volgens mij logisch is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat doe jij volgens mij ook.Ik wil het echt nog wel eens zien of Amsterdam gemiddeld hoger opgeleid is dan een gemiddeld dorp in Nederland.
Dus als je wat langer doet over een studie ben je meteen net zo dom als een mbo'er? Wat dat betreft is slimheid niet te meten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:53 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
zeg ik dat?...ik zie zoveel gasten 6 jaar doen over een 4 jarige studie door het nachtleven dat ik die uitspraak gerechtvaardigd vind..maar daar ging dit topic verder niet over...
Dan schat jij het aantal laag opgeleiden in Amsterdam wel heel laag inquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat ik denk, wat volgens mij logisch is.
Dat zullen er ook veel zijn hoor, maar relatief gezien denk ik toch dat twee universiteiten ervoor zorgen dat er meer hoger opgeleiden dan in dorpjes zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan schat jij het aantal laag opgeleiden in Amsterdam wel heel laag in
Het aantal laag opgeleiden in dorpen zullen ook wel lager zijn omdat er geen sociale werkplaatsen zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zullen er ook veel zijn hoor, maar relatief gezien denk ik toch dat twee universiteiten ervoor zorgen dat er meer hoger opgeleiden dan in dorpjes zijn.
Deze discussie gaat nu werkelijk nergens meer over. We zitten nu allebei onze eigen mening te presenteren zonder enige onderbouwingquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het aantal laag opgeleiden in dorpen zullen ook wel lager zijn omdat er geen sociale werkplaatsen zijn.
nope dat zeg ik niet...alleen dat de verleidingen van de grote stad niet meehelpen in het succes van de studie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus als je wat langer doet over een studie ben je meteen net zo dom als een mbo'er? Wat dat betreft is slimheid niet te meten.
Maar dat is ook niet relevant in deze discussie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:03 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
nope dat zeg ik niet...alleen dat de verleidingen van de grote stad niet meehelpen in het succes van de studie.
Gezellig tochquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Deze discussie gaat nu werkelijk nergens meer over. We zitten nu allebei onze eigen mening te presenteren zonder enige onderbouwing![]()
Dat daalt ook alleen maar, er blijft steeds minder van Amsterdam over als ik de plannen van Cohen ziequote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:16 schreef Siniti het volgende:
Ik denk dat het absolute aantal aan coffeeshops wel degelijk hoger is in Amsterdam dan de kleinere dorpjes.
Ja dat klopt wel, stomme gristenenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat daalt ook alleen maar, er blijft steeds minder van Amsterdam over als ik de plannen van Cohen zie
PVV FOR PRESIDENT WILDERS IS DE ENIGE DIE ECHT VERANDERING KAN AANBRENGEN!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tijd voor de VVD om de grootste van Amsterdam te worden
Jouw toetsenbord is stuk. En dat zal niet het enige zijn vrees ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
PVV FOR PRESIDENT WILDERS IS DE ENIGE DIE ECHT VERANDERING KAN AANBRENGEN!!!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het aantal laag opgeleiden in dorpen zullen ook wel lager zijn omdat er geen sociale werkplaatsen zijn.
was dat met of zonder de illegale bevolking ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor m'n studie heb ik het eens uitgezocht: in Amsterdam zijn meer hoogopgeleiden én meer laagopgeleiden dan gemiddeld.
Ja zonder natuurlijk. Maar wat denk jij zelf wat voor mensen in het centrum, in oud-zuid, oud-west enzo wonen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
was dat met of zonder de illegale bevolking ?
yortquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja zonder natuurlijk. Maar wat denk jij zelf wat voor mensen in het centrum, in oud-zuid, oud-west enzo wonen?
Dus een verschil van 200000 inwoners is wat een stad van een boerengat onderscheid?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:45 schreef Colonia het volgende:
Feit is, Amsterdam blijft gewoon een boerengat. Hier in Keulen zitten we met 995.420 mensen tenminste al bijna aan de miljoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |